omdat Nederlanders te lui en dom voor is..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:06 schreef arjan1212 het volgende:
En waarom doen Nederlanders dit niet ?
Die krijgen nog gratis geld van de Roverheid. Ik ben benieuwd wat de luie tokkies gaan doen als de Roverheid nou eens eindelijk failliet gaat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:06 schreef arjan1212 het volgende:
Als een Poolse vrachtwagenchauffeur door een Nederlands transportbedrijf ingehuurd word als ZZP'erquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:07 schreef Uccie het volgende:
De voelen zich er te goed voor denk ik.
Als het zover komt zijn jij en ik ook niet meer zo zeker van ons geld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:10 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Die krijgen nog gratis geld van de Roverheid. Ik ben benieuwd wat de luie tokkies gaan doen als de Roverheid nou eens eindelijk failliet gaat.
Nee, maar dat vind ik een andere discussie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als een Poolse vrachtwagenchauffeur door een Nederlands transportbedrijf ingehuurd word als ZZP'er
en door veel kilometers te maken dan 800 Euro per maand kan verdienen (wat 2x zoveel is als wat 'ie nu verdient) dan ben jij je baan kwijt. Of voel jij je niet te goed om je ook voor 800 Euro per maand af te laten beulen, terwijl de bijstand al meer is?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het zover komt zijn jij en ik ook niet meer zo zeker van ons geld.
stem SP zou ik zeggen, dan gaat Nederland wel een keer faillietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:10 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Die krijgen nog gratis geld van de Roverheid. Ik ben benieuwd wat de luie tokkies gaan doen als de Roverheid nou eens eindelijk failliet gaat.
Don't worry, dan kom je echt niet meer weg hier. Maar dromen mag altijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:15 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]Spreek voor jezelf. Ik kan zo terecht in andere EU-staten, en ook buiten de EU, voor werk.
Haha daar zit ook echt iets in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:15 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
stem SP zou ik zeggen, dan gaat Nederland wel een keer failliet
Je blijft jezelf maar voor schut zetten, hippie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Don't worry, dan kom je echt niet meer weg hier. Maar dromen mag altijd.
Tenzij je mij bent. Dan wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het zover komt zijn jij en ik ook niet meer zo zeker van ons geld.
dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:09 schreef amsoor het volgende:
Hoe komen ze aan entreekaarten? Lowlands is snel uitverkocht.
Waarom wel? Je gaat naar LL voor een mooi festival (quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:06 schreef arjan1212 het volgende:
Iets met een pot en een ketel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:17 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Je blijft jezelf maar voor schut zetten, hippie.
Ik heb er ook geen moeite mee dat Polen bekertjes rapen, eigenlijk best slim verzonnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind ik een andere discussie.
Vrijwillig bekertjes rapen op een festivalterrein, en dus gewoon de troep van een ander ruimen die diezelfde persoon ook zelf kan opruimen.
Voor een beroep zoals een vrachtwagenchauffeur zou een minimumbedrag moeten gelden.
Ik zei dat ze zich er te goed voor voelden. De meeste Nederlanders op Lowlands zijn daar op vakantie en om te genieten van de muziek, die gaan geen bekers ruimen. Ik zou het ook niet doen. Al probeer ik ze wel altijd in een vuilnisbak te krijgen....:o inkomensderving!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee dat Polen bekertjes rapen, eigenlijk best slim verzonnen.
Maar om te zeggen dat Nederlanders hier te lui voor zijn, dat klopt natuurlijk niet.
Ze zijn gewoon een heel ander salarispijl gewend en kunnen ook niet leven van wat een Pool per maand ( of 2x zoveel) verdient)
En als er inderdaad een minimumbedrag zou moeten zijn wat een vrachtwagenchauffeur moet verdienen in Nederland dan ben ook jij je baan kwijt vanaf 1 januari.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |