Hmm.. lastig.. vind mezelf niet zo'n geweldige moeder eigenlijk. Hoor allemaal over moederinstincten, en precies aanvoelen wat je kindje nodig heeft enzo, en dat voel ik zelf eigenlijk helemaal niet zo... Bij heel veel dingen hier heb ik het gevoel dat mijn man een betere 'moeder' is dan ik, hij is veel rustiger, geduldiger, consequenter, beter in grenzen aangeven etc...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:32 schreef Mangostine het volgende:
Spees mijn man is nu jaloers op jouwes.![]()
Ik heb wel een vraag!
Op welke moederkwaliteit van jezelf ben je het meest trots?
Ook dan hoor. Dan kan je bijna overal om lachen (ook al is het niet altijd leuk) en denk je: ach hoort er bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef L0t.. het volgende:
Leuke vraag Mango![]()
Ik ben denk ik het meest trots op mijn geduld. Ik heb echt een engelengeduld met J. en kan echt alles van haar hebben. Ben me er natuurlijk van bewust dat daar best wel eens verandering in kan komen als ze eenmaal dreumesstreken uit gaat halen
En dat is mijn slecht(st)e eigenschapquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef Mangostine het volgende:
Wat zijn we eigenlijk streng voor onszelf zeg
Leuke vraag. "Vroeger" wilde ik altijd 3 kinderen, waarvan zeker 2 meisjes. Misschien zelfs 3, ik zag mezelf gewoon niet met een jongen. Ik kom uit een gezin van 4 meisjes en alle kindjes met wie ik met enige regelmaat contact had, waren meisjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Olf het volgende:
Oh en voor Spees nog een vraag nu ze alle tijd van de wereld heeft:
wat was 'vroeger' altijd jullie ideale gezinssamenstelling? En hoe is dat veranderd na de komst van je baby (of het nou de 1e, 2e, 3e, 4e is)
Ik wilde altijd graag 2 kinderen en dat is nog steeds zo. Wel wilde ik heel graag 2 meisjes. Nu mijn eerste een jongen is hoop ik eigenlijk op een broertje straks. Dat had ik echt nooit gedachtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Olf het volgende:
wat was 'vroeger' altijd jullie ideale gezinssamenstelling? En hoe is dat veranderd na de komst van je baby (of het nou de 1e, 2e, 3e, 4e is)
Ook de mijne maar ik denk dat mn slechtste is het moeilijk kunnen loslaten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef Shandaly het volgende:
[..]
En dat is mijn slecht(st)e eigenschap
+1, dat is voor mij ook heel belangrijk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Ah, ik haal gewoon inspiratie uit jullie antwoorden. Piew.
Ik kopieer Mango's relaxte houding; die heb ik ook en die wil ik ook graag hebben. Ik hoop dat ik dat zo kan houden, ik wil niet de moeder zijn die om iedere scheet roept dat iets niet mag. Alleen als iets gevaarlijk is of als anderen er last van hebben.
Ik wilde altijd graag 2 of 3 kindjes, lekker snel achter elkaar. Klaar op mijn 30e.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Olf het volgende:
Breek me de bek niet openquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef becky27 het volgende:
Vroeger wilde ik altijd 4 jongens.... ik zou zo fluitend nog 10 zwangerschappen doen maar die eerste maanden....
En het is niet dat we krap zitten maar ik vind die opvang zo rete duur.
Zeker wel handiger. Voor auto'en en vakanties. Maar 4 is heerlijk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
+1, dat is voor mij ook heel belangrijk!
Over gezinssamenstelling: ik wilde altijd een groot gezin met 4 kinderen en eigenlijk wil ik dat nog steeds wel. Alleen denk ik dat vanuit praktische overwegingen 3 misschien handiger is. Ik vind het ook een fijn gevoel dat ik nog zo jong ben. Als we over 15 jaar zouden besluiten dat we nog een 4e zouden willen bijvoorbeeld zou dat qua leeftijd nog kunnen. Gelukkig denkt mijn vriend er ook zo over, die vindt het echt geweldig om papa te zijn![]()
Ik zag mezelf voor ik zwanger werd wel altijd als jongensmoeder. Nu kan ik me alleen maar een gezin met meiden voorstellen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef pessie het volgende:
Ik wilde altijd 3 of 4 kinderen. En voor later lijkt me dat nog steeds geweldig. Maar ik vind zwanger zijn echt niet leuk, en de wallen hangen bij manlief en mezelf op onze knieën. Dus of er uberhaupt een 3de komt is de vraag.
Dat vind ik ook een groot voordeel! Ik neig nu naar 2, met idealiter een jaar of 4 leeftijdsverschil. Maar daarna heb ik nog echt 10 jaar om een derde te overwegen. Fijn dat het allemaal niet zo'n haast heeft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
+1, dat is voor mij ook heel belangrijk!
Over gezinssamenstelling: ik wilde altijd een groot gezin met 4 kinderen en eigenlijk wil ik dat nog steeds wel. Alleen denk ik dat vanuit praktische overwegingen 3 misschien handiger is. Ik vind het ook een fijn gevoel dat ik nog zo jong ben. Als we over 15 jaar zouden besluiten dat we nog een 4e zouden willen bijvoorbeeld zou dat qua leeftijd nog kunnen. Gelukkig denkt mijn vriend er ook zo over, die vindt het echt geweldig om papa te zijn![]()
Ik zag mezelf voor ik zwanger werd wel altijd als jongensmoeder. Nu kan ik me alleen maar een gezin met meiden voorstellen
Ik meld me ook weer na een tijdje afwezigheid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Olf het volgende:
Vroeger zag ik het altijd voor me dat ik drie kinderen zou krijgen, en eigenlijk wilde ik sowieso wel een dochter. Of het dan een, twee of drie dochters waren maakte me niet zoveel uit. (NB dit is hoe ik het voor me zag, ik weet ook wel dat ik met een jongen net zo gelukkig was geweest)
Nu heb ik die dochter in the pocketen denk ik dat ik 3 kinderen te veel zou vinden en neig ik meer naar 2. Ik merk dat het uitbesteden moeilijker gaat dan ik dacht, en dat lijkt me met 3 kinderen helemaal lastig. Daarnaast lijkt 3 me nu financieel ook een te grote belasting. Volgende keer zou ik in een zwangerschap niet willen weten of het een jongetje of een meisje is. Heb ook oprecht nul voorkeur wat het volgende keer zou zijn. Nog zo'n geweldig meisje, of toch het 'nieuwe onbekende' van een jongetje. En natuurlijk zegt het geslacht helemaal niets over karakter, dus bij een volgende zal waarschijnlijk alles toch weer heel anders zijn.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef Mangostine het volgende:
Over lachstuip trouwens, ik legde mijn baby vanavond in bed en toen kregen we allebei de slappe lachik hoefde hem maar aan te kijken of hij begon te schateren, en dan bleef dat boevenkoppie me scheef lachend aankijken waardoor ik weer dubbel lag
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef L-E het volgende:
Ik merk nav de vraag van Mango dat ik mezelf in het geheel oprecht een heel goede moeder vind. Ik zie mijn kinderen heel erg, ik hoor ze, ik voorzie in hun behoeftes, ook als deze niet perse handig uitkomen voor mij.
En ik ben leuk. Ik ga mee op de glijbaan, ik bouw hutten, ik doe verstoppertje, en als Kleuter heel sikkeneurig is doe ik de mama-dans. Dat houdt het midden tussen de openingsscene van het zwanenmeer en de macarena, op de beat van who let the dogs out. Inclusief onderbroek op hoofd. Succes verzekerd, kind ligt drie kwartier in een lachstuip.
Ohh wat lief!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef Mangostine het volgende:
Over lachstuip trouwens, ik legde mijn baby vanavond in bed en toen kregen we allebei de slappe lachik hoefde hem maar aan te kijken of hij begon te schateren, en dan bleef dat boevenkoppie me scheef lachend aankijken waardoor ik weer dubbel lag
![]()
Nee idd! Keihard treuzelen want ja, de slappe lach kan ik ook niet helpen hè? En hij was al in lighouding, dus het begin was erquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dat klinkt leuk Mango. Dan lukt het zeker niet om de kamer uit te lopen?
Hebben jullie ook vaak dat je dan blij bent dat je baby slaapt, en dan in de loop van de avond maar foto's gaat kijken omdat je het dan eigenlijk toch wel leuk zou vinden als ie wakker was?
Shandaly, je bent gisteren nog wezen zwemmen en de dag daarvóór naar de kinderboerderij. Leuk toch?
Zo, idd! Hoeveel dagen nemen jullie af dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef becky27 het volgende:
En het is niet dat we krap zitten maar ik vind die opvang zo rete duur.
Dat dacht ik ook meteen! LE, jij lijkt me echt een leuke, nuchtere moeder die altijd in is voor een gekke spontane actie maar ook precies weet en doet wat je kind nodig heeft op dat moment.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:11 schreef L0t.. het volgende:
LEzo kom je ook over vind ik
En de mamadans, geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, weet ik, maar dat vind ik dan niet genoeg ofzo...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ShandalyJe bent gisteren nog met ze wezen zwemmen, hartstikke leuk toch!!
2 kindjes en drie dagen per week.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zo, idd! Hoeveel dagen nemen jullie af dan?
Yep... kabouter, druif, kuiken, chillybilly, honderdduizend varianten op zn naam... You name it!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef L0t.. het volgende:
Hebben jullie trouwens ook van die debiele koosnaampjes voor je kind?Ik noem haar (als we thuis zijn) helemaal niet vaak bij haar naam. Hier is ze 'tante Pollewop', 'pobbelewopsie', 'lekkere druif', naast de gangbare moppie, droppie, poppie, schatje, scheet
Gek he, dat gevoel heb ik ook wel eens. Ik kan het soms zo moeilijk ophalen dat ik me bijna niet meer herinner hoe hij was toen hij zo klein was. Weet niet hoe dat komt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Spees ... ik kijk wel met enige regelmaat naar de foto's en filmpjes van de eerste paar weken .. heb ergens het gevoel dat ik een hoop gemist heb van haar ienemienie zijn. Kan dan echt sentimenteel worden
Goeie tip, ga ik proberen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef Kwisted het volgende:
En over de dames met de linea negra, probeer eens te scrubben!! Ik heb de mijne weggescrubd!
Gladiatorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef Mangostine het volgende:
Maxibon, gladiator, Sjon, krulliewullie
Dubbelcheck!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef Keshet het volgende:
Ik wilde altijd 0 kinderen. Het leek me echt vreselijk, moeder zijn.
Rond mijn 25e veranderde dat naar 'misschien ooit' en een paar jaar later naar 'NU!!!'
Ik dacht trouwens altijd dat áls ik een kindje zou krijgen dat dat een jongetje zou zijn. I
Jaaa! Dat lijkt me ook zo leuk allemaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef L-E het volgende:
En ik ben leuk. Ik ga mee op de glijbaan, ik bouw hutten, ik doe verstoppertje, en als Kleuter heel sikkeneurig is doe ik de mama-dans. Dat houdt het midden tussen de openingsscene van het zwanenmeer en de macarena, op de beat van who let the dogs out. Inclusief onderbroek op hoofd. Succes verzekerd, kind ligt drie kwartier in een lachstuip.
Awwww!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef Mangostine het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:16 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben vandaag ook niet zo happy geloof ik![]()
Doos. Frummel. Poppel. Frutsel. Dikke.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef L0t.. het volgende:
Hebben jullie trouwens ook van die debiele koosnaampjes voor je kind?Ik noem haar (als we thuis zijn) helemaal niet vaak bij haar naam. Hier is ze 'tante Pollewop', 'pobbelewopsie', 'lekkere druif', naast de gangbare moppie, droppie, poppie, schatje, scheet
Oh ja, dat is ook idd wel een stuk meer dan wij (1 kind, 1 dagquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
2 kindjes en drie dagen per week.
Hahaha, die volgorde ook. Allemaal lieve dingen en dan vetklepjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Gladiator![]()
Hier meiske, dametje, lieve schat, lieve lieveling, vetklepje.
Wowquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Kwisted het volgende:
Keshet, leuke foto!
Mango, wat lijkt me dat schrikken zeg! Slingert dat zomaar rond op t kdv? Ik zou t wel even aankaarten.
Spees, herkenbaar dat van de fotos terugkijken savonds. Soms ben ik ook gewoon blij als f weer n keer wakker wordt, dan zie ik haar weer <3
F.leur kan los staan!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger wilde ik 3 kinderen. Toen we eenmaal bezig waren was ik al blij dat het uberhaupt lukte om zwanger te raken. Toen M er eenmaal was heb ik tranen met tuiten gehuild dat ik al zooo oud was en een groot gezin niet meer weggelegd was terwijl ik het zoooo leuk vond. En toen werd ik zwanger van een tweelingquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Olf het volgende:
Lastige vraag: ik denk dat ik me niet gek laat maken en ondanks beren op de weg het toch gewoon doe. En daarmee het belang van de kinderen (buitenlucht, er uit zijn) boven mijn eigen belang kan plaatsen (liever thuis op de bank blijven).quote:Ik heb wel een vraag!
Op welke moederkwaliteit van jezelf ben je het meest trots?
J is Bolle en D is Daffy.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef L0t.. het volgende:
Hebben jullie trouwens ook van die debiele koosnaampjes voor je kind?
Ah, dat is wel aannemelijk dan :p. Mijne nu ook nog knalblauwe ogen, terwijl ik groen en vriend bruin heeft...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nah, vriend en ik hebben allebei blauwe ogen, dus die kan zij ook alleen maar krijgen
Mijn speknek woog met 9 maanden 9250 gramquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Pessie, wat een mooi gewicht al! Grappig toch, die verschillen. Mijn 11 maander woog 9600 gram
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitgespamt
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef becky27 het volgende:
oh en![]()
to plassen stampen
Jaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitgespamtDat lijkt me echt geweldig leuk. Lekker nat en vies worden
![]()
Ja nog steeds? Hier hetzelfde, maar de mini had toch echt al snel donkere ogen. Lichter dan de mijne, dat wel, er zit wel echt groen van papa in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Olf het volgende:
[..]
Ah, dat is wel aannemelijk dan :p. Mijne nu ook nog knalblauwe ogen, terwijl ik groen en vriend bruin heeft...
28 augustus is een goede datumquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Kwisted het volgende:
Spees, mijn nod is 28 aug. Maar ik sta er nuchter in! Maar nu met mijn nieuwe neefje rammel ik HARD!
Ja ze staat los als ze het niet in de gaten heeft. Ik kan het haar wel laten doen. Dan geef ik eerst 1koekje in een hand en dan nóg een maar die moet dan met de andere hand en dan staat ze los haha. Tot ze er na 10sec achter komt, schrikt en gaat zitten.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja LE, jij hoort bij het rijtje mensen van wie ik na jaren lurken ongeveer niets weet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:53 schreef becky27 het volgende:
Hoort niet hier in het topicDat is ze zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik ben ook echt verbaasd! Maar mijn moeder heeft blauw, en mijn vriends vader, dus het zit wel ergens, maar is natuurlijk wel recessief. Ik ben echt heel benieuwd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja nog steeds? Hier hetzelfde, maar de mini had toch echt al snel donkere ogen. Lichter dan de mijne, dat wel, er zit wel echt groen van papa in.
Die combinatie hoopte ik ook opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Kyara het volgende:
Mooi Becky!
Hoewel ik meer fan ben van de combi donker haar/blauwe ogen
Helaas is M donker met donkere ogen en de meisjes licht met blauwe ogen dus daarin hebben we toch iets fout gedaan.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn speknek woog met 9 maanden 9250 gramAls ze haar lijntje blijft volgen, dan zit ze met 11 maanden op ruim 10 kilo. Maar ze gaan natuurlijk steeds meer bewegen he? Dus misschien gaat het wel veel minder snel zo ofzo. Ik ben benieuwd
Becky, die foto is prachtig!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:04 schreef becky27 het volgende:
AllerlaatsteNoh! Kijk nou hoe schattig (en groot!!) met haar kruiwagentje en dan stro in- en uitladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hequote:
Ik zie het ook, ik denk dat het door de mond komt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja he. Ik vind jouw S trouwens ook een erg mooi meisje. Ik vond net een foto op m'n telefoon waar ik E een soort Saarje uitstraling vind hebben! Maar misschien ben ik gek
:
[spoiler]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja he. Ik vind jouw S trouwens ook een erg mooi meisje. Ik vond net een foto op m'n telefoon waar ik E een soort Saarje uitstraling vind hebben! Maar misschien ben ik gek
:
Ga weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn dat haar WIMPERS? Wat heeft jouw kind belachelijk lange (en mooie!) wimpers dan
![]()
Of kijk ik zo scheef? Ze lijkt -voor ons op de foto vooral links- echt bijna neppers te hebben![]()
En ik snap wel een beetje wat je bedoelt trouwens. Is een beetje een blik die Saar wel vaker heeft ook, en de mond is erg hetzelfde zo![]()
Nee, dat zie je goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ga weg!Zijn dat haar WIMPERS? Wat heeft jouw kind belachelijk lange (en mooie!) wimpers dan
![]()
Of kijk ik zo scheef? Ze lijkt -voor ons op de foto vooral links- echt bijna neppers te hebben![]()
En ik snap wel een beetje wat je bedoelt trouwens. Is een beetje een blik die Saar wel vaker heeft ook, en de mond is erg hetzelfde zo
OMG!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, Saar en E.lin lijken wel wat op elkaar. Er zijn wel meer koppeltjes. Ik vind Isabel op Silvijn lijken en Noor op Nin. En E van LB lijkt een beetje op T van Mclaura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is ze echt een meisje. Een prachtig meisje. Die blosjes, die mond, alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn Soes! Die wimpers zijn belachelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, dat zie je goed. Ze heeft echt belachelijk lange en blonde wimpers, dat wordt veel mascara later
[ link | afbeelding ]
Mondje idd he! En dat stoere
Is dat erg?quote:
Je wilt mijn kind serieus opvreten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:20 schreef Mangostine het volgende:
Coco die 2e fotoom op te vreten. Maar serieus.
Ja, zie jequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Coco, op die bovenste foto zie ik eindelijk wat je bedoelt met jongetje. En die mond, om jaloers op te worden!
Ik ben ook jaloersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Damn Soes! Die wimpers zijn belachelijkEn dat zeg ik niet omdat ik jaloers ben op de wimpers van jouw baby, helemaal niet.
Maar serieus, prachtig!
En de mond is erg gelijk idd. Plus dat stoere ja! Saar is ook echt een stoere!
With a nice chianti.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je wilt mijn kind serieus opvreten?
. Herkenbaar! Zo gaat het nu ook met Luc. Sterktequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:43 schreef Tally het volgende:
Ja dat zal hier ook zijn. Al heeft ze wel elke keer verhoging. Ik heb vandaag drie poepluiers gehad. Maar normale. Normale kleur of dikte. Dus buikpijn lijkt me niet. Elke keer drinkt ze wel kleine beetjes. Maar ik mag aan haar buik komen daar huilt ze niet om. Ik zie geen vlekjes. Ze niest of hoest niet. Spuugt of zemelt niet meer dan normaal. Ze plakt de hele dag (wat ik op zich geen probleem vind). Enige wat ik nog kan bedenken zijn tandjes. Ze wil de heledag haar speen. Normaal alleen als ze een beetje trek krijgt. Dat deden wij om voedingen uit te stellen zodat ze meer dronk. Anders weet ik het echt niet. En dat frustreert me een beetje.
[ Bericht 31% gewijzigd door Mineola op 21-08-2013 10:00:03 ]
Suikertante, dat kan wel hoor, graag bij alles een opmerking. succes!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:49 schreef Suikertante het volgende:
Ja die ogen inderdaad!
En MineolaIk kan hier toch niet elk (zichtbare) lichaamsdeel opnoemen jeuh.
Jammer, als je zorgvuldig was geweest had ik met liefde de moeite genomen, maar nu kun je het vergeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:57 schreef Spees_Eend het volgende:
LOL nee, weet je hoe lui ik ben vandaag en ik moet eigenlijk werken hersenloze ctrl-c ctrl-v
Klein voordeeltje; dat maakt je verhaal vast overtuigenderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:10 schreef L-E het volgende:
Dat het hoofd sneller groeit dan het haar is wel herkenbaar ja
Wij hebben geen verzuimconsulent, geloof ik?
Ik zie er vooral tegenop omdat ik een beetje een labiele week heb () en als ik dan het hele verhaal moet doen ik vast onbedaarlijk ga huilen. En mijn mascara, watdoeje, enzo.
Ja hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze dat zo lekker vond
Saartje heeft vandaag zelfgemaakte groentesoep van mijn oma gegeten
[..]
Dat jaHoe kun je je tweede kindje nou net zo leuk vinden?
Maar dat zal in de praktijk vast meevallen
[..]
Nou ja, ik ben heus niet altijd zo![]()
Wilde er wel nog aan toevoegen dat ik Saartje wel echt een van de allerknapste kindjes vind. En regelmatig tegen M. zeg "wat is ze mooi he?" of "ze is écht prachtig". Maar dat ik qua losse onderdelen wel mooiere kindjes zie. Nichtje van 6w ouder heeft heel grote blauwe ogen met jaloersmakende wimpers
En slanke voetjes!
Toen ik bij de bedrijfsarts moest komen vanwege het herstel na de longembolie, heb ik volgens mij ook zitten huilen. Maar hij vond het geen probleem. Integendeel, was een bijzonder begripvolle arts. Hopelijk valt het gesprek jou ook meequote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:10 schreef L-E het volgende:
Ik zie er vooral tegenop omdat ik een beetje een labiele week heb () en als ik dan het hele verhaal moet doen ik vast onbedaarlijk ga huilen. En mijn mascara, watdoeje, enzo.
[ Bericht 25% gewijzigd door Mineola op 21-08-2013 10:34:42 ]
Anything can happen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:32 schreef Suikertante het volgende:
Ja daag,straks krijgt F als kleuter ineens een zwart vlechtje in zijn nek.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:26 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een rollers ineensIk heb al een uur met de camera op het speelkleed gericht gezeten, maar dat kind vertikte het om te rollen
Ze ligt nu alweer uitgeteld in bed
![]()
Gewoon omdat het kan!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:32 schreef Suikertante het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:32 schreef Suikertante het volgende:
Postenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:26 schreef L-E het volgende:
Als zelfs Mineola haar principes overboord zet, wat moet ik dan..
Dat! Ik wil graag weten of die kleine net zo'n hotshot isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:43 schreef Olf het volgende:
JA L-E! Foto's! Namen! Geboortedata! Hobbies! Eigenaardigheden!
We willen alles weten!
Whaha omg... maar ze heeft ook zulk lang haar zegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:51 schreef Kwisted het volgende:
Mineola, het is echt een mooi kereltje!
F.leur heeft vandaag een heuse Palmboom! Het hing zo in haar ogen. Het staat zo jaren 70/80
[ Bericht 57% gewijzigd door Kwisted op 21-08-2013 12:43:30 ]
XDquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:54 schreef Spirit82 het volgende:
Ok ik ben scheelLeuke dingen! Ik word jaloers van jouw maten
Ik heb nu echt een megaberg kleren op tafel liggen. Hele stapel maat 68 voor IsaAlle broeken die ze nu heeft zijn 3/4, maar volgens mij is dat niet het model
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef Mangostine het volgende:
HAHAHA ik lees zo mijn bevallingsverslag:
"Geboorte meisje met klinisch goede start."
![]()
Whahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:19 schreef Mangostine het volgende:
Enf, wij gaan naar Griekenland. Geen idee, nog niet over nagedacht over brood eigenlijk. Extra bakje Griekse yoghurt dan maar?Ik ga ervan uit dat er iig wel brood is, ach dan is het maar een weekje witbrood.
1x moussaka lijkt me de truc wel te doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
nice!
[..]
WhahaJa idd.. ik kijk ook wel, maak me ook niet al te veel zorgen want ze poept zat, en anders wat extra kiwi's ofzo
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:24 schreef Mangostine het volgende:
[..]
1x moussaka lijkt me de truc wel te doen.
Ja idd...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:27 schreef Mineola het volgende:
Enf, pain de campagne is redelijk donker lichtbruin in elk gevaltoch? (Pessie?)
Bevallingsverslag, goeie, ik heb een week of twee gemaild maar ik denk dat het druk was op de kraamafdeling of zo, niks van gehoord.
En ik wil vakantie!
ohja! Danic was dat geloof ik?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:45 schreef Mineola het volgende:
Nou idd! Ik zou toch nog maar even bellen naar dat ziekenhuis.
Ik dacht heel even dat tvscherm waarin iemand the war zone zag (wie was dat ook alweer?), maar jij had een ks...
Goed verhaal, ik pak vast popcorn!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:45 schreef Enfermera het volgende:
Omgen dan worden ze over 20 jaar emotioneel herenigd?
XDquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:47 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ohja! Danic was dat geloof ik?
Nee, het operatiescherm bedoel ik. Al mijn baby's verduisterd.
Het was op een regenachtige herfstochtend...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:48 schreef Mineola het volgende:
[..]
Goed verhaal, ik pak vast popcorn!
Nee?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:03 schreef Mangostine het volgende:
Enf ik weet toch niet wat het over 20 jaar voor weer is man! En jij ook niet!![]()
Wanneer is de hoeveelheid vruchtwater trouwens "weinig"? Bij de controles zeiden ze altijd maar dat het genoeg was.
Arme jij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:07 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb echt een KUTverslag, er staat niet eens in hoeveel liters vruchtwater ik had.
Wat staat er dan in die 50 pagina's?! Ik heb een verslag van 2 A4quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:07 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb echt een KUTverslag, er staat niet eens in hoeveel liters vruchtwater ik had.
50 pagina's? Vanaf wanneer begint dat verslag te lopen? Ik heb hier het aanvraagformulier liggen, maar moet vanaf 100 pagina's iets van ¤22 betalen. Weet niet hoeveel ze neerschrijven in het begin, zeg maar, maar dan kom ik misschien wel op die 100 uit...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:37 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb hier iets van 50 pagina's bevallingsverslag liggen, maar heb een beetje spijt dat ik die moeite heb gedaan om het op te vragen.Het is best ok om het nog eens te lezen, maar veel spannends staat er niet in.
Ja behalve dan dat M bij geboorte een meisje was
En verderop staat "Geboortetijdstip eerste kind" wat lijkt te impliceren dat...![]()
Geen ene flikker! Wat rapportages van gyn en verpleging en van eerdere controles. Alle correspondentie van en naar vk. 30 pagina's printscreens van het registratiesysteem waarvan 10 blanco pagina's van de anesthesie. Pre-operatieve scan, anesthesieverslag, OK verslag. Het verslag van de draaipoging. En een vage echofoto waarop niks te zien is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wat staat er dan in die 50 pagina's?! Ik heb een verslag van 2 A4
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:42 schreef Mangostine het volgende:
Of 3! Je weet niet hoeveel verrassingskinderen er uit mijn buik getoverd zijn! Dat scherm zat ervoor!
En toen was mijn hernieuwde enthousiasme meteen weer getemperdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:21 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Geen ene flikker! Wat rapportages van gyn en verpleging en van eerdere controles. Alle correspondentie van en naar vk. 30 pagina's printscreens van het registratiesysteem waarvan 10 blanco pagina's van de anesthesie. Pre-operatieve scan, anesthesieverslag, OK verslag. Het verslag van de draaipoging. En een vage echofoto waarop niks te zien is.
Hoe kan dat nou. Je hebt toch een ks gehad!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:07 schreef Mangostine het volgende:
Ik twijfel aan alles nu. Waar is dat meisje dat geboren is?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:23 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Je hebt toch een ks gehad!
Nu moet je op zoek naar een meisje wat op de zelfde dag geboren is. Wrs hebben ze de verkeerde meegeven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:24 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik twijfel aan alles nu. Waar is dat meisje dat geboren is?
Klopt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:27 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nu moet je op zoek naar een meisje wat op de zelfde dag geboren is. Wrs hebben ze de verkeerde meegeven.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ze hebben mijn moeder in het zkh serieus een jongen in de handen gedrukt toen ze naar huis moest. Gelukkig was ze zo helder om te zien dat ik het iig niet was
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:30 schreef Elmo76 het volgende:
Mag ik even jompelen. Zonder echt bij te hebben gelezen want vakantie en bagger wifi. Mijn meisje is vandaag 8 Weken! !♡♥
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:30 schreef Elmo76 het volgende:
Mag ik even jompelen. Zonder echt bij te hebben gelezen want vakantie en bagger wifi. Mijn meisje is vandaag 8 Weken! !♡♥
Mijn verslag stelt ook helemaal niks voor. Een invullijstje met hele standaard dingen (naam, leeftijd, eerste zwangerschap, duur weeën etc). Er staat niks in dat ik niet wist. Jammer wel! Toch vind ik t leuk om te hebben hoor. Het kostte ook niks gelukkig, ik zou hier geen ¤22 voor over hebben gehadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:21 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Geen ene flikker! Wat rapportages van gyn en verpleging en van eerdere controles. Alle correspondentie van en naar vk. 30 pagina's printscreens van het registratiesysteem waarvan 10 blanco pagina's van de anesthesie. Pre-operatieve scan, anesthesieverslag, OK verslag. Het verslag van de draaipoging. En een vage echofoto waarop niks te zien is.
Ja gaat snel, Veel te snel!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:32 schreef Mangostine het volgende:
[..]Yay! Bijna 2 maanden al
Fijne vakantie tot dusver?
Graag!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:37 schreef Spirit82 het volgende:
Coco, ik heb een heerlijke donkerblauwe esprit spijkerbroek gekocht laatst. Zit super bij keizersnedebuik. Kan voor je nakijken welke het is?
SPOILER: Saartje maar stiekem toch niet saartjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Cocotrimonium op 21-08-2013 15:47:48 ]
Ja dat heb ik ook. Te weinig kont lijkt wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Graag!!
Mijn spijkerbroeken zakken namelijk van mijn heupen af, maar kleiner kan niet vanwege mijn buik
Ghihi, een foto van Kwisted was datquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Waar zag ik het nou dat F. staat? Jongens, help! Ik draai door
In het volgende topic even een paar keer een post van d'r quotenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik maakte me ook serieus al een beetje zorgen om Gulara op mijn vorige shout out of ze nog leefde heeft ze niet gereageerd! GULARA!
+4!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:31 schreef Mineola het volgende:
+3 dus, want ik was ook al benieuwd naar Gulara....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |