Inderdaad, net als die plaatjes die soms nergens op slaanquote:Als je tevens denkt dat je filmpje of linkje zó leuk is dat nog meer mensen ervan zouden moeten genieten, dan heb je daar de weblog voor. Zij hebben een hele handige submit waar je je linkje kwijt kan!
https://www.facebook.com/jesuswantsyoutoconfessquote:#18 "I was cutting grass for an old lady once...and had to use the bathroom..I knocked but she didn't answer..so I went inside the house and caught her playing with her old pussy...she asked me to if I wanted my cock sucked..so I let her and I orgasmed into her mouth and licked her wet old snatch...but the really bad part is that her bed ridden husband was in the same room and couldn't do anything but watch..so after I was finished with her I went over to him and wiped my cock off on his pillow and farted right in his face"
Tja dat laatste kon je verwachten.quote:
Ik zie net teveel van dit soort foto's langskomen om nog te geloven dat dit ongelukjes zijn.quote:
lol ik wilde die net postenquote:
quote:
Beetje voorspelbaarquote:
Ik ging kapot toen die dat bord van Afrika tevoorschijn haaldequote:
De boodschap in het bericht is lang niet zo gruwelijk als de eerste zinquote:
Daarom is het ook een fake.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:02 schreef Griebus het volgende:
[..]
De boodschap in het bericht is lang niet zo gruwelijk als de eerste zin
Ik had deze tune verwachtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:08 schreef edjuh18 het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste kennen de meeste wel denk ik.
Mary is mijn edit.
Nee sorry. Zo musicaal ben ik niet. Klinkt wel beter dan het kinderliedjequote:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Nee sorry. Zo musicaal ben ik niet. Klinkt wel beter dan het kinderliedje
Ik schaam mij diep. Je bent jonger dan ik en kent dit wel. Ik ben hooked. Ik heb wat in te halen, dit weekendquote:
Nooit te oud om te leren! Texas Flood is een mooi album.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik schaam mij diep. Je bent jonger dan ik en kent dit wel. Ik ben hooked. Ik heb wat in te halen, dit weekend
ik heb hem al gekochtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:46 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Nooit te oud om te leren! Texas Flood is een mooi album.
Je bedoelt een schilderij van Escher?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:59 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Op school hadden we een schilderij Asher. awesome!
Kenker wat een faal!. Ja je hebt gelijk Escherquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je bedoelt een schilderij van Escher?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |