Jah, ik was er wel echt enórm klaar mee. Maar ik mag al blij zijn dat ik het niet heel erg heb (het heet hypermesis gravidarus), er zíjn ook mensen die hun hele zwangerschap aan de sonde zittenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel matig jaals het ook serieus aanhoudt
Dat klinkt als een spreuk uit Harry Pottertquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik was er wel echt enórm klaar mee. Maar ik mag al blij zijn dat ik het niet heel erg heb (het heet hypermesis gravidarus), er zíjn ook mensen die hun hele zwangerschap aan de sonde zittenbij was uitdroging te voorkomen met medicatie.
Gotver, blij dat ik dat niet had. Ik was alleen maar huge en aan het einde wat gammel hier en daar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik was er wel echt enórm klaar mee. Maar ik mag al blij zijn dat ik het niet heel erg heb (het heet hypermesis gravidarus), er zíjn ook mensen die hun hele zwangerschap aan de sonde zittenbij was uitdroging te voorkomen met medicatie.
Daar was ik vooraf erg bang voor. Maar kotsen hoef ik niet meer als normaal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu je het zegt!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klinkt als een spreuk uit Harry Pottert![]()
*hypermesis gravidarus!!!*quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Verdomme, hoe hip is dat!
Fijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar was ik vooraf erg bang voor. Maar kotsen hoef ik niet meer als normaal.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*hypermesis gravidarus!!!*
*tegenstander braakt zijn ingewanden uit*
ja, daar sta ik niet altijd bij stil, dat jij zo veel zwangerschappen hebt gehadquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijnhet ka ook heel erg verschillen hoor, mijn vierde of vijfde zwangerschap was er inééns een waar ik mezelf hélemaal de tering at, niet normaal. HONGER!! En die daarna mocht ik geloof ik aan het infuus
Ik mag niet mopperen. Het wordt nu wel zwaarder dat is niet zo gek natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijnhet ka ook heel erg verschillen hoor, mijn vierde of vijfde zwangerschap was er inééns een waar ik mezelf hélemaal de tering at, niet normaal. HONGER!! En die daarna mocht ik geloof ik aan het infuus
Ze oefenen alvast voor als ze veertien zijn en halfnakende foto's gaan verspreiden met tuitmuiltjequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef milka82 het volgende:
Dat je de foto's op je Pad bekijkt voor een blije Nano en dit tegenkomt..
[ afbeelding ]
Hoe maak ik een emoslinger, hahahahaha!ze hebben het niet van mij
Een spons die zo hoerig is als deze welquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef milka82 het volgende:
Dat je de foto's op je Pad bekijkt voor een blije Nano en dit tegenkomt..
[ afbeelding ]
Hoe maak ik een emoslinger, hahahahaha!ze hebben het niet van mij
d'awwwwwwquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef milka82 het volgende:
Oké, dan hier blije Nano
[ afbeelding ]
Wanneer hij lacht krult ie zijn tongetje zo lief op
Wat een cutiequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef milka82 het volgende:
Oké, dan hier blije Nano
[ afbeelding ]
Die tong is wel briljantquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef milka82 het volgende:
Oké, dan hier blije Nano
[ afbeelding ]
Geeft niet hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daar sta ik niet altijd bij stil, dat jij zo veel zwangerschappen hebt gehadGing het dan vroeg mis steeds?
(als je vervelend vindt moet je het zeggen hoor!)
Van je lief? Hoe is het daarmee? En hoeveel weken ben je nu?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik mag niet mopperen. Het wordt nu wel zwaarder dat is niet zo gek natuurlijk.
Moet veel zelf doen en de stress maken het zwaar.
Och! Dat tongetje idd!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef milka82 het volgende:
Oké, dan hier blije Nano
[ afbeelding ]
Ja dat is echt zuur man, zo'n hartje maakt het denk ik wel instant andersquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Milka, hahaha!! Nog 2 jaar en ze hebben een bjoetieblog
[..]
Geeft niet hooren nee, is helemaal a-ok
het verschilde heel erg, meestal tussen de 6 en de 9 weken. De dikste crap was alleen dat ze extra echo's gingen doen omdat het telkens mis ging, om me in de gaten te houden. Vaak hadden we dan dus al een hartje zien kloppen
maar we tellen ook alleen de miskramen waarbij het écht al een hartje had als miskraam, als we alle positieve testen moeten tellen komen we pas echt hoog in de WTF-ranking
![]()
Om heel eerlijk te zijn hadden we Isabel niet meer verwacht. Niet levend, althans.
Van mij mag je doorspammen hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:21 schreef milka82 het volgende:
Thanks ladies, hij is ook wel lief hoor ( wanneer hij niet jankt, hehehe). Maar ik ga nu stoppen met mijn kroost spammen, voor het geval jullie denken dat ik op Crocs loop met pittig kort rood haar.
je draagt wel witte leggings onder een spijkerrokjequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:21 schreef milka82 het volgende:
Thanks ladies, hij is ook wel lief hoor ( wanneer hij niet jankt, hehehe). Maar ik ga nu stoppen met mijn kroost spammen, voor het geval jullie denken dat ik op Crocs loop met pittig kort rood haar.
34w2dquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van je lief? Hoe is het daarmee? En hoeveel weken ben je nu?
Ik zweer, ik heb geen witte leggings ( meer), hahahaha!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je dragt wel witte leggings onder een spijkerrokje![]()
![]()
Dit, blije koters kan ik handelen, maar de rest wordt snel tmi. (Qua beeld, that is.)quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
En milka, zolang het geen volgescheten luiers zijn vind ik het allemaal best
Als Nano het nu presteert om zelfstandig op de plee te schijten vind ik het nog best gerechtvaardigd om dat op feestboek te zettenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik zweer, ik heb geen witte leggings ( meer), hahahaha!
Peach is echt een meisjes Stef!
Dude, wie zet dat op de foto?! Het is al erg genoeg wanneer je er kokhalzend boven hangtquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als Nano het nu presteert om zelfstandig op de plee te schijten vind ik het nog best gerechtvaardigd om dat op feestboek te zetten
MAAR GEEN FOTO"Squote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als Nano het nu presteert om zelfstandig op de plee te schijten vind ik het nog best gerechtvaardigd om dat op feestboek te zetten
Echt, dan bel ik Hart van Nederland!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klopt idd, hoeveel er exact mis gaat is ook moeilijk te meten, want veel mensen weten het ook gewoon niet, die denken gewoon heftig ongesteld te zijn. Ik testte ook meestal pas met 2 weken over tijd op een gegeven moment, dat verzachtte het wat. Alhoewel ik ondertussen zo getraind was dat ik het al enórm snel wist. Zo'n zweem van misselijkheid en dan gaan janken om iets heel doms. Zoals die keer op weg naar m'n werk, Michael Jackson op de mp3-speler en dan gaan janken omdat hij dood is en het was zo'n zielig mensquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is echt zuur man, zo'n hartje maakt het denk ik wel instant anders
En idd, het nadeel van vroeg testen... ik las ergens op wiki een keer dat 90% van de bevruchtingen in een miskraam eindigt maar dat maar 15% als dusdanig herkend wordt omdat de andere 75% binnen 2-3 weken na bevruchting al mis gaan en dus "gewoon" als menstruatie beschouwd worden
Maar Isabel is er mooi wel!
misschien win je dan wel een huiskamerconcert van Rinusquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef milka82 het volgende:
[..]
Echt, dan bel ik Hart van Nederland!
Als een baby van een paar maanden zonder begeleiding op een plee zie wil ik daar heul wel foto's van zien!quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klopt idd, hoeveel er exact mis gaat is ook moeilijk te meten, want veel mensen weten het ook gewoon niet, die denken gewoon heftig ongesteld te zijn. Ik testte ook meestal pas met 2 weken over tijd op een gegeven moment, dat verzachtte het wat. Alhoewel ik ondertussen zo getraind was dat ik het al enórm snel wist. Zo'n zweem van misselijkheid en dan gaan janken om iets heel doms. Zoals die keer op weg naar m'n werk, Michael Jackson op de mp3-speler en dan gaan janken omdat hij dood is en het was zo'n zielig mens
Van de baby op de pot, vooruut. Het resultaat mag je houden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als een baby van een paar maanden zonder begeleiding op een plee zie wil ik daar heul wel foto's van zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |