Ik vind dit wel een goede, de echte Heisenberg had Hank ook kunnen vermoorden, dit is nog best netjes. Hij slikt hier zelfs zijn trots in, dus echt Heisenberg kun je het niet noemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:27 schreef FredVleespet het volgende:
Dat stuk met die 'Confession' ook. Ook weer beginnen 'My name is Walter Hartwell White i live in..' waar kende we dat ook alweer van. En dan Hank erbij naaien. Toch weer de Heisenberg in hem die naar boven komt
Ik denk het wel, hij heeft vroeger nog wel eens zijn nek uitgestoken voor Jesse. Maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat-ie dat ooit heeft gedaan?
Puur eigen gewin.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk het wel, hij heeft vroeger nog wel eens zijn nek uitgestoken voor Jesse. Maar ik weet het niet zeker.
Het gaat Walt om zijn gezin hè, op deze manier kunnen Skyler en zijn kinderen het geld houden nadat hij dood is en zou Walt ook nog eens zijn naam zuiveren wat in het voordeel van zijn gezin is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:59 schreef Meneerik2 het volgende:
Wat een aflevering
-edit-
Zit er trouwens even over na te denken, maar nog even over die bedreiging op de cd-rom:
Ik denk niet dat Hank hier bang voor hoeft te zijn. Enerzijds niet omdat ik niet denk dat het verhaal daar heen zal gaan, maar anderzijds: Stel dat Hank bewijs vindt (crystal meth in de wc) dat Walt Heisenberg is. Dan zal Walt toch niet ook nog even, voor zijn dood, Hank meenemen? Ik denk in ieder geval niet dat Hank zich er door moet laten afschrikken. Maar goed, daar gaat het verhaal niet naartoe
Hoe kun je dat missen, het is geen klein detail ofzo, het is van cruciaal belang voor het plot.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:32 schreef watheet het volgende:
hoe zit dat nou ook al weer met die sigaretten? Ik heb eigenlijk helemaal niet door waarom Jesse ineens helemaal doorflipt
Zo had ik het niet bekekenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het gaat Walt om zijn gezin hè, op deze manier kunnen Skyler en zijn kinderen het geld houden nadat hij dood is en zou Walt ook nog eens zijn naam zuiveren wat in het voordeel van zijn gezin is.
Verder is de dreigement een wanhoopsdaad om Hank de mond te snoeren.
Maar ik ben benieuwd, Hank is koppig dus wat zal er gebeuren?
Klopt, maar misschien kunnen ze zeggen dat ze helemaal niet zoveel van het geld mochten houden en dat alles naar Hank ging? Het geld is immers verstopt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:34 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Zo had ik het niet bekeken, maar ik denk dat ze dat geld dan ook niet mogen houden, drugsgeld blijft drugsgeld.
help me nou ffquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe kun je dat missen, het is geen klein detail ofzo, het is van cruciaal belang voor het plot.
Het staat hier uitgelegd onder "For Gus":quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:15 schreef Rmie het volgende:
Hoe zit het nu met de cigarette met Ricin? Vroeg ik me af.
Breaking Bad Ricin.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:49 schreef MrSweets het volgende:
Jesse had die fake ricin toch weer terug ? hoezo is het nu weer weg ? ik snap er niks van.
"He hid the fake capsule in a cigarette and planted it in Jesse's Roomba to put Jesse's mind at ease."quote:
Dat weet hij niet, dat maakt ook niet uit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:55 schreef MrSweets het volgende:
"He hid the fake capsule in a cigarette and planted it in Jesse's Roomba to put Jesse's mind at ease."
Toen was die hem toch kwijt, en hadden ze hem weer gevonden, nu met fake ricin.
Hoe weet jesse nu dat het fake is ?
Hey, ik kan de serie prima volgen als ik stoned ben.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:09 schreef Meneerik2 het volgende:
Die mensen die de serie stoned kijken en vervolgens hier vragen stellen waarvan het antwoord met 1 klik te vinden is, verneuken dit draadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |