Dat zeg ik ook altijd, juist omdat het zo'n vreschrikkelijke zeikuitdrukking is!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
Waarom willen mensen in het bedrijfsleven altijd even "sparren" als ze willen overleggen? Gadver
Inregelen is in de IC-T vaak zeer relevant, hoor; wanneer jij bezig bent met de implementatie van een nieuwe functionaliteit/release/HotFix/wat dan ook, is de communicatie tussen de systemen die hieraan moeten worden gekoppeld wel iets dat je 'in moet regelen'.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is een "gremium" eigenlijk?
"In dit gremium wil ik toch even melden dat het project goed loopt". Dingen moeten ook altijd "ingeregeld" worden. Ook zo tenenkrommend.
Ik heb geloof ik nog ergens een bullshitbingokaartje op mijn PC staan met allemaal van dat soort termen die je in een overleg kunt afkruisen
Helaas is de stoerste term op de sociale werkplaats "Wajong"quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
wauw. ik wil ook stoere termen hebben.
wowquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Helaas is de stoerste term op de sociale werkplaats "Wajong"
je brak mijn hartje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:15 schreef SicSicSics het volgende:
Slecht kantoorgrapje:
Zuigen kreng, het is geen overlegorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |