SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Si kut steamquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
Thad, ik ben van steam gekicked en kan er niet op komen..jij ook?
was het nog 1-0?quote:
mooiquote:
Young Boys, Zenit, Sporting, Fenerbahce zijn ook doorquote:
ja.quote:
Geen Kazim?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:56 schreef TBakkert het volgende:
Teampje met Inan en Burak. Burak is goed.
Nee, Welbeck ernaast.quote:
Viel wel mee, wel cheapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:32 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet wel een baasje geweest zijn of niet?
IF Doedel was 100x beterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:32 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet wel een baasje geweest zijn of niet?
wie is doedel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Doedel was 100x beter
En de TOTS helemaal.
ooh..quote:
Chileense is laatste volgens mij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 04:07 schreef BDIL het volgende:
Is de laatste league nu al bekend in FIFA 14?
You beat mequote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:28 schreef poker4lifee het volgende:
Als Bakkali een goede wedstrijd speelt moet psv toch wel een redelijke kans hebben?
Nu kwam de eerste helft? oid al steeds zoveel gevaar van Depay, en vind Bakkali een stuk beter
oh en ha! Reemi
Is overgemaaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:28 schreef poker4lifee het volgende:
Als Bakkali een goede wedstrijd speelt moet psv toch wel een redelijke kans hebben?
Nu kwam de eerste helft? oid al steeds zoveel gevaar van Depay, en vind Bakkali een stuk beter
oh en ha! Reemi
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:19 schreef wonton het volgende:
[..]
Is overgemaakt![]()
Ik stuur het vandaag op.
EAquote:
gaat voorlopig niet gebeuren denk ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
EAAls ze nou een keer de TP issues fixen
Ik heb er op mijn 1e 2 accounts wel last van. Ik vind dit echt niet kunnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:12 schreef DuTank het volgende:
Ik heb er ook geen last van eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik typ bij De Slimste The Doors en hij rekent het goed als The WhoIk heb heel vaak dat ik iets wel weet maar op het moment dat ik er een vraag over krijg weet ik het ineens niet meer.
wat was de vraag?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik typ bij De Slimste The Doors en hij rekent het goed als The WhoIk heb heel vaak dat ik iets wel weet maar op het moment dat ik er een vraag over krijg weet ik het ineens niet meer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vond ik nu e toepasselijk om niet te posten.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Had ik niet geweten, maar 1 van die 2 had ik wel kunnen gokken en dan was het toch goed geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik wist verder alleen Jimi Hendrix. Bij de antwoorden stonden nog wel een paar die ik ken maar daar kwam ik niet op.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Had ik niet geweten, maar 1 van die 2 had ik wel kunnen gokken en dan was het toch goed geweest.![]()
Hoe moeten broekies als wij dat weten man, dat is 44 jaar geleden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist verder alleen Jimi Hendrix. Bij de antwoorden stonden nog wel een paar die ik ken maar daar kwam ik niet op.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist verder alleen Jimi Hendrix. Bij de antwoorden stonden nog wel een paar die ik ken maar daar kwam ik niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Bij mij rekende hij "afluisteren" goed als "Australië" bij een vraag over Rupert Murdochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Komt goed uit dus, gewoon uit het team stappen als je geen zin hebt..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet vanavond weer trainen, echt totaal geen zin in en er gaan nog 3 mensen uit het team.
Ik had er ook geen zin meer in, maar toen ik eenmaal op het veld stond was het toch wel lekker.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet vanavond weer trainen, echt totaal geen zin in en er gaan nog 3 mensen uit het team.
Ik wil het gewoon proberen, al helemaal omdat ik er gewoon in blijf als ik mijn best maar doe.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Komt goed uit dus, gewoon uit het team stappen als je geen zin hebt..
Mooi.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik had er ook geen zin meer in, maar toen ik eenmaal op het veld stond was het toch wel lekker.
samequote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:33 schreef TBakkert het volgende:
Maar eens even weer een potje FUT dan. Gister ging ik bijna ragen.
Verdiend! Kuyt er weer bijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:06 schreef DutchSL het volgende:
Rekik en Bruma in de voorselectie voor Oranje
Met Emenike ernaastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Als troost voor dat zielige oogje
Ik ga weer met Welliton spelen
Killzone en GoW zouden de enige reden zijn dat ik een PS4 zou halenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:54 schreef poker4lifee het volgende:
To increase longevity even further, we plan to continue support for the title well after launch and yes, DLC multiplayer maps will be released free of charge to ensure everyone can play.
Killzone
[..]
samehet eerste gedeelte dan
Weer iemand die me toevoegt omdat hij me zo goed vindtfans
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Emenike ernaast. Ik heb ze nu ook Emenike 18 goals uit 8 wedstrijden en Welliton 10 uit 8.
Carlos Eduardo op CAM. Of misschien dat Boussoufa en Assaidi er dan nog in gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil dit er sowieso in, had eerst IF Kagawa en Honda maar vond IF Kagawa z'n geld niet waard.. Emenike komt naast Welliton
Emenike rst, welliton lst en dan coutinho op cam en hazard op lmquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Carlos Eduardo op CAM. Of misschien dat Boussoufa en Assaidi er dan nog in gaan
Edit: je hebt niet echt sterke links op deze manier. Het enige wat je kan doen is Kakuta of Malouda op LM..
Ja ik zat inderdaad al te puzzelen door ze om te draaien. Dan kun je bijvoorbeeld elke braziliaan op LM zetten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Emenike rst, welliton lst en dan coutinho op cam en hazard op lm
nee, want Evra.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik zat inderdaad al te puzzelen door ze om te draaien. Dan kun je bijvoorbeeld elke braziliaan op LM zetten.
Oscar is veel beter dan Coutinhoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Emenike rst, welliton lst en dan coutinho op cam en hazard op lm
Taarabt, Assaidi en Emenike kan wel als het goed is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil dit er sowieso in, had eerst IF Kagawa en Honda maar vond IF Kagawa z'n geld niet waard.. Emenike komt naast Welliton
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Taarabt, Assaidi en Emenike kan wel als het goed is.
Ja ok, maar hij wilt die spelers volgens mij gebruiken..quote:
lol sleeping dogs had je toch geleend van je neefjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Metal Gear Solid ¤14,98
Sleeping Dogs ¤14,98
Gran Turismo 5 ¤14,98
Need for Speed: Shift ¤11,98
Killzone 2 ¤6,98
UFC 2009 ¤4,98
¤68,00
Straks even deze games inleveren bij Gamemania en dan 60 euro betalen voor GTA V en FIFA14.
Nee LA Noire heb ik geleend. Sleeping Dogs had ik voor 20 euro bij de Media Markt gekocht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef wonton het volgende:
[..]
lol sleeping dogs had je toch geleend van je neefje
Ze weigeren oude sportgames meestal, dus weet niet of ze die UFC wel gaan accepteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Metal Gear Solid ¤14,98
Sleeping Dogs ¤14,98
Gran Turismo 5 ¤14,98
Need for Speed: Shift ¤11,98
Killzone 2 ¤6,98
UFC 2009 ¤4,98
¤68,00
Straks even deze games inleveren bij Gamemania en dan 60 euro betalen voor GTA V en FIFA14.
Ga het proberen, weet wel dat ze FIFA per direct weigeren als ze teveel op vooraad hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze weigeren oude sportgames meestal, dus weet niet of ze die UFC wel gaan accepteren.
Lekker pace abusen toch!quote:
Die UFC game nemen ze bijna nooit aan liggen er meestal gigantisch veel vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga het proberen, weet wel dat ze FIFA per direct weigeren als ze teveel op vooraad hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |