Club : Rimini (Italiaanse Serie C)
Regels :
- geen gebruik van een editor
- screenshots worden niet gephotoshopt
- alleen de italiaanse league runnen (ivm verschillende snelheden computers)
- Database op max.
- FoW uitgeschakeld
- echte spelers
edit: -OOK de Serie C2 A,B,C erbij doen !
Puntentelling :
Aan het einde van het seizoen (laten we zeggen 1 Juni) stuurt iedereen een screenshot van het aantal punten dat hij in dat seizoen behaald heeft. En dat 5x. Aan het eind tellen we de punten van de 5 jaar bij elkaar op, en wie de meeste punten heeft wint. (Managerpoints hebben we het hierover)
Meld hieronder even of je meedoet, en laat af en toe eens zien hoe 't gaat
Mr. Brownstone : Bedankt voor de regels
Nu kan er in ''CM Fanaten'' weer verder geluld worden over CM4
Suc6 !
[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 23-09-2002 21:20]
/edit: Wat doen we trouwens met goeie resultaten in het bekertoernooi? Lijkt me dat die ook meegenomen moeten worden in de puntentelling. Post daarom ook maar een screenshot van het aantal Managerpunten a/h einde van het seizoen.
En je moet wel de Serie C2 A,B,C erbij nemen zie ik net, want Rimini zit in de Serie C2/B
Ik ga beginnen...
quote:Kan best (niet gezien dan...) maar ik heb die regels gecut & gepaste uit een reactie van Mr Brownstone duszzzz vandaaro...!
alleen.. "Bedankt Mr Brownstone ?" Kwam ik niet met het idee ?
edit : Eerste wedstrijd thuis tegen San Marino voor de Italiaanse beker al gewonnen met 3-0 (2 goals van een niet nader te noemen net geleende spits )
Sta 1e na 9 competitiewedstrijden waarvan ik er 8 heb gewonnen en 1 verloren, met een doelsaldo van 27-7.
Heb ook al 6 bekerwedstrijden achter de rug (Serie C Cup) en daarin zit ik alweer in de 3e ronde (verloor de 2e ronde 1st leg thuis van Pescara met 0-1, maar uit won ik met 1-3)
Van de al in het begin bij Rimini aanwezige spelers is tot nu toe de 33-jarige AM C Mauro Antonioli de smaakmaker met 14 wedstrijden, 10 goals en 2 assists, maar de echte ''sterren'' tot nu toe zijn een geleende Italiaanse spits en een gekochte Portugese middenvelder. Die Portugees heeft in 14 wedstrijden 7 goals, 10 assists en een rating van 8.29
Dit wordt leuk......
quote:Hebben we allemaal gekocht natuurlijk!
Op maandag 23 september 2002 23:45 schreef mitt het volgende:
Hoe kom je aan CM 01/02
Allemaal topics hierover, wil ik ook
Ik ga ook meedoen... morgen even een start maken...
FoW is? ben het ff kwijt
quote:Fog of War, als je deze optie uitzet dan zijn de 'stats' van onbekende spelers uit andere landen niet of nauwelijks zichtbaar. Je zult deze spelers dan moeten scouten, om een volledig beeld te krijgen van de speler. Als je een league moet kiezen staat dat bovenaan, als ik me niet vergis.
Op maandag 23 september 2002 23:48 schreef ToBe het volgende:[..]
Ik ga ook meedoen... morgen even een start maken...
FoW is? ben het ff kwijt
Zijn er nog regels wat betreft de database; ik heb nl. een third party erop zitten...
quote:K het is dus wel of niet de bedoeling dat je spelers moet scouten?
Op maandag 23 september 2002 23:50 schreef Quaresma het volgende:[..]
Fog of War, als je deze optie uitzet dan zijn de 'stats' van onbekende spelers uit andere landen niet of nauwelijks zichtbaar. Je zult deze spelers dan moeten scouten, om een volledig beeld te krijgen van de speler. Als je een league moet kiezen staat dat bovenaan, als ik me niet vergis.
quote:Je zult dus zelf moeten scouten ja. Is wel zo realistisch.
Op maandag 23 september 2002 23:55 schreef ToBe het volgende:[..]
K het is dus wel of niet de bedoeling dat je spelers moet scouten?
quote:okie
Op maandag 23 september 2002 23:58 schreef Quaresma het volgende:[..]
Je zult dus zelf moeten scouten ja. Is wel zo realistisch.
Ik ga vanmiddag beginnen als ik terug ben uit school.
quote:Eh, volgens mij begrijp je het verkeerd. FoW staat uitgeschakeld, dus je ziet alle stats al
Op dinsdag 24 september 2002 00:01 schreef ToBe het volgende:[..]
okie
toch nog ff snel beginnen!
quote:sorry
Op maandag 23 september 2002 21:48 schreef Jelminho het volgende:
Ah, hier een thread.. Najah, die regels lijken me verder wel goed.. alleen.. "Bedankt Mr Brownstone ?" Kwam ik niet met het idee ?
quote:CM Sorted data update,. bedoel je. Nouja, je moet het zelf weten, maar ik speel zonder. Dan werkt het spel tenminste goed
Op dinsdag 24 september 2002 00:06 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Ik heb alweer een officiele data-update erin zitten van SI-Games. K ga nu ook beginnen!!
Anyway, good luck allemaal
quote:De Fog of War moet uit, oftewel je ziet juist WEL alle stats van alle spelers...
Fog of War, als je deze optie uitzet dan zijn de 'stats' van onbekende spelers uit andere landen niet of nauwelijks zichtbaar. Je zult deze spelers dan moeten scouten, om een volledig beeld te krijgen van de speler. Als je een league moet kiezen staat dat bovenaan, als ik me niet vergis.
Die Fog of War is alleen maar irritant, de oude manier vind ik veel leuker (En zoals de ''doorgewinterde'' CM spelers weten, zeggen attributes lang niet alles over de kwaliteit van een speler)
quote:Nouja, ik heb het dus aanstaan. Never mind.
Op dinsdag 24 september 2002 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
De Fog of War moet uit, oftewel je ziet juist WEL alle stats van alle spelers...
Die Fog of War is alleen maar irritant, de oude manier vind ik veel leuker (En zoals de ''doorgewinterde'' CM spelers weten, zeggen attributes lang niet alles over de kwaliteit van een speler)
/edit: 13 punten uit 7 wedstrijden. Een nette 4de plaats
[Dit bericht is gewijzigd door Quaresma op 24-09-2002 12:57]
In CM01/02 kan je een txt bestandje aanmaken van de stand, alleen als ik die knip & plak in een reactie zal het niet meer netjes uitgelijnd zijn, maar dan staat alles dwars door elkaar heen en is het onleesbaar...
Zou dat gewoon met [quote] gaan ??
Of is daar weer iets anders voor nodig..??
En screenshots ? Die moeten zeker eerst geupload worden bij een site waarna je daarheen moet linken ofzo ?
Zal vandaag een begin maken, eerst even de nieuwe update eraf halen..
Over Screenshots.. Eventueel zal ik ze wel willen ontvangen, maar heb het zelf druk met school, voetbal (4x per week) en vrienden/lol maken.. Beter is denk ik dat we het gewoon uploaden op een site en dan hier wat linkjes daarheen plaatsen ofzo...
code:Tussen deTest 01 02 03 04 05
Test 06 07 08 09 10
[ /code]
dus.. Hier neemt die dus precies over wat je typt (enters, spaties..)
quote:screenshots kunnen anders eventueel wel naar mij, en dan stuur ik de mijne wel naar iemand anders ter controle indien gewenst.
Op dinsdag 24 september 2002 15:20 schreef Jelminho het volgende:
OK, Rimini dus..Zal vandaag een begin maken, eerst even de nieuwe update eraf halen..
Over Screenshots.. Eventueel zal ik ze wel willen ontvangen, maar heb het zelf druk met school, voetbal (4x per week) en vrienden/lol maken.. Beter is denk ik dat we het gewoon uploaden op een site en dan hier wat linkjes daarheen plaatsen ofzo...
e-mail adres staat in mijn profiel.
AUB wel in .jpg formaat, want hotmail kan maar max. 2MB opslaan
quote:Ja, als het goed geimplementeerd zou zijn zou ik het ook niet zo'n probleem vinden om FoW te draaien. Maar het klopt niet altijd even goed.
Op dinsdag 24 september 2002 09:02 schreef Atrimar het volgende:
Ik doe ook mee uiteraard, en begin vanavond wel met het opzetten van mijn spel. Ik vind het wel wat minder dat de FoW uit staat, maar dat is niet onoverkomelijk.
Voorbeeld: Je weet wel precies alle attributen van veel zweedse spelers, maar het komt vaak voor dat je van spelers in de divisie onder jouw club niet de attributen kan zien. Terwijl dat in het echt andersom zou zijn. Zo zijn er nog wel meer dingen
Als CM 4 uitkomt kunnen we de challenge nog wel een keer doen, maar dan met FoW ingeschakeld, aangezien het dan (waarschijnlijk) wel goed geimplementeerd is.
Ik heb het alleen staan op mijn stand alone pc, dus voor de screenies zal ik wat moeten verzinnen.
Rimini it is then. Moge de beste manager winnen (of de meeste gelukkige)
Overigens, uit nieuwsgierigheid, ben ik de enige manager die niet volgens de leest Nederland is geschoeid, oftwele, de enige die cattanaccio wel kan waarderen?
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 24-09-2002 17:18]
quote:\
Op dinsdag 24 september 2002 17:16 schreef Atrimar het volgende:
Ik ben begonnen (na wat onverklaarbare crashes die vaker de kop opsteken als ik iets op langere termijn moet doen)Ik heb het alleen staan op mijn stand alone pc, dus voor de screenies zal ik wat moeten verzinnen.
Rimini it is then. Moge de beste manager winnen (of de meeste gelukkige)
diskettes?
quote:Ja ja
Op dinsdag 24 september 2002 17:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
\
diskettes?
Ik speel overigens vrij aanvallend, met een ook vrij ingewikkelde tactiek voor zo'n klein clubje. Maar het is juist leuk om te zien dat na een paar weken intensieve 'tactic'-training die gasten door lijken te krijgen hoe er gespeeld dient te worden. Opeens komen de backs mee op, en laten het spelletje zien zoals ik het bedoeld heb (tik, tik, overzet, kopbal, goal).
En een 17-jarig pikkie zou wel eens de speler van het jaar kunnen worden, aangezien hij al het gehele seizoen bovenaan staat qua gemiddelde cijfer.
Ik moest dus even warmdraaien (1e ronde Serie C-cup kansloos uitgeschakeld), maar nu in december ben ik bijna onverslaanbaar.
Nu dus de financiele kant in orde proberen te krijgen.
quote:Ik heb al door dat Rimini niet echt best is ... ik scoor te moeilijk, en heb dus een goede spits nodig.
Op dinsdag 24 september 2002 17:59 schreef Jelminho het volgende:
Ik prefereer een aanvallende stijl Atrimar, maar moet nog even zien welke kwaliteiten de spelers hebben. En zal misschien een verdedigende variant aannemen
quote:Ja, eigenlijk is het bij Rimini noodzaak dat je promoveert, omdat anders je schuld TE hoog word.
Op dinsdag 24 september 2002 18:11 schreef Quaresma het volgende:
Sta ik bovenaan, met een torenhoge schuld. JippieIk speel overigens vrij aanvallend, met een ook vrij ingewikkelde tactiek voor zo'n klein clubje. Maar het is juist leuk om te zien dat na een paar weken intensieve 'tactic'-training die gasten door lijken te krijgen hoe er gespeeld dient te worden. Opeens komen de backs mee op, en laten het spelletje zien zoals ik het bedoeld heb (tik, tik, overzet, kopbal, goal).
En een 17-jarig pikkie zou wel eens de speler van het jaar kunnen worden, aangezien hij al het gehele seizoen bovenaan staat qua gemiddelde cijfer.
Ik moest dus even warmdraaien (1e ronde Serie C-cup kansloos uitgeschakeld), maar nu in december ben ik bijna onverslaanbaar.
Nu dus de financiele kant in orde proberen te krijgen.
Ik denk dat ik wel kan raden wie dat jonge pikkie is. En ja, bij mij tackled ie ook alles wat lijkt op een bal
ik doe het trouwens tot nu toe wel aardig. Jammerlijk uitgeschakeld door Cesena (divisie hoger) in de Serie C cup. Ik werd uiteindelijk wel tweede met een doelsaldo van 13-4 (8 goals van dezelfde speler ). En nu 4 wedstrijden in de competitie gespeeld. 3 gewonnen, 1 gelijk.
quote:Ik kan het wel waarderen, maar ik kan het nooit goed laten werken met kleine clubs.
Op dinsdag 24 september 2002 17:16 schreef Atrimar het volgende:Overigens, uit nieuwsgierigheid, ben ik de enige manager die niet volgens de leest Nederland is geschoeid, oftwele, de enige die cattanaccio wel kan waarderen?
Elke positie is dubbel bezet, en ik heb in het tweede twee mogelijke talenten rondhobbelen. Slechts een probleem. De helf van mijn basis 11 wil al weg, of een nieuw contract
stelletje zeikprofs
Zal wel komen door de 3 verkochte spelers ...
Ben net wel naar de 2e plek teruggezakt in de competitie, maar heb gelukkig weer wel de 4e ronde van de Serie C Cup bereikt.
Alleen jammer dat die ene Portugees in die bekerwedstrijd een gebroken voet krijgt en 4 maanden is uitgeschakeld
Mijn team lijkt overigens wel een vreemdelingen legioen. Ik heb nu spelers uit Vietnam, Croatie, Quatar, Griekenland en Portugal rondlopen
Ik sta inmiddels 14e in de ranglijst, met 1 overwinning, 1 gelijk spel, en 3 nederlagen, en baal als een stekker dat jullie zo'n uienteam hebben gekozen. Hier is voor een manager als ik geen eer aan te behalen (zei hij lachend)
Alleen ben ik nu verslaafd aan m'n huidige club: IFK Göteborg... Moeilijk om je daarvan te weerhouden, maar ik ga binnenkort een poging wagen met Rimini.
code:En heb net een ''top'' keepertje uit de onderste regionen van de Argentijnse competitie kunnen kopen voor 110.000 gulden. Handling 17 & Reflexes 12************************************************************************************************
Italian Serie C2/B - Sunday 13th January 2002
************************************************************************************************
================================================================================================
2001/2 Table
================================================================================================Pos Team Pld Won Drn Lst For Ag Won Drn Lst For Ag Pts
--------------------------------------------------------------------------------------------------
1st Sambenedettese 18 8 0 1 18 2 7 1 1 11 3 46
--------------------------------------------------------------------------------------------------
2nd Rimini 18 5 1 2 17 7 6 2 2 19 8 36
3rd Faenza 18 5 0 5 15 14 6 1 1 21 10 34
4th Brescello 18 4 5 0 14 10 5 1 3 12 9 33
5th Gualdo 18 6 2 2 13 8 3 2 3 14 12 31
6th Montichiari 18 5 3 1 17 12 2 6 1 17 12 30
7th Mantova 18 5 2 2 16 10 3 3 3 14 11 29
8th San Marino 18 5 0 5 20 19 4 2 2 10 12 29
9th Alto Adige 18 5 2 2 15 10 2 4 3 9 12 27
10th Mestre 18 4 3 2 19 13 2 2 5 15 21 23
11th Teramo 18 4 3 2 15 14 2 1 6 10 21 22
12th Sassuolo 18 5 1 2 22 18 1 1 8 12 27 20
13th Thiene 18 4 1 4 17 15 1 3 5 14 21 19
14th Imolese 18 2 2 4 9 11 3 0 7 14 25 17
15th Poggese 18 3 4 2 8 6 0 2 7 5 12 15
16th Fiorenzuola 18 2 1 6 8 20 2 2 5 9 15 15
17th Trento 18 2 4 3 15 13 1 1 7 5 15 14
18th Gubbio 18 3 0 6 9 17 1 0 8 8 21 12
[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 24-09-2002 21:10]
Idd financien worden bij mij ook straks een probleem; een paar oude vedetten met caps (jajaja; internationale ervaring is een pre bij mij) hebben toch wel een grote invloed op mn budget. Niets voor niets staat nu de halve selectie van 43 man op de transferlijst
Anyway; op naar het kampioenschap!
[Dit bericht is gewijzigd door Cecilio op 24-09-2002 21:44]
quote:Yep, dat is inderdaad wat we bedoelen. FoW staat voor Fog of War, oftewel.. nouja, ehh... dat is wat je moet hebben in ieder geval
Op dinsdag 24 september 2002 21:33 schreef Cecilio het volgende:
Hmm ik zou graag mee willen doen maar ik kan dat FOW nergens vinden. Bedoelen jullie dat Attribute masking bovenin het scherm als je een spel start????
quote:Urrr, ja en dat is dus waarom ik twijfel(de). Bij mij in het scherm staat alleen "use real players" en "attribute masking" Als ik het nu goed begrijp hoef ik alleen maar attribute masking op no te zetten en ik kan beginnen.
Op dinsdag 24 september 2002 22:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Yep, dat is inderdaad wat we bedoelen. FoW staat voor Fog of War, oftewel.. nouja, ehh... dat is wat je moet hebben in ieder geval
Mijn dank alvast.
quote:Klopt
Op dinsdag 24 september 2002 22:03 schreef Cecilio het volgende:[..]
Urrr, ja en dat is dus waarom ik twijfel(de). Bij mij in het scherm staat alleen "use real players" en "attribute masking" Als ik het nu goed begrijp hoef ik alleen maar attribute masking op no te zetten en ik kan beginnen.
quote:Waar zie jij slowchat?
Op dinsdag 24 september 2002 22:05 schreef golfer het volgende:
Willen jullie het slowchatgehalte zien te beperken in dit topic, anders ben ik genoodzaakt dit topic te verplaatsen naar CS.Mijn dank alvast.
quote:Trek je tenen in wil je?
Op dinsdag 24 september 2002 22:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Waar zie jij slowchat?
Alles wat hier gezegd is heeft met onze 'challenge' te maken. (behalve jouw bericht dan
)
quote:Die waren ingetrokken
Op woensdag 25 september 2002 08:03 schreef Atrimar het volgende:[..]
Trek je tenen in wil je?
code:Ik zit ook in de halve finale van de Serie C-cup. Ik dacht dat ik uitgeschakeld was, want ik werd tweede in mijn groep, maar blijkbaar had ik de meeste punten behaald van alle #2 (9 punten) dus mocht ik wel door.************************************************************************************************
Italian Serie C2/B - Thursday 3rd January 2002
************************************************************************************************
================================================================================================
2001/2 Table
================================================================================================Pos Team Pld Won Drn Lst For Ag Won Drn Lst For Ag Pts
1st Rimini 17 6 1 1 11 3 8 1 0 23 4 44
2nd Alto Adige 17 5 3 1 13 9 5 0 3 15 13 33
3rd Thiene 17 6 2 1 17 9 3 1 4 7 8 30
4th Sambenedettese 17 7 0 2 18 10 1 5 2 11 12 29
5th Mestre 17 4 1 4 11 13 4 3 1 15 10 28
6th Gualdo 17 5 3 1 18 8 2 2 4 11 11 26
7th Poggese 17 4 1 3 14 12 4 1 4 6 8 26
8th Imolese 17 4 4 0 12 5 2 3 4 11 19 25
9th Brescello 17 5 2 1 11 5 2 2 5 11 18 25
10th Teramo 17 5 3 0 18 8 1 1 7 7 16 22
11th San Marino 17 3 2 4 9 13 3 1 4 9 15 21
12th Mantova 17 3 4 2 18 14 1 4 3 10 17 20
13th Gubbio 17 4 2 3 12 6 0 4 4 6 12 18
14th Fiorenzuola 17 4 2 2 11 6 0 3 6 9 17 17
15th Sassuolo 17 4 1 3 9 12 0 4 5 5 12 17
16th Trento 17 2 3 3 12 14 2 1 6 4 12 16
17th Montichiari 17 2 3 3 10 12 0 3 6 5 14 12
18th Faenza 17 1 3 5 10 15 1 1 6 9 16 10
En in de italiaanse transfer-window heb ik ook een nieuwe Portugeese centrale middenvelder binnen gehaald. Er zat een prijskaartje van ¤ 650.000 aan, maar dan haal je ook wel iets in huis. Hij zou gemakkelijk in een goede serie B club meekomen. Jammer genoeg heeft ie dat zelf ook door. Zijn salaris is ¤ 3.300,- per week, en wou hij een Minimum Fee Release Clause van ¤250.000 Gelukkig heb ik dat op kunnen schroeven tot ¤ 2.000.000.
Hopelijk tekent hij volgend jaar een nieuw contract als ik promoveer.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Brownstone op 25-09-2002 12:01]
code:Ik ook maar ff dan. Nou, nog 3 punten en de play-offs zijn al bereikt. Alleen maak ik me een beetje zorgen over volgend seizoen. Ik heb nml geen geld om nieuwe spelers aan te trekken, dus dat wordt lenen. Nu maar hopen dat er wat jonge gasten van Serie A clubs naar het altijd mooie Rimini willen komen.************************************************************************************************
Italian Serie C2/B - Monday 25th March 2002
2001/2 Table
1st Rimini 27 9 3 1 28 12 9 5 0 28 9 62
2nd Alto Adige 27 11 2 1 30 9 5 4 4 20 17 54
3rd Gubbio 27 10 3 1 23 10 3 6 4 17 17 48
4th Brescello 27 7 0 6 16 12 8 1 5 31 21 46
5th Teramo 27 8 1 4 24 18 6 3 5 27 21 46
6th Poggese 27 6 4 3 20 15 7 3 4 21 14 46
7th Thiene 27 5 6 2 21 16 7 1 6 15 14 43
8th Mantova 27 6 4 4 24 17 5 2 6 21 25 39
9th Mestre 27 6 5 3 24 18 3 3 7 14 18 35
10th Montichiari 27 8 2 4 26 23 1 6 6 14 22 35
11th Imolese 27 5 4 4 22 20 4 3 7 20 28 34
12th Gualdo 27 5 4 5 20 24 3 6 4 14 21 34
13th Sambenedettese 27 6 3 5 15 16 3 2 8 17 22 32
14th Trento 27 5 6 2 17 12 1 4 9 15 27 28
15th Sassuolo 27 5 3 5 26 27 2 3 9 19 30 27
16th San Marino 27 7 1 6 18 19 0 1 12 4 25 23
17th Faenza 27 4 1 9 18 33 2 2 9 14 30 21
18th Fiorenzuola 27 1 5 7 21 32 3 2 9 22 32 19
Wat voor opstelling spelen jullie eigenlijk ?
Ik speel 4-4-2 met een ruit op het middenveld
BTW Quaresma : Ik heb al 2 serie A spelers geleend dit seizoen, dus als je in de Serie B komt moet dat zeker wel kunnen !
quote:Ik speel ook een 4-4-2 variant met een ruit, alleen moet ik toegeven dat mijn resultaten niet al te best zijn helaas
Op woensdag 25 september 2002 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Toe maar, allebei bovenaan ??Wat voor opstelling spelen jullie eigenlijk ?
BTW Quaresma : Ik heb al 2 serie A spelers geleend dit seizoen, dus als je in de Serie B komt moet dat zeker wel kunnen !
quote:Je gaat, als je promoveert, eerst naar de Serie C1 A(of B).
Op woensdag 25 september 2002 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Toe maar, allebei bovenaan ??Wat voor opstelling spelen jullie eigenlijk ?
Anyway, ik speel een 4-3-2-1 systeem, maar dan aanvallend ingesteld.
En ik moet er wel bij zeggen dat ik wel vaker met Lower League teams speel, dus ik heb een beetje ervaring met wat voor soort opstelling wel en niet werken.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Brownstone op 25-09-2002 13:02]
/edit: Ik ben zwaar aan het onderhandelen met de nummer 3 van de topscorer-lijst in Frankrijk, irl. Zou wel lachen zijn als dat lukt
Hmm, als ik dit allemaal zo weer zie krijg ik gelijk zin om effe een uurtje te spelen...
Vanavond maar weer ff doen (Altijd leuk als er voetbal op tv is, dan kun je tijdens het laden effe voetbal kijken )
eerste 4 wedstrijden ongeslagen en fier bovenaan...alleen roemloos ten onder in het bekertoernooi
[Dit bericht is gewijzigd door --HOOLIE-- op 25-09-2002 13:21]
quote:Gemiddeld 5 goals per wedstrijd. Petje af..
Op woensdag 25 september 2002 13:16 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Laat ik dan ff een screenshot posteneerste 4 wedstrijden ongeslagen en fier bovenaan...alleen roemloos ten onder in het bekertoernooi
[url=http://koernikova.8k.com/screen.jpg[url]
quote:Ik he alle oude knarren eruit gegooid na het verlies in de beker...ik speel nu allen nog maar met spelers tusen de 16 en 22....gaat prima...
Op woensdag 25 september 2002 13:18 schreef Quaresma het volgende:[..]
Gemiddeld 5 goals per wedstrijd. Petje af..
[Dit bericht is gewijzigd door --HOOLIE-- op 25-09-2002 13:28]
19 goals in 4 wedstrijden ?
WIE heb jij in de spits staan joh ???
quote:Volgens mij spitsen die bij RImini begonnen. Tenminste, ik zie Di Nicola daar staan. Maakt ook niet zoveel uit. Als je tactiek maar goed is.
Op woensdag 25 september 2002 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Sjeezz19 goals in 4 wedstrijden ?
WIE heb jij in de spits staan joh ???
Mijn spits heeft ook 42 goals in 36 wedstrijden, waarvan wel 19 in de beker
Yay me
Bij mij schiet het niet op.....ik heb pas 7 wedstrijden gespeeld....
Duurt bij jullie de tussenliggende periode bij de wedstrijden ook zo lang??
Vanavond maar eens kijken, die italiaanse namen lijken ook zoveel op elkaar...
quote:Hoezo vreemd????
Op woensdag 25 september 2002 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Vreemd die opstelling, ik ken volgens mij geeneen speler die daar staatVanavond maar eens kijken, die italiaanse namen lijken ook zoveel op elkaar...
ik heb gewoon een hoop gekocht/geruild/verkocht.....
quote:Ik ken alleen die Crutone en Latini niet. De rest ken ik gewoon hoor
Op woensdag 25 september 2002 13:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:[..]
Hoezo vreemd????
quote:die 'processing' periodes bedoel je? DIe gaan bij mij lekker snel omdat ik alleen de Italiaanse league heb aanstaan
Op woensdag 25 september 2002 13:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Duurt bij jullie de tussenliggende periode bij de wedstrijden ook zo lang??
Ligt er ook een beetje aan hoe snel je computer het kan verwerken he.
quote:Ik ook
Hoezo vreemd????
ik heb trouwens ff een free-domain geregd...misschien makkelijk voor de screenshots..
misschien dat de mensen met meer html/web-building ervaring er wat leuks van kunnen maken
Enneuh, hoe zet ik die dan weer in een reply hier ?
Ik ben nogal een leek op dat gebied
quote:via deze link : http://cm-challenge.8k.com/cgi-bin/util/builder
Op woensdag 25 september 2002 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Enneuh, hoe upload je daar dan een screenshot ?Enneuh, hoe zet ik die dan weer in een reply hier ?
Ik ben nogal een leek op dat gebied
sitenaam/usernaam = cm-challenge.8k.com
password = abc123
dan ga je naar filemanager
upload-> wijs naar het bestand(screenshot) wat je lokaal hebt staan...
daarna kan je hier doormiddel van img]http://ch-challenge.8k.com/screenshotnaam[/img je screenshot hier laten zien...
laat ff weten of het gelukt is...
misschien dat anderen nog een leuk idee hebben voor een website...
Wat gaan jullie snel, ik heb het behoorlijk druk met andere dingen, maar kan vandaag eindelijk aan de slag
pfff, nu wel weer ff genoeg gespeeld voor vandaag
quote:Hmja, dat van die Manager-Points. Doe ik vanavond wel. Heb nu ff geen zin om ze te knippen, te verkleinen en te uploaden. Ik zag trouwens dat de punten voor Italy en All Nations verschillen, in dat Manager Stats-menu. Ik post ze daarom allebei maar ff.
Op woensdag 25 september 2002 14:47 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Quaresma, vergeet je screenshot niet he
de resultaten zijn verbluffend....
ben nu kampioen geworden....
vind dit wel leuk...zo'n challenge....
Hoe gaat het met de andere????
quote:Slecht, kan niet anders zeggen helaas ... 10 gespeeld, slechts 2 gewonnen
Op woensdag 25 september 2002 16:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ook goed...het maakt mij niet uit....vind dit wel leuk...zo'n challenge....
Hoe gaat het met de andere????
quote:Ik heb in jou een waardige tegenstander gevonden...
Op woensdag 25 september 2002 18:27 schreef Atrimar het volgende:
Slecht, kan niet anders zeggen helaas ... 10 gespeeld, slechts 2 gewonnen
Ik begin zsm met Rimini btw... Ik lig nu toch redelijk zwaar onder vuur bij IFK Göteborg...
Moehoehahahahahah....
Kampioen geworden; manager van het jaar; 5 spelers bij het allstar team; beste speler; 3e bij topscorers; kwartfinale serie c cup
36629 punten x 5 = 183145
Noteert u het even ?
Mijn team ziet er zo uit :
quote:Ik had geloof ik 37770. Maar ik zit nu op school, dus ik zal het vanmiddag wel ff posten.
Op woensdag 25 september 2002 22:56 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[afbeelding]Moehoehahahahahah....
Kampioen geworden; manager van het jaar; 5 spelers bij het allstar team; beste speler; 3e bij topscorers; kwartfinale serie c cup
36629 punten x 5 = 183145
Noteert u het even ?
quote:omdat je niet van buitenaf mag linken. Als ik de URL copieer en in een nieuw window zet dan doet ie het wel.
Op donderdag 26 september 2002 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Hee, waarom staat mijn opstelling er nou niet ??
Heb flink huisgehouden in de staff. Zowat de gehele staff is vervangen. Daarbij wel gelet op het financiële plaatje.
Op het spelersvlak heb ik al een viertal spelers verkocht met wederom het oog op de financiën...
Het aantrekken van nieuwe spelers gaat behoorlijk stroef gezien het lage budget. Maar ik houd goede moed. Ik heb al flink rondgekeken voor mogelijke transfers...
Ik heb de 1e wedstrijden gespeeld voor de Serie C Cup (ofzoiets) en heb deze gewonnen. Slechts me 1-0, maar toch...
Ik ga voor de poedelprijs!
Minder dan enkelen van jullie zie ik al, maar dat komt omdat ik vorig jaar geen wedstrijd in de beker heb gewonnen. Dat is dit jaar wel anders
quote:Omdat je op vakantie bent gegaan?
Op donderdag 26 september 2002 15:01 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ik begrijp er niks van.....ik ben vorig jaar ongeslagen kampioen geworden en mijn punten zijn niet zo hoog....
Ik doe maar een gooi hoor..
quote:hoe zit het met de beker? ben je er in de eerste ronde uitgeknikkerd? want als je een ronde verder komt krijg je tien keer zoveel punten als wanneer je een paar wedstrijden in de competitie wint.
Op donderdag 26 september 2002 16:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
misschien is dat het wel.....
Ik upload mijn screenshot trouwens ff naar die site die jij hebt aangemaakt want mijn eigen webspace wil niet zo erg, ok?
quote:Korte termijn beleid dus.
Op donderdag 26 september 2002 21:48 schreef Quaresma het volgende:
Pff, 2 gewonnen, 3 verloren en 3 gelijk. Das nog best lastig, die Serie C 1/A. Ik heb gelukkig wel wat goeie spelers kunnen lenen van Serie A-clubs, die een hele belangrijke rol spelen in dit elftal.
quote:Ja, als je zelfs met het winnen van de Serie C 2/B niet een kleine bonus krijgt, zul je spelers via andere wegen moeten aantrekken.
Op donderdag 26 september 2002 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Korte termijn beleid dus.
/edit: En daarbij, die geleende spelers staan nu voor 10/15k op mijn loonlijst, en een speler die je vastlegt vraagt al snel zo'n 70/80k per jaar. En ik wil graag dat kleine beetje geld dat ik heb bewaren. Dus ik denk ook weldegelijk aan de toekomst, met het oog op de financien, die een belangrijke rol kunnen gaan spelen als je tever in het rood staat.
[Dit bericht is gewijzigd door Quaresma op 26-09-2002 22:01]
Managerpoints : 36964
http://cm-challenge.8k.com/pointsPB.jpg
(Screenshot neerzetten lukt me maar niet....)
edit : Ik doe ook noodgedwongen aan ''korte termijn beleid''.
Heb nu 4 spelers gehuurd uit de Serie A, als ik nou ff de Serie B haal dit jaar moet er toch een keertje geld binnen komen.....
[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 26-09-2002 23:00]
quote:Met een kleine selectie werken levert ook geld op. 15 volwaardige spelers plus 3 of 4 jeugdspelers is genoeg om het seizoen door te komen.
Op donderdag 26 september 2002 21:55 schreef Quaresma het volgende:[..]
Ja, als je zelfs met het winnen van de Serie C 2/B niet een kleine bonus krijgt, zul je spelers via andere wegen moeten aantrekken.
/edit: En daarbij, die geleende spelers staan nu voor 10/15k op mijn loonlijst, en een speler die je vastlegt vraagt al snel zo'n 70/80k per jaar. En ik wil graag dat kleine beetje geld dat ik heb bewaren. Dus ik denk ook weldegelijk aan de toekomst, met het oog op de financien, die een belangrijke rol kunnen gaan spelen als je tever in het rood staat.
quote:Ja, en dan nog proberen de spelers te slijten. Ik begon met een selectie van 45 man ofzo. Op de vrije transfer gooien is geen optie, omdat dat ook zo'n 30k per speler kost.
Op donderdag 26 september 2002 23:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Met een kleine selectie werken levert ook geld op. 15 volwaardige spelers plus 3 of 4 jeugdspelers is genoeg om het seizoen door te komen.
En Lunardini voor 2.000.000 verkocht aan Parma.
Tijd om te gaan slapen.
[Dit bericht is gewijzigd door Quaresma op 27-09-2002 01:13]
quote:45 is echt te veel.Als je bij een rijke club zit is 45 nog wel te onderhouden, maar bij een kleine club kun je beter zo snel mogelijk zo veel mogelijk overbodige spelers verkopen en een kleine selectie hebben.
Op vrijdag 27 september 2002 00:03 schreef Quaresma het volgende:[..]
Ja, en dan nog proberen de spelers te slijten. Ik begon met een selectie van 45 man ofzo. Op de vrije transfer gooien is geen optie, omdat dat ook zo'n 30k per speler kost.
Ik zit op dit moment op 37 spelers, omdat van een aantal het contract afliep en er zijn er 2 verkocht.
quote:45 is idd véél te veel. Maar ik heb nu iets bedacht. De overbodigen mogen nu transfervrij vertrekken, en dat werkt goed. Ik wil gewoon een selectie van 18 man overhouden (de basis + reserves) en nog wat veelbelovende jochies.
Op vrijdag 27 september 2002 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
45 is echt te veel.Als je bij een rijke club zit is 45 nog wel te onderhouden, maar bij een kleine club kun je beter zo snel mogelijk zo veel mogelijk overbodige spelers verkopen en een kleine selectie hebben.
Spelers op een vrije transfer zetten doe ik nooit, vind ik zonde van het geld.
quote:18 man is genoeg. Met kleine clubs begin ik meestal met 15 vrij gelijkwaardige spelers, en daarnaast 7 of 8 jonge gasten erbij. Die zijn ook altijd goed om winst te maken!
Op vrijdag 27 september 2002 13:07 schreef Quaresma het volgende:[..]
45 is idd véél te veel. Maar ik heb nu iets bedacht. De overbodigen mogen nu transfervrij vertrekken, en dat werkt goed. Ik wil gewoon een selectie van 18 man overhouden (de basis + reserves) en nog wat veelbelovende jochies.
ik heb al 6 wedstrijden gespeeld.. en ben nog ongeslagen..
heb 1 gewonnen en 5 gelijk gespeeld
ik heb het spel op school gedownload en zit nu op school te spelen..
managerpunten: 14772.. ik ben het hele jaar op vakantie geweest.. heb geen wedstrijd zelf gespeeld.. ben elke maand een dag wezen kijken.. en heb aan het begin van het seizoen Mark Kerr van Falkirk gekocht..
(schotland heb ik op achtergrond)
[Dit bericht is gewijzigd door Gstar op 27-09-2002 14:11]
quote:ja, en die achtergrond leagues is nu net de bedoeling dat je dat niet doet! Het is de bedoeling dat we allemaal over dezelfde spelers beschikken.
Op vrijdag 27 september 2002 14:06 schreef Gstar het volgende:
ik heb nu de hele comp. al gespeeld.. 'k ben 5de geworden en ben na playoffs gepromoveerd..managerpunten: 14772.. ik ben het hele jaar op vakantie geweest.. heb geen wedstrijd zelf gespeeld.. ben elke maand een dag wezen kijken.. en heb aan het begin van het seizoen Mark Kerr van Falkirk gekocht..
(schotland heb ik op achtergrond)
gepromoveerd door playoffs en de beker gewonnen
Manager stats : 59880
quote:Serie B nu voor jou? Knap werk!
Op vrijdag 27 september 2002 15:44 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Tweede seizoen ging een stukje beter....gepromoveerd door playoffs en de beker gewonnen
Manager stats : 59880
Nu moet je ook redelijke spelers kunnen halen (lees : er zullen betere spelers geinteresseerd zijn om te komen)
Ik ga vanavond eens kijken of ik de Serie C1/A kan winnen
En ik sta trouwens ook eerste in de Serie C 1/A. 2 Puntjes voorsprong op Cittadella, dus dat wordt nog spannend.
quote:die regel had ik dus ff gemist... oeps...
Op vrijdag 27 september 2002 14:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:
ja, en die achtergrond leagues is nu net de bedoeling dat je dat niet doet! Het is de bedoeling dat we allemaal over dezelfde spelers beschikken.
Maar ik ben nog niet zo ver in de competitie, dus dat maakt niet uit. Ik begin gewoon opnieuw... Het moet wel eerlijk blijven...
Game on!
Maargoed.... we gaan gewoon stug door
code:Ben na een slechte start toch weer redelijk overeind gekrabbeld.************************************************************************************************
Italian Serie C1/A - Thursday 9th January 2003
2002/3 Table
1st Spal 17 4 1 3 14 10 8 0 1 19 10 37
2nd Rimini 17 6 2 1 26 12 4 1 3 15 12 33
3rd Modena 17 8 1 0 22 7 2 2 4 10 12 33
4th Treviso 17 5 2 2 15 9 4 3 1 12 9 32
5th Cesena 17 6 1 1 17 9 3 2 4 11 13 30
6th Lucchese 17 6 1 2 19 10 2 3 3 11 11 28
7th Pistoiese 17 5 0 3 12 8 4 1 4 15 14 28
8th Varese 17 4 3 1 10 8 3 3 3 7 10 27
9th Spezia 17 6 2 0 17 3 1 1 7 8 21 24
10th Padova 17 3 4 2 14 11 3 1 4 8 10 23
11th Arezzo 17 4 1 3 18 13 2 1 6 11 19 20
12th Pro Patria 17 5 0 3 13 9 1 2 6 7 16 20
13th Vis Pesaro 17 4 3 2 11 8 1 0 7 7 19 18
14th Carrarese 17 3 1 4 8 7 1 4 4 8 14 17
15th Pisa 17 5 0 4 15 14 0 1 7 5 20 16
16th Reggiana 17 3 3 3 13 12 0 3 5 7 17 15
17th Cremonese 17 2 3 4 11 12 2 0 6 5 16 15
18th Monza 17 3 1 4 12 11 1 1 7 7 24 14
ben net klaar met chester city in het seizoen 2008/2009, van conference division clubje tot CL winnaar, dus dit moet niet al te moeilijk zijn
EN! de Serie C Super Cup gewonnen van Cagliari. En in de kwartfinale Serie C cup uitgeschakeld.
In de Serie B sta ik na 5 wedstrijden op een 4de plaats.
O.a. doordat mn reserve elftal helemaal leeg is (aflopende contracten) en Mussoni net voor 4M naar Parma is gegaan.
quote:Zo doe je dat ja! Reserve elftal heb je toch niet veel aan, allemaal van die net-niet spelertjes...
Op zondag 29 september 2002 18:03 schreef Quaresma het volgende:
Ik sta 4,7 miljoen euro in de plusO.a. doordat mn reserve elftal helemaal leeg is (aflopende contracten) en Mussoni net voor 4M naar Parma is gegaan.
- Kampioen Serie C1/A
- Kwartfinales bereikt Serie C Cup
- 20 wedstrijden achter elkaar ongeslagen gebleven
- Manager points : 51599
code:Sta een klein beetje schuld, maar dat moet goed gaan komen (bij mij ook veel reserves weg na dit seizoen...)************************************************************************************************
Italian Serie C1/A - Sunday 4th May 2003
2002/3 Table
1st C Rimini 34 8 6 3 26 12 13 3 1 40 14 72
2nd Pl Spal 34 11 3 3 24 8 8 4 5 23 19 64
3rd Pl Monza 34 13 2 2 33 16 5 5 7 25 25 61
4th Pl Modena 34 8 5 4 30 23 9 3 5 33 26 59
5th Pl Treviso 34 10 2 5 24 17 6 7 4 24 20 57
6th Cremonese 34 9 5 3 26 17 6 4 7 19 22 54
7th Padova 34 10 4 3 29 17 5 3 9 25 33 52
8th Siena 34 9 5 3 31 17 5 4 8 22 26 51
9th Lucchese 34 4 9 4 27 28 9 0 8 26 26 48
10th Reggiana 34 10 2 5 37 27 3 5 9 18 27 46
11th Cesena 34 6 2 9 18 29 7 5 5 23 22 46
12th Varese 34 9 3 5 29 23 3 3 11 15 29 42
13th Carrarese 34 3 6 8 25 32 8 2 7 29 27 41
14th Pl Triestina 34 7 3 7 29 31 3 4 10 19 28 37
15th Pl Pro Sesto 34 5 3 9 19 31 4 6 7 19 26 36
16th Pl Albinoleffe 34 5 4 8 30 29 4 2 11 19 34 33
17th Pl Pisa 34 5 3 9 23 28 3 4 10 26 40 31
18th R Spezia 34 3 2 12 18 35 1 5 11 15 34 19
Had trouwens dit seizoen een Franse middenvelder geleend uit de Serie A die in 41 wedstrijden 37 keer scoorde en 11 assists gaf
Ben uiteindelijk 'gewoon' kampioen geworden. Met 9 punten voorsprong (ik had 71 punten)
53881 punten op dit moment (07.05.03). Volgens mij komt er verder niets bij, dus dat kan je opschrijven
Er word een talent naar mijn reserves gepromoveerd, waar ik opzich geen problemen mee heb. Maar zijn salaris is wel meteen ¤2.900 per week, wat meer is dan al mijn top spelers (op 1 na)
beetje vreemd...
uiteindeljike score van seizoen 02/03: 54158
Zal vanavond of morgen ochtend ff uploaden
quote:Dat heb ik ook een aantal maal gehad. Over het algemeen zijn het wel spelers met potentie hoor. Als je hem een langdurig contract geeft valt dat salaris op termijn genomen nog wel mee.
Op zondag 29 september 2002 21:34 schreef Mr_Brownstone het volgende:
WTF!?!?!Er word een talent naar mijn reserves gepromoveerd, waar ik opzich geen problemen mee heb. Maar zijn salaris is wel meteen ¤2.900 per week, wat meer is dan al mijn top spelers (op 1 na)
beetje vreemd...
quote:ja, zoiets dacht ik ook al. Het probleem is alleen dat wanneer ik hem een nieuw contract aanbiedt dat hij zo'n hoog salaris eist, dat ik het niet eens kan betalen
Op zondag 29 september 2002 22:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dat heb ik ook een aantal maal gehad. Over het algemeen zijn het wel spelers met potentie hoor. Als je hem een langdurig contract geeft valt dat salaris op termijn genomen nog wel mee.
Ach ja, we zullen zien.
5 wedstrijden gespeeld in de Serie B
4 verloren
1 gelijkgespeeld
roemloos ten onder in het bekertoernooi
3 wedstrijden verloren...
maar we houden hoop....
Hoerenjong.
quote:Als je het salaris niet kunt betalen moet je de andere voorwaarden wat gunstiger maken voor de speler. Dan tekent hij waarschijnlijk wel.
Op zondag 29 september 2002 23:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
ja, zoiets dacht ik ook al. Het probleem is alleen dat wanneer ik hem een nieuw contract aanbiedt dat hij zo'n hoog salaris eist, dat ik het niet eens kan betalen
Ach ja, we zullen zien.
quote:Ja, ook dat had ik al geprobeerd, maar daar trapt ie dus niet in. En ik ga hem geen bonussen van 800 euro geven voor een assist of goal
Op maandag 30 september 2002 18:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Als je het salaris niet kunt betalen moet je de andere voorwaarden wat gunstiger maken voor de speler. Dan tekent hij waarschijnlijk wel.
quote:Laat maar, nu werkt wel weer (
Op maandag 30 september 2002 18:04 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hoolie, heb je het wachwoord van die webspace veranderd?
quote:Als je hem toch niet in de aanval neer gaat zetten kun je dat best wel doen hoor
Op maandag 30 september 2002 18:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Ja, ook dat had ik al geprobeerd, maar daar trapt ie dus niet in. En ik ga hem geen bonussen van 800 euro geven voor een assist of goal
Tijdens dit seizoen voor E750.000 spelers verkocht. Geen spelers gekocht, alleen een minimale afkoopsom voor een coach betaald. Enkele spelers heb ik linea recta naar huis gestuurd, verder de selectie gelaten zoals het was. Een spits (met enig succes) gehuurd van een Serie A club.
Eindstand serie C2B van seizoen 01-02
Manager points aan het einde van seizoen 01-02
Ben nu begonnen aan mijn tweede seizoen. Twee stokoude spelers hebben de club verlaten. (direct na het tekenen van een nieuw contract...) Heb enkele goede spelers gehuurd en voor E100.00 een scout verkocht. Ook nog een jeugspeler voor E55k verkocht (waarde was E19k en speler was niet bijzonder goed).
Het gaat enigzins de goede kant op, op het financiele vlak na dan... Ik sta iets van E200k in de min...
Begin van het seizoen (bekerwedstrijden) beloven veel goeds! 2 gewonnen, 1 gelijk.
Bring 'em on!
Sta door een paar onbenullig verloren wedstrijden 7e. Twee spelers met zeer goede potentie voor volgend seizoen weten te strikken. Ook een zeer goede ervaren verdediger. De club heeft (gelukkig!) 6 miljoen euro geïnvesteerd, dus ik kan weer ademhalen!
Het begin van het seizoen was owned by Toreador, de superspits. Helaas duurde het even tot hij weer op zijn oude niveau was na zijn blessure. Maar het lijkt weer terug te komen. Bovendien vindt hij me niet aardig!? Naja...
Het ziet er allemaal veel beter uit, de moraal is hoger dan vorig jaar.
Keep 'em coming!
Het wordt al een echte Italiaanse ploeg: Het hele seizoen ongelooflijk kut spelen, maar toch hoog eindigen.
Volgend jaar dus met zn allen achter de bal spelen.
quote:Ik doe duidelijk iets fout..
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:39 schreef Quaresma het volgende:
[afbeelding]Het wordt al een echte Italiaanse ploeg: Het hele seizoen ongelooflijk kut spelen, maar toch hoog eindigen.
Volgend jaar dus met zn allen achter de bal spelen.
Maar zoals ik al zei, ik ga voor de poedelprijs
volgend seizoen meer kans.....
Voor de crash was het een drama, behalve mijn laatste vier wedstrijden die ik allen met 1-0 won.
Ik haaaaaat Italiaanse ploegen
Zou wel lachen zijn als je nu gelijk UEFA Cup voetbal haalt
Ik ga vanavond maar eens aan de Serie B beginnen...
quote:same here
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Heel goed Quaresma !!!Zou wel lachen zijn als je nu gelijk UEFA Cup voetbal haalt
Ik ga vanavond maar eens aan de Serie B beginnen...
Eindstand seizoen 02-03 Serie C2/B
Voor volgend seizoen wederom een iets beter vooruitzicht dan het afgelopen seizoen. Twee jonge, getalenteerde spitsen, een oudere ervaren spits, een ervaren verdediger en een jonge, getalenteerde keeper zullen de selectie verrijken.
Tip: druk niet per ongeluk tijdens een vriendschappelijke wedstrijd op LEAGUE STANDINGS (ofzoiets) want dan crasht CM01-02 naar je desktop.
Ik zit nu dus in mijn derde seizoen, in de Serie B. Heb nu ongeveer 10 wedstrijden gespeeld waarvan 4 gewonnen, 4 gelijk en 2 verloren. En ik zweef tot nu toe steeds rond plek 7. Ik heb een paar leuke spelers weten aan te trekken (vooral verdedigers) en een hoooooop gehuurd (6 Serie A spelers die meer dan goed genoeg zijn voor de Serie B).
In de beker ben ik onderuit gegaan met 2 verloren partijen en 1 winst. De winst was wel tegen een Serie A ploeg (Udinese) dus dat was wel een leuke opsteker.
Ik maak alleen nog steeds verlies, en mijn stadion is wel altijd uitverkocht. Maarja, zolang ik verlies blijf draaien zal mijn stadion waarschijnlijk ook niet uitgebreid worden, als het uberhaubt al mogelijk is om het uit te breiden, aangezien het weer zo'n random gebeuren is.
Gozertje is 16 en is nu al beter dan de helft van mijn selectie. Geen wonder dat hij meteen een minimum fee release clause wilde. Gelukkig heb ik dat op kunnen schroeven tot ¤ 6Mil.
Ik heb in de zomer voor mijn 3e seizoen maar met moeite spelers aan weten te trekken, mijn kampioensteam van vorig seizoen was gebouwd op 3 gehuurde spelers die alle 3 weer terug zijn naar hun eigen cluppie.
Toch uiteindelijk een zeer goeie spits weten te lenen uit de Serie A (die in mijn 1e bekerwedstrijd gelijk een hattrick scoorde )
Trouwens ook nog mijn 2e spits verkocht aan Atalanta voor 3,5 miljoen gulden. Een Somalische gast die ik in het 1e seizoen transfervrij had weten te strikken
Als ik vanavond tijd heb maar eens echt beginnen aan de Serie B competitie wedstrijden....
quote:ouch!
Op woensdag 2 oktober 2002 00:35 schreef Quaresma het volgende:
0-7 verloren tegen Roma.Ik verlang terug naar de Serie B.
Hoeveel wedstrijden heb je nu gespeeld, en hoeveelste sta je?
quote:ouch
Op woensdag 2 oktober 2002 11:09 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
ouch!
quote:Ga ff in een ander topic lopen kutten aub
Op woensdag 2 oktober 2002 11:11 schreef F1908 het volgende:[..]
ouch
quote:De ontmaagding in de Serie A ging in een 1-2 overwinning bij Parma. Daarna 0-2 verloren tegen Sampdoria, 0-7 tegen Roma, en HEEL onverdiend 2-1 verloren tegen Juve.
Op woensdag 2 oktober 2002 11:09 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
ouch!
code:Het gaat de goede kant op. van de laatste 5 wedstrijden heb ik er 4 gewonnen. In het begin van het seizoen begon ik ineens veel te verliezen, dus had ik mijn taktiek omgegooid, en dat werpt zijn vruchten af************************************************************************************************
Italian Serie B - Sunday 11th January 2004
2003/4 Table
1st Napoli 19 9 0 0 21 0 3 6 1 8 6 42
2nd Como 19 7 1 2 13 6 5 3 1 12 5 40
3rd Ternana 19 7 0 2 15 7 5 3 2 18 11 39
4th Reggina 19 6 4 0 20 12 5 1 3 14 11 38
5th Cagliari 19 7 2 1 18 7 3 4 2 12 13 36
6th Ancona 18 4 3 2 16 14 6 0 3 14 9 33
7th Venezia 19 2 5 2 12 12 6 3 1 14 10 32
8th Rimini 19 4 3 2 11 12 5 2 3 16 13 32
9th Chievo 18 5 3 1 15 8 2 4 3 10 11 28
10th Brescia 18 4 3 2 12 8 3 3 3 14 14 27
11th Messina 19 5 2 2 14 11 3 1 6 13 15 27
12th Salernitana 19 7 0 3 14 5 1 2 6 5 10 26
13th Pescara 19 5 1 4 17 15 2 1 6 10 17 23
14th Empoli 19 5 2 2 11 8 0 1 9 6 22 18
15th Bari 19 4 1 5 16 10 0 3 6 7 15 16
16th Spal 19 3 3 4 11 12 1 1 7 6 16 16
17th Foggia 18 3 2 4 13 14 1 1 7 3 13 15
18th Verona 18 2 4 3 9 10 1 1 7 10 20 14
19th Crotone 18 1 3 5 7 18 1 1 7 6 19 10
20th Livorno 19 0 1 8 3 16 1 2 7 7 18 6
Nu hopen dat ik een promotie plaats kan bemachtigen. Ik zal het wel nodig hebben, want ik heb voor volgend seizoen flink wat spelers gecontracteerd, en allemaal voor een salaris van minimaal ¤ 6.000,- Dus als ik niet promoveer ben ik financieel flink de lul
Maar volgend seizoen gaat er gepromoveerd worden, zoveel kan ik je vertellen. Ik heb een paar goede afdankertjes van de topclubs overgenomen. Mijn salaris kosten liggen nu alleen wel heel erg hoog
De selectie is nu vrij breed, elke plek is wel dubbel bezet. Bovendien heb ik een aardig aantal getalenteerde jonkies rondhuppelen. Enkele daarvan zijn uitgeleend.
In de cup al in de groepsfase uitgeschakeld. 1 x gewonnen, 2 x gelijk, 1 x verloren (tegen een C1 club).
De nieuwe tactiek die ik heb gekozen lijkt tot op heden redelijk goed. Dit jaar wil ik dan toch echt gaan promoveren, het wordt wel tijd. Bovendien drukken de loonkosten flink op de begroting...
Eindelijk gepromoveerd naar de Serie A.....
en kwartfinale beker gehaald....
Lekkker seizoen wel..
eens zien wat volgend seizoen ons brengt...
Hoe gaat het bij jullie?????
zal je eerst wel naar een nieuwe browser moeten kopieren. Zijn stats gaan trouwens echt ongelofelijk snel omhoog. Ik ben nu een paar maanden verder en zijn dribbling is al omhoog naar 15 en zijn stamina is nu al 14 (om maar een voorbeeld te geven). Ik hoop dat ik hem kan behouden
Oh, het aantal manager points voor het derde seizoen was trouwens 20791
quote:Kwijl!
Op donderdag 3 oktober 2002 18:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Check mijn nieuwe talent: http://cm-challenge.8k.com/mrbrownstone/robertomollo.JPG
Even iets algemeens...
Ik heb vaak last van spelers die zeer snel moe worden, ook al is hun stamina 17 ofzo... Is dit soms van meer factoren afhankelijk?
quote:- potential injuries (klik tijdens die wedstrijd op de speler wiens conditie slecht is, en ga naar zijn Injuries & Bans scherm... en kijk of ze een potential injury hebben... daar gaat hun conditie flink van naar beneden)
Op donderdag 3 oktober 2002 18:55 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Kwijl!
Even iets algemeens...
Ik heb vaak last van spelers die zeer snel moe worden, ook al is hun stamina 17 ofzo... Is dit soms van meer factoren afhankelijk?
Spelen jullie vaak oefenwedstrijden? Zo ja, in welke fase van het seizoen? En tegen wat voor tegenstanders?
quote:Altijd tegen non-league tegenstanders (tenzij ik een hele goed club manage) en altijd voor de eerste wedstrijd van het seizoen zodat hun conditie een beetje op pijl blijft. Maar jij hebt CM 00/01 als ik me niet vergis (?) en dan geld die conditie regel niet, geloof ik.
Op donderdag 3 oktober 2002 19:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Even een algemeen vraagje?Spelen jullie vaak oefenwedstrijden? Zo ja, in welke fase van het seizoen? En tegen wat voor tegenstanders?
quote:Ik heb iid 00/01. Spelers kunnen uitgeput raken, en ze hebben ook een bepaalde fitheid. Van veel wedstrijden spelen raken ze 'Tired'.
Op donderdag 3 oktober 2002 19:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Altijd tegen non-league tegenstanders (tenzij ik een hele goed club manage) en altijd voor de eerste wedstrijd van het seizoen zodat hun conditie een beetje op pijl blijft. Maar jij hebt CM 00/01 als ik me niet vergis (?) en dan geld die conditie regel niet, geloof ik.
quote:In CM01/02 beginnen je spelers aan het begin van het seizoen met een fitness van rond de 70%. Als je oefen wedstrijden speelt dan gaat hun fitness sneller omhoog. Anders begin je het seizoen met een team dat op 90% fitness speelt
Op donderdag 3 oktober 2002 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik heb iid 00/01. Spelers kunnen uitgeput raken, en ze hebben ook een bepaalde fitheid. Van veel wedstrijden spelen raken ze 'Tired'.
quote:00/01 beginnen ze ook met een lage fitness. 50-70% meestal. Na de oefenwedstrijden is dat meestal beter.
Op donderdag 3 oktober 2002 19:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
In CM01/02 beginnen je spelers aan het begin van het seizoen met een fitness van rond de 70%. Als je oefen wedstrijden speelt dan gaat hun fitness sneller omhoog. Anders begin je het seizoen met een team dat op 90% fitness speelt
Vorig seizoen 12de geeindigd in de Serie A. Kansloos tegen de grote ploegen uit, maar thuis weet ik iedereen goed weerstand te bieden. Echt een heel groot verschil tussen uit en thuis.
Dit seizoen begonnen met 3 gelijke spelen (oa Juve thuis) en sta nu waar ik ongeveer hoor: Rond de 12/13de plaats.
Ik post straks wel ff wat screenshots van vorig seizoen. Eerst ff Utrecht afkijken.
Deze manier werkt wel, want ik kan mijn ± 40 tallige selectie testen, dus ook de nummer 24 - 40, d8e normaal niet aan de bak komen. En mijn prestaties zijn ook niet slecht:
6x landskampioen
5x JC schaal
3x Amstel Cup
1x UEFA cup
1x verliezend finalist CL
1x halve finalist CL
PSV 2006/2007
Reinaldo Kezman
Robben Carrick v. Bommel R´dahl
Bouma Hofland Wuytens SJ Kook
Sta nu 11de na 14 wedstrijden.
/edit:
En hét talent van het jaar. Ik wil eerst voorzichtig met hem zijn, omdat hij nog niet zo sterk is. Maar hij doet het boven verwachting goed. Staat nu 2de bij de 'Average Rating'.
[Dit bericht is gewijzigd door Quaresma op 04-10-2002 12:00]
http://www.riminikorps.it/foto/
Ziet er wel behoorlijk gek uit, voor zo'n kleine club.
Altijd wel geinig om te weten hoe die gasten eruit zien
Momenteel ben ik een aantal wedstrijden gevorderd in het derde seizoen (C2/B) en ik heb 2 keer gewonnen en 1 keer verloren. De nieuwe tactiek LIJKT goed te werken, maar ik geeft het nog een paar weken om echt te kijken of het werkt...
Thuis heb ik alle wedstrijden gewonnen met redelijk grote cijfers (3-0, 4-0, 4-1 enz) maar uit verlies ik steeds nipt (4-3, 1-0, 2-1 etc.)
Ik zit overigens wel in de kwartfinale van de beker, nadat ik de ronde ervoor Lecce (goed serie A ploeg in mijn spel nu) met 2-1 (agg.) had uitgeschakeld. Ik moet nu tegen Milan die het seizoen ervoor kampioen en CL winnaar is geworden *slik*
Ik moest uit tegen Milan in de beker. Er waren daar iets van 60.000 man in het stadion. Ik kijk na de wedstrijd naar mijn bank saldo en ik zie dat ik er opeens 1,3 miljoen euro aan gate receipts bij is gekomen. Is me eigenlijk nooit eerder opgevallen dat je een deel van de tegenstander's gate receipts kreeg. Ik moet vaker iets verder komen in de beker
Heb de wedstrijd trouwens met 0-0 afgesloten
Heb het nog nooit zo goed gedaan! (stelt niets voor tegenover de anderen hier, maar toch)
Ik sta na 17 wedstrijden op de 4e plaats.
# 1 heeft 38 pt, dan komen er 3 (oa Rimini dus) met 32 pt. # 5 en 6 hebben 29 pt.
Ik hoop dat ik de huidige vorm vast kan houden en zo eindelijk eens een keer de playoffs haal...
To be continued!
Is't niet zo dat dat doorgaans wordt gevraagd aan het einde van het seizoen? Ik heb iig niets gezien.
Bovendien heeft de club eindelijk een beetje aandacht van de media gekregen dit seizoen.
Na 32 wedstrijden sta ik 2e. De club die 1e staat is al kampioen, de nummer 3 staat 1 punt achter me. De anderen zijn niet meer in staat om me in te halen.
Voor het komend seizoen een aantal zeer interessante spelers weten te regelen! Één Portugees supertalentje en een aantal ervaren rotten. Financieel moet ik nog zeker een jaar door moeten komen, maar het liefst zou ik een waardevolle speler willen verpatsen om ook in de toekomst rond te komen.
Go Rimini!
Play-off finale: uit gewonnen met 2-1 en thuis verloren met 2-1 na verlenging, maar toch door omdat we hoger in de competitie waren geëindigd.
Go Rimini!
quote:Mooizo
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:26 schreef Tackleberry het volgende:
En ja hoor! Gepromoveerd naar C1/A!Eindelijk!
De eerste echte topper is trouwens gearriveerd in Rimini: Chong-gug Song
ik ga morgen ook weer even verder met mijn 4e seizoen. Hopelijk promotie naar de Serie A. Maar ik zie het wee somber in, ben net niet goed genoeg.
Anyway, ik vrees dat ik na komend seizoen financieel weer zowat aan de afgrond kom zoals in het eerste seizoen... Een paar scenarios zijn er mogelijk om financieel wat beter voor de dag te komen:
manager points van het 4e seizoen: 34223
Sta nu strak op de 17e plaats in C1/B... Gelukkig ben ik al doorgedrongen tot de kwartfinale in de Serie C Cup, dan heb ik nog iets...
De board of directors verwachtte al dat het zeer moeilijk zou worden en dat degradatie ontlopen moest worden... Maar dat het zo moeilijk zou worden...
Ik heb ff wat teams bekeken, echt zeer veel megagoede spelers bij die clubs...
quote:Vergeten te posten van seizoen 03-04:
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:26 schreef Tackleberry het volgende:
En ja hoor! Gepromoveerd naar C1/A!Eindelijk!
Play-off finale: uit gewonnen met 2-1 en thuis verloren met 2-1 na verlenging, maar toch door omdat we hoger in de competitie waren geëindigd.
Go Rimini!
De gehuurde spelers dit seizoen vallen vrijwel allemaal vies tegen
Hopelijk vanavond tijd om dit seizoen eens af te maken, want ik begin geloof ik een beetje achter te lopen op de rest
Dit seizoen gestart met een prachtige 4de plaats na 5 wedstrijden
quote:Dat had ik met Luca Vampa. Die gozer was 35k, en Inter kwam. Eerst met 70, toen met 140, toen vroeg ik 300k, toen nog hoger en op een gegeven moment boden ze 1.7 miljoen. Ik was hebberig en vroeg 3 miljoen...daarna niks meer gehoord
Op zondag 6 oktober 2002 15:44 schreef Tackleberry het volgende:
Bedankt u allen!Waardevolle speler verkopen
>> Vorig seizoen een speler verkocht die 70k waard was, het bod van de club was dan ook 70k. Ik bied een exchange aan met een speler van 220k (verder geen andere bedragen). Final bod van de club is 550!Moven die gozer!
Ik heb nu 5 wedstrijden in de Serie B gespeeld, en heb ze allemaal gewonnen. 18 doelpunten voor, 3 tegen. Ik lig ook op schema om de kwartfinale van de Beker te halen, na een 0-1 uitwinst tegen Venezia.
Roberto Mollo, dat talent waar ik eerder een screenshot van postte, word nu aan alle kanten belaagd door Juventus, Milan, Lazio enzvoorts... maar voor minder dan 10 miljoen Euro gaat hij dus niet de deur uit (dat is zijn minimum fee release clause op dit moment). Ik heb hem getrained om ook op links te spelen (nu een F RLC) en iedere wedstrijd krijgt hij wel een invalbeurt, en heeft nu 6 assists op zijn naam staan en 2 MOM's
Dit is mijn uit eigen opleiding komende talentje, die inmiddels gevolgd wordt door o.a. Inter Milaan en Juventus.
't Gaat inmiddels alweer wat beter nadat ik mijn tactiek veranderd heb naar een soort 5-3-2. Won o.a. met 0-4 bij de koploper Ancona en sta veilig in de middenmoot.
Ik heb mijn vedette van de afgelopen 2 seizoenen verkocht voor 6.5 miljoen gulden aan een Portugese club omdat ie in een wedstrijd rood kreeg voor een 2-benige aanslag op een tegenstander, en daarvoor 10 wedstrijden geschorst werd, en het niet eens was met mijn beslissing 2 weken salaris in te houden na die wedstrijd
Zulk soort spelers mogen van mij gelijk de koffers pakken, en dat deed ie dan ook snel Als vervanger alweer een Russische onder-21 international opgepikt voor 1,5 miljoen gulden.
edit : Zo, eindelijk mijn 3e seizoen af, dit keer geen promotie, maar een 11e plek.
Wel al 5 goeie spelers voor komend seizoen aangetrokken, dus komend seizoen ga ik zeker voor promotie !!!
http://cm-challenge.8k.com/pointsPB2.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 07-10-2002 23:11]
quote:En wat een geweldig einde!!!
Op zondag 6 oktober 2002 21:35 schreef Tackleberry het volgende:
Argh! Wat een baggerstart in de competitie...
Na de aankomst van mijn assistentmanager PostManBart ging het ineens volledig de andere kant op! Linea recta uit de gevarenzone!
Ben uiteindelijk op een zeer goede 7e plaats geëindigd. Als de laatste 2 wedstrijden van het seizoen beter waren geweest had ik zelfs in de play-offs gezeten! Maar aangezien de verwachting was dat ik ergens anderaan zou eindigen was dit een zeer goede afloop van het seizoen.
Eindstand Serie C1/B 04-05
Managerpoints 04-05
En als bonus heb ik ook nog eens de Serie C Cup gewonnen!
Het bestuur is delighted met de huidige stand van zaken en ik heb volgens hun een uitstekende band met de fans opgebouwd... steek die veer maar in je reet
Helaas heb ik geen waardevolle spelers kunnen verkopen zoals vorig seizoen... Dus ik sta nu alweer in het rood. Hopen op een nieuwe financiële injectie dan maar...
Voor het volgend seizoen zit ik iig weer goed wat spelers betreft. Acht spelers vertrekken (3 ervan stoppen met voetbal) wat mij per week 10k aan salarissen scheelt. Geen van de spelers zal ik missen overigens, het waren geen basisspelers.
Acht spelers zullen mijn team versterken. Één ervan is een superspits afkomstig uit de serie B. De rest betreft zeer goede jonge spelers. Een enkele zal misschien in het reserveteam komen, maar het gros is eerste team waardig.
Go Riminiiiiiii!
quote:Denk dat t komt omdat ie nog steeds in de Serie C2 zit, en de rest inmiddels al 1 of meerdere keren gepromoveerd zijn...
Tackleberry.. ik vind dat jij, vergeleken met andere spelers, weinig manager punten hebt.. ben jij het gros van het seizoen op vakantie??
quote:Dat vraag ik mij dus af.. hij had het eerste seizoen ook 2 keer zo weinig als anderen..
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Denk dat t komt omdat ie nog steeds in de Serie C2 zit, en de rest inmiddels al 1 of meerdere keren gepromoveerd zijn...
quote:Nimmer op vakantie!
Op dinsdag 8 oktober 2002 12:20 schreef Gstar het volgende:
Tackleberry.. ik vind dat jij, vergeleken met andere spelers, weinig manager punten hebt.. ben jij het gros van het seizoen op vakantie??
Ik speel nu in de serie C1/B, dus dat gaat nu eenmaal niet zo hard... Dit seizoen nog één keer C1 en dan hoop ik toch echt naar de serie B te gaan...
Anyway....iemand nog goede ideeen betreft spelers?
Met nog 5 wedstrijden te gaan heb ik het Serie B kampioenschap gewonnen.
Ik sta alleen wel 5 miljoen in de schuld
quote:Dan heb ik het nog goed... Nog geen half miljoen in de schuld...
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik sta alleen wel 5 miljoen in de schuld
quote:Geen player tipping
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:16 schreef s0k het volgende:Anyway....iemand nog goede ideeen betreft spelers?
![]()
Ik betrapte vanochtend trouwens iemand van hier die op het officiele CM forum om raad vroeg over een speler tut tut
quote:Ja, maar als je eenmaal in de serie B komt en je goede spelers wil hebben zal je toch rond de 7.000 per week moeten neerleggen. Maarja, alleen je inkomsten worden niet vergroot omdat je nog steeds met een stadion van 5000 zit. Gelukkig heb ik twee seizoenen op rij in de beker tegen Milan moeten spelen, wat mij dus 1.3 mil opleverde aan recettes
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:18 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Dan heb ik het nog goed... Nog geen half miljoen in de schuld...
Ik ben nu precies op de helft (17 wedstrijden gespeeld) en ik sta op een 3de plaats. Maar de 2de helft van het seizoen moet ik nog naar alle topploegen toe, die ik dus eerst thuis heb gehad.
En de halve finale van de Copa Italia gehaald, waar ik nu tegen AC Milan moet. Dat wordt weer geld innen.
Lang leve de goedkope Zuidamerikanen
quote:uhuh...geen player tipping
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:23 schreef Quaresma het volgende:
Lang leve de goedkope Zuidamerikanen
oostblokkers zijn ook vaak kewl
quote:Weet je het zeker? Om een stadion uit te breiden moet je geloof ik al snel 20 miljoen neertellen. Ok, het ligt er ook aan hoe veel uit uitgebreid word, maar 20 miljoen is niet ondenkbaar.
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:23 schreef Quaresma het volgende:
Ik ben nou zo ongeveer al 2,5 jaar aan het zeuren om het stadion uit te breiden. En al 2,5 jaar zegt het bestuur ermee bezig te zijn. Geld zat, dus dat kan het probleem niet zijn.
quote:het valt me trouwens nu pas op dat mijn training niet genoeg is geweest... hij kan niet meer op links spelen
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
ff mijn supertalentje nog een keer showen: http://cm-challenge.8k.com/mrbrownstone/robertomollo1.JPG
quote:ik doe het ook nooit. Ik zet ze allemaal op General.
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe trainen jullie precies?
Ik heb eigenlijk nooit veel aandacht besteed aan het opstellen van trainingschema's voor mijn spelers. Maar het schijnt toch wel belangrijk te zijn
quote:En ik maar denken dat dat het probleem was bij mij...
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:29 schreef Mr_Brownstone het volgende:
ik doe het ook nooit. Ik zet ze allemaal op General.
Ik verander alleen wel eens iets als ik ze voor een nieuwe positie wil trainen
Ik laat ze tegenwoordig per groep trainen... Aanvallers op Shooting, middenvelders op Skills en verdedigers op Tactics. De programma's daarvan zijn bijna gelijk, op een enkel detail na...
En natuurlijk wordt er per linie verschillend getraind. Zo zijn de spitsen constant met 'shooting' bezig, en verdedigers met 'fitness' en 'tactic'. Middenvelders doen eigenlijk alles even zwaar.
Oh trouwens, over die uitbreiding van het stadion; Ik heb ongeveer 15 miljoen euro vrijstaan. Ik lijd per maand niet echt veel verlies (het hangt er altijd een beetje om of het saldo van die maand positief of negatief uitvalt). En het hoeft ook geen 2de San Siro te worden ofzo. Maar 15.000/20.000 man lijkt me heel redelijk voor een subtopper.
quote:Als ik een speler wil trainen voor een andere positie, heb ik tot nu toe altijd gehad dat die speler gaat zeiken.
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:29 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
ik doe het ook nooit. Ik zet ze allemaal op General.
Ik verander alleen wel eens iets als ik ze voor een nieuwe positie wil trainen
Ik zet ook meestal alles op General. Soms laat ik talenten uit het reserve-elftal apart hele zware trainingen afwerken.
quote:Klopt, dat ligt aan hun adaptability rating (geloof dat het verborgen is bij spelers). Dus bij de een gaat het makkelijker als bij de ander.
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Als ik een speler wil trainen voor een andere positie, heb ik tot nu toe altijd gehad dat die speler gaat zeiken.
quote:volgens mij maakt het met de CM 3 series nog helemaal niet zoveel uit of je ze per groep verschillend laat trainen.Tenminste, dat is wat ik er van heb gemerkt, ik heb het beide geprobeerd en uiteindelijk kwam ik tot hetzelfde resultaat
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:33 schreef Tackleberry het volgende:[..]
En ik maar denken dat dat het probleem was bij mij...
Ik laat ze tegenwoordig per groep trainen... Aanvallers op Shooting, middenvelders op Skills en verdedigers op Tactics. De programma's daarvan zijn bijna gelijk, op een enkel detail na...
in CM 4 is het geloof ik wel heel erg verbeterd
Spreekt voor zich neem ik aan
Sta nu in mijn 4e seizoen 5e in de serie B na 4 wedstrijden.
Serie A Here I Come !
quote:Trek er een paar dagen voor uit, moet best lukken
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:41 schreef VVouter het volgende:
Kan ik nog steeds meedoen met deze challenge? of zijn jullie inmiddels zover dat het eigenlijk niet zoveel zin heeft?
quote:Oke nog paar dagen en ik heb herfstvakantie, kan ik wel ff tijdje spelen met window-mode
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:15 schreef Tackleberry het volgende:Trek er een paar dagen voor uit, moet best lukken
quote:Daar zit je dan voor de rest van je leven met een stadion van 5000
Op woensdag 9 oktober 2002 13:17 schreef Quaresma het volgende:
[afbeelding]
Trouwens, 7.750.000 euro kado ???? pfffff had ik dat maar
quote:Ja, TV-rechten
Op woensdag 9 oktober 2002 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat ook nog eens elke wedstrijd vrijwel uitverkocht is....Trouwens, 7.750.000 euro kado ???? pfffff had ik dat maar
Het stadsbestuur van Rimini heeft besloten dat we maar een clubje in de marge moeten blijven. Niet te veel winnen, niet te veel aandacht krijgen, niet te veel problemen veroorzaken.
quote:Ik speel sinds kort ook windowed.... Meteen screenshots in PSP rammen. Binnenkort eens de mogelijkheden met Snagit gaan bekijken
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:32 schreef VVouter het volgende:
Oke nog paar dagen en ik heb herfstvakantie, kan ik wel ff tijdje spelen met window-mode
[beetje ontopic]
Pre-season sucks!
Ongeslagen (3+ goals per wedstrijd) door naar de eerste ronde van de serie C Cup. Na ongeveer vijf wedstrijden eerste (1 keer gelijk).
Ben wel mijn beste verdediger kwijtgeraakt, zijn contract was niet langer beschermd (opnieuw tekenen had ie geen zin in). Wel gelukkig nog 160k voor gekregen. Gelukkig heb ik een vervanger gevonden in een paar jaar terug gehaalde speler. Verder heb ik een perfecte selectie. Zeer goed eerste team, zeer goede bankzitters en aardig goede reserves.
De loonkosten zijn dit jaar overigens 5k per week lager, ook belangrijk. Het stadion wordt ook steeds voller...
Go Riminiiiiiii!
ben ondertussen wel gevraagd als bondscoach voor Holland waar ik nu op het WK van 2006 mee speel....
Managerpoints...50998
p.s. ik haal veel spelers uit de serie D....allemaal jonge jongens die niet veel poen vragen maar wel uitgroeien top toppers...
ik heb er dit seizoen al een stuk of 3 verkocht voor een paar miljoen....aanschafwaarde was meestal niet meer dan 5000-10000...
pure winst...kan je weer wat anders voor halen...
En de halve finale van de Coppa Italia gehaald. 2-3 en 2-2 tegen AC Milan. Scheelde niet veel dus.
dat zijn mijn doelstelling ook voor het aankomende seizoen...
ik had er een paar van 150-300 duizend en die zijn nu 2-3 miljoen waard....
quote:Ik heb er één gekocht voor 40.000,- , die is nu 12.000.000,- waard
Op donderdag 10 oktober 2002 11:53 schreef --HOOLIE-- het volgende:
zijn bij jullie ook de spelers een stuk meer waard geworden in de Serie A...????ik had er een paar van 150-300 duizend en die zijn nu 2-3 miljoen waard....
Heb dus ff een middagje lopen spelen
Ben gepromoveerd na de play-off te hebben gewonnen, werd 4de (denk ik) in die serie C2B ?
Maarja vaag bericht en ineens zit ik ereen paar hoger..
C1A ? Kan dat.. dat ik zomaar een paar leagues voorbij ben
quote:Het leaguesysteem is anders dan in NL...
Op zondag 13 oktober 2002 01:29 schreef VVouter het volgende:
Nou ik ben sinds gister begonnenHeb dus ff een middagje lopen spelen
Ben gepromoveerd na de play-off te hebben gewonnen, werd 4de (denk ik) in die serie C2B ?
Maarja vaag bericht en ineens zit ik ereen paar hoger..
C1A ? Kan dat.. dat ik zomaar een paar leagues voorbij ben
Dus je promoveert van C2 naar C1 en wordt ingedeeld aan de hand van de plaats in Italië. Reiskostenbesparing zeg maar
Voortgang:
Met mij gaat het redelijk, zitten nog steeds in de race voor de play-offs van C1/A. Het gaat allemaal wat minder soepel dan verwacht... Maar nog steeds goede kansen om naar de serie B te gaan.
Ben helaas, door het niet voortijdig verlengen van contracten, twee goede spelers kwijt aan serie B clubs. Één speler verkocht, contract was niet meer protected, dus die is ook pleite.
Financieel is het minder erg dan vorig jaar, maar dat komt door de hogere verkopen. Het bestuur begint te zeuren over de financiële situatie, maar als er geen spelers verkocht kunnen worden houdt het helaas op.
Gelukkig zal de totale loonsom volgend seizoen veel lager liggen, dus dat is gunstig (minder erg eigenlijk ). Maar dat is dus het 6e seizoen en ik geloof dat het de bedoeling was om 5 seizoenen te spelen...
Go Riminiiiii!
Overigens heb ik mijn 5 seizoenen al gespeeld, dus ik zal binnenkort even mijn punten gaan optellen. Tenminste... 5 seizoenen was het toch
quote:Dat dacht ik ook ja...
Op zondag 13 oktober 2002 12:29 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Overigens heb ik mijn 5 seizoenen al gespeeld, dus ik zal binnenkort even mijn punten gaan optellen. Tenminste... 5 seizoenen was het toch
35559 + 53794 + 53518 + 51322 + 52107 + (70260)=
Over 5 seizoenen gezien: 246300 punten
Totaal gespeeld (6 seizoenen): 316560 punten
En ik heb alle screenshots nog, mochten jullie me niet geloven
Jammer dat ik mijn topverdediger (Portugees supertalent) kwijt ben (contract niet op tijd verlengd) en ook een zeer goede wisselspeler kwijt ben (zelfde reden).
Bij de nieuwe spelers zitten enkele supertalenten en enkele zeer jonge spelers. De salarislast is wederom gedaald, dus op financieel gebied gaat het weer beter (ehm minder slecht) dan voorheen. Momenteel sta ik 2 miljoen euro in de min.
Ik zal eens kijken hoeveel punten ik precies heb gehaald...
Binnenkort een nieuwe CM Challenge?
quote:yipes, ben ik net begonnen aan seizoen 2
Op dinsdag 15 oktober 2002 09:50 schreef Tackleberry het volgende:Binnenkort een nieuwe CM Challenge?
Maaroke doe maar dan, begin ik ook eens op tijd
quote:shit! Net iets meer. ik heb 243062
Op maandag 14 oktober 2002 15:35 schreef Quaresma het volgende:Over 5 seizoenen gezien: 246300 punten
Da's dus veeeeeel minder dan de rest... Maar ja, ik heb me vermaakt.
Tot aan dit seizoen (eerste keer serie B) We staan strak in de degradatiezone... De selectie is eigenlijk te groot... Financieel gaat het ook niet echt beter... Naja, gelukkig is de Challenge voorbij
quote:dit deden we niet, we namen allemaal dezelfde leagues...
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:06 schreef JwS2ooo het volgende:
Volgende keer ben ik er ook bij. Het lijkt me het eerlijkst om met 1 algemene savegame te beginnen of deden jullie dit al?
volgens mij is een savegame niet te doen, tenzij jullie het niet erg vinden om allemaal Tackleberry O'Connor te heten...
Bovendien weet ik niet hoe groot een savegame is van het begin van het 1e seizoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |