Breton, een dunmer mage staat zo duf..quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb even met een assassin rondgeklooid maar was dat ook weer snel beu (en ik mis m'n spear). Ik ben nog nooit ver gekomen als pure mage, dus, ook na enig aandringen van onze Hovv, ga ik dat maar eens doen.
Slim spelen ipv eropaf rennen en raggen
Twijfel wel tussen breton- en dunmer mage... breton heeft alvast een leuke 50% magicka resistance (en natuurlijk alle focus op magic), maar dunmer heeft weer resist fire 75%... hmmmm.
Mja, maar die resist heeft weer niks met fire, frost en shock te makenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:03 schreef JaqenHghar het volgende:
Breton en doorbouwen naar 90% magic resist.
Jawel toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar die resist heeft weer niks met fire, frost en shock te maken
Nope, alleen met alteration, illusion, mysticism, etc spells, geen destruction. Daar kwam ik een tijd geleden een keer achter: Resist Magickaquote:
Zolderkamer dit dat alles.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit de hele dag thuis door ziekte, dus dan moet je wat he.
Wtf en ik maar denken dat ik zowat immortal werd tegen draken en mages.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, alleen met alteration, illusion, mysticism, etc spells, geen destruction. Daar kwam ik een tijd geleden een keer achter: Resist Magicka
Is misschien anders in Oblivion en Skyrim, geen ideequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wtf en ik maar denken dat ik zowat immortal werd tegen draken en mages.
Vraag blijft waarom ik dan alsnog vrijwel geen damage kreeg.
Morrowind, paupergamequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is misschien anders in Oblivion en Skyrim, geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Dat zou te gruwelijk zijn jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:06 schreef Rhalius het volgende:
Was eerst bang dat draken in skyrim een soort van cliffracer in de overtreffende trap zou gaan worden, gelukkig is dat niet het geval.
Nu ik dan toch lekker aan het typen ben, een stappenplanquote:* Destruction ipv Marksman, wil enemies op afstand damage over time doen (X fire/frost/shock/poison damage, Y time) of stats drainen, of life leechenAls ze dan nog leven wanneer ze voor m'n neus staan shank ik ze ff met m'n jinkblade en maak ze daarna af met een gewone short sword/dagger.
Stuk of 3quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Drizzt, hoeveel nieuwe chars heb je de afgelopen tijd aangemaakt?
Kun je niet beter een competitive game doen ipv. Morrowind steeds opnieuw te spelen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stuk of 3Heb er eentje naar lvl 50 geleid (die altmer speervechter) en een tweede (die dunmer mage dus) maar weer gewist.
Nu even die assassin/mage in mekaar knutselen
Nee, want Morrowindquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:57 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Kun je niet beter een competitive game doen ipv. Morrowind steeds opnieuw te spelen?
Okay. Bij de release vond ik het tof, paar jaar terug nog eens geprobeerd maar het trok me echt totaal niet meer. Skyrim ben ik nu ook al redelijk flauw van, maar misschien omdat ik nu in Solstheim zit.quote:
Echt niet best neequote:Op vrijdag 6 september 2013 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zou te gruwelijk zijn ja
Cliff Racers zijn de wasps van Morrowind idd, maar het klopt niet helemaal: cliffracers worden geslacht \m/ Als ze je zien gaan ze er aan, zo simpel is hetquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Echt niet best nee![]()
[ afbeelding ]
Of je rent gewoon doorquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las trouwens een hele geinige tip om van Cliffracers af te komen1 point Levitation voor 1 sec, die "overruled" hun fly-ability waardoor ze na 1 sec neerstorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |