jawel hoor, maar leuk is het nooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef Mystikvm het volgende:
Nou nou. Jullie kennen mij duidelijk nog niet goed genoeg. Ik heb niet zoveel moeite met stervende mensen. Dus grapjes mogen best.
Natuurlijk wel bedankt voor al jullie medeleven.
Baaazenburger indeed! Alleen nog tomaat erbij, want jeweetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
cheddar, komkommer sla van die gefrituurde uikruimels.
en saus.
en broodjes.
Bahh.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Baaazenburger indeed! Alleen nog tomaat erbij, want jeweet
ik hou niet zo van tomaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Baaazenburger indeed! Alleen nog tomaat erbij, want jeweet
In salade met pesto en feta. omgquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik houd ook niet zo van tomaat, maar zongedroogd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok ok, dat was de enige die ik nie zelf had gemaakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat had je in je groenteburger dan?
Dat is dan weer één van de weinige dingen die ik vreselijk vindquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hou niet zo van tomaat.als het erop zit vind ik het niet erg, maar niet iets wat ik zelf zou kopen.
alleen augurk was nog wel nice geweest erop misschien
Sowieso; zelf pizza maken!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Als wij zelf pizza maken gooi ik hem ook vol met die tomaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |