quote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef GotC het volgende:
RFR, mooi buikje! En je lippen zijn prachtig!
Ohh wat een mooie bol heb je zeg! Echt perfectquote:Op maandag 9 september 2013 13:15 schreef Jipster het volgende:
Angelatje, mooi!
En Spewey, ik had je laatste buikfoto gemist! Mooi huisje, dat nu bijna verruild is voor de buitenwereld![]()
Oke, dan de mijne, vorige week gemaakt, met 34.5 (nu 35.2): "Dikkie Dik"
[ link | afbeelding ]
Goeie buik en goed kleurenpaletquote:Op maandag 9 september 2013 13:15 schreef Jipster het volgende:
Angelatje, mooi!
En Spewey, ik had je laatste buikfoto gemist! Mooi huisje, dat nu bijna verruild is voor de buitenwereld![]()
Oke, dan de mijne, vorige week gemaakt, met 34.5 (nu 35.2): "Dikkie Dik"
[ link | afbeelding ]
Ik vind 'm nog steeds zo mooi bescheidenquote:Op maandag 9 september 2013 15:57 schreef ferrari_rood het volgende:
angela mooi al
Jips echt een hele mooi bol
En de mijne dan
[ link | afbeelding ]
34+6
quote:Op maandag 9 september 2013 16:13 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Goeie buik en goed kleurenpalet
Ik vind je er juist zo fris uitzien voor een zwangere altijdquote:Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef GotC het volgende:
Hier 36w1d, excuus voor het vermoeide hoofd Jip, volgens mij zijn ze toch iets anders
Dank je maar ik vind hem zelf echt wel groot.quote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef Pvoesss het volgende:
wow FR als je zou zeggen 12 weken zou ik het ook gelovenzeker als ik het vergelijk met GotC
prachtig toch? Je bent verdorie hoogzwanger!quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je maar ik vind hem zelf echt wel groot.
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gotc niks van te zien hoor, dat vermoeide hoofd. Je ziet er keileuk uit
En FR vindt je hem echt groot?
Hier een foto van 31 wkn en 3 dgn. Mijn dochter begint zich nu echt te verheugen op de baby en mijn buik krijgt tegenwoordig ook veel kusjes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:45 schreef DJMomo het volgende:
19.2Wauw, mooi! Mooi lijntje heb je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te gekke plee ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |