abonnement Unibet Coolblue
pi_130258140
505 Games en ontwikkelaar Overkill Software hebben een nieuwe gameplay trailer van PAYDAY 2 uitgebracht waarin een bank wordt overvallen.

PAYDAY 2 is een co-op shooter voor vier spelers en het vervolg op het succesvolle PAYDAY: The Heist. Ditmaal reizen de hoofdpersonages Dallas, Hoxton, Wolf en Chains naar Washington D.C. om daar overvallen te plegen. Spelers kunnen hun personage en wapens volledig aan passen naar eigen smaak.


Direct besteld. Met deel 1 prima vermaakt. Wie gaat hem nog meer spelen? :)

Payday 2 Skills guide: The Numbers
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=169443444
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130258157
Wil de OP wel aanpassen maar who gives a f
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130258178
Misschien wat informatie voor newb's, dat zou wel leuk zijn.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130258195
Had ik ook al een topic aangemaakt :')
pi_130258215
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:45 schreef maurisioo het volgende:
Had ik ook al een topic aangemaakt :')
kan niet, "open nieuw topic" werkt maar een keer, anders is het geen reeks.

.. of wel? :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130258233
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:45 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

kan niet, "open nieuw topic" werkt maar een keer, anders is het geen reeks.

.. of wel? :P
Dacht ik ook :') Maar deze is niet gereekst volgens mij.
pi_130258261
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:46 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Dacht ik ook :') Maar deze is niet gereekst volgens mij.
Hmh, die van jou ook niet. odd
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130282957
Als deze dus nog ff gelinkt kan worden, zou fijn zijn. :')
pi_130295407
Zo rustig in vergelijking met vorige topic. Niemand kan het vinden :')
pi_130295728
is gelinkt
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:27:37 #11
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_130349823
Zo, spel is binnen voor 30 eurotjes *O*

Eerste Heist is al gelukt, Jewelry Store gedaan. Wel geinig dat de escape route die ik bedacht had na de 1ste keer geblokt was door een hek :') Guns blazing werkte in ieder geval met deze crew :D

Mochten mensen zin hebben een potje te doen in het weekend oid voeg me even toe op Xbox Live! (Zie signature voor Gamertag :) )
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_130350385
Ik wacht toch maar tot ie zo'n 20 euro is. De AI schijnt nog steeds te dom zijn om zelfstandig te poepen. En het is onmogelijk om met z'n tweeën een heist te doen. Ik heb een vaste co-op buddy en geen zin in andere halve zolen. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130352592
quote:
9s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:42 schreef Seikcid het volgende:
Ik wacht toch maar tot ie zo'n 20 euro is. De AI schijnt nog steeds te dom zijn om zelfstandig te poepen. En het is onmogelijk om met z'n tweeën een heist te doen. Ik heb een vaste co-op buddy en geen zin in andere halve zolen. ;(
Als je geen problemen hebt met CD key sites (volgens mij zijn ze gewoon legaal), dan zou je het hier kunnen aanschaffen voor die prijs: http://cdkeyshere.com/payday-2-cd-key.html

Wat betreft het hebben van een team, je mag mij altijd toevoegen (zelfde naam op steam als hier).
Ik speel meestal met andere (steam)vrienden die ook verstand hebben van het spel, dus met het niveau zit het wel goed :)
pi_130355524
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130356762
Ik snap de klachten over de AI echt wel, zou ook niemand aanraden om alleen met de AI te gaan spelen. (was volgens mij ook niet echt de bedoeling van de developers)

anyhow, ben benieuwd naar update #5, die schijnt nieuwe content te bevatten.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130358470
AI is eigenlijk alleen maar goed als extra gun, danwel schietschijf. Maar ook nog wel handig om iemand overeind te helpen. Ze lijken redelijk wat meer armor te hebben (en ammo).
pi_130377719
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:58 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Als je geen problemen hebt met CD key sites (volgens mij zijn ze gewoon legaal), dan zou je het hier kunnen aanschaffen voor die prijs: http://cdkeyshere.com/payday-2-cd-key.html

Wat betreft het hebben van een team, je mag mij altijd toevoegen (zelfde naam op steam als hier).
Ik speel meestal met andere (steam)vrienden die ook verstand hebben van het spel, dus met het niveau zit het wel goed :)
Bedankt voor de link, ik game zelden op de pc. ;( Ik ga 'm voor de PS3 kopen.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130380938
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:59 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Bedankt voor de link, ik game zelden op de pc. ;( Ik ga 'm voor de PS3 kopen.
PM verstuurd ;)
pi_130382648
Net Firestarter gehaald in stealth. Tering wat was dat een moeilijke missie.
Maar 0.4% van heel payday heeft deze gehaald :D
pi_130382818
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:56 schreef MineraalWater het volgende:
Net Firestarter gehaald in stealth. Tering wat was dat een moeilijke missie.
Maar 0.4% van heel payday heeft deze gehaald :D
[ afbeelding ]
:P nice!

Heb 'm ook niet, vind het risico altijd te groot en ga guns blazin'.. als die pro is tenminste
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130384185
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

:P nice!

Heb 'm ook niet, vind het risico altijd te groot en ga guns blazin'.. als die pro is tenminste
Dit, gewoon geen reden om stealth te doen. Alleen bij Framing Frame. Guns blazing is meestal sneller en makkelijker
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130389334
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dit, gewoon geen reden om stealth te doen. Alleen bij Framing Frame. Guns blazing is meestal sneller en makkelijker
Wel sneller en makkelijker maar stealth is een uitdaging en dat maakt het leuker vooral als je een hoger level bent. Dan is het nog echt spannend en begint je hart ook te kloppen als je niet gesnapt mag worden (teminsten dat had ik heel erg bij firestarter) Helaas is er erg weinig high level content en ik speel met veel 60/70+ en geld hebben we al genoeg.
  Redactie Games maandag 26 augustus 2013 @ 22:47:50 #23
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_130496633
Ugh, Patch #7 zorgt weer voor continue connection lost troubles...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_130504285
Ik heb nu al een tijd niet meer gespeeld. Fijn als je na level 30 min of meer alles hebt vrijgespeeld :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130504655
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb nu al een tijd niet meer gespeeld. Fijn als je na level 30 min of meer alles hebt vrijgespeeld :')
Volgens mij heb je dan nog amper wat nuttigs vrijgespeeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')