Haha, dat zagen wequote:
ja jou zie ik welquote:jaOp woensdag 21 augustus 2013 20:50 schreef JaimyLee het volgende:
Als iemand me zoekt ik sta een beetje rechts vooraan met een zwart shirt, duidelijk?
staat die gozer gewoon naast jequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een beeldjes heb ik kunnen schieten, nu nog even kieken
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:09 schreef Re het volgende:
[..]
staat die gozer gewoon naast je. Benieuwd naar de foto's
skiet op man!nagenietenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een beeldjes heb ik kunnen schieten, nu nog even kieken
Eentje even nu dan, morgen meerquote:
Danke!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eentje even nu dan, morgen meer
[ afbeelding ]
Die was er zeker! Ik stond van 2 meter afstand fijn toe te kijkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:24 schreef truthortruth het volgende:
Was er voorin nou nog een circle pit, achterin probeerde ze ook een pit, ze begrepen alleen het woord circle niet
Gelukkig maar, zat ie niet round & round voor niets te zingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Die was er zeker! Ik stond van 2 meter afstand fijn toe te kijken
4 shows te gaan nog waar Milaan denk de mooiste gaat zijnquote:
hier ook nog, die ziggo bar na afloop was ook wel okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop