Dus je past de datum aan tot er wel iets verandert ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dan verander ik dat. Maar dat verwacht ik niet er gaan dit jaar nog duistere dingen gebeuren.
Huh wat? Fema-kampen hier? Waar dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef tribalwars het volgende:
Als er door bepaalde dreiging iets gebeurt nog een soort 9/11 bijvoorbeeld. Dan kun je verwachten dat reizen streng gecontroleerd wordt en bijna onmogelijk gemaakt wordt. En dat is zeer reeël dat het dit jaar nog gebeurt. Want de Fema kampen zijn 1 oktober klaar. Misschien spullen al klaar gaan leggen.
In mijn TT stond dat dit binnen 5 jaar gebeurt dus eigenlijk verander ik dan niks.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:41 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Dus je past de datum aan tot er wel iets verandert ?
Zo kan ik ook de lotto winnen he.
In Amerika. Ze hebben daar een wet. En als ze die invoeren mogen ze iedereen die tegen Amerika is op pakken. Als ze die wet invoeren ga ik me klaar maken voor vertrekken. Want Nederland levert vast wel wat mensen uit als braafste jongen van de klas. Ze hebben in Amerika duizenden Fema kampen gebouwd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh wat? Fema-kampen hier? Waar dan?
En als er over 5 jaar nog niets veranderd is ? Weer datum opschuiven ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In mijn TT stond dat dit binnen 5 jaar gebeurt dus eigenlijk verander ik dan niks.
Nee dat doe ik niet durf te wedden dat er wel iets gebeurt voor die tijd. Eerst nog een ernstig aanslag in een beroemde plaats dan wordt die wet ingevoerd gaan de Fema kampen in werking. En rond die tijd of wat later start de WO 3 . En dan volgend jaar gaan de grenzen waarschijnlijk op sloot of wordt het reizen zwaar belemmerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
En als er over 5 jaar nog niets veranderd is ? Weer datum opschuiven ?
De 2012 club heeft dat ook een tijd gedaan he. Moet wel toegeven dat ze een hoop geld aan die boeken hebben verdiend.
En stel nou dat over 5 jaar nog steeds die door jou geliefde 3e wereldoorlog er niet is. Blijf je er dan op wachten ? Weer dingen voorspellen in termijnen van 1,2,5,10 jaar ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet durf te wedden dat er wel iets gebeurt voor die tijd. Eerst nog een ernstig aanslag in een beroemde plaats dan wordt die wet ingevoerd gaan de Fema kampen in werking. En rond die tijd of wat later start de WO 3 .
Dat lukt niet meer. Weet zeker dat het gebeurt. Wat is ervoor jouw nodig om in te zien dat het gebeurt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
En stel nou dat over 5 jaar nog steeds die door jou geliefde 3e wereldoorlog er niet is. Blijf je er dan op wachten ? Weer dingen voorspellen in termijnen van 1,2,5,10 jaar ?
Of wat ?
Begrijp me niet verkeerd, maar ik vraag me gewoon af wat er voor nodig is om je van gedachte te laten veranderen.
LOLquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In Amerika. Ze hebben daar een wet. En als ze die invoeren mogen ze iedereen die tegen Amerika is op pakken. Als ze die wet invoeren ga ik me klaar maken voor vertrekken. Want Nederland levert vast wel wat mensen uit als braafste jongen van de klas. Ze hebben in Amerika duizenden Fema kampen gebouwd.
Hoax.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja oke maar we dachten eerst ook dat we niet naar de maan konen. En toch zijn we erg geweest.
Kan makkelijk je kunt altijd nog via de bossen door naar duitsland of naar belgie komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
*neurie*
Vluchten kan niet meer...
*neurie*
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kan makkelijk je kunt altijd nog via de bossen door naar duitsland of naar belgie komen.
Zou niet weten hoequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
*neurie*
*neurie*
Groot op met je domme reactie's. Jij noemt je een moderator. Weet je niet wat Brave new world inhoudt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
*neurie*
*neurie*
Hike tas met spullen erin. Een wapen meenemen. Veel geld zodat je met het openbare vervoer ver kan komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |