quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet aanstellen, hè.
Goedemorgen!Bijna weekend!
Niet als ik nèt uit bed ben, hoor, maar na een bak koffie (of twee) en met zo'n mooie lucht als je buiten komt, ben ik zeker wel vrolijk iddquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet als ik nèt uit bed ben, hoor, maar na een bak koffie (of twee) en met zo'n mooie lucht als je buiten komt, ben ik zeker wel vrolijk idd![]()
Mogguh Mur!
zeizetweeuurlater:(quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet aanstellen, hè.
Goedemorgen!Bijna weekend!
Grote dingetjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:03 schreef Mystikvm het volgende:
Zon schijnt, een lekker wijf onder haar jurkje mogen kijken, beste plekje van de afdeling was nog vrij. Drie redenen waarom dit een topdag wordt.
Toch nog een half-slappe gekregen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
En.. *gay-alert* vandaag is het een jaar geleden dat Moh en SSS stonden te lellebellen op het station na wederom een bazenavondje bier drinken en metal luisteren![]()
![]()
Half? Score!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch nog een half-slappe gekregen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch nog een half-slappe gekregen.
Je moeder fixed je dreads?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:31 schreef Murdera het volgende:
Dit weekend worden mijn dreads misschien weer gefixed
"als je lief bent"ja kut waarschijnlijk niet dus
LOPEN JULLIE ALWEER EEN JAAR TE VERKEREN?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Grote dingetjesIk word ook enorm blij van de blauwe lucht, zeker vanuit de trein
Te mooie plaatjes
En.. *gay-alert* vandaag is het een jaar geleden dat Moh en SSS stonden te lellebellen op het station na wederom een bazenavondje bier drinken en metal luisteren![]()
![]()
Hahahahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef SicSicSics het volgende:
Gadverdamme! Gezever op de vroege ochtend
Zeker weten dat het niet zo was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef SicSicSics het volgende:
Gadverdamme! Gezever op de vroege ochtend
gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.![]()
Ik heb uitermate hard 'Bludgeoned to Death' meegezongen; vet romantisch. Dus ja. Misschien is dat een betere omschrijving. Ook Fear Factory though, dus das al meer zingenquote:
De eerste dans op jullie bruiloft wordt zóóóóóóóó romantischquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb uitermate hard 'Bludgeoned to Death' meegezongen; vet romantisch. Dus ja. Misschien is dat een betere omschrijving. Ook Fear Factory though, dus das al mee zingen
Ik kan stijldansen als een maddafukkah!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
De eerste dans op jullie bruiloft wordt zóóóóóóóó romantisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |