Wist ik veel dat ze in Nederland warenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom ben je vorige week niet gegaan dan
Uitverkochtquote:Op donderdag 23 april 2015 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom ben je vorige week niet gegaan dan
Volgende keer beter.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
Wist ik veel dat ze in Nederland waren
Hij had tickets kunnen kopen toen die in de verkoop gingenquote:
Wie het weet mag het zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:26 schreef Plastic_beker het volgende:
Goede boodschap, nog te veel brandhaarden in de wereld en voor wat?
Denk dat de rede wel bekend is maar goedquote:Op donderdag 23 april 2015 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen.
geld
ignorance
....
Ik piste anders ook mooi naast de pot.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had tickets kunnen kopen toen die in de verkoop gingen
Dat is balen. Als ik heen was gegaan had je nog minder kans op tickets gemaakt.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik piste anders ook mooi naast de pot.
Dat valt me nou een beetje tegenquote:
Jaa haha nog close up ook XDquote:Op donderdag 23 april 2015 19:35 schreef rena het volgende:
Serj heeft echt geweldige gezichtsuitdrukkingen af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop