Jah, ik was er wel echt enórm klaar mee. Maar ik mag al blij zijn dat ik het niet heel erg heb (het heet hypermesis gravidarus), er zíjn ook mensen die hun hele zwangerschap aan de sonde zittenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel matig jaals het ook serieus aanhoudt
Dat klinkt als een spreuk uit Harry Pottertquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik was er wel echt enórm klaar mee. Maar ik mag al blij zijn dat ik het niet heel erg heb (het heet hypermesis gravidarus), er zíjn ook mensen die hun hele zwangerschap aan de sonde zittenbij was uitdroging te voorkomen met medicatie.
Gotver, blij dat ik dat niet had. Ik was alleen maar huge en aan het einde wat gammel hier en daar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik was er wel echt enórm klaar mee. Maar ik mag al blij zijn dat ik het niet heel erg heb (het heet hypermesis gravidarus), er zíjn ook mensen die hun hele zwangerschap aan de sonde zittenbij was uitdroging te voorkomen met medicatie.
Daar was ik vooraf erg bang voor. Maar kotsen hoef ik niet meer als normaal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu je het zegt!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klinkt als een spreuk uit Harry Pottert![]()
*hypermesis gravidarus!!!*quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Verdomme, hoe hip is dat!
Fijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar was ik vooraf erg bang voor. Maar kotsen hoef ik niet meer als normaal.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*hypermesis gravidarus!!!*
*tegenstander braakt zijn ingewanden uit*
ja, daar sta ik niet altijd bij stil, dat jij zo veel zwangerschappen hebt gehadquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijnhet ka ook heel erg verschillen hoor, mijn vierde of vijfde zwangerschap was er inééns een waar ik mezelf hélemaal de tering at, niet normaal. HONGER!! En die daarna mocht ik geloof ik aan het infuus
Ik mag niet mopperen. Het wordt nu wel zwaarder dat is niet zo gek natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijnhet ka ook heel erg verschillen hoor, mijn vierde of vijfde zwangerschap was er inééns een waar ik mezelf hélemaal de tering at, niet normaal. HONGER!! En die daarna mocht ik geloof ik aan het infuus
Ze oefenen alvast voor als ze veertien zijn en halfnakende foto's gaan verspreiden met tuitmuiltjequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef milka82 het volgende:
Dat je de foto's op je Pad bekijkt voor een blije Nano en dit tegenkomt..
[ afbeelding ]
Hoe maak ik een emoslinger, hahahahaha!ze hebben het niet van mij
Een spons die zo hoerig is als deze welquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef milka82 het volgende:
Dat je de foto's op je Pad bekijkt voor een blije Nano en dit tegenkomt..
[ afbeelding ]
Hoe maak ik een emoslinger, hahahahaha!ze hebben het niet van mij
d'awwwwwwquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef milka82 het volgende:
Oké, dan hier blije Nano
[ afbeelding ]
Wanneer hij lacht krult ie zijn tongetje zo lief op
Wat een cutiequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef milka82 het volgende:
Oké, dan hier blije Nano
[ afbeelding ]
Die tong is wel briljantquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef milka82 het volgende:
Oké, dan hier blije Nano
[ afbeelding ]
Geeft niet hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daar sta ik niet altijd bij stil, dat jij zo veel zwangerschappen hebt gehadGing het dan vroeg mis steeds?
(als je vervelend vindt moet je het zeggen hoor!)
Van je lief? Hoe is het daarmee? En hoeveel weken ben je nu?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik mag niet mopperen. Het wordt nu wel zwaarder dat is niet zo gek natuurlijk.
Moet veel zelf doen en de stress maken het zwaar.
Och! Dat tongetje idd!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef milka82 het volgende:
Oké, dan hier blije Nano
[ afbeelding ]
Ja dat is echt zuur man, zo'n hartje maakt het denk ik wel instant andersquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Milka, hahaha!! Nog 2 jaar en ze hebben een bjoetieblog
[..]
Geeft niet hooren nee, is helemaal a-ok
het verschilde heel erg, meestal tussen de 6 en de 9 weken. De dikste crap was alleen dat ze extra echo's gingen doen omdat het telkens mis ging, om me in de gaten te houden. Vaak hadden we dan dus al een hartje zien kloppen
maar we tellen ook alleen de miskramen waarbij het écht al een hartje had als miskraam, als we alle positieve testen moeten tellen komen we pas echt hoog in de WTF-ranking
![]()
Om heel eerlijk te zijn hadden we Isabel niet meer verwacht. Niet levend, althans.
Van mij mag je doorspammen hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:21 schreef milka82 het volgende:
Thanks ladies, hij is ook wel lief hoor ( wanneer hij niet jankt, hehehe). Maar ik ga nu stoppen met mijn kroost spammen, voor het geval jullie denken dat ik op Crocs loop met pittig kort rood haar.
je draagt wel witte leggings onder een spijkerrokjequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:21 schreef milka82 het volgende:
Thanks ladies, hij is ook wel lief hoor ( wanneer hij niet jankt, hehehe). Maar ik ga nu stoppen met mijn kroost spammen, voor het geval jullie denken dat ik op Crocs loop met pittig kort rood haar.
34w2dquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van je lief? Hoe is het daarmee? En hoeveel weken ben je nu?
Ik zweer, ik heb geen witte leggings ( meer), hahahaha!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je dragt wel witte leggings onder een spijkerrokje![]()
![]()
Dit, blije koters kan ik handelen, maar de rest wordt snel tmi. (Qua beeld, that is.)quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
En milka, zolang het geen volgescheten luiers zijn vind ik het allemaal best
Als Nano het nu presteert om zelfstandig op de plee te schijten vind ik het nog best gerechtvaardigd om dat op feestboek te zettenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik zweer, ik heb geen witte leggings ( meer), hahahaha!
Peach is echt een meisjes Stef!
Dude, wie zet dat op de foto?! Het is al erg genoeg wanneer je er kokhalzend boven hangtquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als Nano het nu presteert om zelfstandig op de plee te schijten vind ik het nog best gerechtvaardigd om dat op feestboek te zetten
MAAR GEEN FOTO"Squote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als Nano het nu presteert om zelfstandig op de plee te schijten vind ik het nog best gerechtvaardigd om dat op feestboek te zetten
Echt, dan bel ik Hart van Nederland!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klopt idd, hoeveel er exact mis gaat is ook moeilijk te meten, want veel mensen weten het ook gewoon niet, die denken gewoon heftig ongesteld te zijn. Ik testte ook meestal pas met 2 weken over tijd op een gegeven moment, dat verzachtte het wat. Alhoewel ik ondertussen zo getraind was dat ik het al enórm snel wist. Zo'n zweem van misselijkheid en dan gaan janken om iets heel doms. Zoals die keer op weg naar m'n werk, Michael Jackson op de mp3-speler en dan gaan janken omdat hij dood is en het was zo'n zielig mensquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is echt zuur man, zo'n hartje maakt het denk ik wel instant anders
En idd, het nadeel van vroeg testen... ik las ergens op wiki een keer dat 90% van de bevruchtingen in een miskraam eindigt maar dat maar 15% als dusdanig herkend wordt omdat de andere 75% binnen 2-3 weken na bevruchting al mis gaan en dus "gewoon" als menstruatie beschouwd worden
Maar Isabel is er mooi wel!
misschien win je dan wel een huiskamerconcert van Rinusquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef milka82 het volgende:
[..]
Echt, dan bel ik Hart van Nederland!
Als een baby van een paar maanden zonder begeleiding op een plee zie wil ik daar heul wel foto's van zien!quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klopt idd, hoeveel er exact mis gaat is ook moeilijk te meten, want veel mensen weten het ook gewoon niet, die denken gewoon heftig ongesteld te zijn. Ik testte ook meestal pas met 2 weken over tijd op een gegeven moment, dat verzachtte het wat. Alhoewel ik ondertussen zo getraind was dat ik het al enórm snel wist. Zo'n zweem van misselijkheid en dan gaan janken om iets heel doms. Zoals die keer op weg naar m'n werk, Michael Jackson op de mp3-speler en dan gaan janken omdat hij dood is en het was zo'n zielig mens
Van de baby op de pot, vooruut. Het resultaat mag je houden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als een baby van een paar maanden zonder begeleiding op een plee zie wil ik daar heul wel foto's van zien!
Dus ik googlen op "baby on toilet", krijg ik een afbeelding van een chinese baby die uit een rioolpijp wordt gesneden omdat ze na d'r geboorte werd doorgespoeldquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als een baby van een paar maanden zonder begeleiding op een plee zie wil ik daar heul wel foto's van zien!
Ik zit nu in de bios dus dat doe ik straks of morgen even als ik het niet vergeetquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef milka82 het volgende:
Pm me je bankrekening maar Spees, dan maak ik het wel over.
Kende je dat verhaal niet?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus ik googlen op "baby on toilet", krijg ik een afbeelding van een chinese baby die uit een rioolpijp wordt gesneden omdat ze na d'r geboorte werd doorgespoeld
Bij haar hing ik serieus al drie dagen na een eventuele bevruchting boven de plee, dat was écht niet normaal! Ik geloofde niet dat het kon, maar het konquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Van Peach wist je het ook al heul vroeg toch?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kende je dat verhaal niet?
Dan dat kind het overleefd heeft was helemaal bizar
Nee, maar wat een verhaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kende je dat verhaal niet?
Dan dat kind het overleefd heeft was helemaal bizar
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus ik googlen op "baby on toilet", krijg ik een afbeelding van een chinese baby die uit een rioolpijp wordt gesneden omdat ze na d'r geboorte werd doorgespoeld
het was de butler!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:34 schreef milka82 het volgende:
[..]![]()
Maar eh, ik ga even CSI kijken met mijn man
Ermagerd ik ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
Hoorde ik daar Ollie? Ik ben er een uur geleden nog langs gereden
Neinz, want ik rijd bijna altijd linksquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd ik ook![]()
Was jij die kut in die grijze auto die continu op de middenbaan bleef rijden?
Wat was het argument? Was de baby te moe?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
Op kraambezoek gaan en dan 2 minuten de baby te zien krijgen vanuit de verte
Ach tsja... zit er ook weer op zeg maar
Het waren er twee achter elkaar. De eerste maar rechts voorbij getuft, de tweede braaf met een bocht omheen geredenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Neinz, want ik rijd bijna altijd links
Maar wel een grijze auto
Welke, Gerda?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef Molo het volgende:
1 van de konijnen was trouwens ontsnapt.... en zat in de tuin van de buren. Dat was even een hartverzakkingsmoment
Gelukkig weer terug in het hok gekregen
Houdininijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef Molo het volgende:
1 van de konijnen was trouwens ontsnapt.... en zat in de tuin van de buren. Dat was even een hartverzakkingsmoment
Gelukkig weer terug in het hok gekregen
weet ik veel, ik ga niet vragen ofzo, dat vind ik ook weer zo stom. Ik heb 2 voorzichtige hints gegeven en toen heb ik maar besloten snel weg te gaan, doeiiiiiquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat was het argument? Was de baby te moe?
nopequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het waren er twee achter elkaar. De eerste maar rechts voorbij getuft, de tweede braaf met een bocht omheen gereden.
Ging je de a13 op?
Dan was je het niet, dus heb je mij niet in de weg gezetenquote:
ja balen, het babyknijpen is toch altijd wel het enige hoogtepunt van het kraambezoekquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ga niet vragen ofzo, dat vind ik ook weer zo stom. Ik heb 2 voorzichtige hints gegeven en toen heb ik maar besloten snel weg te gaan, doeiiiii
neinz, die andere.quote:
klopt, al zou ik het wel doen als ik je zou zien rijdenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan was je het niet, dus heb je mij niet in de weg gezeten
konijnen komen ook niet echt als je ze roept...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
neinz, die andere.
Ik zag mezelf al in het donker al die tuinen door gaan
(of een nieuwe kopen)
Omdat het kan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
klopt, al zou ik het wel doen als ik je zou zien rijden
precies...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja balen, het babyknijpen is toch altijd wel het enige hoogtepunt van het kraambezoek
nope, zeker deze nog nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
konijnen komen ook niet echt als je ze roept...
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
klopt, al zou ik het wel doen als ik je zou zien rijden
kraamverband is nou ook niet echt een fascinerend inlees-onderwerpquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
precies...
maar goed, de naďeve verhalen van de moeder waren ook wel mooi hoor. Die is zonder enige achtergrondinfo zwanger geworden (gevalletje oeps) en heeft tot de bevalling zo'n beetje niks gelezen. Het fenomeen kraamverband en zulks kende ze dus nog niet tot ze het nodig had![]()
* Molo alvast bureau jeugdzorg inschakelt
whehehehe, helaasch ging hij de andere kant op, het oerwoud inquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Was garpig geweest als dat konijn bij de gluurbuur terecht was gekomen
Soort maandverband tot de macht vier, voor de liters bloed, en klonten zo groot als tennisballenquote:
nou ja, ze wist gewoon niets, echt niets.... verbazingwekkend wel voor iemand die in de gezondheidszorg werktquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kraamverband is nou ook niet echt een fascinerend inlees-onderwerp
Dat is wel echt matig. Het is ook niet alsof informatie moeilijk te vinden is ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
nou ja, ze wist gewoon niets, echt niets.... verbazingwekkend wel voor iemand die in de gezondheidszorg werkt
Jawel hoor, ik ben niet van plan zwanger te wordenquote:
en ze loopt normaal dagelijks langs de poli gynaecologie als ze naar haar werkplek looptquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel echt matig. Het is ook niet alsof informatie moeilijk te vinden is ofzo
Raar hier krijg je een boekje van de kraamzorg en daar staat best veel in. Zoveel moeite is het toch niet om dat te lezen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
nou ja, ze wist gewoon niets, echt niets.... verbazingwekkend wel voor iemand die in de gezondheidszorg werkt
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben niet van plan zwanger te worden
Maar het is een soort luier dus?
Voor sommige mensen is het een behoorlijke inspanning om iets anders te lezen dan feestboekquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Raar hier krijg je een boekje van de kraamzorg en daar staat best veel in. Zoveel moeite is het toch niet om dat te lezen.
liggen jouw kraammatrassen al klaar?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Raar hier krijg je een boekje van de kraamzorg en daar staat best veel in. Zoveel moeite is het toch niet om dat te lezen.
LOL, en compleet waarquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het een behoorlijke inspanning om iets anders te lezen dan feestboek
Godsammequote:
vergeet het bed op pootjes nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
liggen jouw kraammatrassen al klaar?
yep, je moet er natuurlijk eigenlijk een soort leeggelopen uitgelubberde skippybal bij bedenkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme
Dat het wordt getoond op zo'n modellenlichaam is dan wel weer humor
Yep op zolderquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
liggen jouw kraammatrassen al klaar?
De klossen staan ook al klaarquote:
Ik heb nog steeds geen beeld van een buik waar het kind net uitgefloept is. En hoe het vervolgens hersteld. Bestaan daar nou geen fotoreportages van?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, je moet er natuurlijk eigenlijk een soort leeggelopen uitgelubberde skippybal bij bedenken
onder het bed moeten ze!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep op zolder
[..]
De klossen staan ook al klaar
Jawel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen beeld van een buik waar het kind net uitgefloept is. En hoe het vervolgens hersteld. Bestaan daar nou geen fotoreportages van?
matje naast het bed? po voor in bed? tasje met spullen voor naar ziekenhuis, biefstuk uit de vriezer? (wel af en toe vervangen)quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep op zolder
[..]
De klossen staan ook al klaar
Nee nog een paar wekenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onder het bed moeten ze!!
Net als de zeilen en matrassen! En de afvoergoten!
nichtje van Koos deed een bikini aan week na haar bevalling (je moet er zin in hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen beeld van een buik waar het kind net uitgefloept is. En hoe het vervolgens hersteld. Bestaan daar nou geen fotoreportages van?
Heb je iets concreets?quote:
Even denken of ik de url nog weet...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je iets concreets?
Ik ben al een beetje aan het googelen
ik wil 'm ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even denken of ik de url nog weet...
zo te zien is dit na de buikwandcorrectiequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit een heul klein kind?
36/37 weken dacht ik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer moet je startklaar gaan liggen?
keizersnede en jong wijffie, dan krijg je zoietsquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit een heul klein kind?
O ja, die site met al die tienermoeders die huilen dat ze een kilo zwaarder zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
SCHAAR!
http://theshapeofamother.com/
tsja, boeiend. Het is maar een bikini.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Do not want
Paul vind me er nog prima uitzien, maar ik heb echt moeite met mijn flubberbuik met strepen hoornoooooit meer een bikini voor mij
dat was een ander toch? Die was echtquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ja, die site met al die tienermoeders die huilen dat ze een kilo zwaarder zijn
ben je toch te oud voor met je 30+quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Do not want
Paul vind me er nog prima uitzien, maar ik heb echt moeite met mijn flubberbuik met strepen hoornoooooit meer een bikini voor mij
Is dezequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
dat was een ander toch? Die was echttot de macht
37 is op tijdquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
36/37 weken dacht ik.
Po heb ik niet nodig ik moet toch in het ziekenhuis bevallen. Vluchttas komt over een week of 2 wel.
Is dat gek? De boel is behoorlijk opgerekt geweest, om maar te zwijgen van de zwellingen die na het baren ontstaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar als je dit zo ziet:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me dus altijd af, dat direct na de zwangerschap. Na de bevalling blijft er dus nog een stukje pens zitten, wat later dan blijkbaar weer weg gaat?
oh ja, iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
:-/quote:
Joh, dat zijn van die types die ook een foto van hun 30 kilo wegende lijf op feestboek zetten en erbij zetten "IK BEN DIK HE?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
http://theshapeofamother.(...)athing-it-anonymous/
4 weken postpartum en dan alweer zo'n buik
Zo erg dat ze dat zelf niet zien
godver, waarom klikken wij op dezelfdequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
http://theshapeofamother.(...)athing-it-anonymous/
4 weken postpartum en dan alweer zo'n buik
Zo erg dat ze dat zelf niet zien
In mijn logica is het een beetje als een ballon die leegloopt als het kind er eenmaal uitfloeptquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat gek? De boel is behoorlijk opgerekt geweest, om maar te zwijgen van de zwellingen die na het baren ontstaan
Die zijn tof!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
:-/
En och, is ook hoor, maar een badpak is wel veel saaier enzo. Ik heb nu dus maar een retro-badpak van topvintage
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn logica is het een beetje als een ballon die leegloopt als het kind er eenmaal uitfloept![]()
Het "17 years old" trok me meteenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
godver, waarom klikken wij op dezelfde
die heb ik zonder zwangerschap al, net als op mijn benen en armenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben allang blij dat ik geen striae op m'n tetters heb
DIE HEB IK WEL BINGOOOOquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben allang blij dat ik geen striae op m'n tetters heb
hehehehequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het "17 years old" trok me meteen
het is niet eerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
die heb ik zonder zwangerschap al, net als op mijn benen en armen
Mijn zus heeft na 2 kinderen een platte buik zonder enige streep
Dat dus, heb er ook nog niks bijgekregen. Mijn buik staat dan ook niet onder spanning ofzo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
die heb ik zonder zwangerschap al, net als op mijn benen en armen
Mijn zus heeft na 2 kinderen een platte buik zonder enige streep
Geef die vrouw een boterham!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeuzus![]()
http://theshapeofamother.com/blog/toned-after-twins-lindsay/
Ja, jouw huid is wel wat ergers gewend natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus, heb er ook nog niks bijgekregen. Mijn buik staat dan ook niet onder spanning ofzo.
precies, is weer een zorg minderquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is niet eerlijk
Voordeel: ik zal me nooit druk hoeven maken om zwangerschapsstrepen
Yep daarom ligt zo ook lekker dwars genoeg ruimte in die buikwandquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, jouw huid is wel wat ergers gewend natuurlijk![]()
vraagje aan Bubs, ik ken jou natuurlijk pas na je operatie. Maar hoeveel woog jij dan op je top? Ik kan me jou alleen voor de geest halen zoals je voor ej zwangerschap wasquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, jouw huid is wel wat ergers gewend natuurlijk![]()
150 kiloquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
vraagje aan Bubs, ik ken jou natuurlijk pas na je operatie. Maar hoeveel woog jij dan op je top? Ik kan me jou alleen voor de geest halen zoals je voor ej zwangerschap was
Wat is dezen?quote:
nee, die rugrolquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:08 schreef Molo het volgende:
En je kunt mij ook niet wijsmaken dat deze puur door het zwanger zijn zo dik is
Kijk alleen maar naar die kazige fattypants
[ afbeelding ]
ERMAGERD D'R TETTEN ZITTEN OP D'R RUG!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:08 schreef Molo het volgende:
En je kunt mij ook niet wijsmaken dat deze puur door het zwanger zijn zo dik is
Kijk alleen maar naar die kazige fattypants
[ afbeelding ]
Ah ok, thanks voor het delenquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je mijn foto's niet ongevraagdhier neerzetten alsjeblieft?
hahahaha, idd!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD D'R TETTEN ZITTEN OP D'R RUG!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het is echt een rug
Ja dat is zo iddquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, thanks voor het delen
Echt bizar veel afgegaan dan zeg, wow! Das een beste aanslag op je lijf geweest zo
En dan deze foto's plaatsenquote:age: 27
number of pregnancies/births : 1/1
age of child: 5.5
I am a plus size mom and wanted to represent more of us bigger moms since it is a little lacking. I am 324lbs at 5yrs postpartum. I am comfortable with my body, I deal with the constant pain of fibromyalgia every day and homeschool my 5yr old who has autism.
I was 250lb at 6weeks pp, but once my fibromyalgia started and I needed to start taking anti-depressants I started to pack on the weight. I probably rely on the therapeutic properties of chocolate too much some days, but its better than getting drunk. I have stretch marks everywhere, cellulite, rolls and scars from my gall bladder surgery, but my husband still finds me as sexy as the day I married him. I view my body as a map of my travels as a mother so far, one day I will lose some weight but these marks will always be with me and I am proud of them because inside my stomach I nurtured my child for 9mths. My breasts may sag but they breastfed my child for 2.5yrs.
I am woman, hear me roar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan het eerste commentaar wat ik lees
Het lijkt OUD welMY GOD!!!quote:Megan Says:
March 7th, 2011 at 7:47 am
You are one gorgeous momma!Your stretch marks are not bad at all, your skin looks beautiful. Confidence goes a LONG way in the bedroom, I can vouch for that one! I gain weight on antidepressants as well, and I have hashimoto’s disease (hypothyroidism), so I can empathize. I am heavier now than I was 4 months postpartum, but my sex life is better than ever and so is my confidence! Thanks for your lovely story
Ze is bizar gevaarlijk dik en zwaar, ze heeft vieze wratten tussen der tetten en is er super trots op
En vooral niks doen aan je gewicht als je fibromyalgie hebt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
het is wel fascinerend dhoe die broek zitquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het is echt een rug
nee, daar heb je echt een extra BH voor nodigquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat zit dan toch ook niet lekker
Roarquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan deze foto's plaatsen
Even in spoiler
En dan het eerste commentaar wat ik lees
Het lijkt OUD wel
[..]
MY GOD!!!
Ze is bizar gevaarlijk dik en zwaar, ze heeft vieze wratten tussen der tetten en is er super trots op
En vooral niks doen aan je gewicht als je fibromyalgie hebt
ook niet in een spoiler?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip je weet dat je die niet mag plaatsen?
het is net OUDquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:16 schreef Molo het volgende:
Ik heb die site maar weer weg geklikt
ik word er lichtelijk agressief van, met name de reacties van mensen, KUSJEKROEL EVERYWHERE!!!
Ik zou de gok niet nemenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ook niet in een spoiler?
Hmm, ik haal ze wel weg dan, SQ, wil jij dat ook doen?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou de gok niet nemen![]()
In het belang van je account en in het belang van de mensheid!
u bent in uw hart eigenlijk een oma, net als SQ en ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:18 schreef Dwyn het volgende:
Lol, ik zit naar reizen te zoeken en van één reis de me leuk leek die binnenkort vertrekt kun je de samenstelling zien van het gezelschap.
Grootste percentage is tussen de 61 en 75.
Je moet ook niet via peter langhout gaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:18 schreef Dwyn het volgende:
Lol, ik zit naar reizen te zoeken en van één reis de me leuk leek die binnenkort vertrekt kun je de samenstelling zien van het gezelschap.
Grootste percentage is tussen de 61 en 75.
oh had ik jou nog niet gezegd dat je post zo lief was? Sorry daarvoorquote:
Jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
u bent in uw hart eigenlijk een oma, net als SQ en ik
Dit is via De Jong Intraquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je moet ook niet via peter langhout gaan
ik al helemaal huilen enzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
oh had ik jou nog niet gezegd dat je post zo lief was? Sorry daarvoor
regel dan gewoon een hete vent/vrouw om met je mee te gaan!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dit is via De Jong Intra![]()
80 euro toeslag voor een eenpersoonskamer
Skjoe is net naar Lowlands geweest jongequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
u bent in uw hart eigenlijk een oma, net als SQ en ik
Ik ken weinig hete venten met mijn oma interesses!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
regel dan gewoon een hete vent/vrouw om met je mee te gaan!
Een neger!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
regel dan gewoon een hete vent/vrouw om met je mee te gaan!
en een dag eerder thuis gekomen emoslinger.gifquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skjoe is net naar Lowlands geweest jonge
nou vooruit dan. Ik zal je vergeven.quote:
geloof jij dat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skjoe is net naar Lowlands geweest jonge
kijk op secondlove.nl voor iemand die een relatie zoekt naast zijn relatie met een innerlijke omaquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ken weinig hete venten met mijn oma interesses!
Dit heb k ook keer gelezen, dat bijna bij iedereen het eerste kindje miskraam is maar dat het nog zo vroeg is dat je vaak nog niet eens weet dat je zwanger bent en t gewoon op ongesteld zijn lijkt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is echt zuur man, zo'n hartje maakt het denk ik wel instant anders
En idd, het nadeel van vroeg testen... ik las ergens op wiki een keer dat 90% van de bevruchtingen in een miskraam eindigt maar dat maar 15% als dusdanig herkend wordt omdat de andere 75% binnen 2-3 weken na bevruchting al mis gaan en dus "gewoon" als menstruatie beschouwd worden
Maar Isabel is er mooi wel!
Ik zat al op een datingsite (quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
kijk op secondlove.nl voor iemand die een relatie zoekt naast zijn relatie met een innerlijke oma
KUTHOERRRR, zie je wet, ik wist wel dat je me haatte! En dat alleen maar omdat ik de verjaardag van de buurjongen van Pippy was vergeten he! Nou, met mijn zwangerschapshoofd kan ik dat toch ook niet onthouden. Bovendien heb ik het druk, want ik moet nog 50 boomhutten breien voor de verjaardag van Sannemijntje die volgende week gaat trakteren op schoolquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou vooruit dan. Ik zal je vergeven.
50 boomhutten breienquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
KUTHOERRRR, zie je wet, ik wist wel dat je me haatte! En dat alleen maar omdat ik de verjaardag van de buurjongen van Pippy was vergeten he! Nou, met mijn zwangerschapshoofd kan ik dat toch ook niet onthouden. Bovendien heb ik het druk, want ik moet nog 50 boomhutten breien voor de verjaardag van Sannemijntje die volgende week gaat trakteren op school
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
KUTHOERRRR, zie je wet, ik wist wel dat je me haatte! En dat alleen maar omdat ik de verjaardag van de buurjongen van Pippy was vergeten he! Nou, met mijn zwangerschapshoofd kan ik dat toch ook niet onthouden. Bovendien heb ik het druk, want ik moet nog 50 boomhutten breien voor de verjaardag van Sannemijntje die volgende week gaat trakteren op school
Ik was ook bijna op de WC geborenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
serieus? Profiel/foto/s aanpassen dan, en snelquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zat al op een datingsite (![]()
![]()
) maar ik krijg alleen maar reacties van creepy lui.
je zet DUIDELIJK dat dat photoshop is!!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk Molo!
[ afbeelding ]
Mijn krullen
Zou je moeder dan ook doorgetrokken hebben?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was ook bijna op de WC geboren![]()
Waarnaar? Geen creepy lui?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus? Profiel/foto/s aanpassen dan, en snel
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
je zet DUIDELIJK dat dat photoshop is!!!
nee, want die moeten mee met het chemisch afval ivm besmettingsrisicoquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou je moeder dan ook doorgetrokken hebben?
Wel als ze had gezien dat het een ginger was
hehehehequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, want die moeten mee met het chemisch afval ivm besmettingsrisico
blijkbaar trek je nu creeps aanquote:
Mijn profielfoto is sowieso alleen wazig te zien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
blijkbaar trek je nu creeps aan
Dus veranderen die hap
die baby van vanavond was trouwens ook rood/oranjequote:
dan is dat hetquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn profielfoto is sowieso alleen wazig te zien.
daarom mocht je ze niet aanraken natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
die baby van vanavond was trouwens ook rood/oranje
succes met een gat in uw kussen snurken!quote:
Ja dankjewel he! Doei!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
succes met een gat in uw kussen snurken!
op zich wel terecht en vriendelijk van die ouders welquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom mocht je ze niet aanraken natuurlijk.
dabedoelik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
op zich wel terecht en vriendelijk van die ouders wel
matig is dat jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet eigenlijk ook slapen, om 4.30 de wekker weer. Ik heb alleen vanmiddag ook al een uur geslapen.
Ik zat achter de PC met de ogen dicht. Dus toen ben ik maar een dutje gaan doen. Maar nu niet meer moe. DRINK ALL THE WINE!quote:
Wat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
ik krijg net een whatsappje "wie gaat er mee stappen, ik ben over een kwartier op de Grote Markt"
potje goeie sex, dan wel masturberen werkt ook goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zat achter de PC met de ogen dicht. Dus toen ben ik maar een dutje gaan doen. Maar nu niet meer moe. DRINK ALL THE WINE!
vriendin die met nieuwe (onder haar niveau, maar dan nog) baan is begonnen en lekker de sneue vrijgezel van 32 uit hangt in haar proeftijd ook nogquote:
Eeeeh, op maandagavond?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
vriendin die met nieuwe (onder haar niveau, maar dan nog) baan is begonnen en lekker de sneue vrijgezel van 32 uit hangt in haar proeftijd ook nog
ja, maar daar slaap je niet lekkerder vanquote:
het is maandag! Maandag! Stappen op maandag mag alleen met carnaval en dan nog nie!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
vriendin die met nieuwe (onder haar niveau, maar dan nog) baan is begonnen en lekker de sneue vrijgezel van 32 uit hangt in haar proeftijd ook nog
yep.... vraag me af wat open is... en wie er mee gaat met haarquote:
Dat dus, en waarschijnlijk nog een paar keer extra nagespoeld om het zeker te wetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou je moeder dan ook doorgetrokken hebben?
Wel als ze had gezien dat het een ginger was
Cougar!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
yep.... vraag me af wat open is... en wie er mee gaat met haar
Ze had dit weekend wel weer een nieuw neukertje.... van 18
ze moet ook gewoon een keer volwassen worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is maandag! Maandag! Stappen op maandag mag alleen met carnaval en dan nog nie!
ja ik lig ook in bedquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, maar daar slaap je niet lekkerder van
(jij ging slapen trouwens)
die heeft nu de meest fantastische solosex met de sproeikopquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik lig ook in bedkan toch niet slapen nog want bb ligt nog in bad.
die ligt te fokken op zijn telefoonquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
die heeft nu de meest fantastische solosex met de sproeikop
lego sexquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die ligt te fokken op zijn telefoon
quote:
eindelijk! Stoer!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, ik heb me zojuist ingeschreven voor een hardloopevenement.
ermahgerd!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee jonge, Den Haag!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
ermahgerd!
http://www.marathonrotterdam.nl/home
Stuur hem een DM dat je wilt slapenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die ligt te fokken op zijn telefoon
ah gelukkig, ik heb geen sex, du geen gekke kindjesquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
functionele seks mag, maar niet op maandag, daar komen stomme kindjes van
heb je stef al naar anger management cursus gestuurd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:40 schreef Incantrix het volgende:
FuckStef heeft vandaag mijn oor geschopt en toen heb ik m'n el cheapo oorbellen eruit gehaald en net dacht ik 'dan doe ik gewoon van die chirurgisch stalen terug'. En toen 'ohnee toch niet' en nu krijg ik ze niet meer los
chaos! Paniek!
ik zou dat pootje er denk ik zo *PLOP* even uitgetrokken hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je stef al naar anger management cursus gestuurd?
Eh, nou, morgen hebben we wel onze eerste sessie met een opvoedkundige psycholoog (ofzo) om het één en ander wat te stroomlijnen jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je stef al naar anger management cursus gestuurd?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eh, nou, morgen hebben we wel onze eerste sessie met een opvoedkundige psycholoog (ofzo) om het één en ander wat te stroomlijnen ja![]()
Ik spaar alvast voor als de mannen met de witte jas mey heul lange mouwen 1 van ons 2 komt halenquote:
OH!! Graaaaag!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb deze als poster, is wel groot, hebben?
[ afbeelding ]
hij wordt ooit vanzelf 18quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik spaar alvast voor als de mannen met de witte jas mey heul lange mouwen 1 van ons 2 komt halen
Okay dan kan je hem namelijk woensdag in de auto meenemenquote:
hoe kan dat nou??quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:46 schreef Incantrix het volgende:
Kuter is geen beweging meer in te krijgen gewoon, godver shit crap klote
SORRY VOOR DEN EVENTUELE VOLGENDE MEETquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay dan kan je hem namelijk woensdag in de auto meenemen
had em al bewaard voor meet maar ik dacht dit is makkelijker hoef ik er niet mee te slepen
door te veel zombie spelletjes? Of hoe?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
SQ, ik begin wel bang te worden dat we hem verkloot hebben tbh
Welnee mafketel, dat komt echt wel goed hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ermagerd bel Nanny Jo dan mag je op TLCquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
marktplaatsquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welnee mafketel, dat komt echt wel goed hoor.
En anders verkoop je hem op marktplaats en doe je met de kleine poging 2
of dit! En anders, cesar milaan!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd bel Nanny Jo dan mag je op TLC![]()
dan kunnen wij trix van die derpmailtjes gaan sturen sq :vquote:
NOG BETER!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of dit! En anders, cesar milaan!
kan ik m ruilen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan kunnen wij trix van die derpmailtjes gaan sturen sq :v
zo van
IK GEEF JE VIJF EURO VOOR KINT INCL BED EN ALLE BENODIGDHEDEN EN GELIEVE DAT JE EM OOK NOG FF BRENGT GR GR
Omdat we zulke bazenoplossingen hebbenquote:
En de verzendkosten gratis!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we 50% van die 5 euro af want kint is natuurlijk wel aardig defect
ja, flinke gebruikssporen enzo. Daar betaal ik geen zgan-prijs voorquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we 50% van die 5 euro af want kint is natuurlijk wel aardig defect
al die mensen met hun opleidingenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat we zulke bazenoplossingen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |