Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ja kom nou, 1 Sofia tegen 10 kerels.. Das heul niet eerlijk niet dus mag ze best winnenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
Over drinken op het werk gesproken: een collega was op een donderdag de kroeg in gedoken, en om 6 uur 's morgens dacht ie "laat ik maar een taxi bestellen, ik mag vast niet rijden"
ja de hele club is: Ludogorets Sofia ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja kom nou, 1 Sofia tegen 10 kerels.. Das heul niet eerlijk niet dus mag ze best winnen
Zie edit: hij kwam vanuit de kroeg met de taxi naar het werkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Moest ie nog werken die vrijdag?
Damnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie edit: hij kwam vanuit de kroeg met de taxi naar het werk
Oh, dat zei je niet.. Je had het over Sofia.. Dan denk ik aan zo'n schattig blond meisje met staartjes in het haar en een roze jurkje aan..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja de hele club is: Ludogorets Sofia ofzo
ik heb een keer 8 uur bij de mac gewerkt met een katerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Goed bezig![]()
Tijdens mijn stage wel eens met een kater gewerkt maar dat doe ik nu niet meer
Ow sofiaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dat zei je niet.. Je had het over Sofia.. Dan denk ik aan zo'n schattig blond meisje met staartjes in het haar en een roze jurkje aan..
Ik ook, dat was niet zo'n succesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Goed bezig![]()
Tijdens mijn stage wel eens met een kater gewerkt maar dat doe ik nu niet meer
Daaromquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, dat was niet zo'n succes
Wacht, hoe ken jij Sofia opeens?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow sofiaDie kan goed naaien ja
van de naaiclubquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, hoe ken jij Sofia opeens?![]()
![]()
Ze zat mij te vertellen dat ze alleen maar bij de breiclub zatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nobody can resist a taste of the Aldo
Tja, je hebt naaiers en je hebt breiers hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zat mij te vertellen dat ze alleen maar bij de breiclub zat
De snolquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, je hebt naaiers en je hebt breiers he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |