Zijn die een beetje spraakzaam in de auto? College's?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:15 schreef Rubenr3 het volgende:
Officieel mag je helemaal niemand mee nemenMaar afgelopen vrijdag nog even een college naar de bushalte in Born gebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das mijn rit! Bij de planning dachten ze dat het ophaaladres ook in Alkmaar was, toen echter bleek dat ie ongeveer aan de andere kant van het land moest worden opgehaald ging de rit echter aan mijn neus voorbij :-(quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:22 schreef meneer_valk het volgende:
Toch nog een rit gekregen voor vandaag Echt - Alkmaar in een Oktavia. Wel 4 uur met het OV terug naar Maastricht, maar ach
Tja, dan had ik hem laten staan..quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:51 schreef qua111 het volgende:
De auto voor mij had hem al vlak voor de kruising gezet, dus ik kon hem hooguit daar weer voor zetten, maar dan moest ik sowieso door rood en stond ik midden op de kruising, dus besloot maar de kruising over te steken, uit veiligheid.
Staat volgens mij is de chauffeurshandleiding, heb het iig een keer gelezen ergens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Over collega's meenemen, nooit geweten dat dat niet mag. Ik weet dat je mensen van buiten EW niet mag meenemen, maar collega's lijkt me geen probleem. Ik ben ook al wel eens vanaf de snelweglocatie in Meerkerk naar de bushalte gebracht door een collega die net aan kwam rijden en toen ik een wisseltje in Oldenzaal had heb ik daar ook een keer een collega naar het station gebracht. Lijkt me geen probleem toch? Voor EW ook niet, het gaat alleen maar sneller waardoor ze minder hoeven uit te betalen
Amsterfoort? Ligt dat bij Apelfoort?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef S-RS het volgende:
Zo, vandaag 10 uur en 3 kwartier gemaakt en dat voor één rit. Toen ik bij het ophaaladres kwam voor de eerste rit, bleek dat die gisteren al opgehaald met de vrachtwagen. Dat was de rit van Groningen naar Waalwijk, dus ik was al bang dat de tweede rit in de 745d niet door zou gaan.
EW gebeld en ik mocht gelukkig met de trein naar Bavel(Breda) dus dat werd even zitten. Maar de 745d maakte alles goed, wat een bak. 250km genieten![]()
Om half 6 nog gebeld voor een enkeltje morgen. Tynaarloo - Amsterfoort in een Seat Leon 2.0TDI 170pk
Nee, bij Amersdam.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Amsterfoort? Ligt dat bij Apelfoort?
Gehehe, foutje!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Amsterfoort? Ligt dat bij Apelfoort?
Wow vet, ben erg benieuwd hoe die dingen rijden. Met locatiewerk bij de grote in Almere ben ik wel 's meegeweest in een Nissan Leaf, wel geinig maar dat kan natuurlijk niet op tegen die Tesla'squote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef zazzel het volgende:
Relaxt! In november worden er 4 Tesla's model S geleverd bij m'n stage bedrijf. Aangezien ik vaak werk op locatie ga doen, wordt dit wel genieten!! Al zijn de A4 avant's die de nu hebben ook prima.
Welke lijn was het? Er zijn bepaalde lijnen die niet voor stadsvervoer gebruikt mogen worden namelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:15 schreef qua111 het volgende:
Weer een nare buschauffeur net op de halte in Almere. Komt nog een hiker aangerend, staat voor de deur, buschauffeur rijdt alsnog weg. Kan die gast weer een uur wachten op de volgende bus ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |