Was nog tekst van Hidiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Weekend? bij mij is het dinsdag, ik ben wel vrij dat wel, dobber, dobber
Overdag herhalingen bij Fox!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:22 schreef basvandalen het volgende:
gisteren naar de bios gegaan beide niet gezien
na t werk ff vi terugkijken en misschien ook wel fox
De eerdere verhalen rondom die mevrouw kennende verbaast het met eigenlijk niet, maar goed zolang ze maar bij Feyenoord blijft en niet richting de hoofdstad komt vind ik het best.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Poezewoes het volgende:
Was verbaast dat de vrouw van vGeel, zoveel invloed heeft op Feyenoord, eigen parkeerplaats, en zich lekker laat masseren daar, zodat de voetballers moeten wachten.
Dat is is dus de echte bloemetjesjurk.
Ze waren bijna weg naar Ruslandquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
De eerdere verhalen rondom die mevrouw kennende verbaast het met eigenlijk niet, maar goed zolang ze maar bij Feyenoord blijft en niet richting de hoofdstad komt vind ik het best.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Poezewoes het volgende:
Was verbaast dat de vrouw van vGeel, zoveel invloed heeft op Feyenoord, eigen parkeerplaats, en zich lekker laat masseren daar, zodat de voetballers moeten wachten.
Dat is is dus de echte bloemetjesjurk.
Was bij VI, vandaar.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]Bloemetjesjurken zijn lief, sociaal en saai
Das een heel sociaal mens hoor, beetje grote bek maar das schijn hèquote:
Beetje appels met peren vergelijken. Je kan pas een goede vergelijking maken over +/- 3 jaar daar veel factoren een rol spelen dat FOX momenteel dik het onderspit delft.quote:
Walking Dead, toffe seriequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Beetje appels met peren vergelijken. Je kan pas een goede vergelijking maken over +/- 3 jaar daar veel factoren een rol spelen dat FOX momenteel dik het onderspit delft.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik beide kanalen gelijktijdig kon zien (VI/FOX) en qua entertainment gehalte is VI gewoon leuker voor een neutrale kijker maar FOX centraal serieuzer,maar ook weer niet zo serieus en 'droog' als Studio Voetbal. Leukste programma van de avond die ik echt uitkeek was Walking Dead die ik nog niet eerder had bekeken en vanaf nu wel ga volgen.
Ja, danks, ik ga het zeil zo hijsen en op het gemakje terug varen naar de haven (vlakbij hoorquote:
Meer als een 'Laying Dead' zeg maar...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Kheb ook met een half oog liggen kijken, is wel grappig af en toe
Heb je m'n aandacht weer ff nodig?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Meer als een 'Laying Dead' zeg maar...
In IJmuiden ? of Nauerna haven ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, danks, ik ga het zeil zo hijsen en op het gemakje terug varen naar de haven (vlakbij hoor)
Wel iets later, maar zijn ook maar 8 uurtjes. Ik heb dat minstens nodig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
rond 9 uur je bed in, ik bedoel je kunt nog lang genoeg slapen als je dood bent .........
Gaat ie mee in bad danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Ziehier, de allernieuwste waterdichte Samsung
Nou leuk je smartphone meequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als jij een bad hebt wil ik hem daar best in meenemen hoor lol
Waar is dat bad dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jij mag ook mee, dan laat ik m'n smartphone wel thuis
Buiten beter, wel met lekker weerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Uhm... Het buitenbad van de Hoornse Vaart?
Ik heb gloed nieuwe liggen al acht jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En anders kun je er op schaatsenIk kijk wel toe
En over nog eens 8 jaar zijn ze nog net zo nieuw waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gloed nieuwe liggen al acht jaar.
Ze worden zonder gebruik ook botquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En over nog eens 8 jaar zijn ze nog net zo nieuw waarschijnlijk
quote:
Ik ben een botte boer op fok, verder ben ik een softie irlquote:
Een botte boerin dan maarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een botte boer op fok, verder ben ik een softie irl
Ik zie dat je er sinds 2011 zit, ik ben milder gewordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Een botte boerin dan maarVind t reuze meevallen tot op heden
Of tegen mij ben je gewoon liefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat je er sinds 2011 zit, ik ben milder geworden
Dat kan ook wel schelden ja ja..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:31 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Of tegen mij ben je gewoon lief
Liefde en haat is ook maar een dunne scheiding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Waar het hart van vol zit lol Schelden, Schelen... Scheelt maar 1 letter
Oh ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Waar het hart van vol zit lol Schelden, Schelen... Scheelt maar 1 letter
Duhhh.......quote:
Zonder liefde geen haat en vice versa iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Liefde en haat is ook maar een dunne scheiding.
Ik ga even koken tv kijken en mijn bed inquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zonder liefde geen haat en vice versa idd
Weer een klus Muis?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga even koken tv kijken en mijn bed inIk haat vroeg opstaan ik ben echt niet te genieten 's morgens, dat was wel eens lastig met die hond.
Kook ze Eet ze TV kijkze Slaap ze en Werk ze!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga even koken tv kijken en mijn bed inIk haat vroeg opstaan ik ben echt niet te genieten 's morgens, dat was wel eens lastig met die hond.
Yes !!quote:
Ik sla de ochtend meestal over .. of ik werk nog, of ik slaap, of ik sta op voor de ochtend ..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
dan ga ik net slapen ..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
Behang woning in Noord. Maar 7:30 ben ik er.
Ja dat ken ik wel. De vogeltjes fluiten en iedereen word wakker. Het gaat even niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
Behang woning in Noord. Maar 7:30 ben ik er.
tis ook niet van weelde ofzo .. er moet brood op de plank met dik belegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel. De vogeltjes fluiten en iedereen word wakker. Het gaat even niet.
Je bent dus net wakker en gaat straks weer de bakkerij in?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
tis ook niet van weelde ofzo .. er moet brood op de plank met dik beleg
Ik was om 11 a 1 uur wakker en ik ga zometeen bij een kolenboer wat doen ..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent dus net wakker en gaat straks weer de bakkerij in?
24 uurs dienst .... ... Sterkte.. Ik denk niet dat ik het weer zou kunnen....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik was om 11 a 1 uur wakker en ik ga zometeen bij een kolenboer wat doen ..
Het zijn 8 of 12 uurs diensten voor de hobby in voor mij een beetje slappe tijd om wat extra inkomen te genererenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
24 uurs dienst .... ... Sterkte.. Ik denk niet dat ik het weer zou kunnen....
OK als je het leuk vindquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het zijn 8 of 12 uurs diensten voor de hobby in voor mij een beetje slappe tijd om wat extra inkomen te genereren
leuk onbevangen idd..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef Jian het volgende:
PSV begint furieus zeg, toch al een paar goede mogelijkheden, Boeruh, Boeruh
Als moet ik er om vijf uur uit, dan nog kan ik niet om 22.00 gaan slapen ofzo, daar wacht ik mee tot Huize Avondroodquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke jonge ploeg hoor, ze moeten wel gaan scoren want hoe langer het duurt des te sterker die Italianen worden.quote:
Ja, dat zeg ik, 0-1 Milanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuke jonge ploeg hoor, ze moeten wel gaan scoren want hoe langer het duurt des te sterker die Italianen worden.
ik sta elke ochtend om kwart voor 6 op , maar dat ik er dan 8 uur eerder in ligquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Als moet ik er om vijf uur uit, dan nog kan ik niet om 22.00 gaan slapen ofzo, daar wacht ik mee tot Huize Avondrood
Ligt dat aan het Spaarne ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik vaar over zijkanaal C en de Mooie Nel richting Haarlem. Ik lig aan de Lie
alleen niet in de ochtend te genieten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een op en top ochtend mens Heksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alleen niet in de ochtend te genieten?![]()
maakt mij niets uit, ochtend avond ben altijd gesjelligquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:08 schreef selam het volgende:
[..]
Ik ben een op en top ochtend mens Heks
Ow oke dan weet ik het zo n beetjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Uh, zeg maar zo'n beetje parallel aan de Noordelijke zijde van het Spaarne ja
Ik heb geen ochtend humeur maar je moet niet tegen me zeuren gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maakt mij niets uit, ochtend avond ben altijd gesjellignee heb geen ochtendhumeur
Ik red het tot half 12 en dan duik ik wel me koffer inquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Ben eigenlijk een nachtmens, als het sneeuwt of onweert krijg je mij niet naar bed
Leidse buurt, daar woonde mijn Opa en Oma (vaders kant), ik heb daar als kind heel wat uurtjes doorgebracht, ik heb nog gevoetbald bij Geel Wit. Leuke buurt, de huizen daar zijn nu hartstikke duur geworden, allemaal Yuppenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef selam het volgende:
[..]
Ik ben een Haarlemse mug, kom uit de Leidse buurt
Geen idee , ik woonde in de Voorzorgstraat , maar dat vind ik nu niet zo mooi meer , je heb er de Dreef , Oranjeboomstraat en de Brouwerstraat, geen idee of de huizen daar duur zijn woon al zo lang in Beverwijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Leidse buurt, daar woonde mijn Opa en Oma (vaders kant), ik heb daar als kind heel wat uurtjes doorgebracht, ik heb nog gevoetbald bij Geel Wit. Leuke buurt, de huizen daar zijn nu hartstikke duur geworden, allemaal Yuppen
Mijn Opa en Oma woonden in de Clercqstraat. Ja joh, oude arbeiderswijk, maar tegenwoordig is het hartstikke in om daar te wonen, die oude huisjes kosten een vermogen op het moment. Wel gezellige buurtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef selam het volgende:
[..]
Geen idee , ik woonde in de Voorzorgstraat , maar dat vind ik nu niet zo mooi meer , je heb er de Dreef , Oranjeboomstraat en de Brouwerstraat, geen idee of de huizen daar duur zijn woon al zo lang in Beverwijk.
Ken wel de sluizen van Ijmuidenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef selam het volgende:
[..]
Geen idee , ik woonde in de Voorzorgstraat , maar dat vind ik nu niet zo mooi meer , je heb er de Dreef , Oranjeboomstraat en de Brouwerstraat, geen idee of de huizen daar duur zijn woon al zo lang in Beverwijk.
Ja hè, goeie wedstrijd hoor, nu nog een doelpuntje of 2 voor PSVquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:25 schreef Toverheks het volgende:
vind het bloedje spannend mooie wedstrijd
Ja ik ook Poezewoes, en me man heeft er gewerkt vlak bij het strandquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ken wel de sluizen van Ijmuiden
Aparte omgeving, die geweldig grote gebouwen van schepen die er doorheen gaan en dat je als je, je hand uitsteekt je ze bijna aan kan raken. De Spuisluizen bij nacht met aan de overkant van de zeearm de Hoogovens, door de verlichte gedeelten en de vlammen hier en daar bijna futuristisch, ik hou ervan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ken wel de sluizen van Ijmuiden
Mijn zoon zit daar vaak te vissen op de pier , ( s nachts )quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Aparte omgeving, die geweldig grote gebouwen van schepen die er doorheen gaan en dat je als je, je hand uitsteekt je ze bijna aan kan raken. De Spuisluizen bij nacht met aan de overkant van de zeearm de Hoogovens, door de verlichte gedeelten en de vlammen hier en daar bijna futuristisch, ik hou ervan.
Ben er verschillende keren doorheen gevaren toen mijn ex nog bij Smit Lloyd werkte, gingen we meevaren naar de booreilanden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef selam het volgende:
[..]
Ja ik ook Poezewoes, en me man heeft er gewerkt vlak bij het strand
Gun het zequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hè, goeie wedstrijd hoor, nu nog een doelpuntje of 2 voor PSV
Op zeebaars, hoe denk je dat ik weet hoe het er 's nachts uitzietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef selam het volgende:
[..]
Mijn zoon zit daar vaak te vissen op de pier , ( s nachts )
Ja precies die kwam hij van de week bij me brengen gefileert en welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Op zeebaars, hoe denk je dat ik weet hoe het er 's nachts uitziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |