abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130318108
Geen vooroordeel of racist, ik woon al mijn gehele leven in Rotterdam waar ook veel antillianen wonen, maar bijna iedere antilliaanse vrouw die ik ken is een bitch. Ze zijn vaak zo schreeuwerig, snel aangevallen/ op de teentjes getrapt, agressief. Net nog voor de supermarkt ging zo'n dikke antilliaanse te keer tegen een Nederlandse jongen omdat zij de weg blokkeerde en hij vroeg of ie erlangs mocht. Ik zie dit vaak bij Antillianen, ook bij mij in de klas zijn die meisjes echt bitches. Antilliaanse meiden van een jaar of 17 zie je vaak lopen met strakke broekjes, strakke shirtjes, zonnebril en als je ze maar even aankijkt op een manier dat het hun niet bevalt barst de bom. Hoe komt dit? Ligt het aan de opvoeding? Ik zie vaak dat Antilliaanse vrouwen hun kinderen erg hardhandig aanpakken. Ook hebben veel er een houtje van 'hollanders' belachelijk te maken( kaaskop, domme gierige hollander) Maar als je zegt ---- antilliaan, dan zijn de rapen gaar.
pi_130318159
Ik herken dit heel erg en vraag het me ook af. Vaak als je ze leert kennen zijn ze wel aardig, maar op het eerste gezicht zijn ze zo aggresief in hun doen en laten naar de buitenwereld toe. Zal wel koeltoer zijn.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_130318237
Geldt dat niet uberhaupt voor elke zwarte vrouw?
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_130318365
Zo gaat dat nu eenmaal. Een man heeft bij 5 vrouwen een kind, vrouw heeft 5 kinderen van verschillende mannen, mannen hebben geen contact meer nadat een vrouw een kind van ze heeft gehad, kinderen groeien op zonder vader, kinderen zitten op een kluitje met halfbroertjes en halfzusjes, kinderen worden niet goed in toom gehouden en dus niet goed opgevoed, kinderen groeien verkeerd op, kinderen gaan hun ouders achterna want ze weten niet beter en zo gaat de cirkel rond.

Mja, dat mag je natuurlijk niet zeggen. Dat is racistisch en zo.
pi_130318388
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Geldt dat niet uberhaupt voor elke zwarte vrouw?
Nee. Surinamers zijn al heel anders dan Antillianen, en dat is beide Zuid-Amerika.
pi_130318855
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef Dimens het volgende:

[..]

Nee. Surinamers zijn al heel anders dan Antillianen, en dat is beide Zuid-Amerika.
Het viel mij ook op dat de Antilliaanse dames een kort lontje hebben. Vandaar ook dat ik het nooit bij zo iemand heb nagevraagd, dat zou waarschijnlijk geëscaleerd zijn.

Toch wordt er van negroïde mensen over het algemeen gezegd dat ze thuis 'harder aangepakt' worden, zo erg zelfs dat dat enorm zou moeten verschillen van onze Nederlandse "blankenopvoeding". Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit dan zoal inhoudt? Ik vind deze families altijd juist erg hartelijk en liefdevol overkomen, zeker ook naar de kinderen gericht.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:48:34 #7
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_130318915
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:46 schreef ItsyBitsySpider het volgende:

[..]

Het viel mij ook op dat de Antilliaanse dames een kort lontje hebben. Vandaar ook dat ik het nooit bij zo iemand heb nagevraagd, dat zou waarschijnlijk geëscaleerd zijn.

Toch wordt er van negroïde mensen over het algemeen gezegd dat ze thuis 'harder aangepakt' worden, zo erg zelfs dat dat enorm zou moeten verschillen van onze Nederlandse "blankenopvoeding". Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit dan zoal inhoudt? Ik vind deze families altijd juist erg hartelijk en liefdevol overkomen, zeker ook naar de kinderen gericht.
schijn bedriegt :D
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
pi_130319194
Ik heb een Antilliaanse vrouw als collega en ik kan niet anders zeggen dan dat het een heel lief mens is
pi_130319494
Ik zal het straks even aan mijn Antilliaanse vrouw vragen TS!
pi_130320749
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:

[..]

schijn bedriegt :D
Dat dus. Breek me de bek niet open over die 'hardere' opvoeding.
Ontopic: ik woon nu in een zogenaamde Antilliaanse buurt en ik merk toch niet zoveel van die houding die je omschrijft. Ze doen eigenlijk gewoon normaal. Op de middelbare school was ik het trouwens geheel met je eens geweest omdat mijn Antilliaanse klasgenoten weer wel precies zoals jij omschrijft waren.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:17:59 #11
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_130321373
Ik herken dit bij zo'n beetje elke vrouw. :')
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_130322270
Geen LIF topic, schopje naar GC.
pi_130328839
Domheid gecombineerd met een minderwaardigheidscomplex.
pi_130329068
Generaliserend kuttopic.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_130330347
Hmm, sommige zijn inderdaad aardig maar je hebt er ook een paar zitten die bitches zijn en met iedereen ruzie zoeken + luidruchtig zijn, net als bij elk ander afkomst.
pi_130332460
Mja, prototype ghetto-anti is misschien wel zo, maar ik ken ook genoeg nette, leuke en gezellige Antiliaanse dames. Dat schreeuwerige is gewoon de vrouwelijke versie van het yu-ma-pang-pang-gedragwat sommige mannelijke Anti's er op nahouden.
pi_130336949
Zo komen Nederlanders en andere Westerlingen dus ook weer over op Japanners ;)
pi_130337149
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef deadprez het volgende:
Generaliserend kuttopic.
Dit. Ken eigenlijk geen vervelende Antillianen. Zie ook vaak genoeg vervelende Hollandse hangjeugd.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:11:21 #19
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_130340060
In de wat mindere wijken waar ze vaak samenklonten zul je er meer tegenkomen (net als je in achterbuurten waar veel Nederlanders wonen veel meer enorme aso's hebt). Herken de klacht wel deels maar ken ook wat nettere dames.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 12:39:41 #20
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_130343918
US Ghetto...

Net zoals anderen zich vaak identificeren met gangsterleven in amerikaanse ghetto's doen veel antiliaanse vrouwen dat ook.
Bij mannen hetzelfde, met name Antiliaanse en Marokkaanse mannen.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_130411128
Ga naar de Antillen, zie je hoe de rest is.
pi_130414681
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef milaya het volgende:
Geen vooroordeel of racist, ik woon al mijn gehele leven in Rotterdam waar ook veel antillianen wonen, maar bijna iedere antilliaanse vrouw die ik ken is een bitch. Ze zijn vaak zo schreeuwerig, snel aangevallen/ op de teentjes getrapt, agressief. Net nog voor de supermarkt ging zo'n dikke antilliaanse te keer tegen een Nederlandse jongen omdat zij de weg blokkeerde en hij vroeg of ie erlangs mocht. Ik zie dit vaak bij Antillianen, ook bij mij in de klas zijn die meisjes echt bitches. Antilliaanse meiden van een jaar of 17 zie je vaak lopen met strakke broekjes, strakke shirtjes, zonnebril en als je ze maar even aankijkt op een manier dat het hun niet bevalt barst de bom. Hoe komt dit? Ligt het aan de opvoeding?
Dit hele gedrag is te herleiden naar het gegeven dat ze net zo als de welbekende straatmarokkanen een kort lontje hebben en daarin ook nooit zijn opgevoed van huis uit om zich te kunnen beheersen en tot tien te tellen. Het is dus in deze een Antilliaans iets wat je ook op de eilanden aantreft.

Vwb de meisjes hangt dit ook vaak samen met hun kopiegedrag van hoe Amerikaanse negroïde meisjes zich in films zich gedragen= grote bek en stoerdoenerij. Ze kijken ook bijna altijd dit soort films en kopiëren dit gedrag en omdat in Nederland niemand er wat tegen doet,gaan ze gewoon lekker door. Oplossing? Hoe hard en vreemd? Ze in een keer een gigantische oplawaai verkopen want het enige respect wat meisjes zoals zij hebben is respect voor het recht van de sterkste, iets dat zij zelf maar al te vaak toepassen omdat ze die manier van omgaan met de buitenwereld alleen maar kennen gezien hun eigen opvoeding. Immers,thuis als ze vervelend zijn wordt men daar door Pa of Ma ook hardhandig terecht gewezen en niet zoals bij de meeste Nederlandse autochtone huishouders urenlang alleen in woorden vermanend toegesproken.

Wat vaak dit soort meisjes ook doen om hun gedrag goed te praten is als je als blanke ook maar iets zegt wat naar racisme riekt,dit vervolgens te gaan gebruiken tegen je om je als racist neer te zetten omdat ze weten dat dat een sterk wapen is om iemand monddood te maken. Zij associëren ook vaak hun leven hier in Nederland met die van de gemiddelde Amerikaanse neger die in de US of A met heel veel ongelijkheid krijgt te maken. Alles waar zij ontevreden over zijn, zullen zij al snel in het racistische betrekken en met name hoe onrechtvaardig zij hier in Nederland worden behandeld,iets dat op elk punt mank gaat,maar voor hun als iets legitiem geldt. Immers, het gaat niet zoals zij willen dus zal de maatschappij wel iets tegen ze hebben en dan kom je dus uit op racisme is hun redenering. Kijk jij ze voor hun misschien te lang of raar aan,dan wil je zeker iets,zoek je ruzie o.i.d. Spreek je ze aan op hun gedrag als ze misschien een weg blokkeren,hoe durf je hun daarop aan te spreken. Je ziet toch dat ze bezig zijn en dan moet je ze niet storen want alleen hun behoefte op dat moment geldt.

Misschien begrijp je ook nu de onmacht van een hoop jonge docenten van autochtone afkomst die voor een klas met dit soort meisjes komt te staan. De constante strijd die je moet voeren met dit slag die voor alles respect eisen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2013 18:40:14 ]
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:17:35 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130415116
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik herken dit bij zo'n beetje elke vrouw. :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:19:24 #24
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130415151
of gewoon tokkies in het algemeen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')