Jah, ik was er wel echt enórm klaar mee. Maar ik mag al blij zijn dat ik het niet heel erg heb (het heet hypermesis gravidarus), er zíjn ook mensen die hun hele zwangerschap aan de sonde zittenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel matig jaals het ook serieus aanhoudt
Dat klinkt als een spreuk uit Harry Pottertquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik was er wel echt enórm klaar mee. Maar ik mag al blij zijn dat ik het niet heel erg heb (het heet hypermesis gravidarus), er zíjn ook mensen die hun hele zwangerschap aan de sonde zittenbij was uitdroging te voorkomen met medicatie.
Gotver, blij dat ik dat niet had. Ik was alleen maar huge en aan het einde wat gammel hier en daar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik was er wel echt enórm klaar mee. Maar ik mag al blij zijn dat ik het niet heel erg heb (het heet hypermesis gravidarus), er zíjn ook mensen die hun hele zwangerschap aan de sonde zittenbij was uitdroging te voorkomen met medicatie.
Daar was ik vooraf erg bang voor. Maar kotsen hoef ik niet meer als normaal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu je het zegt!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klinkt als een spreuk uit Harry Pottert![]()
*hypermesis gravidarus!!!*quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Verdomme, hoe hip is dat!
Fijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar was ik vooraf erg bang voor. Maar kotsen hoef ik niet meer als normaal.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*hypermesis gravidarus!!!*
*tegenstander braakt zijn ingewanden uit*
ja, daar sta ik niet altijd bij stil, dat jij zo veel zwangerschappen hebt gehadquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijnhet ka ook heel erg verschillen hoor, mijn vierde of vijfde zwangerschap was er inééns een waar ik mezelf hélemaal de tering at, niet normaal. HONGER!! En die daarna mocht ik geloof ik aan het infuus
Ik mag niet mopperen. Het wordt nu wel zwaarder dat is niet zo gek natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijnhet ka ook heel erg verschillen hoor, mijn vierde of vijfde zwangerschap was er inééns een waar ik mezelf hélemaal de tering at, niet normaal. HONGER!! En die daarna mocht ik geloof ik aan het infuus
Ze oefenen alvast voor als ze veertien zijn en halfnakende foto's gaan verspreiden met tuitmuiltjequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef milka82 het volgende:
Dat je de foto's op je Pad bekijkt voor een blije Nano en dit tegenkomt..
[ afbeelding ]
Hoe maak ik een emoslinger, hahahahaha!ze hebben het niet van mij
Een spons die zo hoerig is als deze welquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef milka82 het volgende:
Dat je de foto's op je Pad bekijkt voor een blije Nano en dit tegenkomt..
[ afbeelding ]
Hoe maak ik een emoslinger, hahahahaha!ze hebben het niet van mij
d'awwwwwwquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef milka82 het volgende:
Oké, dan hier blije Nano
[ afbeelding ]
Wanneer hij lacht krult ie zijn tongetje zo lief op
Wat een cutiequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef milka82 het volgende:
Oké, dan hier blije Nano
[ afbeelding ]
Die tong is wel briljantquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef milka82 het volgende:
Oké, dan hier blije Nano
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |