abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:15:34 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_130260967

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2013 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base

PC
OS - Windows XP/Vista/W7
Processor - XP : 1.6GHz or Faster, Vista/W7/W8 : 2.2GHz or Faster
Supported Processors: Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon
Memory - XP/Vista/W7/W8 : 1.0GB RAM
Video Card - 128MB
DirectX: 9.0c
Sound: DirectX 9.0c compatible

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_130276589
Zo lekker gekocht met Arsenal, al voor 128 miljoen in mijn eerste seizoen :D. Lewandowski, Muniain, Dedé en Rafael Toloi gehaald :)
Oh.
pi_130280241
Heb wel zin in die nieuwe FM
pi_130282279
quote:
16s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:59 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:*
Als die goal niet was afgekeurd zou je keihard vernederd worden.
Feyenoord-
pi_130284715
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Welke? :P
SPOILER: Fierro
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rechtsback
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Middenvelder
SPOILER: Verdediger
I love my mispoken words.
pi_130284790
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Sejt het volgende:

[..]

SPOILER: Fierro
SPOILER: Rechtsback
SPOILER: Middenvelder
SPOILER: Verdediger
Die de Wit is wel ziek goed :o
Fierro maar op de transferlijst gezet? :P
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_130284880
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Die de Wit is wel ziek goed :o
Fierro maar op de transferlijst gezet? :P
De Wit is inderdaad geweldig goed. Regen van AZ, maar ging naar Rubin Kazan op 19-jarige leeftijd, waar ik hem 2 jaar later oppikte voor zo'n 32miljoen. :P Maar hij is elke cent waard.

SPOILER: De Wit geschiedenis
Fierro wil weg. Een of twee seizoenen geleden al, maar toen had ik hem winst CL beloofd. Afgelopen seizoen werd ik er echter door Barca (0-0 thuis, 0-1 uit) uitgeknikkerd, waarna hij weg wilde.
Vind het prima, na zijn lange tijd bij mij en heb z'n opvolger al binnen. :)

SPOILER: Opvolger
pi_130285304
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:52 schreef Sejt het volgende:

[..]

De Wit is inderdaad geweldig goed. Regen van AZ, maar ging naar Rubin Kazan op 19-jarige leeftijd, waar ik hem 2 jaar later oppikte voor zo'n 32miljoen. :P Maar hij is elke cent waard.

SPOILER: De Wit geschiedenis
Fierro wil weg. Een of twee seizoenen geleden al, maar toen had ik hem winst CL beloofd. Afgelopen seizoen werd ik er echter door Barca (0-0 thuis, 0-1 uit) uitgeknikkerd, waarna hij weg wilde.
Vind het prima, na zijn lange tijd bij mij en heb z'n opvolger al binnen. :)

[ afbeelding ]

SPOILER: Opvolger
Ik heb zijn broertje denk ik :D Opgepikt bij H'veen:
SPOILER
Maar hij is nog altijd 2e spits achter mijn talentje uit de eigen jeugd:
SPOILER
Ik heb trouwens ook een leuke Spanjool, sinds dit seizoen basisspeler nadat ik hem heb omgetraint van spits naar rechtsbuiten :P :
SPOILER
Weggekaapt uit de jeugd van Betis.

Ongelofelijk dat ze geen 4,5 ster hebben, zeker Mick Jonk... :{
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_130285384
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:03 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ik heb zijn broertje denk ik :D Opgepikt bij H'veen:
SPOILER
Maar hij is nog altijd 2e spits achter mijn talentje uit de eigen jeugd:
SPOILER
Ik heb trouwens ook een leuke Spanjool, sinds dit seizoen basisspeler nadat ik hem heb omgetraint van spits naar rechtsbuiten :P :
SPOILER
Weggekaapt uit de jeugd van Betis.

Ongelofelijk dat ze geen 4,5 ster hebben, zeker Mick Jonk... :{
Sterren doen er niet veel toe. Het dient meer om te vergelijken met andere spelers. Heb je misschien nog grotere talenten rondlopen? Of grotere talenten/spelers gescout?

Zijn wel lekkere spelers trouwens, goed bezig. :9
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:09:15 #10
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_130285549
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:05 schreef Sejt het volgende:

[..]

Sterren doen er niet veel toe. Het dient meer om te vergelijken met andere spelers. Heb je misschien nog grotere talenten rondlopen? Of grotere talenten/spelers gescout?

Zijn wel lekkere spelers trouwens, goed bezig. :9
:Y

Dit is mijn centrale duo achterin:

Uit eigen jeugd:
SPOILER
van den Berg heb ik op 16-jarige leeftijd uit de jeugd van AZ gepikt voor 750k:
SPOILER
En op deze speler ben ik toch wel stiekem verliefd geworden, uit de jeugd van Frankfurt:
SPOILER
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:17:01 #11
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_130285855
Dan mijn 3 CM's:

Uit de jeugd van Rode Ster maar heeft 1 jaar bij Shakhtar gespeeld, overgenomen voor ruim 18 miljoen:
SPOILER
Tirabassi kwam op de transferlijst bij Milan zo'n 4 jaar geleden, ik nam hem over voor 22 miljoen en is sinds 2 jaar de aanvoerder van ons aller Ajax :P
SPOILER
Colwell heb ik een paar weken geleden gekocht van West Ham. Hij werd op de transferlijst gezet voor 15 miljoen, voor dat geld kan je zo'n talent natuurlijk niet laten lopen :)
SPOILER
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:23:02 #12
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_130286123
Dit is op het moment mijn beste middenvelder, omgetraint naar AMR omdat mijn lieveling Ulrich op AMC staat. Hij heeft momenteel ook een van de hoogste gemiddeldes:
SPOILER
Mijn jeugdelftal puilt werkelijk uit van de talenten maar deze 2 vind ik persoonlijk toch wel de mooiste:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:24:10 #13
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_130286187
Zo.. nu doen mijn vingers zeer :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:03:19 #14
277865 Sejt
Ondertitel
pi_130288725
Damn it...

SPOILER
Wat te doen. Ik wil 'm eigenlijk niet kwijt, maar hij wordt niet blij als ik dit weiger.

Voor het geld hoef ik het trouwens niet te doen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:22:54 #15
277865 Sejt
Ondertitel
pi_130290118
Toch maar gedaan. Jammer, omdat ik graag Nederlandse toptalenten wil behouden, maar op een gegeven moment kan je ze gewoon niet meer tegenhouden.

Komt nog 6miljoen bij na 10 doelpunten.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:55:31 #16
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_130295686
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef Sejt het volgende:
Toch maar gedaan. Jammer, omdat ik graag Nederlandse toptalenten wil behouden, maar op een gegeven moment kan je ze gewoon niet meer tegenhouden.

[ afbeelding ]

Zonde ja :'(
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:37:23 #17
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_130307552
Ik zit in mijn eerste seizoen met Everton ,
Gaat wel lekker maar ik kan amper investeren,
Het valt me op hoe moeilijk ze het hebben gemaakt om top talenten onder de miljoen binnen te krijgen,
Maher, Luke Shaw, Tony de Vilhena , Allemaal op geboden en toch ruim boven de prijs maar niemand wil ze laten gaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:10:19 #18
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_130308449
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

Prachtig toch? Niets mis mee. Dan kan het nog zo'n talent zijn, voor 40 miljoen is bijna iedereen te vervangen. Mooie deal.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_130308568
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:10 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Prachtig toch? Niets mis mee. Dan kan het nog zo'n talent zijn, voor 40 miljoen is bijna iedereen te vervangen. Mooie deal.
Wel te vervangen, maar niet door een gelijkwaardig Nederlands talent op dit moment. En ik wil m'n team graag zo Nederlands mogelijk houden.
Voor het geld hoefde ik het ook niet te doen. Schommel zo tussen de 150 en 200 miljoen transferbudget.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:45:32 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_130309405
Wat is eigenlijk een goeie vraagprijs voor Fellani ik dacht zelf aabn50miljoen omdat ik eigenlijk niet zonder hem kan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_130309942
Na een matig seizoen(4 nederlagen in de Eredivisie, Europese Super Cup verloren, 1e ronde RU uitgeschakeld in CL) ga ik toch kampioen worden.
Het begin van het seizoen liep het als een tiet. Groote scores, weinig puntverlies. Toen heb ik een periode gehad dat ik in 4 duels slechts 2 punten pakte. Zeven duels voor einde pakte Ajax de koppositie over. 3 duels voor einde speelde Ajax gelijk waardoor ik 1 punt voor kwam. Duel later speelde ze weer gelijk. Met nog 1 duel te gaan is de voorsprong 3 punten. In dat laatste duel moet Ajax(mits ik verlies) echter een doelpuntenverschil van +24 goed zien te maken..
Daarvoor moet ik echter eerst nog de bekerfinale spelen tegen Ajax :)
pi_130313922
Eerste oefenwedstrijd nieuw seizoen. O-)

woensdag 21 augustus 2013 @ 15:28:36 #23
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_130314275
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
:D _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_130315946
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
Wortel _O_ Wat een naam _O_
Oh.
pi_130315989
Zin in FM14 _O_
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')