abonnement Unibet Coolblue
pi_132027320
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Smartphone tablet :+
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:14 schreef shiznuts het volgende:
Zit nu op m'n 5.0" 1080p FAEA F2 en :9~ bevalt geweldig goed qua formaat / resolutie.
Hoop alleen dat de bestelde Jiayu G4 Adv met 4.7" 720p wat accuvriendelijker is. ;)
5.0" is nog lang geen phablet. Dan moet het echt richting 5.5" en hoger gaan. :Y
Voor veel mensen (waaronder 1 van de mogelijke 2 toekomstige eigenaren waar ik er een voor zoek) is het gewoon niet handig om zo grote telefoon mee te moeten nemen. Past niet normaal in broekzak (zeker bij beweging) en met hoesje (voor veiligheid) al helemaal niet.

De een zal 5" misschien wel overleven maar de andere hoeft niet zo'n groot ding...
  donderdag 10 oktober 2013 @ 00:29:04 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132027491
Ik ben geen hipster die van die superstrakke broeken draagt, maar losse skaterbroeken draag ik ook niet. Heb zowel met m'n N002 en F2 geen discomfort ervaren hoor. De F2 is ook nauwelijks groter dan de N002. Begrijp de commotie niet zo, 5.0" wil echt meer dan prima. Ligt natuurlijk aan de bezels/model c.q. design. Een Galaxy Note van 5.5" of een 6.3" telefoon hoeft van mij echter ook niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 10 oktober 2013 @ 08:49:15 #203
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_132030049
Mijn Note2 past ook prima in mijn spijkerbroekzak.

Ik vind dat broekzak verhaal altijd zo slecht argument.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_132030548
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:49 schreef Nizno het volgende:
Mijn Note2 past ook prima in mijn spijkerbroekzak.

Ik vind dat broekzak verhaal altijd zo slecht argument.
ik was eerst ook bang dat hij niet zou passen maar ik hen nog nooit een te tegen gekomen waar hij niet inpast.
Because you know i'm all about that ass
pi_132032029
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:22 schreef blow... het volgende:

[..]

ik was eerst ook bang dat hij niet zou passen maar ik hen nog nooit een te tegen gekomen die er niet inpast.
Zei je moeder gister ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2013 10:36:54 ]
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:49:46 #206
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_132032346
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:49 schreef Nizno het volgende:
Ik vind dat broekzak verhaal altijd zo slecht argument.
Echt onzin inderdaad.
pi_132032604
Ik heb broeken waar mijn Nexus 4 amper in de zak past. Groter moet het voor mij dus echt niet worden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_132032880
Voor hem is een toestel groter dan zo'n 4-4.5" dus wel te groot in de broekzak.
Dat het voor jullie niet zo is, is mooi, maar dat geldt dus niet voor iedereen.

Maar we zien wel; ik ben benieuwd. Hopelijk wordt het net zo goed als de geruchten zijn.
pi_132035248
'n Telefoon kan er dan misschien wel in passen, maar als ik 'n wat strakkere broek aan heb en dan met m'n Galaxy SIII in m'n broekzak loop of moet gaan zitten, dan zit dat niet altijd even comfortabel. En dan zit m'n Jantje ook nog richting de andere kant.

Mensen die gaan roepen dat als zij er geen last van hebben, anderen dan ook niet kunnen hebben :')
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_132036932
Is dit het meest nutteloze Android ding wat er is?


quote:
The Samsung HomeSync is a home media server with 1TB of storage. You can set it up by your TV and use it to play videos from the hard drive on your TV. You can also use it backup and sync data from your Samsung phones or tablets, or stream content from your mobile device to your TV.

Samsung introduced the HomeSync earlier this year, and now it’s scheduled to go on sale in the US starting October 6th. It’ll cost $299.

Samsung HomeSync

That’s more than 8 times as expensive as a Chromecast, Google’s simple device that lets you stream audio and video content to your TV. But Samsung’s HomeSync can do a lot more than a Chromecast… as long as you’re using it with a Samsung phone or tablet.

Here’s some of what the HomeSync can do:
•Backup photos, videos, music, and other data from your mobile devices.
•Create up to 8 separate user accounts for synchronizing and shareing your data.
•Use your phone or tablet as a remote control for your TV, using the touchscreen as a mouse and the on-screen keyboard to type.
•Stream content from your Samsung Galaxy device to your TV in real-time to display photos, videos, and other content.

Samsung says the HomeSync will be available from Amazon, Best Buy, Newegg and the Samsung web store.

Customers who buy a $299 HomeSync will also get $50 to spend on digital content from Samsung’s MediaHub store.
Namelijk:
quote:
•Backup photos, videos, music, and other data from your mobile devices.
Dropbox voor foto's en video's, muziek heb je spotify e.d. voor (en als het mp3's zijn dan heb je die toch al van je pc gehaald), andere data gaat via Google.
quote:
•Create up to 8 separate user accounts for synchronizing and shareing your data.
Zie bovenstaande.
quote:
•Use your phone or tablet as a remote control for your TV, using the touchscreen as a mouse and the on-screen keyboard to type.
Als remote voor de tv lijkt me stug (hoewel de bijv. de S4 wel IR heeft) dus lijkt me een afstandsbediening voor dit apparaat. Voor bijv. XBMC heb je ook al tig remotes voor je telefoon.'
quote:
•Stream content from your Samsung Galaxy device to your TV in real-time to display photos, videos, and other content.
Kan ook met XBMC en bestaande apps op je telefoon.

Dus zoek een goedkoop XBMC-apparaat op (Raspberry, Ouya) en je kunt hetzelfde en nog meer.
Enige wat je mist is de 1TB schijf maar die kun je ook los kopen en extern aan USB hangen.
En dan ben je nog steeds (veel) goedkoper uit.

Wie kan wat nuttelozer Android spul vinden?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:48:26 #211
8369 speknek
Another day another slay
pi_132037441
Dropbox is niet zo geschikt voor een backup, want het staat altijd simultaan op je hdds. Maar dan nog zijn er zat veel goedkopere externe harde schijven te vinden, die ook met niet-samsungs werken.

Als ze het ook een DVR gemaakt hadden, dan was het nog wel een interessant ding.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_132037603
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:48 schreef speknek het volgende:
Dropbox is niet zo geschikt voor een backup, want het staat altijd simultaan op je hdds.
Hoe bedoel je dat precies? Want bij mij worden de foto's die ik maak automatisch op dropbox gezet door de telefoon (ook over 3G/4G) in een aparte map speciaal voor de telefoon.
Mocht er dus iets gebeuren met m'n telefoon dat heb ik altijd de foto's nog.
quote:
Maar dan nog zijn er zat veel goedkopere externe harde schijven te vinden, die ook met niet-samsungs werken.
Dat zeker; sowieso niet handig van fabrikanten om aan hun eigen merk vast te houden; iets wat Sony ook graag doet.
quote:
Als ze het ook een DVR gemaakt hadden, dan was het nog wel een interessant ding.
Dan inderdaad wel. Maar dan krijg je problemen met de tuner die niet overal werkt. Dan kan het misschien nog een alternatief worden voor Humax e.d. Maar ik heb hier verder ook niets over gehoord; zal dus wel een product zijn die alleen in de VS verkocht gaat worden.
Maar dat is dus totaal niet erg. :P
pi_132044609
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 23:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wat waren de originele prijzen voor de Nexus 4 in het begin. Ook gelijk aan dollarprijs?

Weet eerlijk gezegd niet of ik dat geloof die prijs voor de 5 maar het zou wel mooi zijn.
Stel dat het ¤300 wordt in de Play Stores dan ga ik er achteraan om er hier 2 te krijgen.

Alleen 5"; dat is toch wel erg groot :{ ...
dat is dus het scherm, niet de hele voorkant
Slimmer bezels mean Nexus 5 will have larger screen but smaller size than Nexus 4
pi_132044684
quote:
Als dat zo is dan is dat harstikke mooi. :D

Alleen kijken hoe we ze hier krijgen en hoe het met garantie e.d. gaat. (bij bestellen in buitenland)
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:08:37 #215
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_132044700
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:29 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben geen hipster die van die superstrakke broeken draagt, maar losse skaterbroeken draag ik ook niet. Heb zowel met m'n N002 en F2 geen discomfort ervaren hoor. De F2 is ook nauwelijks groter dan de N002. Begrijp de commotie niet zo, 5.0" wil echt meer dan prima. Ligt natuurlijk aan de bezels/model c.q. design. Een Galaxy Note van 5.5" of een 6.3" telefoon hoeft van mij echter ook niet.
Wat draag je eigenlijk wel?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:11:00 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132044779
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:08 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Wat draag je eigenlijk wel?
Ik klem 'em tussen m'n billetjes. Ik draag eigenlijk nooit kleding.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:01:40 #217
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_132063845
De accu van de G2 is echt briljant, zelfs na een dag behoorlijk intensief gebruik duikt ie zelden of nooit onder de 75% :D

Dus gewoon nog een accu die driekwart vol is :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_132063880
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:01 schreef Klonk het volgende:
De accu van de G2 is echt briljant, zelfs na een dag behoorlijk intensief gebruik duikt ie zelden of nooit onder de 75% :D

Dus gewoon nog een accu die driekwart vol is :D
Jiayu G2 heb je het over?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:03:54 #219
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_132063904
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:03 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Jiayu G2 heb je het over?
LG :P

sorry :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_132063958
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:03 schreef Klonk het volgende:

[..]

LG :P

sorry :P
Ah okee, dan weet ik tenminste waar je over praat. :P Is het scherm, accu en design echt zo mooi van de LG G2?
Heb zo'n slechte ervaring met de LG Optimus 2X en diens klantenservice nagehouden dat dat eigenlijk de reden is waarom ik mij nooit meer aan LG zou willen wagen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 11-10-2013 12:06:24 ]
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:09:55 #221
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_132064041
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:06 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ah okee, dan weet ik tenminste waar je over praat. :P Is het scherm, accu en design echt zo mooi van de LG G2?
Heb zo'n slechte ervaring met de LG Optimus 2X en diens klantenservice nagehouden dat dat eigenlijk de reden is waarom ik mij nooit meer aan LG zou willen wagen.
Ja, ja en een zeer persoonlijke ja.

Camera is super, knoppen achterop werken super, dat kloppen op het beeldscherm werkt prima en wel zo prima dat ik na een paar dagen ook andere apparaten met een touchscreen zo aan wou zetten :')

Ding vliegt overal door heen, maakt niet uit wat je er tegenaan gooit, twee vingers in neus zullen we maar zeggen. En de camera is echt briljant en tot Sony de camerazooi van Z1 fixt de beste camera op een android toestel.

Zwaar onderschat toestel naar mijn mening.

Denk trouwens dat het LG van toen niet meer te vergelijken is met het LG van nu, ze hebben verrekte veel geleerd van het maken van de Nexus 4 denk ik en dat Google ze nu ook de volgende Nexus gunt zegt ook wel wat denk ik :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:13:08 #222
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132064150
Ik krijg eerdags de Z1 en vroeg me af of ik via TB pro gewoon alles kan overzetten qua apps enz van mijn Galaxy S2 naar de Z1. Oh, zijn er hier trouwens z1 mensen met WIFI problemen ;(?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:15:54 #223
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_132064246
TB zou ik nog even niet doen, je hebt root nodig voor die app en je kunt je toestel wel rooten maar als ik het me goed herinner (is een tijdje geleden dat ik een Sony heb gehad) moet je eerst de bootloader unlocken om te rooten en op dit moment is het nog zo dat wanneer je je bootloader unlockt op de Z1 dat de camera dan onbruikbaar is.

Als ik het fout heb dan moet iemand maar ff zeggen, maar moet nu richting het werk :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_132065044
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:09 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ja, ja en een zeer persoonlijke ja.

Camera is super, knoppen achterop werken super, dat kloppen op het beeldscherm werkt prima en wel zo prima dat ik na een paar dagen ook andere apparaten met een touchscreen zo aan wou zetten :')

Ding vliegt overal door heen, maakt niet uit wat je er tegenaan gooit, twee vingers in neus zullen we maar zeggen. En de camera is echt briljant en tot Sony de camerazooi van Z1 fixt de beste camera op een android toestel.

Zwaar onderschat toestel naar mijn mening.

Denk trouwens dat het LG van toen niet meer te vergelijken is met het LG van nu, ze hebben verrekte veel geleerd van het maken van de Nexus 4 denk ik en dat Google ze nu ook de volgende Nexus gunt zegt ook wel wat denk ik :)
LG doet het prima de laatste tijd. Ben zelf ook benieuwd naar de volgende Nexus.
pi_132068931
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:15 schreef Klonk het volgende:
TB zou ik nog even niet doen, je hebt root nodig voor die app en je kunt je toestel wel rooten maar als ik het me goed herinner (is een tijdje geleden dat ik een Sony heb gehad) moet je eerst de bootloader unlocken om te rooten en op dit moment is het nog zo dat wanneer je je bootloader unlockt op de Z1 dat de camera dan onbruikbaar is.

Als ik het fout heb dan moet iemand maar ff zeggen, maar moet nu richting het werk :P
Rooten kan zonder dat je de bootloader moet unlocken op een Xperia.
Bootloader unlocken is alleen nodig als je andere kernels en niet-stock-based roms wilt flashen.
Stock-based custom roms kun je wel flashen zonder unlocked bootloader.
Heb met mijn toestel nooit problemen gehad, ook niet met de camera toen ie unlocked was.

Maar wellicht dat dat met de nieuwere Xperia's anders is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')