SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
dat verklaart dus wel wat danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:53 schreef xminator het volgende:
Duurt 2 uur hoor! Komt zelfs nog 1 uur aftershow met gameplay beelden.
Wanneer is dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:55 schreef Patje1987 het volgende:
Fuszy ga je mee naar RKC tegen de eagles?
nja wat ik zei dus waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Sony maakt zich zo wel belachelijk zeg
Of best wel balls, omdat ze de Xbox One toch al hebben gepakt
Tupacquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:59 schreef wonton het volgende:
De middelste was ik vroeger altijd verliefd op.
[ afbeelding ]
Ik denk dat de kans dat hij terug komt groter is dan de kans dat onze TP's het nog gaan doen voordat FIFA 14 uitkomt.quote:
[vdm]Jizzzzzz[/vdm]quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:59 schreef wonton het volgende:
De middelste was ik vroeger altijd verliefd op.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat hij terug komt groter is dan de kans dat onze TP's het nog gaan doen voordat FIFA 14 uitkomt.
zijn die alweer kapot?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat hij terug komt groter is dan de kans dat onze TP's het nog gaan doen voordat FIFA 14 uitkomt.
Ik denk dat het wel kan jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
Zaterdag 31 augustus, 19.45u: RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles (als PSV donderdag 29 augustus Europa League speelt, dan 20.45u)
kut eaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al bijna 3 weken kan ik niks naar mijn TP sturen op 2 van de 3 accounts.
Ja, een gouden LB uit Nederland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:03 schreef wieisboos het volgende:
hopelijk wordt Urby een LB in Fifa 14
2 vond ik erg leuk. 1 een stuk minderquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:03 schreef Fuszy het volgende:
Zijn infamous 1 en 2 ook tof? Die moet ik nog spelen
en AC 1 t/m3 + revelations en brotherhood
GTA IV
Little big planet 1 en 2
en nog veel meer
ahahahahahshhahahaha noobquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:03 schreef Fuszy het volgende:
Zijn infamous 1 en 2 ook tof? Die moet ik nog spelen
en AC 1 t/m3 + revelations en brotherhood
GTA IV
Little big planet 1 en 2
en nog veel meer
Hoax, dat kan natuurlijk niet. Atouba daarentegen was wel een NIF LB die gold was (in FUT10)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, een gouden LB uit Nederland.
Ik ook..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere keer als ik dit zie denk ik dat Toefjes het topic heeft geopend en weer terug is.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere keer als ik dit zie denk ik dat Toefjes het topic heeft geopend en weer terug is.
Uncharted vond ik anders ook zeker top 3 waardig, welk deel dan ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:05 schreef DutchSL het volgende:
Infamous vind ik zeer vet.
Infamous 1 is nu wel gedateerd.
AC II is het beste spel van deze generatie.
Oh ja. Uncharted 3 en the last of us moet ik ook nog spelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Uncharted vond ik anders ook zeker top 3 waardig, welk deel dan ook.
Bouma bij Villa was ook goud hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoax, dat kan natuurlijk niet. Atouba daarentegen was wel een NIF LB die gold was (in FUT10)
EAquote:
Uncharted 2: Among Thieves is het best.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja. Uncharted 3 en the last of us moet ik ook nog spelen
Uncharted serie is echt geniaal, zo vaak wow-momenten gehad in dat spel. Grafisch is het gewoon geweldig en het verhaal zit ook iedere keer weer goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja. Uncharted 3 en the last of us moet ik ook nog spelen
Die eerste vond ik beter dan de tweede. Hopelijk is de derde nog beterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Uncharted 2: Among Thieves is het best.
Drake's Deception is matig...
Inderdaad, Uncharted 2 was het tofstquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Uncharted 2: Among Thieves is het best.
Drake's Deception is matig...
28 oktober. Gokjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Vertel nou maar wanneer de PS4 uit komt
Alleen al om de exclusives zou je een PS moeten aanschaffen als gamer zijnde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die eerste vond ik beter dan de tweede. Hopelijk is de derde nog beter
deed alsof ik me beledigd voelde maar was moe dus ging slapequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:10 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Redelijk. In Divisie 1 gebleven. Waar was jij opeens?
tijdens die steamsale kocht je ook al zo superveelquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb trouwens ongeveer 50 ps3 games, je mag er best lenen Fuszy ik heb toch geen tijd om alles te spelen
gewoon winst maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tijdens die streamsale kocht je ook al zo superveelen je speelt bijna niks
![]()
Nice! alleen ik heb het komende half jaar weinig tijd. Afstuderenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb trouwens ongeveer 50 ps3 games, je mag er best lenen Fuszy ik heb toch geen tijd om alles te spelen
Daar heb ik niet veel gekocht maar daar ga ik wel van spelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tijdens die steamsale kocht je ook al zo superveelen je speelt bijna niks
![]()
Ik dacht dat je seppuku had gepleegd man!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:11 schreef wonton het volgende:
[..]
deed alsof ik me beledigd voelde maar was moe dus ging slape
NI sama!!!! Nanda haharhajahharauku to san?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:12 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik dacht dat je seppuku had gepleegd man!
Dat zeggen ze ook bij die hentai filmpjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:13 schreef wonton het volgende:
[..]
NI sama!!!! Nanda haharhajahharauku to san?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook bij die hentai filmpjes.
Fierljeppen nog wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lekker fierljeppen op getekend kutje.
hahahaha fap jij op die shit jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook bij die hentai filmpjes.
Fappen niet, maar kan niet ontkennen dat ik er nooit een heb gezien.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FUCK!
Zoek geen hentai met google safe search uit wanneer je een VPN verbinding naar je werk open heb staan
FUCK!
Zoek geen hentai met google safe search uit wanneer je een VPN verbinding naar je werk open heb staan
FUCK!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Iets met schaamte.
Ik zat zo te whatsappen met een chimeid (chinese meid). Ik vroeg wat ze aan het doen was en ze zei dat ze Candy Cat aan het spelen was. Uit nieuwsgierigheid ging ik dat opzoeken bij Google afbeeldingen. Ik kwam allemaal 18+ foto's tegenDus ik zei okeeeeee leuk je speelt dus van dat soort spelletjes. Ze snapte het niet dus ze ging het zelf ook Googlelen maar zij kreeg dus de echte Candy Cat tussen haar resultaten. Dus ze zei dat het lag aan mijn geschiedenis en toen dacht ik shiiiiiiiit. Zij lachen en ik werd er een beetje stil van. Bleek dus dat mijn Google Safe search uit stond.
is wel leuk. Maar niet op een consolequote:
is een partij lekkere wijven.*quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat zijn gvd een partij lekkere wijven.
Ik zocht het net op en ik kreeg helemaal geen rare foto's te zien.quote:
voor als je 12 bent jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is wel leuk. Maar niet op een console
Even kijken hoelang het duurt voordat ik mijn muur gewit heb als ik daar naar kijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Android 18 is wel een geil ding bij Dragonball X. Moet je nagaan fappen op een getekende mensen robot.
Ik zag alleen het overzichtsbeeld eigenlijk. Daarna de chick die scoorde, met d'r misvormde bakkes door dat bitjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Op dat doelpunt letten
Ellen Hoog![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even kijken hoelang het duurt voordat ik mijn muur gewit heb als ik daar naar kijk
inb4 trapz die er een piemel in paint.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef wonton het volgende:
Hij praat altijd als een homotje
[ afbeelding ]
nee hoor voor iedereen. Zou je niet denken maar je kan zoveel met dat spelquote:
Moet je parent control uit zetten!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elyounoussi 300c (niet de getransferde versie) en Wilkshire 750c #SMLENO
[..]
Ik zocht het net op en ik kreeg helemaal geen rare foto's te zien.
praat hij een beetje zoals dreetje of ligt het aan mijquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elyounoussi 300c (niet de getransferde versie) en Wilkshire 750c #SMLENO
[..]
Ik zocht het net op en ik kreeg helemaal geen rare foto's te zien.
Even inkleuren.quote:
hoorde geen fifa geloof ik. Maar gewoon inleveren bij de game mania voor 20 euroquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:28 schreef poker4lifee het volgende:
korting op digitale versie ps4 battlefield/cod, zei die ook fifa?
als je de ps3 versie hebt
kquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoorde geen fifa geloof ik. Maar gewoon inleveren bij de game mania voor 20 euro
wat?quote:
Hij zei iets van blabla unlike other who changed their plans......quote:
Gelukkig, geen Arias basis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:30 schreef DutchSL het volgende:
PSV: Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems, Wijnaldum, Schaars, Maher, Park, Matavz, Depay
Bank PSV: Tyton, Arias, Zanka, Hiljemark, Jozefzoon, Toivonen en Locadia
ahhquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:31 schreef wonton het volgende:
[..]
Hij zei iets van blabla unlike other who changed their plans......
Is dat Dick Advocaat die hij vast heeft?quote:
quote:
en 3 maanden voor de xboxquote:
Ik moest hardop lachenquote:
Knap dat je van alles wel iets leuks weet te maken. Dit was gewoon een random puushquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:36 schreef dion_v_k het volgende:
Misschien word ik trouwens morgen vader
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:36 schreef dion_v_k het volgende:
Doe dan gewoon André.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef Patje1987 het volgende:
Dion als het een ginger wordt dan noem je hem Dré.
Er zitten wel meer gingers in dit topic....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef Patje1987 het volgende:
Dion als het een ginger wordt dan noem je hem Dré.
Andrétjequote:
Als jij je schaamhaar scheert dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:38 schreef wonton het volgende:
[..]
Er zitten wel meer gingers in dit topic....
Ze gaan m'n vriendin inleiden omdat er te weinig vruchtwater is (ze is namelijk al ruim 41 weken).quote:
"Bij nader inzien, cancel ik die baby"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ze gaan m'n vriendin inleiden omdat er te weinig vruchtwater is (ze is namelijk al ruim 41 weken).
Morgenvroeg om 7 uur in het ziekenhuis zijn.
Ik durf niet meerIk trek me terug
quote:
"Doe maar wat, als ie maar verdwijnt."quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"Bij nader inzien, cancel ik die baby"
"Hebben jullie daar geen pilletjes meer voor dan?"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
"Doe maar wat, als ie maar verdwijnt."
ik heb niks gevolgdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag toch al bekend?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"Bij nader inzien, cancel ik die baby"
quote:
lolquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik denk dat TT nu alweer naar huis is want hij heeft zijn broekje vol gekwakt.
Was Maher die 'm van richting veranderdequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat is die Matavz toch een wereldspits. Eerst die keeper naar de verre hoek sturen om daarna bijna raak te schieten in de korte hoek
Misschien een tikkiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Was Maher die 'm van richting veranderde
Of was je sarcastisch?
Cocaine duidelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is er met Willems gebeurd?![]()
Heeft hij mijn MCDonalds kaart op twitter gezien en is dit zijn revange?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat doet die Park...die kijkt niet zo nauw met de kansen
ruilen voor bojan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef DuTank het volgende:
Park
Hij had eigenlijk zelf moeten schieten, maar ok
Alleen wanneer jullie hem volgend jaar zelf terugbrengen naar Spanje.quote:
ik ben voor ajax man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alleen wanneer jullie hem volgend jaar zelf terugbrengen naar Spanje.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:56 schreef DuTank het volgende:
PSV kits in FUT14 zullen zo baas zijn.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef over_hedge het volgende:
Hoeveel krijgt ajax extra als psv niet door gaat?
Dan koopt acm waarschijnlijk eriksen dus dan leveren ze heel veel inquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef over_hedge het volgende:
uhm oke logisch..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef DuTank het volgende:
El Shaarawy 0 ball controll, 99 heading
pssst ik was niet serieusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
uhm oke logisch..
depay 0 freekicks
Ja. krijgen toch 5 miljoen extra tv rechten of zo tochquote:
4.8 miljoen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef over_hedge het volgende:
Alle reclame inkomsten van Nederland. Als ze alleen de poulefase meedoen is dat al bijna 12/13M euro geloof ik + deelname van bijna 8M euro.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef over_hedge het volgende:
klopt maar Eriksen wel kwijt als ik die nieuwsberichten moet gelovenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. krijgen toch 5 miljoen extra tv rechten of zo toch
Boeiend, De Jong is belangrijker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt maar Eriksen wel kwijt als ik die nieuwsberichten moet geloven
dat is ook maar een gerucht.. hoe vaak is er wel niet gemeld dat hij al met Liverpool rond wasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja kloptquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat is ook maar een gerucht.. hoe vaak is er wel niet gemeld dat hij al met Liverpool rond was
Mja dat wilt milaan een bod gaan doen op hem, zegt nog niet dat hij dan meteen ja zegt en of ze genoeg bieden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Goed van Brenet ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef over_hedge het volgende:
Zo sterk zijn en opeens gaan liggen
45 balance hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef over_hedge het volgende:
Zo sterk zijn en opeens gaan liggen
7 miljoenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef over_hedge het volgende:
kan je van de winst toch mooi een 352 kaartje halenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef Topiek het volgende:
Thiago Silva gekocht voor 200k, waarde op de PC: 350k
PCquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef Topiek het volgende:
Thiago Silva gekocht voor 200k, waarde op de PC: 350k
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je van de winst toch mooi een 352 kaartje halen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel met de SIF. Die longshotsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:25 schreef over_hedge het volgende:
Iemand al is met tots hamsik gespeeld? Is die goed? als cam in 41212
Denk allebeiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zag ik nou Matavz een beweging maken of was dat Park?
Nee dat was eenmalig, die 30kquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee dat was eenmalig, die 30kIk snap ook niet of die gene een chromosoompje teveel had, want normaal gaan ze voor 3500 ofzo
Ben je serieus of troll je.quote:
Ik heb hem vandaag nog niets anders zien doen als overdreven vallen, schwalbes maken, om een kansloze pingel vragen en kaarten bij tegenstanders aansmeren. Maar misschien heb ik een andere definitie van bazig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef Topiek het volgende:
Balotelli is de grootste bazenvoetballer ooit
Dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag nog niets anders zien doen als overdreven vallen, schwalbes maken, om een kansloze pingel vragen en kaarten bij tegenstanders aansmeren. Maar misschien heb ik een andere definitie van bazig.
Misschien deze wedstrijd niet (ik kijk niet), maar hoe hij zich gedraagt op trainingen, na de wedstrijden en gewoon in zijn eigen vrije tijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag nog niets anders zien doen als overdreven vallen, schwalbes maken, om een kansloze pingel vragen en kaarten bij tegenstanders aansmeren. Maar misschien heb ik een andere definitie van bazig.
Dat alles heeft niets met voetbal te maken, dus is hij geen bazenvoetballerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Misschien deze wedstrijd niet (ik kijk niet), maar hoe hij zich gedraagt op trainingen, na de wedstrijden en gewoon in zijn eigen vrije tijd
Aangehouden worden en dan de vraag krijgen waarom hij met zoveel geld op zak loopt, "Tja, ik ben gewoon rijk."
Go.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Topiek het volgende:
Wat vinden jullie van Neymar trouwens? Go or no go in FIFA?
had een mooi schot die via zoet op de lat gingquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel hij is gevallen...dat ik dat schot gewoon vergeten benquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
had een mooi schot die via zoet op de lat ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |