SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door LethalNinja op 22-08-2013 19:54:34 ]“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Volgensmij is dit weer ontkracht door Nvidia (Nadat ze het ooit, per ongeluk (?), gezegd hadden)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:29 schreef SherlockHolmes het volgende:
Het spel gaat vast en zeker vet worden, maar kijk eens even naar die gameplay en de screenshots...
Ik ben iemand die niet snel om graphics zal geven als de gameplay goed is, maar anno 2013 een spel uitbrengen dat er net zo / minder uit ziet als de voorganger vind ik dom.
[ afbeelding ]
Boven is GTA IV, onder GTA V
Het ziet er vijwel hetzelfde uit. Om dat nou een ontwikkeling te noemen....
Verder heb ik gehoord dat Rockstar samen met Nvidia al een PC versie aan het maken is, waar Nvidia de graphics aan het tweaken is. Dat is goed nieuws, betekent dat het beter dan op de next gen consoles gaat worden. Dat was uiteraard al logisch, maar goed.
Maar mocht het niveau van graphics op dit niveau blijven, is dat een klacht waard.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Differ het volgende:
Liever een betere gameplay dan graphics, maar das mijn mening.
Dit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Differ het volgende:
Welnee, ik wil gewoon dat een spel op alle punten wordt verbeterd. En graphics + verhaal en gameplay staan bovenaan. Het is teleurstellend dat het er precies hetzelfde (of %10 beter) uitziet dan zijn voorganger.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:34 schreef n8n het volgende:
Als je graphicshoer wil zijn wacht je maar op de PC/PS4 versie van GTA en dan nog zal het er benedengemiddeld uit zien omdat de speelwereld 1217 keer groter is dan gangbaar
Kan niet anders, als dat niet het geval is dan ga ik hem gewoon illegaal downloaden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:37 schreef Bitterlemon het volgende:
Gameplay gaat natuurlijk altijd boven graphics, maar ik gok dat de pc-versie wel wat beter is qua graphics.
Ik heb nooit echt GTA gespeeld omdat ik de combat en rijden te crap voor woorden vind, las dat het met deze meer op RDR/MP3 moet lijken dus ik ben benieuwd. Characters uit IV waren butje dus het zal er voor mij waarschijnlijk alleen maar op vooruit gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Welnee, ik wil gewoon dat een spel op alle punten wordt verbeterd. En graphics + verhaal en gameplay staan bovenaan. Het is teleurstellend dat het er precies hetzelfde (of %10 beter) uitziet dan zijn voorganger.
Bij GTA is er pas een daarna als de volgende versie uit isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Kan niet anders, als dat niet het geval is dan ga ik hem gewoon illegaal downloaden.
Ik ben namelijk een persoon die, als hij echt van een spel heeft genoten, het daarna ook daadwerkelijk koopt.
GTA V koop ik soberso wel, dat is het wel waard.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Kan niet anders, als dat niet het geval is dan ga ik hem gewoon illegaal downloaden.
Ik ben namelijk een persoon die, als hij echt van een spel heeft genoten, het daarna ook daadwerkelijk koopt.
Ik vond GTA IV een geweldig spel, maarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:39 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt GTA gespeeld omdat ik de combat en rijden te crap voor woorden zijn, las dat het met deze meer op RDR/MP3 moet lijken dus ik ben benieuwd. Characters uit IV waren butje dus het zal er voor mij waarschijnlijk alleen maar op vooruit gaan.
Tunen zat er toch al wat in bij de versie met die negers en alles. Dat vond ik weer vrij lame, naar de gym, kapper en een vriendinnetje tevreden stellenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik vond GTA IV een geweldig spel, maar
-het verhaal mag iets langer
-graag meteen speelbaar ipv na 40 patches
-meer dingen te doen (tunen etc.)
?quote:
Tunen? Simple Native Trainer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik vond GTA IV een geweldig spel, maar
-het verhaal mag iets langer
-graag meteen speelbaar ipv na 40 patches
-meer dingen te doen (tunen etc.)
Huh? Da's niet hetzelfde als in San Andreas. Waar zijn de extra bumpersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tunen? Simple Native Trainer.
Stoer man, een eigenste mening hebben!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Differ het volgende:
Daar waar al die mods staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Huh? Da's niet hetzelfde als in San Andreas. Waar zijn de extra bumpers
Ja oke maar het is niet hetzelfde man.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Daar waar al die mods staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |