Heb ik niet gemaakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stoor mij aan dit oerlelijke lettertype.
Haha ik weet je IPquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie wint er in Eindhoven?
Je hebt gestemd op: Beide niet
Je IP is: 62.53.444.795
oeps.quote:
Moet ik m nu weg editen ofzo?quote:
Nee want hij doet het toch niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ik m nu weg editen ofzo?
jij hebt even getest of je er mijn computer mee kon hacken? Heel matig van je weer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee want hij doet het toch niet.
Sorry.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij hebt even getest of je er mijn computer mee kon hacken? Heel matig van je weer.
Ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een heerlijk potje en wat een sfeer in het stadion
Zo trots om een PSV'er te zijn
Ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heerlijk sfeer van de Milan supporters inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een pruts supporters zijn dat zeg. Die heb ik 1x gehoord, na de 0-1.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heerlijk sfeer van de Milan supporters inderdaad
Dat is normaal ook bij PSV zoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat een pruts supporters zijn dat zeg. Die heb ik 1x gehoord, na de 0-1.
Of sfeer willen omschrijven als HOE-HA roepen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd leuk mensen die klagen over supporters terwijl ze zelf nooit in een stadion zijn geweest.
Vergeet niet je shirt uit te doen en dan elkaar omhelzen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of sfeer willen omschrijven als HOE-HA roepen.
Davy zou een Photoshopverbod moeten krijgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stoor mij aan dit oerlelijke lettertype.
Ik ga direct even naar Adobe bellen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy zou een Photoshopverbod moeten krijgen.
Laat jouw creatie eens zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy zou een Photoshopverbod moeten krijgen.
oke en mensen die over voetbal praten moeten zelf ook voetballenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd leuk mensen die klagen over supporters terwijl ze zelf nooit in een stadion zijn geweest.
Dat is alleen bij een verjaardag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of sfeer willen omschrijven als HOE-RA roepen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mochten ze het niet willen doen dan moet je gewoon z'n creaties even per mail doorsturen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga direct even naar Adobe bellen.
Ik hoef geen kok te zijn om het eten smerig te vinden.quote:
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:59 schreef Beursaap het volgende:
[..]
DitBoeruuuh! Wat een heerlijke sfeer zeg! Ga zeker vaker nu!
Eerlijk is eerlijk, het uitvak ging aardig los toen de 0-1 viel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat een pruts supporters zijn dat zeg. Die heb ik 1x gehoord, na de 0-1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |