Hij is in een week bijna 300 gram aangekomen en weegt nu 1.630 gram

Hij vreet me ook echt de oren van m'n hoofd! Hij is helemaal niet dik, is superslank, maar je ziet hem echt groeien. Bizar gewoon! Hij moet iedere dag gaan slapen in z'n hok rond 10 uur (anders doe ik geen oog dicht want hij en Pol willen de hele nacht wel spelen) en dan krijgt hij een flink bakje brokjes mee voor de nacht en dat is schoon leeg 's ochtends. En dan gaat hij daarna op zoek naar de bak brokken van de dames.
Hij is nog wel wel erg niezerig en heeft wat vieze oogjes af en toe. Nog steeds niet geweest (in overleg met DA) voor de 2e enting, maar ik ga voor deze week een afspraak maken.
Het is een hele andere kat dan de andere twee. Veel gelijkmoediger, trekt zich nergens wat van aan en is nergens bang voor. Als ik nee zeg, wordt er gemekkerd en dan doet hij het lekker toch

Als hij klappen krijgt van de dames dan zie je hem z'n schouders ophalen en gewoon verder stuiteren (vast de goede genen van Twiggy). Ligt op andere plekken, houdt inmiddels ook van opgepakt worden, ligt regelmatig uit zichzelf in m'n nek om te kroelen (daar is hij sowieso stapel op) en kondigt nog steeds enthousiast aan dat hij wat gaat doen. Eten, staarten aanvallen, oren bijten, poepen, drinken, alles wordt begeleid met luid gemiew. Haalt ook heel ander kattenkwaad uit dan toen Pol jong was. Dit is meer een klimmer. Je kan het zo gek niet bedenken of hij klimt erin/op. Gelukkig niet zo'n enorme sloper als dat Pol was

De dames stoeien nu allebei met hem (de Puma vindt hem inmiddels ook helemaal fantastisch)