Ham? Ik dacht dat het over rosbief ging...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:08 schreef 3-voud het volgende:
Hamvraag: zou je er een relatie door verbreken?
Foto's dan, kunnen wij wel beoordelen of je recht van spreken hebt of niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef krokusje31 het volgende:
Heb eens in dat poezenboek gekeken. Maar wat ben ik nu blij met mijn poes. Wat een afschuwelijke, gore kutjes zeg. Ik heb er echt niks tussenuit hangen. Zit allemaal lekker strak. En vooral heerlijk kaal. Heb echt niks met haar. Brrrr
Bij 4, 10 en 13 hangt er toch ook niks tussenuit...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef krokusje31 het volgende:
Heb eens in dat poezenboek gekeken. Maar wat ben ik nu blij met mijn poes. Wat een afschuwelijke, gore kutjes zeg. Ik heb er echt niks tussenuit hangen. Zit allemaal lekker strak. En vooral heerlijk kaal. Heb echt niks met haar. Brrrr
Ik denk dat het bij iedereen een andere volgorde is. En 62 is bij mij behaard...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:22 schreef krokusje31 het volgende:
Bij 4 hangt er wel wat uit. Bij 10 vind ik de lippen erg dikkig. En dat haar bij 13 is niet om aan te zien
5 vind ik ok
15 vind ik ook niks
Je moet erop klikken en dan zie je welk nummer erbij hoort.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef dare_tobedifferent het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij iedereen een andere volgorde is. En 62 is bij mij behaard...
Het valt me op dat alle meiden met kleine tieten die ik gehad heb ook een kinderkutje hebben. Vrouwen met vollere tieten en grotere heupen hadden er een plak rosbief tussen hangen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef rozecroc het volgende:
Toch altijd jammer dat je van tevoren op geen enkele wijze ergens uit kan afleiden of je met een platgeslagen vlinder of een strakke teen te maken gaat krijgen. Hier zouden ze gekleurde armbandjes voor moeten bedenken.
Zou best eens kunnen :-)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Het valt me op dat alle meiden met kleine tieten die ik gehad heb ook een kinderkutje hebben. Vrouwen met vollere tieten en grotere heupen hadden er een plak rosbief tussen hangen.
Wellicht toeval, maar het waren er best een aantal. Mogelijk geen toeval; bij de een groeit alles in de puberteit meer dan de ander? Dus weinig ontwikkelde borstweefsel = weinig ontwikkelde vajayjay?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |