BUG / fok! doet lang om te ladenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat heeft een provider hiermee te maken?
Geen (fatsoenlijk) internet en je leven is kapoooot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kan niet eens copypasta in dit invoerveld jongens. Dat gedoe met tele2 en fok is echt moeilijk kut
Yep. Al een hele tijd niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Ga je nou ook minder blowen trouwens?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Yep. Al een hele tijd niet meer gedaan.
Zo heeft mijn fok ook ooit wel eens geladen en dat was toen ik een slechte verbinding had ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja beach en FL niet zo stoer doen hoor, ik maak geen grapjezie idd murs link
Dat is wel ernstig danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja beach en FL niet zo stoer doen hoor, ik maak geen grapjezie idd murs link
Nais. En het rokenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Yep. Al een hele tijd niet meer gedaan.
quote:
Ik ben trots op je broeder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik voel me veel beter iig.
Gewoon met mate doen, is beter.
Van 2-4 sigs per dag naar 2-13 sigs per dag.quote:
Cookies, geschiedenis en shit verwijderd. Andere browser geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:32 schreef Vaseline_ het volgende:
@ FL ja bij mij ook maar dat lag dan weer aan FOK! onderhoudDacht eerst dat dat het was maar het is blijkbaar al 2 dagen zo
Topperrr.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Flipsiequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ai, dat is minderquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Van 2-4 sigs per dag naar 2-13 sigs per dag.
Whehe. No biggie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag unsieeee.Ik hoef niet te vragen hoe je situatie is, want ik lurkte al mee
Ik heb begrepen dat de 27e het idee is om Utreg aan te doen. Kan jij dan ook?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Whehe. No biggie.
Jij kwam de 30e/31e ook naar Utrecht, toch?
Of zijn de plannen veranderd?
Provider ook al gebeld?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
@ Fl: ofcourse maar het ligt gewoon echt aan de provider, als ik op wifi op mn mobiel ga hetzelfde, als ik op 3G ga dan doet fok het gewoon goed..
True, en je wordt er zo lui van, geen motivatie, etc. (zonder dat je het doorhebt).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wijze woorden jongeman.
Vaak doen lijkt me niet eens fijn trouwens. En dan wordt het ook zo 'normaal'.
Ja, ik denk het ook wel. Ik wil het naar max. 9 per dag brengen, daarna naar max. 5.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ai, dat is minder. Maar niet geheel onbegrijpelijk in deze situatie en gezien je nu minder blowt. Zal vast wel weer minder worden over een tijdje. Zeker als je dat zelf ook wilt en er moeite voor doet
.
Ik geloof van wel, hoelaat ongeveer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de 27e het idee is om Utreg aan te doen. Kan jij dan ook?
Ik dacht uur of 1 dat ze aanwezig zijn. Ik werk tot 3 dus ik ben sowieso later. Moet je even overleggen met snow/krul/typisch/stuquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, hoelaat ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |