quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:16 schreef RockNijntje het volgende:
Wie zijn de eeuwige maagden hier?
Ik hoop niet op eeuwig eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:16 schreef RockNijntje het volgende:
Wie zijn de eeuwige maagden hier?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoop niet op eeuwig eerlijk gezegdbij deze zoek ik een lief fokmeisje om me ervan af te helpen.
Sinds wanneer is Mur van het vrouwelijke geslacht?quote:
Jongee, ik ben geen hoer.quote:
Mur komt uit Thailandquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:22 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is Mur van het vrouwelijke geslacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt toch geen lepra?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:47 schreef RockNijntje het volgende:
Weet je, ik kan blijkbaar gewoon blowen op mijn kamer. Het is echt een hele ontdekking.
Nee, maar wel ouders.quote:
En die vinden het oké als je op je kamer blowt?quote:
Nee. Daarom deed ik het ook nooit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En die vinden het oké als je op je kamer blowt?
Je bent nu het huis uit?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Daarom deed ik het ook nooit.
Dan snap ik het niet.quote:
Laatste keer blowen was ruim een maand geleden. Gisteren laatste vakantiedag. Om die twee redenen had ik er wel weer een keer zin in. Dus ja, het komt eigenlijk neer op yoloquote:
Dat is nogal een risico inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatste keer blowen was ruim een maand geleden. Gisteren laatste vakantiedag. Om die twee redenen had ik er wel weer een keer zin in. Dus ja, het komt eigenlijk neer op yolo.
Deur dichtgedaan, raam stukje open en joint iedere keer op het raamkozijn gelegd als ik even genoeg hijsjes gehad had. Toen hij op was maar wat deo gespoten.
Je rook het wel een klein beetje, dus deur maar op een kier gelaten en het raam hele nacht op kiepstand open gehad. Vanmorgen rook je niets meer.
Maar ik ga dit denk ik niet nog een keer doen. Het is het me niet waard en de kans om betrapt te worden is nog steeds vrij groot.
Heb ik niet en mijn moeder zou het raar vinden als ik wierook aan zou hebben, iedereen in huis haat wierookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is nogal een risico inderdaad.
Dan zou ik nog eerder wierook dan deo gebruiken trouwens.
Mwah, is wel redelijk hier.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij komt gibson daar wel eens. Je kan hem een dm sturen.
Hoe bevalt het trouwens aan de andere kant van het land?
Dat dacht ik ook, toen rook je opeens door heel het huis wiet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik niet en mijn moeder zou het raar vinden als ik wierook aan zou hebben, iedereen in huis haat wierook.
Maar ik wilde het gewoon een keer proberen dus en blijkbaar kan het gewoon. Maar blijft een groot risico en ik heb geen zin in gedoe dus nee, nooit meer.
nicequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, toen rook je opeens door heel het huis wiet.
Wat?quote:
Lolquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, toen rook je opeens door heel het huis wiet.
Niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
@ Nijn. Ik zei dat omdat je zo fucking moeilijk doet met het vertellen, duurt echt 6 posts lang ofzo, zeg het gewoon meteen
Mensen laten raden is leuker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
@ Nijn. Ik zei dat omdat je zo fucking moeilijk doet met het vertellen, duurt echt 6 posts lang ofzo, zeg het gewoon meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |