quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je was serieus op zoek![]()
/troll
Metropool dit dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben van alles in Hoofddorp. Ook Subway, Mc, Burqa King, Primark, alles wel
Hoofddorpquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben van alles in Hoofddorp. Ook Subway, Mc, Burqa King, Primark, alles wel
Ik vind het hier niet onaardig eigenlijkquote:
ik moet nu zo hard lachen maar inhoudenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
kenker even op met zzo`n foute kutlink quoten
Op dit moment is het JNGquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is hier wel gezellig man vergeleken met JNG. Mooi man.
Truequote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja dat wist ik wel. Maar febo wist ik nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nooit ruzie, vraag me echt af hoe dat komt. Is dat allemaal omdat xcachet geen bish meer is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, lekker broodjes eten morgenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel. Maar febo wist ik niet
bish? Is dat een combinatie van een bitch en een fish?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, nooit ruzie, vraag me echt af hoe dat komt. Is dat allemaal omdat xcachet geen bish meer is?
Ik gedraag me hier als de FOK!fatherquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, nooit ruzie, vraag me echt af hoe dat komt. Is dat allemaal omdat xcachet geen bish meer is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |