SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Si kut steamquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
Thad, ik ben van steam gekicked en kan er niet op komen..jij ook?
was het nog 1-0?quote:
mooiquote:
Young Boys, Zenit, Sporting, Fenerbahce zijn ook doorquote:
ja.quote:
Geen Kazim?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:56 schreef TBakkert het volgende:
Teampje met Inan en Burak. Burak is goed.
Nee, Welbeck ernaast.quote:
Viel wel mee, wel cheapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:32 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet wel een baasje geweest zijn of niet?
IF Doedel was 100x beterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:32 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet wel een baasje geweest zijn of niet?
wie is doedel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Doedel was 100x beter
En de TOTS helemaal.
ooh..quote:
Chileense is laatste volgens mij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 04:07 schreef BDIL het volgende:
Is de laatste league nu al bekend in FIFA 14?
You beat mequote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:28 schreef poker4lifee het volgende:
Als Bakkali een goede wedstrijd speelt moet psv toch wel een redelijke kans hebben?
Nu kwam de eerste helft? oid al steeds zoveel gevaar van Depay, en vind Bakkali een stuk beter
oh en ha! Reemi
Is overgemaaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:28 schreef poker4lifee het volgende:
Als Bakkali een goede wedstrijd speelt moet psv toch wel een redelijke kans hebben?
Nu kwam de eerste helft? oid al steeds zoveel gevaar van Depay, en vind Bakkali een stuk beter
oh en ha! Reemi
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:19 schreef wonton het volgende:
[..]
Is overgemaakt![]()
Ik stuur het vandaag op.
EAquote:
gaat voorlopig niet gebeuren denk ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
EAAls ze nou een keer de TP issues fixen
Ik heb er op mijn 1e 2 accounts wel last van. Ik vind dit echt niet kunnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:12 schreef DuTank het volgende:
Ik heb er ook geen last van eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik typ bij De Slimste The Doors en hij rekent het goed als The WhoIk heb heel vaak dat ik iets wel weet maar op het moment dat ik er een vraag over krijg weet ik het ineens niet meer.
wat was de vraag?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik typ bij De Slimste The Doors en hij rekent het goed als The WhoIk heb heel vaak dat ik iets wel weet maar op het moment dat ik er een vraag over krijg weet ik het ineens niet meer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vond ik nu e toepasselijk om niet te posten.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Had ik niet geweten, maar 1 van die 2 had ik wel kunnen gokken en dan was het toch goed geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik wist verder alleen Jimi Hendrix. Bij de antwoorden stonden nog wel een paar die ik ken maar daar kwam ik niet op.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Had ik niet geweten, maar 1 van die 2 had ik wel kunnen gokken en dan was het toch goed geweest.![]()
Hoe moeten broekies als wij dat weten man, dat is 44 jaar geleden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist verder alleen Jimi Hendrix. Bij de antwoorden stonden nog wel een paar die ik ken maar daar kwam ik niet op.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist verder alleen Jimi Hendrix. Bij de antwoorden stonden nog wel een paar die ik ken maar daar kwam ik niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Bij mij rekende hij "afluisteren" goed als "Australië" bij een vraag over Rupert Murdochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Komt goed uit dus, gewoon uit het team stappen als je geen zin hebt..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet vanavond weer trainen, echt totaal geen zin in en er gaan nog 3 mensen uit het team.
Ik had er ook geen zin meer in, maar toen ik eenmaal op het veld stond was het toch wel lekker.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet vanavond weer trainen, echt totaal geen zin in en er gaan nog 3 mensen uit het team.
Ik wil het gewoon proberen, al helemaal omdat ik er gewoon in blijf als ik mijn best maar doe.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Komt goed uit dus, gewoon uit het team stappen als je geen zin hebt..
Mooi.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik had er ook geen zin meer in, maar toen ik eenmaal op het veld stond was het toch wel lekker.
samequote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:33 schreef TBakkert het volgende:
Maar eens even weer een potje FUT dan. Gister ging ik bijna ragen.
Verdiend! Kuyt er weer bijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:06 schreef DutchSL het volgende:
Rekik en Bruma in de voorselectie voor Oranje
Met Emenike ernaastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Als troost voor dat zielige oogje
Ik ga weer met Welliton spelen
Killzone en GoW zouden de enige reden zijn dat ik een PS4 zou halenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:54 schreef poker4lifee het volgende:
To increase longevity even further, we plan to continue support for the title well after launch and yes, DLC multiplayer maps will be released free of charge to ensure everyone can play.
Killzone
[..]
samehet eerste gedeelte dan
Weer iemand die me toevoegt omdat hij me zo goed vindtfans
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Emenike ernaast. Ik heb ze nu ook Emenike 18 goals uit 8 wedstrijden en Welliton 10 uit 8.
Carlos Eduardo op CAM. Of misschien dat Boussoufa en Assaidi er dan nog in gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil dit er sowieso in, had eerst IF Kagawa en Honda maar vond IF Kagawa z'n geld niet waard.. Emenike komt naast Welliton
Emenike rst, welliton lst en dan coutinho op cam en hazard op lmquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Carlos Eduardo op CAM. Of misschien dat Boussoufa en Assaidi er dan nog in gaan
Edit: je hebt niet echt sterke links op deze manier. Het enige wat je kan doen is Kakuta of Malouda op LM..
Ja ik zat inderdaad al te puzzelen door ze om te draaien. Dan kun je bijvoorbeeld elke braziliaan op LM zetten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Emenike rst, welliton lst en dan coutinho op cam en hazard op lm
nee, want Evra.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik zat inderdaad al te puzzelen door ze om te draaien. Dan kun je bijvoorbeeld elke braziliaan op LM zetten.
Oscar is veel beter dan Coutinhoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Taarabt, Assaidi en Emenike kan wel als het goed is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil dit er sowieso in, had eerst IF Kagawa en Honda maar vond IF Kagawa z'n geld niet waard.. Emenike komt naast Welliton
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Taarabt, Assaidi en Emenike kan wel als het goed is.
Ja ok, maar hij wilt die spelers volgens mij gebruiken..quote:
lol sleeping dogs had je toch geleend van je neefjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Metal Gear Solid ¤14,98
Sleeping Dogs ¤14,98
Gran Turismo 5 ¤14,98
Need for Speed: Shift ¤11,98
Killzone 2 ¤6,98
UFC 2009 ¤4,98
¤68,00
Straks even deze games inleveren bij Gamemania en dan 60 euro betalen voor GTA V en FIFA14.
Nee LA Noire heb ik geleend. Sleeping Dogs had ik voor 20 euro bij de Media Markt gekocht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef wonton het volgende:
[..]
lol sleeping dogs had je toch geleend van je neefje
Ze weigeren oude sportgames meestal, dus weet niet of ze die UFC wel gaan accepteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Metal Gear Solid ¤14,98
Sleeping Dogs ¤14,98
Gran Turismo 5 ¤14,98
Need for Speed: Shift ¤11,98
Killzone 2 ¤6,98
UFC 2009 ¤4,98
¤68,00
Straks even deze games inleveren bij Gamemania en dan 60 euro betalen voor GTA V en FIFA14.
Ga het proberen, weet wel dat ze FIFA per direct weigeren als ze teveel op vooraad hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze weigeren oude sportgames meestal, dus weet niet of ze die UFC wel gaan accepteren.
Lekker pace abusen toch!quote:
Die UFC game nemen ze bijna nooit aan liggen er meestal gigantisch veel vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga het proberen, weet wel dat ze FIFA per direct weigeren als ze teveel op vooraad hebben.
Heb geen andere game die ik kwijt wil als 6e.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die UFC game nemen ze bijna nooit aan liggen er meestal gigantisch veel van
Hij had toch gezegd dat Sneijder niet fit is ofzo. Of ja, dat vindt van Gaal dan he.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:28 schreef wonton het volgende:
Ik snap v Gaal niet (wiewel). Hij selecteert Bruma en Rekik omdat ze 3 goede wedstrijden hebben gespeeld maar laat Sneijder (nog) gewoon thuis.
Rekik en Bruma hebben 6 goede wedstrijden gespeeld en spelen op een hele andere positie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:28 schreef wonton het volgende:
Ik snap v Gaal niet (wiewel). Hij selecteert Bruma en Rekik omdat ze 3 goede wedstrijden hebben gespeeld maar laat Sneijder (nog) gewoon thuis.
Goedkope kutgame kopen van 5 euro en die gelijk inleverenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb geen andere game die ik kwijt wil als 6e.
Die 2 hebben gewoon fittie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rekik en Bruma hebben 6 goede wedstrijden gespeeld en spelen op een hele andere positie.
Dan kun je het beter van Wijnaldum zeggen.
Zijn het eindelijk redelijke graphics, kiezen ze lelijke spelers uit voor de screenshots.quote:
Ja, want Balotelli zit er niet eens bij.quote:
Waar slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, want Balotelli zit er niet eens bij.
En Drenthe ook niet.
quote:
Hahah ik ben niet homo jij bent een vuile aziaatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:44 schreef wonton het volgende:
[..]
jij bent lelijk en homo. dat is nog erger.
Zijn screenshots gemaakt door mij uit de nieuwe trailer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zijn het eindelijk redelijke graphics, kiezen ze lelijke spelers uit voor de screenshots.![]()
Zij stoppen ze in die nieuwe trailer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zijn screenshots gemaakt door mij uit de nieuwe trailer.
Jij,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zij stoppen ze in die nieuwe trailer.
vuile heteroquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah ik ben niet homo jij bent een vuile aziaat
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:49 schreef TBakkert het volgende:
Stop ik eindelijk Turkse spelers in mijn team, mag Ozz me nog niet.
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Burak is trouwens wel echt goed. Wint heel veel kopduels en loopt nu 7 uit 3.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
De verdediging wil ik het liefst zo houden, al mogen Skrtel en Evra er wel uit.. de oplossing van rolls-reus klinkt wel goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Carlos Eduardo op CAM. Of misschien dat Boussoufa en Assaidi er dan nog in gaan
Edit: je hebt niet echt sterke links op deze manier. Het enige wat je kan doen is Kakuta of Malouda op LM..
Koscielny/Kaboul voor Skrtel dan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[..]
De verdediging wil ik het liefst zo houden, al mogen Skrtel en Evra er wel uit.. de oplossing van rolls-reus klinkt wel goed
Raffiequote:Sylvie van der Vaart en Sabia Boulahrouz waren meer dan alleen beste vriendinnen. De vrouwen konden het enige tijd ook seksueel goed met elkaar vinden. Dat blijkt uit onthullingen van Guillaume Zarka in het Duitse tijdschrift Closer.
Sylvie heeft begin van dit jaar vijf maanden een relatie gehad met de Fransman Guillaume. Hij heeft de presentatrice dus van dichtbij meegemaakt en nu besloten daarover te vertellen in de Duitse pers. Sylvie en Sabia waren samen in Parijs en konden tijdens het eten in een restaurant niet van elkaar afblijven, aldus Guillaume die aan een tafeltje naast de dames zat. De volgende avond in een nachtclub stonden de dames dan ook uitgebreid te tongrollen, ook hiervan was Guillaume getuige. Het is duidelijk dat de dames het dus meer dan goed met elkaar konden vinden.
Ook Sabia en Rafael konden het tijdens het huwelijk tussen Rafael en Sylvie al meer dan goed met elkaar vinden. De twee werden toen al regelmatig enig gespot, overigens gewoon openlijk. Het gerucht dat Sabia, Sylvie en Rafael ook regelmatig erotische avontuurtjes met zijn drieën beleefde gaat al langer. Sylvie was getrouwd met Rafael, echter ook de beste vriendin van Sylvie speelde een belangrijke rol in haar leven. Deze rol blijkt nu dus ook seksueel te zijn geweest. Anonieme bronnen beweren dat de ruzie tussen Sylvie en Rafael die hun scheiding inluidde op oudejaarsavond ook hierover ging.
Het verhaal wordt bevestigd doordat Rafael niet veel later een relatie kreeg met Sabia. Ook de foto van die bewuste avond waarop Rafael met de twee dames in zijn armen staat, zegt volgens ons meer dan 1000 Duitse woorden.
En iemand met iets meer body op CDM denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Koscielny/Kaboul voor Skrtel dan.
zag het ja, was te lui om m'n gegevens in te vullenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:28 schreef Tim86 het volgende:
TV / Win alle seizoenen van Flashpoint op dvd!
'Murica!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zag het ja, was te lui om m'n gegevens in te vullen
quote:
Ik denk Sig IF of iemand van PEC (hopelijk Mokhtar)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef TBakkert het volgende:
oh lol, nieuwe TOTW incoming natuurlijk. Martens please.
theo pleasequote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef TBakkert het volgende:
oh lol, nieuwe TOTW incoming natuurlijk. Martens please.
Het is meer een verlangen, geen verwachting.quote:
NO, it is maybe FUCKING INSANE!quote:
Ik wil mijn TP terug.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
NO, it is maybe FUCKING INSANE!
Taarabt spits en Gonzalez RW.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
volgend jaar wordt hij best goed, 4* skills ook
?quote:
zijn IF op CM, net als Boussoufa. En dan nog die van Montpellier op CDM.quote:
"Lazy ass 'Muricans".quote:
Riviere = Monacoquote:
Best closequote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
volgend jaar wordt hij best goed, 4* skills ook
IF Montero en IF Labyad in de spits, 3-5-2, vul de rest zelf inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:13 schreef el-blanchito het volgende:
Maar niemand die iets weet met Montero?
labyrat en mokhtarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:13 schreef el-blanchito het volgende:
Maar niemand die iets weet met Montero?
IF Labyad gewoon CAM, IF Ricky op ST en dan LM Assaidi en de rest BPL.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
IF Montero en IF Labyad in de spits, 3-5-2, vul de rest zelf in
oh, lol.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:18 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb het over die Zilveren IF Montero (LW) uit de Liga Mexico
Daar had ik wel wat leuks mee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:18 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb het over die Zilveren IF Montero (LW) uit de Liga Mexico
Bedankt, ga ik even naar kijken!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Daar had ik wel wat leuks mee!
Montero - wallyson - carcela
Valdez - wellington - jucilei
Nilo - if gunther - kirchhof - diekmeier
If tschauner
433, te lui om op wefut te makenmaar in game wisselde ik wellington en jucilei om
LM - CAM = Nani - Rooney.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:34 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ben een silver-gold team aan het maken, heb nu dit:
[ afbeelding ]
Maar wie is de beste gouden spits in de bpl? En de beste dubbellink lm-cam?
Zat zelf te denken aan balo, sessegnon en mcclean.. Iemand iets beters?
Torres is goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:34 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Of bale - falque/holby/dembelequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
LM - CAM = Nani - Rooney.
Of Hazard - Oscar.
Bale lijkt me dan de beste LM in 3-5-2. Ik zou voor hem en Holtby gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Of bale - falque/holby/dembelezoveel leuke oplossingen
geen idee, boeit me ook geen fuck, als ik maar win.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:39 schreef Topiek het volgende:
Hoe rekent EA de cijfers van spelers uit? Want ik win 7-1, en zijn keeper heeft een 9,1? Hoe werkt dat?
ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geen idee, boeit me ook geen fuck, als ik maar win.
Ja, maar waarom halen ze dat systeem er niet uit in FIFA 14? De grootste onzin natuurlijk dat als je letterlijk niks klem vast hebt, en alles doorlaat, alsnog een 9,1 kan hebben. En dan mijn (goddelijke) Neuer, die letterlijk elke bal heeft, heeft een 7,5.. kwam misschien doordat ik een eigen doelpunt maakte, omdat ik in de 90e min begon te kloten... maar toch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geen idee, boeit me ook geen fuck, als ik maar win.
Balo in ieder geval spitsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:34 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Beste keeper van het spel is SIF Handanovic.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:41 schreef Topiek het volgende:
Oja, heb ik vast wel eens gemeld hier, maar beste keeper van het spel, Neuer![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:41 schreef Topiek het volgende:
Oja, heb ik vast wel eens gemeld hier, maar beste keeper van het spel, Neuer![]()
![]()
Nee ik doe bale en falquequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bale lijkt me dan de beste LM in 3-5-2. Ik zou voor hem en Holtby gaan.
Maar je kunt natuurlijk ook N'Zogbia - Nasri doen.
Volgens mij werkt FUT compleet random. De ene speler/het ene team werkt bij de ene wel goed en bij de andere niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:45 schreef Topiek het volgende:
Ben ik de enige trouwens die 88 Falcao beter vind spelen dan 89 Falcao?
Goede dealquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:49 schreef el-blanchito het volgende:
Diego Mauricio CM voor 1,8K
SMLENO
Te duur? Niks is te duur voor mayukaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:49 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Mayuka is echt te duur geworden
ja echt dikke schimmel weer van EA, na een jaar mogen ze onderhand wel weten hoe dat komt en er wat aan doen, maar nee, komt wekelijks meerdere malen terug heb ik het ideequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goede dealCompleting is trouwens weer terug
Duh..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:42 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Anananananidze is echt![]()
Benitez, die is overleden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:53 schreef DuTank het volgende:
http://www.voetbalflitsen.com/artikel/7084
Mexes
Hij is al een tijdje overleden, en andere transfers zijn wel al doorgevoerd in die tijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet bij gaan werken voor 1 speler
Oh ik dacht dat die transfers ervoor warenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje overleden, en andere transfers zijn wel al doorgevoerd in die tijd.
Meh ik mis kracht op het middenveld van Arsenal, Fener kan door fysieker te spelen zeker een overwinning afdwingen daar. Zeker met zon goede voorhoedequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat echt niks worden vanavond.Hopen dat we er met zo min mogelijk goals tegen van af kunnen.
Ik had gehoopt op meer afwezige aan de kant van Arsenal. Fener mist nog steeds een creatieve vervanger van Alex. Het teamspel is sinds zijn vertrek echt dramatisch te noemen, we missen een leider op het middenveld die verantwoordelijkheden durft te nemen. Meireles en Emre kunnen dat beide niet zo goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meh ik mis kracht op het middenveld van Arsenal, Fener kan door fysieker te spelen zeker een overwinning afdwingen daar. Zeker met zon goede voorhoede
Emenike kan er IRL weinig van hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Emenike vs. Mertesacker wordt wel interessant. Verder is dat nog best een goede opstelling van Arsenal, ze hebben helemaal geen versterkingen nodig
Ach, jullie hebben die geweldige emo Braziliaan tochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op meer afwezige aan de kant van Arsenal. Fener mist nog steeds een creatieve vervanger van Alex. Het teamspel is sinds zijn vertrek echt dramatisch te noemen, we missen een leider op het middenveld die verantwoordelijkheden durft te nemen. Meireles en Emre kunnen dat beide niet zo goed.
Hij heeft soms wel een leuk afstand schot, maar daar is echt alles mee gezegd. Totaal geen strijd in die gozer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben die geweldige emo Braziliaan toch
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef wonton het volgende:
twijvfelen tussen een 47 inch en een 50
Welke TV?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef wonton het volgende:
Wij hebben nu sinds 2010 een 55 inch van Sony. KDL55EX500, echt een topding met HD voetbal. Gewoon voor zo groot mogelijk gaan.quote:
Welke modellen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef wonton het volgende:
IF Doedelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef rolls-reus het volgende:
We weet er nog een leuke gouden if met zieke stats? < 50k
Waarom een plasma TV eigenlijk?quote:
okequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Maver24 het volgende:
Iemand nog interesse in een gratis Call of Duty Ghosts Prestige Edition ? Je zal er wel wat voor moeten doen
quote:
moet ik je pijpequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Maver24 het volgende:
Iemand nog interesse in een gratis Call of Duty Ghosts Prestige Edition ? Je zal er wel wat voor moeten doen
via twitter? of gamescomquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:00 schreef Gramulanion het volgende:
EA gaat straks nieuwe formaties voor fut 14 aankondigen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
9 nieuwe inclusief 4231 met rm's en lm's
Zie @easportsfifa
Heb je meer formaties?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
7 links naar de Cam
Cb's linken met de camquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
7 links naar de Cam
Dit is echt het allerdomste wat ze kunnen doentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 21-08-2013 om 19:07:42Also confirmed: your Consumables Pile will be UNLIMITED in #FUT14. reageer retweet
ik heb net far cry 3 gekocht, leuk spelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef Bryan_1990 het volgende:
Wie weet nog wat spellen om de tijd te doden tot dat FIFA 14 er is ?
Tevens die nieuwe formaties
Heb ik al uitgespeeld zeker een leuk spel jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik heb net far cry 3 gekocht, leuk spel
echt nutteloos ja dat uitbreiden, wat moet daar nou het voordeel van zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar de consumable markt gaat in Fut 14 dus helemaal geregeerd worden door autobuyers, die de markt zo schaars kunnen maken als ze zelf willen. Super slim van EA. Dat wordt lekker kut met die chem kaartjes
Idd, alsof 75 niet genoeg isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt nutteloos ja dat uitbreiden, wat moet daar nou het voordeel van zijn?
En die 10 miljoen links in sommige van die formaties
Gewoon exact de huidige 41212 maar dan met een CM op de positie van een flankspeler?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat wel baas worden denk ik voor mijn speelstijl.
Dat vind ik ook wel een voordeel hoor. Op het middenveld ben je wel heel sterk op deze manierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon exact de huidige 41212 maar dan met een CM op de positie van een flankspeler?
Enige verschil is de beschikbaarheid van spelersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ja wat minder op de aanval maar toch uitbreken via de flanken.
Gewoon een verkapte 4312quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon exact de huidige 41212 maar dan met een CM op de positie van een flankspeler?
Gwon met hoogste pace pken tog? xdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enige verschil is de beschikbaarheid van spelers
dit is gewoon 4-3-1-2quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat niet, want de CMs staan veel verder naar buiten en de CAM staat beduidend minder diep. Het is gewoon 41212 maar dan kan je CM's kiezen ipv RM/LMquote:
Dit dus en ik vond 41212 al fijn maar ik denk dat ik beter het middenveld kan domineren en de 2 spitsen wat meer naar buiten kan laten lopen. En dan gewoon een soort van Wijnaldum daar op die CAM positie zettenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat niet, want de CMs staan veel verder naar buiten en de CAM staat beduidend minder diep. Het is gewoon 41212 maar dan kan je CM's kiezen ipv RM/LM
Gewoon 41212 met Silva en Nasri op de CM positiesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus en ik vond 41212 al fijn maar ik denk dat ik beter het middenveld kan domineren en de 2 spitsen wat meer naar buiten kan laten lopen. En dan gewoon een soort van Wijnaldum daar op die CAM positie zetten
Lekker snel zijn en hark die users binnenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:25 schreef Reemi het volgende:
Lekker jezus, flinke lading nieuwe formaties inbouwen dus.
Als je nog hulp nodig hebt hoor ik het welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:25 schreef Reemi het volgende:
Lekker jezus, flinke lading nieuwe formaties inbouwen dus.
Al in de fifa 13 versie inbouwen bedoel je?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker snel zijn en hark die users binnen
Open notepad maar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef Bryan_1990 het volgende:
Ik wil ook wel wat spelers stats invullen tijdens FIFA 14
xbox 360 gebruikers kunnen toch gewoon met de One clubben?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef jepperdeprep het volgende:
Gaan er hier mensen FIFA14 voor de 360 kopen en later ook nog voor de Xbox One?
Dit. Tikkie naar links, 2 tikkies naar voor met je CMquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef wieisboos het volgende:
jammer dat je niet gewoon custom formations kunt maken aangezien er toch geen formatiekaartjes zijn
nee alleen de VP is hetzelfdequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef wonton het volgende:
[..]
xbox 360 gebruikers kunnen toch gewoon met de One clubben?
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef wonton het volgende:
[..]
xbox 360 gebruikers kunnen toch gewoon met de One clubben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |