Jazekerquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Is Carla Grol het zusje van Henk Grol eigenlijk
Jup.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Is Carla Grol het zusje van Henk Grol eigenlijk
Voor een WK zijn geen itt tot de OS geen echte harde kwalificatie-eisen volgens mij. Ik kan ze niet vinden iigquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Hoe komen judoka's die zo laag op de ranking staan toch op het WK terecht in het geval van Ente en Wolfslag? Staan die zoveel hoger op de Europese lijst dan
Ik betwijfel of jij en ik ze correct uit kunnen sprekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:34 schreef Leatherface het volgende:
Wat een namen hebben die Mongoliërs trouwens. Amartuvshin Dashdavaa. Boldbaatar Ganbat. Uransetseg Munkhbat. En natuurlijk opperheld Tüvshinbayar Naidangiin.
Twee keer lezen voordat je ze correct uitspreekt.
Dat is waar, maar fonetisch dan he?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jij en ik ze correct uit kunnen spreken
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:08 schreef TheVulture het volgende:
Judo is een van de sporten die toch extra bakken geld van NOC*NSF ontvangt
Ben benieuwd of we de komende jaren nog wat meer grote talenten zien doorbreken naast Polling
Merkwaardig, aangezien het in Londen allemaal wat tegenviel. Maar dat er talent is, is natuurlijk wel duidelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zijn er sinds dit jaar op vooruit gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |