Eau, heb je dat gemist?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:22 schreef bleiblei het volgende:
In Dierenrijk hebben ze baby rode pandaas!![]()
Weet alleen niet of ze al buiten komen, 2 weken terug iig nog niet.
Wel zonde van die meeneempinguins. Die waren wel vet baas.
DEZE GINGER PANDA'S?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:22 schreef bleiblei het volgende:
In Dierenrijk hebben ze baby rode pandaas!![]()
Weet alleen niet of ze al buiten komen, 2 weken terug iig nog niet.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.dierenrijk.nl/(...)-niet-groot-geworden
Kijk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Januari 2009 skjoe!
http://www.diergaardeblij(...)0nieuwtjes/#Pinguins
Neuhquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bijna 5 jaar. zat ik er toch niet ver naast
Awwwquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.dierenrijk.nl/(...)-niet-groot-geworden
Nee, dat zag ik op Facebookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Awww
Heeft L. je dat verteld ofzo?
Ja, had ze laatst nog gebeld en toen konden ze nog niets zeggen dus ik had daar niets meer voor verwacht voor dit schooljaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat zielig voor de rode panda's![]()
Maarvoor MegaMandy, fijn dat je iets gevonden hebt!
Niet handigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut
De tickets kunnen niet gescand worden vanaf smartphone of tablet (bv iPad)
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou je etickets op je telefoon kunnen laten zien?
het kan heel vaak wel hoor, bij pixar expo en bios en weet ik waar doe ik het ook altijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blijdorp maar zie post erna
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je zo thuis komt en geen idee hebt waar je man is![]()
![]()
Uiteindelijk zag ik dat de looparmband ook weg was, dus vlg mij is ie gaan hardlopen. Maar dat zag ik uiteraard pas na een kwartier ofzo
Bij concerten ook meestalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het kan heel vaak wel hoor, bij pixar expo en bios en weet ik waar doe ik het ook altijd
alleen als er een mannetje met een scanner staat willen ze nog wel eens zeiken, maar het kan vaak wel
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je zo thuis komt en geen idee hebt waar je man is![]()
![]()
Uiteindelijk zag ik dat de looparmband ook weg was, dus vlg mij is ie gaan hardlopen. Maar dat zag ik uiteraard pas na een kwartier ofzo
Altijd fijn zo zonder waarschuwingquote:
Arme Samson.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Altijd fijn zo zonder waarschuwingkom ik binnen: 'ga maar baasje zoeken' dus Samson helemaal blij rond huppelen. Kijkt ie mij zo aan: WAAR IS IE NOU JIJ ZEI DAT IE HIER WASSSSS!!!!
Dus nu ligt ie boos in zijn hoek
Ja dat had ik dus eik ook wel verwachtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ben blij dat B mij dan altijd wel een app stuurt of zo als ie weggaat rond de tijd dat ik normaal thuiskom
Ik doe het nog steedsquote:
Het staat letterlijk op de site dat t niet kanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het kan heel vaak wel hoor, bij pixar expo en bios en weet ik waar doe ik het ook altijd
alleen als er een mannetje met een scanner staat willen ze nog wel eens zeiken, maar het kan vaak wel
Ik heb er een haakpatroon van. Velen goedkoperquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
MORGEN OLLITIJD.
Mama vind dat ik er ook een voor mezelf moet halen
Bijna een jaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd zaterdag ben ik 300 dagen gestopt![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
dan neem je toch het eind harharquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
striping tapeIk kan niet eens het begin vinden
gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Molo het volgende:
Gefeliciteerd iedereen met alle leuke dingen
Ik kwam thuis na een dag uit de hel op werk en vast contract lag op de mat![]()
Thanksquote:
Thnxquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Succes!
En ook succes met de kleine! Kan me voorstellen dat het zo niet fijn is
Ik begreep dat mijn neefje momenteel ook erg in een fase is van jaloers zijn op zijn kleine broertje. Vorige week heeft ie mijn moeder (oma dus) nog vol in haar arm gebeten omdat ze z'n broertje vast had en ze hem niet kon tillen...![]()
Ik hoop dat de psycholoog enige oplossing kan bieden
owquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Incantrix het volgende:
Goed bezig chicks![]()
[..]
ThnxEn ohja, Stef had ook bedacht dat bijten wel een goed idee was. Dus die beet Isabel. Drie keer in twee weken. Zo hard dat haar handje nog dagen blauw was
ANYWAYYY
Ik ga zo naar bed, want )+ ereader
En morgen SOAD
je babyzusje van acht maanden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Om het toekomstperspectief niet helemaal hel en verdoemenis te laten lijken, ik heb m'n zus vroeger ook vaak gebeten. Tot bloedens toe.En uiteindelijk functioneer ik best redelijk.
Al heb ik geen idee hoe m'n ouders dat aangepakt hebben, want drie ofzo.
Nee, maar maakt dat voor het bijten uit?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je babyzusje van acht maanden?
ja. Iets weerloos bijten, versus bijten in ruzie / spel?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar maakt dat voor het bijten uit?
Wat goed!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
EN ERMAHGERD, kleren die een half jaar geleden eigenlijk te krap zaten, zitten nu te ruim.
Uhm. Nope. Dat was gewoon venijnigheid van mijn kant.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja. Iets weerloos bijten, versus bijten in ruzie / spel?
Nope. Dat is ook waarom Paul hem, waarschijnlijk tres onpedagogisch verantwoord, een keer terug heeft gebeten (toen beet Stef hém). Sindsdien is het bijten wel overquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
En natuurlijk komt het wel goed met stef! Alleen dit soort gedrag kun je gewoon echt niet tolereren
Ik begin het nu pas te merken. Mocht ook wel eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat goed!
Ik merk nog niets van mijn shrinkage, kledingtechnisch gezien
ik vind het wel anders.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm. Nope. Dat was gewoon venijnigheid van mijn kant.
Hoeveel ben je nu kwijt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik begin het nu pas te merken. Mocht ook wel eens.
Ja dan moet je onder een nieuw bericht even een uitzondering aanmaken voor haar. Vanaf dan ziet ze niets meer (behalve als je 1x een andere instelling aavinkt)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Mijn moeder op feestboekGodskolere, kan ik dat mens blokken zonder haar meteen van alles te blokken?
Wow echt niceeeequote:
Kan dat ook op de telefoon?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dan moet je onder een nieuw bericht even een uitzondering aanmaken voor haar. Vanaf dan ziet ze niets meer (behalve als je 1x een andere instelling aavinkt)
Oh zo...haar van de chat blokkeren kan dacht ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon dat ze niet élke keer als mijn lampje in dat chat-gebeuren éven groen wordt, ze METEEN tegen me aan gaat zitten reutelen. AL-FRIGGING-TIJD
Jup, dan zet je 'm specifiek voor die persoon uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh zo...haar van de chat blokkeren kan dacht ik ook
Jah, denk alleen dat het zo opvalt als ik ineens nooit meer online benquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh zo...haar van de chat blokkeren kan dacht ik ook
*pang*quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, denk alleen dat het zo opvalt als ik ineens nooit meer online benMaar ik ben het zó zat, dat gemeut de hele tijd. Urgh. Als ik later zo word mag je me afschieten
Stuur stef er op af, opgelost en slotjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, denk alleen dat het zo opvalt als ik ineens nooit meer online benMaar ik ben het zó zat, dat gemeut de hele tijd. Urgh. Als ik later zo word mag je me afschieten
ik gniffeldequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stuur stef er op af, opgelost en slotje
goed bezig babequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En thx y'all.Ik ben gewoon zo blij dat ik het eindelijk echt aan m'n kleding begin te merken.
![]()
ja lekker is dat he? Ineens twee maten omlaagquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En thx y'all.Ik ben gewoon zo blij dat ik het eindelijk echt aan m'n kleding begin te merken.
![]()
Minder wegen dan op m'n 18e.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja lekker is dat he? Ineens twee maten omlaag
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stuur stef er op af, opgelost en slotje
Haakpatroon!?! Waar??? Gief!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb er een haakpatroon van. Velen goedkoper
Yes pleasequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben jóuw moeder toch niet? Jou mag ik stalken naar believen toch?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Incantrix het volgende:
AAAARRGGHHH
"Ja, zullen we dan die-en-die-dag afspreken?"
"Ok, die tijd brengen, die tijd halen?"
"Ja! Afgesproken!"
"Wacht, ik bel wel even"
"Oh, maar ik wilde net gaan slapen"
"Ja alleen even om af te spreken"
Ik ga ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:31 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, hoe kón ik het vergeten. Het autostoeltje moet mee
Nou mensen, ik heb mijn facebook snel dichtgeramd voor ze zich kon bedenken, truste mopjens!
Zo irritant als mensen perse willen bellen. Ik wil niet met je praten, snap dat dan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Incantrix het volgende:
AAAARRGGHHH
"Ja! Afgesproken!"
"Wacht, ik bel wel even"
Mehhquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Incantrix het volgende:
AAAARRGGHHH
"Ja! Afgesproken!"
"Wacht, ik bel wel even"
Omdat je het er dan nog af moet halen? Of ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
Ermahgerd soad
Ik heb voor de gelegenheid zelfs wat make-up op mijn bek gesmotstik ha mezelf er nog voor haten vannacht, maar nouja..
Yupquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat je het er dan nog af moet halen? Of ?
Ik heb nog niks gesmeerd... Zit zelfs met bril en make-uploos op het werk dus
Dit omdat ik straks de hele dag die lenzen nog in moet en ik donkere smokey wil maken (en ik geen zin had in commentaar van de collega's; want die vonden mijn nagellak al 'emo' )
O nee nog thuis ! Ik werk een halve dag; dus heb daarna nog 2 uurtjes dat ik thuis mijn outfit bij elkaar kan zoeken en dat ik kan smotsenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yupik kan dat dus echt niet, met die zooi op gaan slapen.
Ah, jij gaat bij Mss smotsen? Ik hoopte op een stiefkwartiertje om ff te lakken
dat afhalen kost minder tijd dan plassen of tanden poetsenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yupik kan dat dus echt niet, met die zooi op gaan slapen.
Ah, jij gaat bij Mss smotsen? Ik hoopte op een stiefkwartiertje om ff te lakken
Ik doe het tijdens het plassenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat afhalen kost minder tijd dan plassen of tanden poetsen
Oh, chill jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee nog thuis ! Ik werk een halve dag; dus heb daarna nog 2 uurtjes dat ik thuis mijn outfit bij elkaar kan zoeken en dat ik kan smotsen
Nee ik kan ook niet met make-up slapen (ofjah tenzij in zeer dronken bui); maar met die nivea doekjes krijg ik de make-up er wel makkelijk af verder
![]()
Haha ahhh moet wel lukken; toch?
Door die overdrachten ook?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind mezelf even heel zielig, ik heb de laatste tijd al het energieniveau van een huiskat, en dan wordt het ook nog eens acuut Heel Druk op het werk
die lotion en creme en alles deed je dan toch alquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, chill jaoh, ik gebruik geen doekjes, dan fikt mijn gezicht nog een uur na. Ik doe dus eerst olie ivm waterproof eyeliner en daarna milk om de olie eraf te doen
SQ, whehe, ws wel, maar het voelt als een eeuweerst alles eraf putzen, dan schoonmaken, dan lotion, creme, oogcreme. PFFFF
Allemaal nieuwe initiatieven die me drie dagen extra werk opleveren terwijl ik volgende week drie dagen in training zit extern. Hosanna.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Door die overdrachten ook?
Krachtsterretjes voor jou!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind mezelf even heel zielig, ik heb de laatste tijd al het energieniveau van een huiskat, en dan wordt het ook nog eens acuut Heel Druk op het werk
Wutquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:09 schreef Diconnected het volgende:
Mijn oma van 83 heeft een aaifoon gekocht![]()
en ze heeft geen idee wat ze er mee moet doen
Owww heel ritueel dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, chill jaoh, ik gebruik geen doekjes, dan fikt mijn gezicht nog een uur na. Ik doe dus eerst olie ivm waterproof eyeliner en daarna milk om de olie eraf te doen
SQ, whehe, ws wel, maar het voelt als een eeuweerst alles eraf putzen, dan schoonmaken, dan lotion, creme, oogcreme. PFFFF
Dat isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die lotion en creme en alles deed je dan toch aldus alleen beetje poetsen extra
mijn lontje is gewoon een beetje kort momenteelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat ismaar na twaalven ben ik extreem lui
En hoei, dat plannen ze lekker dan ja
Komt goed schatjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn lontje is gewoon een beetje kort momenteel
Naja, off we go![]()
Doe crowd surfen met je rolstoel; dan zien we je zekerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik smots mijn hele smoelwerk onder met makeup en pleur er zo mijn best mee in gok ik. Schoonmaken doe ik morgenochtend wel weer
Ik heb er zin inMisschien zie ik jullie nog wel voorbij schuifelen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd nog 1 dag werken en dan vakantie ik ben het zooooo fucking zat
O hai
Ik ben net klaar met de slaapdienst, dus morgen nog even.. En dan maandag het vliegtuig inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nog 2 daagjes hiero
En ja ik ook idd
En aarrghh echt al de hele ochtend misselijk/buikkrampenBeetje wat cif vorige week had toen ie ziek was...................................
Timing.. serieus...
Zo maar wat paracetamols in mijn mik gooien
In de dierentuin zelf of op weg naar de dierentuin?quote:
Awww yeahhhhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met de slaapdienst, dus morgen nog even.. En dan maandag het vliegtuig in![]()
En ziek worden doe je nu gewoon niet, dat is niet eerlijk
Naar de dierentuinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In de dierentuin zelf of op weg naar de dierentuin?
Op weg naar de dierentuin komt zover ik me kan herinneren neer op links en dan weer links
Heb je toch de ingang die je wildequote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naar de dierentuinze zijn aan t werk dus je kunt de bordjes niet volgen. Volgens mij hebben we nu de bus naar de nieuwe ingang
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je toch de ingang die je wilde![]()
Je moeder hoeft toch niet terug te komen van vakantie omdat jij een huurcontract gaat ondertekenen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:26 schreef Diconnected het volgende:
en m'n moeder is op vakantie nog met der vriend, die komt pas zaterdag terug ofzo, maar ga toch maar even vragen of ze misschien morgen al naar huis kan komen want dat vind ik wel fijn zegmaar. scheelt dat ze op een bootje in de biesbosch liggen dus ze kunnen makkelijk terug varen naar de haven waar ze meestal liggen
Tuurlijk haal jij morgen je diploma gekkie!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vanmorgen te horen gekregen dat ik afgewezen ben voor een baaneentje diemik heel graag wilde
![]()
Als ik morgen mijn diploma niet haal, ga ik dood volgens mijduimen jullie voor me?
einde geklaag![]()
Vanmiddag weer oppassen
Jij wordt niet ziekquote:
quote:
Ik zal mijn best doenquote:
Ben je ook moe? Mag ik je feliciteren?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nog 2 daagjes hiero
En ja ik ook idd
En aarrghh echt al de hele ochtend misselijk/buikkrampenBeetje wat cif vorige week had toen ie ziek was...................................
Timing.. serieus...
Zo maar wat paracetamols in mijn mik gooien
Ik hoop het ook!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
priem ik hoop dat je het concert gewoon volhoud, en dames veel plezier vanavond
Ik ben dus mrogen twee weken geleden bij de reumatoloog gweest, die zou doorverwijzen naar cardioloog en cardioloog zou mij bellen. Week later ben k niet gebeld dus ik bel reumatoloog, die heeft mij die donderdag terug gebeld, ze heeft gezegd dat ze wel de cardioloog over t probleem gesproken had en dat ze dus willen kijken omdat ze denken dat mijn hart te weinig zuurstof krijgt of vaatjes aan t vernauwen zijn. Ik moest de volgende dag de cardioloog bellen want het was raar dat die geen contact met mij opneemt. Dus ik bel vrijdag, kwam goed uit zei die vrouw wanat de cardioloog was op dat moment op de poli dus ze zou overleggen en mij terug bellen, niets gehoord. Ik belde vanochtend, poli gesloten tot 1 uur. Ik belde na 1 uur krijg ik een vrouw aan de lijnquote:
kortom ik zit nu bijna 2 wkeen voor niets te wachten want ze gaan toch niet bellenquote:
Ja jeetje mina, ik snap dat ze niet zomaar mag uitnodigen maar mij niet de hele tijd onderbreken als ik wat probeer uit te leggen en gewoon niet zo freaking bot doen zou wel fijn zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
die kunnen ook wel een lesje klantvriendelijkheid gebruiken dus
Ja die ga ik nu bellen maar voor vakantie bij cardioloog komen gaat em dus niet meer wordenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:41 schreef sorcees het volgende:
Toch weer even terug naar de reumatoloog.
Ik zou gaan jenken van zo'n gesprek denk ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben dus mrogen twee weken geleden bij de reumatoloog gweest, die zou doorverwijzen naar cardioloog en cardioloog zou mij bellen. Week later ben k niet gebeld dus ik bel reumatoloog, die heeft mij die donderdag terug gebeld, ze heeft gezegd dat ze wel de cardioloog over t probleem gesproken had en dat ze dus willen kijken omdat ze denken dat mijn hart te weinig zuurstof krijgt of vaatjes aan t vernauwen zijn. Ik moest de volgende dag de cardioloog bellen want het was raar dat die geen contact met mij opneemt. Dus ik bel vrijdag, kwam goed uit zei die vrouw wanat de cardioloog was op dat moment op de poli dus ze zou overleggen en mij terug bellen, niets gehoord. Ik belde vanochtend, poli gesloten tot 1 uur. Ik belde na 1 uur krijg ik een vrouw aan de lijn
zij: "ja je bent nog nooit hier geweest"
ik: nee dat klopt
zij: ja je moet eerst verwijsbrief je mag niet zomaar komen
ik: nee dat klopt, die ligt bij jullie
zij: nee hoor ik zie nix en je moet hem dan zelf hebben
ik: nee reumatoloog zou verwijsbrief naar jullie sturen, zij heeft jullie ook gesproke nen jullie zouden bellen
zij: nee hoor, als zij verwijsbrief stuurt duurt het minstens 3 weken voordat je uitnodiging krijgt en je wordt niet gebeld je krijgt brief thuis
ik: ja maar cardioloog zou mij bellen want ik ga op vakantie en ze zou kijken of het eerder kon
zij: nee hoor drie weken en wij bellen niet
ik: dat is raar want afgelopen vrijdag nog gebeld en toen zou ik weer teruggebeld worden maar dat is ook niet gedaan
zij: nee wij bellen niet
ik: ze vroeg anders specifiek om mijn 06 nr en ik zou dezelfde dag nog wat horen
zij: u moet drie weken wachten, u bent bij ons niet bekend, we hebben geen brief en we gaan je niet bellen, je belt anders je reumatoloog maar
![]()
![]()
![]()
![]()
Nam je gelijk op met "JULLIE BELLEN TOCH NIET?"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ
ik wordt nu echt 2 min geleden terug gebeld door degene die mij vrijdag terug zou bellentoeval much?
reumatoloog zei tegen mij dat ze die dokter gesproken heeft van caridologie
die dokter beweert nu dat ze nergens iets vanaf weet dus dat meisje kan mij ook niet helpen
ik moet nu reumatoloog bellen, reumatoloog moet cardioloog gaan bellen
sigh
ik wiou t wel zeggen jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nam je gelijk op met "JULLIE BELLEN TOCH NIET?"
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
En een nobuy telt alleen online toch?
nee?
Ok nobuy heeft gefaald dan![]()
![]()
Wat een gedoe zegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ
ik wordt nu echt 2 min geleden terug gebeld door degene die mij vrijdag terug zou bellentoeval much?
reumatoloog zei tegen mij dat ze die dokter gesproken heeft van caridologie
die dokter beweert nu dat ze nergens iets vanaf weet dus dat meisje kan mij ook niet helpen
ik moet nu reumatoloog bellen, reumatoloog moet cardioloog gaan bellen
sigh
Hopen dat er snel iets gebeurd danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wiou t wel zeggen jamaar dit meisje was vrijdag gewoon heel aardig en net ook, en ze zei ook dat zodra de dokter iets ozu laten weten ze het zsm in behandeling zouden nemen enzo dus mja
Het was een goeden aanbieding en ik had het heul hard nodigquote:
Vertelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was een goeden aanbieding en ik had het heul hard nodig
Tasquote:
zwangerschapsdikheid telt niet vind ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Phehehehe, zwangere oud collega komt net langs. Ik ben voor het eerst dunner dan zij
Wat was het dan. Laat me niet zo vissen, facebooksekreetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was een goeden aanbieding en ik had het heul hard nodig
da kan nooit veul zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tas![]()
Ik wilde nog een grotere tas had nog een grotere tas nodig![]()
Van 40 voor 15 euro
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zwangerschapsdikheid telt niet vind ik
[..]
Wat was het dan. Laat me niet zo vissen, facebooksekreet
Officieel telt het ook niet. Maar zij is normaal zo mager als een lat en nu niet bepaald, dus kon het niet latenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zwangerschapsdikheid telt niet vind ik
Leuk!!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
En een redelijk mislukte poging om het formaat te laten zien:
[ afbeelding ]
Hij is op de foto iets feller dan in het ekt, hij is wat zachter van kleur, dus kan ook wel bij roze/paarse kleding (wat ik voornamelijk heb)
quote:
voor die prijs wle jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Is toch begrijpelijk dat dit een volledig noodzakelijke aankoop was?
Jij begrijpt mijn logicaquote:
oh echt? ik had enorme moeite met de kleur goed op de foto te krijgen dus k heb wel tijdje zitten kutten met licht en gordijnen open en dicht enzo, maar dit waren de bestequote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:36 schreef Mirjam het volgende:
sjaantje, wat een enorm mooien foto's staan er in je furla-tassenpost
Ja chick, heel erg mooi en profiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh echt? ik had enorme moeite met de kleur goed op de foto te krijgen dus k heb wel tijdje zitten kutten met licht en gordijnen open en dicht enzo, maar dit waren de beste
en thanks
Indien goedkoper, altijd!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
tevens
zaterdag ben ik bij de furla winkel, op schiphol kan ik dan tax free een candybag kopen
ik wil nog een andere, als ik daar goedkoper kan scoren is het toch wel okay om er nog een te halen?
aw yisssssssssssssquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
tevens
zaterdag ben ik bij de furla winkel, op schiphol kan ik dan tax free een candybag kopen
ik wil nog een andere, als ik daar goedkoper kan scoren is het toch wel okay om er nog een te halen?
Blij dat we je hebben kunnen overtuigenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
OKAY YAY NOG EEN TAS HALEN KKTHNXBYE
*gniffeltquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blij dat we je hebben kunnen overtuigen
zonder toestemming koop ik natuurlijk nix jwzquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blij dat we je hebben kunnen overtuigen
hallonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:44 schreef Mss het volgende:
HOEREN AIDS TYFUS INSCHRIJVING KUTZOOI HERPES AIDS ALLES GEWOON
Uiteraard!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zonder toestemming koop ik natuurlijk nix jwz
Het is ook vrij normaal dat je al flink opgebold bent 3 maanden voor due datequote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Officieel telt het ook niet. Maar zij is normaal zo mager als een lat en nu niet bepaald, dus kon het niet laten
En ze moet nog 3 maanden
Schnel, koop iets, dat helpt! [/enabler]quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:44 schreef Mss het volgende:
HOEREN AIDS TYFUS INSCHRIJVING KUTZOOI HERPES AIDS ALLES GEWOON
Oh die is wel leuk!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
En een redelijk mislukte poging om het formaat te laten zien:
[ afbeelding ]
Hij is op de foto iets feller dan in het ekt, hij is wat zachter van kleur, dus kan ook wel bij roze/paarse kleding (wat ik voornamelijk heb)
ERMAGERD HET IS ME GELUKTquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh die is wel leuk!
Wat een volwassen tas!
Spontaan, ja!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik moest lachen om de middagposts van lipglans en Masja
"ja we gaan heel spontaan de look van de hoofdpersoon van een flim namaken. O by the way ze heeft wenkbrauwen en verder niks aan makeup"
De laatste paar zwangere mensen die ik zag, waren rond die periode nog steeds redelijk plat. Had ook 'teveel gegeten' kunnen zijn. Of ze hadden hun kleding zo uitgekozen dat het compleet niet opviel of zoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is ook vrij normaal dat je al flink opgebold bent 3 maanden voor due date
Heb je die watermarble gezien bij lipglans? Mijn god wat ergquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik moest lachen om de middagposts van lipglans en Masja
"ja we gaan heel spontaan de look van de hoofdpersoon van een flim namaken. O by the way ze heeft wenkbrauwen en verder niks aan makeup"
Heb je ook excuses gekregen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT!!!
ik wordt net _weer_ door de mensen die neit bellen gebeld
er is een afspraak gemaakt, ze hadden de verwijsbrief wel, en ik kon niet meer voordat ik op vakantie ga maar zodra ik terug kom moeti k gelijk voor een halve dag in het ZH zijn omdat ze alle onderzoeken gaan doen
okay dat meisje net heeft t wel netjes opgelost maar alsnog rare zooi allemaal
soberso kan ik dat figuur niet serieus nemen met al haar safari en flomarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je die watermarble gezien bij lipglans? Mijn god wat erg
met 28 weken?? Da's vrij zeldzaamquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De laatste paar zwangere mensen die ik zag, waren rond die periode nog steeds redelijk plat. Had ook 'teveel gegeten' kunnen zijn. Of ze hadden hun kleding zo uitgekozen dat het compleet niet opviel of zo
Wat een afdelingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT!!!
ik wordt net _weer_ door de mensen die neit bellen gebeld
er is een afspraak gemaakt, ze hadden de verwijsbrief wel, en ik kon niet meer voordat ik op vakantie ga maar zodra ik terug kom moeti k gelijk voor een halve dag in het ZH zijn omdat ze alle onderzoeken gaan doen
okay dat meisje net heeft t wel netjes opgelost maar alsnog rare zooi allemaal
Er liep er hier serieus eentje rond waarvan niemand wist dat ze zwanger was. Iedereen dacht dat ze gewoon heel gehecht was aan dat ene ruim vallende shirt want dat had ze altijd aanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met 28 weken?? Da's vrij zeldzaam
Nee dat niet, magoed dit meisje was wel netjes, dat andere takkewijf was zo chaggiequote:
Ja zeker! wle balen dat het pas na vakantie is nu, magoed ze gaan wel gelijk aan de slag, ik moet er van 12 tot 5 zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Maar fijn dat de afspraak iig staat, Sjaan!
Nou ja, fijn dat het in ieder geval staat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat niet, magoed dit meisje was wel netjes, dat andere takkewijf was zo chaggie
[..]
Ja zeker! wle balen dat het pas na vakantie is nu, magoed ze gaan wel gelijk aan de slag, ik moet er van 12 tot 5 zijn
er zijn idd wel uitzonderingen waarbij je helemaal niks ziet. Dat is echt vaag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er liep er hier serieus eentje rond waarvan niemand wist dat ze zwanger was. Iedereen dacht dat ze gewoon heel gehecht was aan dat ene ruim vallende shirt want dat had ze altijd aan
Nu was ze ook al zwanger vanaf de 2e maand dat ze hier ging werken dus heb haar sowieso nooit iets anders zien dragen. Toen wij hoorden dat die in verwachting was, had echt niemand dat verwacht
De zwangerschapsdementie hadden we al wel meegemaakt, maar wij dachten gewoon dat ze lomp was
Ja ik snap het ook niet. Dan ga je je toch afvragen waar dat kind zitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn idd wel uitzonderingen waarbij je helemaal niks ziet. Dat is echt vaag.
Bij Bubsel zie je toch ook niet zoveel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn idd wel uitzonderingen waarbij je helemaal niks ziet. Dat is echt vaag.
klopt. Bubsel is ook een aardige uitzonderingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij Bubsel zie je toch ook niet zoveel?
*MI van zwangere die ineens niet meer door de deur kan*quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat je naar voren of naar opzij kunt dragen ofzo.. En als je naar opzij draagt krijg je geen bobbel.. zoiets
Net als met penors hihahoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat je naar voren of naar opzij kunt dragen ofzo.. En als je naar opzij draagt krijg je geen bobbel.. zoiets
Zitten ook flinke maat-verschillen inquote:
De tweede doet het nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk, deze is 10 weken:
OUD / Het grote buikentopic deel 97
En deze 26:
OUD / Het grote buikentopic deel 97
En de buik is ongeveer even groot
oh hier wel. Naja, het kan dus alle kanten op. En zwangere vrouwen worden er heel kwaad om als je er een ander waarde-oordeel aan hangt dan "MOOOOIIIquote:
PICquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er is wel een bolletje hoor. Maar ik ben niet huge. In bepaalde kleding lijkt het nog best wat
Niet-zwangere vrouwen willen eigenlijk ook alleen maar horen dat ze mooi zijn en anders gelieve je harses te houdenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh hier wel. Naja, het kan dus alle kanten op. En zwangere vrouwen worden er heel kwaad om als je er een ander waarde-oordeel aan hangt dan "MOOOOIII"
Dus niet:
- wat een klein buikje!
- Wat een grote buik
- Zitten er twee in?
- Weet je zeker dat je zwanger bent?
Dit soort opmerkingen dienen te allen tijde vermeden te worden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh hier wel. Naja, het kan dus alle kanten op. En zwangere vrouwen worden er heel kwaad om als je er een ander waarde-oordeel aan hangt dan "MOOOOIII"
Dus niet:
- wat een klein buikje!
- Wat een grote buik
- Zitten er twee in?
- Weet je zeker dat je zwanger bent?
Dit soort opmerkingen dienen te allen tijde vermeden te worden.
Ja, maar het schijnt zo te zijn dat mensen bij zwangere vrouwen vinden dat ze daar hardop en direct in het gezicht iets over te moeten kunnen zeggen. Dat gebeurt niet-zwangeren zeldenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet-zwangere vrouwen willen eigenlijk ook alleen maar horen dat ze mooi zijn en anders gelieve je harses te houden
Ja tofquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Later oke? M. is net boven bezig.
Ja das waar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar het schijnt zo te zijn dat mensen bij zwangere vrouwen vinden dat ze daar hardop en direct in het gezicht iets over te moeten kunnen zeggen. Dat gebeurt niet-zwangeren zelden
Dat is ook wel een gek iets eigenlijk. Alsof je baby en je buik ineens openbaar bezit zijn gewordenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja das waar.
Net als dat mensen het blijkbaar vaak normaal vinden om meteen een hand op de zwangere buik te leggen. How about FUCK OFF
Ja mooi is datquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja das waar.
Net als dat mensen het blijkbaar vaak normaal vinden om meteen een hand op de zwangere buik te leggen. How about FUCK OFF
Ja inderdaad. Ik kan daar sowieso al slecht tegen, als mensen je aan moeten raken. Is met carnaval (na enige drank) ook vaak het geval, dat mensen allemaal zitten te plukken. Flikker op, hou je handen gewoon bij jequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is ook wel een gek iets eigenlijk. Alsof je baby en je buik ineens openbaar bezit zijn geworden
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zou wat worden als jij ooit zwanger zou zijn
1 van de vele punten op mijn lijstje "redenen om niet zwanger te worden"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zou wat worden als jij ooit zwanger zou zijn
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1 van de vele punten op mijn lijstje "redenen om niet zwanger te worden"
Op nummer 1 van die lijst staat trouwens nog steeds "dan heb je daarna een kind"
geschuurd in de supermarktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:28 schreef Dwyn het volgende:
Ik stond laatst de frisdrank te vullen en toen ging iemand met z'n complete lijf tegen me aan staan om ergens bij te kunnen.
Ik sprong van schrik aan de kant.
Ewwwww gadverquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:28 schreef Dwyn het volgende:
Ik stond laatst de frisdrank te vullen en toen ging iemand met z'n complete lijf tegen me aan staan om ergens bij te kunnen.
Ik sprong van schrik aan de kant.
geschuurd door een LEBBIEquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:32 schreef Dwyn het volgende:
Ze keek ook zo verontwaardigd toen ik aan de kant sprong.
Ja das dan toch echt haar probleemquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:32 schreef Dwyn het volgende:
Ze keek ook zo verontwaardigd toen ik aan de kant sprong.
Moet haast wel, je bent de eetfaler zelfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
Zo.... Ontbijtkoek ophopen dat ik het daarop overleef
![]()
Tot wanneer?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
Zo.... Ontbijtkoek ophopen dat ik het daarop overleef
![]()
Oeh ik heb nog aardbeienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred heeft gevulde koek gekocht..
Dus nu eet ik een appel![]()
Vannacht ergensquote:
Jee dat klinkt kut zeg! Beterschap en hopelijk toch veel plezier vanavond!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vannacht ergensmaar alles nierk ik er uit momenteel, ben al blij dat het dutje iets wat heeft geholpen... En als het echt niet gaat dan ga ik naar huis...
maar ik moet en zal naar soad gaan verdorie
Ok nu echt weg
Meiske, zo ineens!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vannacht ergensmaar alles nierk ik er uit momenteel, ben al blij dat het dutje iets wat heeft geholpen... En als het echt niet gaat dan ga ik naar huis...
Ok nu echt weg
Kut Priemquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok nu echt weg
+1quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben echt nooit misselijk of kotsen, daar ben ik zo blij om
Ja, ik heb echt maar heel weinig potjes waaraan je kan zien dat ze daadwerkelijk gebruikt zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schoonheidsglans heeft een filmpje over haar favoriete nagellakken.. En ik verwonder me alleen maar over dat al die potjes half leeg zijn en moet me dan iedere keer bedenken "o ja je kan nagellak vaker dan 1 keer gebruiken".
Dat ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt maar heel weinig potjes waaraan je kan zien dat ze daadwerkelijk gebruikt zijn
Ik schat in dat ik minder dan 5 potjes heb die vaker dan 1 keer gebruikt zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt maar heel weinig potjes waaraan je kan zien dat ze daadwerkelijk gebruikt zijn
Ik heb denk ik wel meer dan 5quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik schat in dat ik minder dan 5 potjes heb die vaker dan 1 keer gebruikt zijn. En dan nog maar 2 keer
.
Wat een genante hobby hebben wij eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel een paar lakjes met gebruikssporen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |