Ge moet dè spul ok nie drinke godnondeju.quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef cobain1994 het volgende:
![]()
'Het koken van wasverzachter is inderdaad schadelijk voor je gezondheid en wij raden dat dan ook zeker af.
Nou ja, als je niet goed lucht zie ik dat zo gebeurenquote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef BlueMage het volgende:
Wat 'n onzin, dus je moet ook eigenlijk niks op 90 graden wassen met wasverzachter want dan val je om?
Doe ik ook weleens, bijvoorbeeld als ik weet dat er bezoek komt. Je moet het natuurlijk niet uren laten koken want dan slaat het inderdaad om in hoofdpijn.quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef cobain1994 het volgende:
![]()
Zijn populariteit dankt Roy onder meer aan de no nonsense huishoudtips die hij er uit gooit. Vooral de tip om wasverzachter te koken voor een frisse geur in huis vindt gretig aftrek bij mensen met een stinkend huis. Hmmm lekker hoor Roy, wasverzachter in een pannetje, dankjewel! 'Nee helemaal niet dankjewel' zegt Robijn nu. Een fan van Roy had namelijk een onprettig gevoel bij het aan de kook brengen van die chemische troep en mailde Robijn voor deskundig advies. Het antwoord liegt er niet om: 'Het koken van wasverzachter is inderdaad schadelijk voor je gezondheid en wij raden dat dan ook zeker af.
Wasverzachter in de wasmachine komt in schoon koud water terecht, wat ik mij dan wel afvraag is de droger, die warmt de boel wel op.quote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef BlueMage het volgende:
Wat 'n onzin, dus je moet ook eigenlijk niks op 90 graden wassen met wasverzachter want dan val je om?
Gevaarlijk allemaal hoor in m'n kelder dan.quote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet goed lucht zie ik dat zo gebeuren.
Ja klopt wasverzachter komt met laatste spoelwater maar idd drogen enzo zou dan idd ook een probleem moeten zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 21:49 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wasverzachter in de wasmachine komt in schoon koud water terecht, wat ik mij dan wel afvraag is de droger, die warmt de boel wel op.
Gewoon een kleine hoeveelheid en dan mengen met water. Plus afzuigkap aan.quote:Op maandag 11 november 2013 21:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gevaarlijk allemaal hoor in m'n kelder dan.Maar ja je moet natuurlijk ook niet de hele fles in zo'n pan flikkeren en gaan koken maar ik zie de echte Royfans er wel voor aan om dat dus wél te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |