quote:godendrankje
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:59 schreef Mike4Ever het volgende:
De ouders van Dries noemen dat Cécémel_!
Laatst zeiden ze dat toen ze op bezoek waren bij ons.
Ja ok gelieve op te tyfen want in je afdeling mag je nu niet meer op internet of heb je dat gehackt dan gr grquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:59 schreef Mike4Ever het volgende:
De ouders van Dries noemen dat Cécémel_!
Laatst zeiden ze dat toen ze op bezoek waren bij ons.
Ja, zoet. Je weet wel, zoet als suiker en zo?quote:
Oh op die manier, ik ben mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zoet. Je weet wel, zoet als suiker en zo?
doe eens liefquote:
geen zin meer om te fotoshoppenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef Geralt het volgende:
Hoezo is dit niet van Heinz? Dat is toch ook de enige echte?
Vind jij wel lekker hè, warme bruine drap.quote:
Volgens mij heb jij een keer een goede beurt nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vind jij wel lekker hè, warme bruine drap.
Je wil mijn warme bruine drap proeven?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een keer een goede beurt nodig
Dat staat gelukkig nergensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wil mijn warme bruine drap proeven?
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, je wil mij een goede beurt geven.
Dan mankeert er iets aan jouw intepretatie van lettersquote:
Je zin kwam suggestief over, vuige viezerik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan mankeert er iets aan jouw intepretatie van letters
Altijd nog productiever dan rechten studeren, net alsof je wat bijdraagt aan de maatschappij door wetten door te nemen.quote:Nu snap ik ook waarom je iets bètas gaat studeren. Een beetje aan een microscoop draaien kan namelijk iedereen wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |