quote:
SPOILER: FierroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RechtsbackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MiddenvelderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VerdedigerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Sejt het volgende:
[..]SPOILER: FierroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RechtsbackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MiddenvelderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die de Wit is wel ziek goedSPOILER: VerdedigerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fierro maar op de transferlijst gezet?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
De Wit is inderdaad geweldig goed. Regen van AZ, maar ging naar Rubin Kazan op 19-jarige leeftijd, waar ik hem 2 jaar later oppikte voor zo'n 32miljoen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die de Wit is wel ziek goed![]()
Fierro maar op de transferlijst gezet?Maar hij is elke cent waard.
SPOILER: De Wit geschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fierro wil weg. Een of twee seizoenen geleden al, maar toen had ik hem winst CL beloofd. Afgelopen seizoen werd ik er echter door Barca (0-0 thuis, 0-1 uit) uitgeknikkerd, waarna hij weg wilde.
Vind het prima, na zijn lange tijd bij mij en heb z'n opvolger al binnen.SPOILER: OpvolgerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
De Wit is inderdaad geweldig goed. Regen van AZ, maar ging naar Rubin Kazan op 19-jarige leeftijd, waar ik hem 2 jaar later oppikte voor zo'n 32miljoen.Maar hij is elke cent waard.
SPOILER: De Wit geschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fierro wil weg. Een of twee seizoenen geleden al, maar toen had ik hem winst CL beloofd. Afgelopen seizoen werd ik er echter door Barca (0-0 thuis, 0-1 uit) uitgeknikkerd, waarna hij weg wilde.
Vind het prima, na zijn lange tijd bij mij en heb z'n opvolger al binnen.
[ afbeelding ]Ik heb zijn broertje denk ikSPOILER: OpvolgerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgepikt bij H'veen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is nog altijd 2e spits achter mijn talentje uit de eigen jeugd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens ook een leuke Spanjool, sinds dit seizoen basisspeler nadat ik hem heb omgetraint van spits naar rechtsbuiten:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggekaapt uit de jeugd van Betis.
Ongelofelijk dat ze geen 4,5 ster hebben, zeker Mick Jonk...
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb zijn broertje denk ikOpgepikt bij H'veen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is nog altijd 2e spits achter mijn talentje uit de eigen jeugd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens ook een leuke Spanjool, sinds dit seizoen basisspeler nadat ik hem heb omgetraint van spits naar rechtsbuiten:
Sterren doen er niet veel toe. Het dient meer om te vergelijken met andere spelers. Heb je misschien nog grotere talenten rondlopen? Of grotere talenten/spelers gescout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggekaapt uit de jeugd van Betis.
Ongelofelijk dat ze geen 4,5 ster hebben, zeker Mick Jonk...
Zijn wel lekkere spelers trouwens, goed bezig.
I love my mispoken words.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sterren doen er niet veel toe. Het dient meer om te vergelijken met andere spelers. Heb je misschien nog grotere talenten rondlopen? Of grotere talenten/spelers gescout?
Zijn wel lekkere spelers trouwens, goed bezig.![]()
Dit is mijn centrale duo achterin:
Uit eigen jeugd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van den Berg heb ik op 16-jarige leeftijd uit de jeugd van AZ gepikt voor 750k:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op deze speler ben ik toch wel stiekem verliefd geworden, uit de jeugd van Frankfurt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dan mijn 3 CM's:
Uit de jeugd van Rode Ster maar heeft 1 jaar bij Shakhtar gespeeld, overgenomen voor ruim 18 miljoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tirabassi kwam op de transferlijst bij Milan zo'n 4 jaar geleden, ik nam hem over voor 22 miljoen en is sinds 2 jaar de aanvoerder van ons aller Ajax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colwell heb ik een paar weken geleden gekocht van West Ham. Hij werd op de transferlijst gezet voor 15 miljoen, voor dat geld kan je zo'n talent natuurlijk niet laten lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dit is op het moment mijn beste middenvelder, omgetraint naar AMR omdat mijn lieveling Ulrich op AMC staat. Hij heeft momenteel ook een van de hoogste gemiddeldes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jeugdelftal puilt werkelijk uit van de talenten maar deze 2 vind ik persoonlijk toch wel de mooiste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zo.. nu doen mijn vingers zeer
Damn it...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat te doen. Ik wil 'm eigenlijk niet kwijt, maar hij wordt niet blij als ik dit weiger.
Voor het geld hoef ik het trouwens niet te doen.I love my mispoken words.![]()
Zonde jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef Sejt het volgende:
Toch maar gedaan. Jammer, omdat ik graag Nederlandse toptalenten wil behouden, maar op een gegeven moment kan je ze gewoon niet meer tegenhouden.
[ afbeelding ]
Komt nog 6miljoen bij na 10 doelpunten.
Ik zit in mijn eerste seizoen met Everton ,
Gaat wel lekker maar ik kan amper investeren,
Het valt me op hoe moeilijk ze het hebben gemaakt om top talenten onder de miljoen binnen te krijgen,
Maher, Luke Shaw, Tony de Vilhena , Allemaal op geboden en toch ruim boven de prijs maar niemand wil ze laten gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Prachtig toch? Niets mis mee. Dan kan het nog zo'n talent zijn, voor 40 miljoen is bijna iedereen te vervangen. Mooie deal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef Sejt het volgende:
Toch maar gedaan. Jammer, omdat ik graag Nederlandse toptalenten wil behouden, maar op een gegeven moment kan je ze gewoon niet meer tegenhouden.
[ afbeelding ]
Komt nog 6miljoen bij na 10 doelpunten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wel te vervangen, maar niet door een gelijkwaardig Nederlands talent op dit moment. En ik wil m'n team graag zo Nederlands mogelijk houden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prachtig toch? Niets mis mee. Dan kan het nog zo'n talent zijn, voor 40 miljoen is bijna iedereen te vervangen. Mooie deal.
Voor het geld hoefde ik het ook niet te doen. Schommel zo tussen de 150 en 200 miljoen transferbudget.I love my mispoken words.![]()
Wat is eigenlijk een goeie vraagprijs voor Fellani ik dacht zelf aabn50miljoen omdat ik eigenlijk niet zonder hem kanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Na een matig seizoen(4 nederlagen in de Eredivisie, Europese Super Cup verloren, 1e ronde RU uitgeschakeld in CL) ga ik toch kampioen worden.
Het begin van het seizoen liep het als een tiet. Groote scores, weinig puntverlies. Toen heb ik een periode gehad dat ik in 4 duels slechts 2 punten pakte. Zeven duels voor einde pakte Ajax de koppositie over. 3 duels voor einde speelde Ajax gelijk waardoor ik 1 punt voor kwam. Duel later speelde ze weer gelijk. Met nog 1 duel te gaan is de voorsprong 3 punten. In dat laatste duel moet Ajax(mits ik verlies) echter een doelpuntenverschil van +24 goed zien te maken..
Daarvoor moet ik echter eerst nog de bekerfinale spelen tegen Ajax![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef Sejt het volgende:
Eerste oefenwedstrijd nieuw seizoen.![]()
[ afbeelding ]![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wortelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef Sejt het volgende:
Eerste oefenwedstrijd nieuw seizoen.![]()
[ afbeelding ]Wat een naam
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: