Oh ik was sowieso altijd al van plan deze te kopen hoor. Het is misschien niet mijn droomsimsgame maar op veel vlakken hebben ze een gigantische sprong voorwaard gemaakt en ik hou gewoon van lekker bouwen. Juist dat bouwen per kamer / dak kunnen instellen vind ik leuk. Het bouwen van bergen komt nog wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat er van sommige dingen minder zijn, maar van andere dingen meer. TS4 is natuurlijk niet TS3, of TS2, of TS1. Piraterij lijkt me sowieso niet wenselijk. Als je de game niet wil kopen dan koop je 'm niet. Maar wees dan ook stoer genoeg om 'm in z'n geheel niet te spelen.
Vind je het niet jammer dat je maar 3 verdiepingen hoog kan bouwen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oh ik was sowieso altijd al van plan deze te kopen hoor. Het is misschien niet mijn droomsimsgame maar op veel vlakken hebben ze een gigantische sprong voorwaard gemaakt en ik hou gewoon van lekker bouwen. Juist dat bouwen per kamer / dak kunnen instellen vind ik leuk. Het bouwen van bergen komt nog wel.
3 verdiepingen en een dak. Jammer, ach als het aan mij lag kon ik wel 20 hoog, maar als ik kijk in de huizen die ik niet bouw omdat ze er mooi uit zien maar ook daadwerkelijk in speel dan vind ik het bij 3 al vaak vervelend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat je maar 3 verdiepingen hoog kan bouwen?
en zwembadenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oh ik was sowieso altijd al van plan deze te kopen hoor. Het is misschien niet mijn droomsimsgame maar op veel vlakken hebben ze een gigantische sprong voorwaard gemaakt en ik hou gewoon van lekker bouwen. Juist dat bouwen per kamer / dak kunnen instellen vind ik leuk. Het bouwen van bergen komt nog wel.
Dat kan wellicht gemod worden. Een van de simsguru's liet zich daarover uit, maar meldde wel dat hij niet 100% zeker was dat dat zou kunnen. Even afwachten dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Huizen waar ik in speel hebben vaak maar 1 verdieping. Heel soms 2. Ik houd graag overzicht over wat m'n sims uitspokenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
3 verdiepingen en een dak. Jammer, ach als het aan mij lag kon ik wel 20 hoog, maar als ik kijk in de huizen die ik niet bouw omdat ze er mooi uit zien maar ook daadwerkelijk in speel dan vind ik het bij 3 al vaak vervelend.
L trappen mis ik nog in elke versie van the sims. Hebben ze die ooit gehad? Wellicht een expansion gemist dan. Ronde trappen zaten bij TS3 er ook pas na anderhalf jaar in, maar daar hebben mensen zelfs een ladder gemod dus wie weetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:45 schreef Danny het volgende:
[..]
en zwembaden
(die ga ik wel missen, net als ronde trappen, L-trappen e.d.). Ik heb her en der wat filmpjes bekeken en eigenlijk ben ik wel redelijk om. Nu nog hopen dat ik de game idd maar één keer hoef te kopen voor het hele gezin. In dat geval is het namelijk een no-brainer voor me.
Dit hebben wij nu ook met RCT4. Mijn vader en ik willen allebei het spel, dus we dachten er aan om samen eentje te kopen, maar we willen het vaak tegelijk doen en ook samen een pretpark bouwen dus gaan we ieder eentje kopen. Best jammer dat het zo moet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:45 schreef Danny het volgende:
[..]
en zwembaden
(die ga ik wel missen, net als ronde trappen, L-trappen e.d.). Ik heb her en der wat filmpjes bekeken en eigenlijk ben ik wel redelijk om. Nu nog hopen dat ik de game idd maar één keer hoef te kopen voor het hele gezin. In dat geval is het namelijk een no-brainer voor me.
Heb je misschien een screenshotje van een mooi huis die je hebt gemaakt op Sims 3?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Huizen waar ik in speel hebben vaak maar 1 verdieping. Heel soms 2. Ik houd graag overzicht over wat m'n sims uitspoken
vast wel, maar ik zit op de camping op een laptopje, dus kan niet bij m'n pcquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je misschien een screenshotje van een mooi huis die je hebt gemaakt op Sims 3?
Jammer..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
vast wel, maar ik zit op de camping op een laptopje, dus kan niet bij m'n pc
Dit was het originele plan. maar na de negatieve reactie op always online zijn ze hierop terug gekomenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:50 schreef Fylax het volgende:
Ik zat net te denken, was het niet leuk geweest om een Mulitplayer functie te hebben, zoals in Simcity 5? Met meerdere mensen in een stad wonen. Ik maak een huisje daar en een vriend van mij ergens verderop, en dan laten we onze sims bevriend met elkaar worden bijvoorbeeld.
Echt waar? Jammer.. Ik had het wel leuk gevonden. Dat ''always online'' is wel klote, maar ze hadden toch ook gewoon een aan en uit knop kunnen maken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit was het originele plan. maar na de negatieve reactie op always online zijn ze hierop terug gekomen
want optioneel maken is niet mogelijk bij EA. Net zoals simcity absoluut niet offline kon (en dat nu toch opeens kan, maar nagenoeg niemand nog de behoefte heeft het te spelen)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit was het originele plan. maar na de negatieve reactie op always online zijn ze hierop terug gekomen
SimCity... Ik heb spijt dat ik die gekocht heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:55 schreef Danny het volgende:
[..]
want optioneel maken is niet mogelijk bij EA. Net zoals simcity absoluut niet offline kon (en dat nu toch opeens kan, maar nagenoeg niemand nog de behoefte heeft het te spelen)
Ik ook. En daarvan heb ik er wél direct bij launch vier gekochtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
SimCity... Ik heb spijt dat ik die gekocht heb.
Merkwaardig, voor multiplayer is toch helemaal geen "always online-principe" nodigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oei...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ook. En daarvan heb ik er wél direct bij launch vier gekocht
klopt. buiten dat niemand die rommel wil hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oei...
Volgens mij kan je Simcity 5 niet verkopen toch? Want Origin?
ik ook. Pauperspel. Als Sims4 hetzelfde wordt gaan we maar eens een knokploeg formeren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
SimCity... Ik heb spijt dat ik die gekocht heb.
Eigenlijk is dat wel genoeg toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het zou best goed kunnen dat sims 4 qua bugs en dergelijke hetzelfde kan worden... EA kennende.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook. Pauperspel. Als Sims4 hetzelfde wordt gaan we maar eens een knokploeg formeren.
4 zou ook wel leuk zijn...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel genoeg toch?
Dan maak je de derde verdieping de zolderquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
4 zou ook wel leuk zijn...
zolderkamertje erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |