Brandstof heel erg duur/schaars maken, zonder goede 24/7 alternatieven. Zijn we al hard mee bezig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:41 schreef JeMoeder het volgende:
Hoe wil je voorkomen dat mensen reizen zonder overduidelijk alle systemen uit te schakelen en fysieke beperkingen op te leggen?
De prijs van brandstof is al lange tijd stabiel. Aan het begin van de crisis is er inderdaad een flinke toename in brandstofkosten opgetreden. Brandstoffen raken nu eenmaal op, de voorraden zijn niet onuitputtelijk, de manieren van winnen uit nieuwe bronnen worden steeds duurder (schaliegas, oliezand).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:02 schreef Resistor het volgende:
[..]
Brandstof heel erg duur/schaars maken, zonder goede 24/7 alternatieven. Zijn we al hard mee bezig.
Elektrische auto's is een tussenstap, volgende is centraal aangestuurde auto's, waarbij je moet opgeven wat je doel is en waarom je er heen wil. Als het doel niet nuttig is mag je niet reizen.
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw probleem is dat je alles geloofd als het naar complot klinkt
Dat is niet zozeer mijn vinden maar jouw probleemquote:
Wat zijn plotholes?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:51 schreef hoink581 het volgende:
Prachtig topic vol originele plotwendingen. Al moet ik wel zeggen dat er veel plotholes in je verhaal zitten tribalwars.
Dat maak jij ervan feite blijft dat het verleden zich vaak herhaalt. Mensen leren niet van de geschiedenis. Want feite is dat we al 30 eeuwen in slavernij leven. Vanaf babylon leven we in slavernij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:13 schreef ems. het volgende:
Een nette benaming voor onderbuik-aannames.
Maar ik ga graag in op een debunker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:46 schreef ems. het volgende:
Dat maak jij ervan. Verder legde ik alleen uit wat hij bedoelt met plotholes.
30 eeuwen slavernij.. Dus de piramides zijn door welwillende bouwvakkers gebouwd ruim 50 eeuwen geleden?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan feite blijft dat het verleden zich vaak herhaalt. Mensen leren niet van de geschiedenis. Want feite is dat we al 30 eeuwen in slavernij leven. Vanaf babylon leven we in slavernij.
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:08 schreef Individual het volgende:
[..]
30 eeuwen slavernij.. Dus de piramides zijn door welwillende bouwvakkers gebouwd ruim 50 eeuwen geleden?
Ook met de gedachten dat mensen nu van jouw geld in dikke hele grote landhuizen wonen en helemaal niks doen in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:52 schreef kristalhelder het volgende:
Ik vind slaaf in deze wereld zijn nog niet zo erg
Nee dat zijn juist die dikke bierdrinkende, rokende, scootmobielzittende uitkerungstrekkersquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ook met de gedachten dat mensen nu van jouw geld in dikke hele grote landhuizen wonen en helemaal niks doen in deze maatschappij.
Je hebt maar een zwaar leven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan feite blijft dat het verleden zich vaak herhaalt. Mensen leren niet van de geschiedenis. Want feite is dat we al 30 eeuwen in slavernij leven. Vanaf babylon leven we in slavernij.
Dat doe ik met veel plezierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt maar een zwaar leven.
Als ik me niet vergis zit je nu achter je eigen computer je wijsheden te verkondigen. In vrijheid.
Dus dat slavenleven van jou valt wel mee tribal?quote:
Ja dat kan ik mijn voorstellen. heb vandaag trouwens ook gewerkt. Is wel leuk je best sociaal bezig en je bent nuttig. Maar ik wil graag in een wereld leven waarin je wel prive hebt en niet elke stap van je gecontroleerd wordt. En ik wil graag genieten van de rijkdom van de natuur en de aarde. Om mijn wijsheid en visie te verspreiden daarvoor lever ik graag een groot deel van mijn vrijheid voor in.quote:
Ik moet zeggen, ik bewonder je vasthoudendheidquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mijn voorstellen. heb vandaag trouwens ook gewerkt. Is wel leuk je best sociaal bezig en je bent nuttig. Maar ik wil graag in een wereld leven waarin je wel prive hebt en niet elke stap van je gecontroleerd wordt. En ik wil graag genieten van de rijkdom van de natuur en de aarde. Om mijn wijsheid en visie te verspreiden daarvoor lever ik graag een groot deel van mijn vrijheid voor in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |