je mag bij de meeste winkels wel even passenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
nog een tip als je eigenlijk geen base of fix wilt. Check of de mc wel in je auto past.
Bij ons paste hij dus niet. Volvo en de gordels zijn te kort. Daar kwamen we dus achter 2 dagen voor mini mee naar huis mocht. Met als gevolg met spoed een easybase moeten kopen.
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:01 schreef Mabawa. het volgende:
Ik wilde ook een base, maar vind het toch net iets te duur voor iets wat puur gemak is. Heb gelukkig wel een 5deurs dus zo lastig is het nou ook weer niet om de mc in de auto te zetten gelukkig. Gewoon even extra op de veiligheidsfoutjes letten.
Wij kregen de mc tegelijk met de kinderwagen thuis bezorgd. En ik maar roepen dat we moesten oefenen want ik zag ons al hannessen op het parkeerterrein. Euh ja dat oefenen gebeurde iets later dan ik wilde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
je mag bij de meeste winkels wel even passen
De nieuwe volvo's hebben langere gordels, toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
nog een tip als je eigenlijk geen base of fix wilt. Check of de mc wel in je auto past.
Bij ons paste hij dus niet. Volvo en de gordels zijn te kort. Daar kwamen we dus achter 2 dagen voor mini mee naar huis mocht. Met als gevolg met spoed een easybase moeten kopen.
geen idee zo jong is die van ons niet meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
De nieuwe volvo's hebben langere gordels, toch?
Welk bouwjaar heb je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
geen idee zo jong is die van ons niet meer.
Weer oudere volvo's hebben wel langere gordels de 440 oa
ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben een gloednieuwe, die zijn wel weer langer toch?
Nee, maar vast in de winkel wel. En met een base hoeft een gordel niet toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik weet het echt niet.
geen baby's in de omgeving dat je kunt passen?
met de familyfax/easyfix niet met een easybase welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, maar vast in de winkel wel. En met een base hoeft een gordel niet toch?
Easyfix niet....easyBASE wel. Mocht je dus geen isofix hebben kun je altijd nog voor een easybase kiezen. Easybase is de base vastzetten met gordel (hoeft maar 1 keer dus) en werkt voor de rest als easyfixquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, maar vast in de winkel wel. En met een base hoeft een gordel niet toch?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:35 schreef hilliebillie het volgende:
Tevens nog een meld voor de gene die vond dat een meld om 6 uur niks zou zeggen..
Hier nog rustig hoor vanmorgen lekker gaan zwemmen met J. En nu aan het bijlezen op FOK in m'n luie stoel
En die hebben minder gordellengte nodig..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
met de familyfax/easyfix niet met een easybase wel
Fijn dat je goedgekeurd bent! Jammer dat je nog niet te strippen was. Wanneer gaan ze weer kijken of ze er bij kunnen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef Cwen het volgende:
En, weer terug van de VK... Bloeddruk was helemaal goed, dus dat was fijn! Helaas nog niet stripbaar, wel wat verweking maar ze kon er nog niet bij. Bummer. Nu op de bank met serie en Ben & Jerry's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |