Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Jullie zijn wel lief samenquote:
quote:
Die van jou is beter dan die van mij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
paintvraag meegekregen... aaaahh...
Dragon met munneyquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef DragonFodder het volgende:
pic de ma muziekdeel:
[ afbeelding ]
de rest van mijn huis is gemaakt van kartonnen dozenquote:
Papa moet voor zijn meisje zorgen héquote:
Vet!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef DragonFodder het volgende:
pic de ma muziekdeel:
[ afbeelding ]
Jammer van de tvquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
In het kader van MTV Cribs, hier is mijn lair
[ afbeelding ]
Wat is er met je privacy gebeurt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:07 schreef ArtistA het volgende:
Goeie TT, zal dit weekend ook maar eens een foto posten.
Kun je voor mij wekelijks zo'n update doen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:34 schreef wyccie het volgende:
Dyon's huis is overbelicht, sasquatsch's huis is onderbelicht en DF laat alleen zijn keyboard zien.
Njos d'r kamer is inderdaad gewoon erg klein.
Ik kan veel meer rommel maken, maar nu valt het heel erg mee. Van de week een opruimbui gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |