Nee, het is generaliseren: iedereen over een kam scheren. Denk je eens in dat jij wordt aangekeken op gedrag dat enkele Nederlandse hufters in het buitenland vertonen. Dat zou je niet prettig vinden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat is gewoon spreektaal voor de meerderheid.
Tja, die ogen helpen ook niet mee, plus ze zijn allemaal geel. Weinig tot niets positiefs aan te ontdekken inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:05 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om de geur, maar gewoon een soort van diepgewortelde afkeer tegen hun hele Zijn.
Ja, geloof het wel. Ik ga alleen nog maar tegen betaling naar die gebiedenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen aan de linkerhand meen ik.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is generaliseren: iedereen over een kam scheren. Denk je eens in dat jij wordt aangekeken op gedrag dat enkele Nederlandse hufters in het buitenland vertonen. Dat zou je niet prettig vinden.
Je snapt niet wat ik zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]nederlanders in het buitenland zijn ook om te kotsen, ik geef ze dan groot gelijk.
Hou je wel van stinkende, onhygiënische en arrogante blanken? Want anders ben je geen racist. Dan ben je gewoon iemand die niet van stinkende, onhygiënische en arrogante mensen houdt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:44 schreef stephano1990 het volgende:
De belangrijkste reden hiervoor is dat ik het idee heb dat de meeste echt donkere mensen) vaak slechte hygiëne hebben. Ze zien er vaak ongewassen uit om het zo maar te zeggen. Bovendien hebben ze vaak een hele kenmerkende lichaamsgeur en dat is waar ik me echt aan stoor! Die geur kan ik echt niet tegen, als ik een neger in mijn buurt kan ruiken (zoals in de zelfde ruimte, of in het openbaar vervoer) word ik daar misselijk van.
Daarnaast stoor ik me ook aan hun persoonlijkheid. De meeste zwarte mensen hebben een zekere vorm van arrogantie. Zeker van die jonge, negroïde meiden (leeftijd 16 tot 25) zijn vaak echt de arrogantie zelve! Als zo iemand tegen mij praat blijf ik altijd wel geforceerd beleefd, maar in werkelijkheid frustreer ik me vaak zwaar aan hun manier van praten.
Ook heb ik eens een hotelkamer moeten delen met een zwarte man, als ik op de kamer kwam terwijl hij er al was ging ik gewoon echt over mijn nek van de lucht! Gelukkig kon ik dan wel een raam open zetten met als excuus dat ik het warm had. Ook was ik gewoon vies van de badkamer op het moment dat hij al gedoucht had. De tweede dag heb ik er ook alles aan gedaan om als eerste in de badkamer te zijn.
Nou heb ik dit niet met alle negers, ik heb twee donkere vrienden (allebei halfbloedjes om precies te zijn) en van hen ben ik niet vies, maar zij zijn ook aanzienlijk netter dan de gemiddelde kleurling: Ze kleden zich netjes, stinken niet en zijn allebei nette universitaire studenten waar ik normaal mee kan praten. Ook heb ik op vakantie weleens een lang gesprek gehad met een negroïde man in een zwembad. Maar ook hij was gewoon een beschaafde kerel.
Echt donker getint, Marokkanen of zo maken mij niets uit. Een broodje kebab bij de turk halen heb ik geen problemen mee. Pas wanneer we het over mensen van midden en zuid Afrikaanse oorsprong hebben, heb ik er moeite mee.quote:
Gemiddelde achterbuurt tokkie kan ik me om eerlijk te zijn ook best aan ergeren, en zijn vaak ook niet geweldig hygiënisch inderdaadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Hou je wel van stinkende, onhygiënische en arrogante blanken? Want anders ben je geen racist. Dan ben je gewoon iemand die niet van stinkende, onhygiënische en arrogante mensen houdt.
Je hebt blijkbaar vaak ervaren dat het zwarten zijn die stinken/onhygiënisch/arrogant zijn, maar ook al gemerkt dat er zwarten zijn die wel hygiënisch zijn en niet stinken.
Ach, ze denken ontgetwijfeld hetzelfde over ons. Stuk papier tegen de bilnaad aan gadverdamme dat is toch ranzig. tfoe tfoequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:07 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Ja, geloof het wel. Ik ga alleen nog maar tegen betaling naar die gebieden![]()
(nu ben ik vast ook racistisch)
quote één opmerking van mij, waarin ik me OOIT racistisch heb uitgelaten? En dan bedoel ik niet wellicht voor de grap of zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:05 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn stephano, dit stompzinnige topic en jouw posthistorie wijzen toch wel enigzins in de richting van een troll account.
En als ze het NL elftal zitten kijk je niet naar het NL elftal?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Echt donker getint, Marokkanen of zo maken mij niets uit. Een broodje kebab bij de turk halen heb ik geen problemen mee. Pas wanneer we het over mensen van midden en zuid Afrikaanse oorsprong hebben, heb ik er moeite mee.
Dus als ik zou zwemmen in een poel van zweet van negers. Dan zou je je daar minder aan ergeren omdat ik blank ben?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:16 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Gemiddelde achterbuurt tokkie kan ik me om eerlijk te zijn ook best aan ergeren, en zijn vaak ook niet geweldig hygiënisch inderdaad![]()
Maar het is toch anders, ze hebben niet die lichaamsgeur die zo typisch is voor negroïde mensen snap je?
Blanke zuid afrikanen en albino negers dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Echt donker getint, Marokkanen of zo maken mij niets uit. Een broodje kebab bij de turk halen heb ik geen problemen mee. Pas wanneer we het over mensen van midden en zuid Afrikaanse oorsprong hebben, heb ik er moeite mee.
Geen problemen mee en geen ervaring meequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Blanke zuid afrikanen en albino negers dan?
ik snap het niet? komt zeker door mijn kleurtje he, domme kleurling snap niet wat de racism zegt jaja dankjequote:
die hebben hun geur meegenomen naar suriname natuurlijk, en vanuit daar weer naar de VSquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:23 schreef hexje het volgende:
Toch raar want de meeste donkere mensen die ts tegenkomt zullen niet Afrika komen. Als je dan een stelling wilt deponeren doe het dan beter dan dit.
Het is niet terecht dat mensen jou aankijken op wat je soortgenoten doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik snap het niet? komt zeker door mijn kleurtje he, domme kleurling snap niet wat de racism zegt jaja dankje
Zwarte Amerikanen, Surinamers en Antillianen zijn afstammelingen van slaven die ooit uit Afrika gehaald zijn. Onder de stelling "afrikaanse komaf" bedoel ik hen dus ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:23 schreef hexje het volgende:
Toch raar want de meeste donkere mensen die ts tegenkomt zullen niet Afrika komen. Als je dan een stelling wilt deponeren doe het dan beter dan dit.
Nou ja, als 90% van de mensen die doen waar jij een hekel aan hebt pimpelpaars zijn zou je best een hekel kunnen krijgen aan pimpelpaarse mensen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef upnx het volgende:
TS geeft zelf al aan dat het om bepaalde geuren en vormen van hygiene gaat. Benoem dat dan gewoon. Dat er dan een onevenredig aantal gekleurde mensen die geur hebben doet verder niet ter zake.
Zelf heb ik een hekel aan mensen die sterk naar frituur of parfum ruiken, of die in hun nachthemd over straat lopen. Doet verder niet terzake van welke kleur deze mensen zijn lijkt me.
Het is eigenlijk ook ranzig. Als je erover nadenkt snap je niet dat het zo ingeburgerd is. Liever een elektronische bidet(nog beter is beide).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, ze denken ontgetwijfeld hetzelfde over ons. Stuk papier tegen de bilnaad aan gadverdamme dat is toch ranzig. tfoe tfoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |