abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130336471
quote:
Heb je onlangs gemasturbeerd? Ben je vreemdgegaan? Heb je schelpdieren gegeten of anderszins gezondigd tegen de Heer? Dan moet je eigenlijk biechten, want anders ga je naar de hel en op eeuwig lijden zit je natuurlijk niet te wachten. Voor velen is de stap naar de kerk te groot en daarom is er sinds enige tijd een ware Facebook-pagina waar anoniem gebiecht kan worden.

Op de pagina Confess Your Sins worden bezoekers uitgenodigd om per PM hun zonden op te biechten waarna deze op het prikbord van de pagina van een duidelijk christelijk advies en vaak ook vergeving worden voorzien. De pagina is al enige tijd in gebruik en heeft tot nu toe al meerdere interessante kwesties aan het licht gebracht.

Zo schrijft er iemand dat hij seks heeft gehad met een dode eekhoorn omdat hij naar black metal luistert. Bovendien heeft deze persoon buitenechtelijke seks gehad en dan ook nog eens met gebruikmaking van condooms. En dat is nog niet eens alles. Toch worden deze daden de zondaar in kwestie vergeven.

Een jonge vrouw biecht op dat ze door een christelijke geestelijke oraal werd bevredigd waarna ze in zijn mond squirtte. Dit lijkt in eerste instantie misschien onvergeeflijk, maar ook dit werd de zondares vergeven.

En zo zijn er op de betreffende pagina nog vele andere voorbeelden te vinden van grensoverschrijdend gedrag die door de Heer toch vergeven zijn. Wie ook het een en ander op te biechten heeft (en wie heeft dat nou niet?) kan terecht op Confess Your Sins.
Gemasturbeerd? Jezus redt!

Van de feesboekpagina:

quote:
"The devil grabbed me.. He made me try pot, I'm now gay and worship satan from trying it only once.. I need the help of Jesus to save me from this terror!"

It is never too late to say sorry to Jesus. If you're honest and sincere, Jesus will know and clean your soul. Pray, son.
https://www.facebook.com/jesuswantsyoutoconfess

Internet heeft een nieuw dieptepunt bereikt? Of is het gewoon een grote hoax? Ik hoop het laatste...
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_130336741
_O- :') Waarschijnlijk zijn die mensen achter die pagina oprecht Christelijk, maar worden ze gewoon keihard getrolld.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130336936
De geestelijke ziekte die religie heet, lijkt me nog nét een tandje erger. Zeker als de ziekte extreme vormen aanneemt.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 02:38:03 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_130336998
Biechten :') Heer :') Religie :')
Tics van je petten.
pi_130337020
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 02:24 schreef Rezania het volgende:
_O- :') Waarschijnlijk zijn die mensen achter die pagina oprecht Christelijk, maar worden ze gewoon keihard getrolld.
Of het is echt één grote TOM, trolls onder mekaar. Kan ook nog. :Y
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130337194
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 02:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Of het is echt één grote TOM, trolls onder mekaar. Kan ook nog. :Y
Daar lijkt het wel op ja.

En over een simpele troll-site moet door de fok-nieuwsredactie worden bericht?
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_130337206
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 02:49 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja.

En over een simpele troll-site moet door de fok-nieuwsredactie worden bericht?
Waarom niet? Jij vond het immers ook boeiend genoeg om er een topic aan te wijden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130337231
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 02:52 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Waarom niet? Jij vond het immers ook boeiend genoeg om er een topic aan te wijden.
Omdat ik, heel even, onder de indruk was dat het de oprichters van de facebookpagina menens was. Dan zou het inderdaad nieuwswaardig zijn geweest.

De beste troll-site die ik tot nu toe ben tegenkomen op het internet is nog altijd de Surinaamse marktplaats voor blanke slaven. Echt geniaal opgezet.
pi_130337268
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 02:55 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Omdat ik, heel even, onder de indruk was dat het de oprichters van de facebookpagina menens was. Dan zou het inderdaad nieuwswaardig zijn geweest.
Maar ook dát is natuurlijk niet uit te sluiten, hé, dat de opzet in elk geval serieus is. :X

quote:
De beste troll-site die ik tot nu toe ben tegenkomen op het internet is nog altijd de Surinaamse marktplaats voor blanke slaven. Echt geniaal opgezet.
Nooit van gehoord, maar het klinkt goed.
pi_130337276
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 02:24 schreef Rezania het volgende:
Dat is het gewoon, overigens wel een leuk initiatief van de eigenaars van die pagina.
Er zijn weinig plaatsen waar je nog kan biechten en er zijn genoeg mensen die zich schamen om te biechten. Dit soort pagina`s kan de stap toch verkleinen en de mensen terug laten keren naar het geloof.
Dat zou voor heel veel mensen nog niet eens zo slecht zijn.
pi_130337359
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 02:59 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Maar ook dát is natuurlijk niet uit te sluiten, hé, dat de opzet in elk geval serieus is. :X

[..]

Nooit van gehoord, maar het klinkt goed.
Net nog even zitten googlen maar ik kan het niet meer vinden. Misschien dat die site inmiddels offline is gehaald, het is wel van een jaar of 5 geleden.
pi_130337473
Ahahaha, maar nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')