Misschien heeft de NOS daar een filmpje overquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michel Jansen is de wijken in geweest
Dan zou ik misschien niet eens meer het veld op gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pelle zat op een gegeven moment ook naast Gils Swerts in de bus. Toen zat zijn carrière in een dip.
was moeilijk leesbaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:40 schreef muzas het volgende:
ik miste het spandoek.. wat stond er op?
hash coke en pillenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:40 schreef muzas het volgende:
ik miste het spandoek.. wat stond er op?
FOX heeft wel alien geluidquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Radiogeluid.
Dat heeft VI wel, maar FOX niet.
Alleen 90 minuten lang.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOX heeft wel alien geluid
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:42 schreef Shreyas het volgende:
Dat zullen wellicht de ex-Feyenoordsupporters zijn die naar Twente zijn overgelopen drie-vier jaar geleden.
Ik zit nu al té lang naar die zin te kijken en me te bedenken waar ik m gehoord heb...quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja. Maar een hond gaat liggen en een mens gaat door.
Misschien wil Tony Fernandes ook wel investeren in NEC.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat Giedo van der Garde dan ook rondjes rijden in de Goffert?
Ene A. Pastoor uit Nijmegenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zit nu al té lang naar die zin te kijken en me te bedenken waar ik m gehoord heb...
Logo's van NEC op de Caterham van Giedo. Zelfde principe als het samenwerkingsverband tussen Sauber en Chelsea. Moet kunnen toch.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wordt chauffeur van de NEC bus.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Volgens mij is NEC al een sponsor van een F1 team.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Logo's van NEC op de Caterham van Giedo. Zelfde principe als het samenwerkingsverband tussen Sauber en Chelsea. Moet kunnen toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is NEC al een sponsor van een F1 team.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
FOX topic is een deur verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je hebt gelijk. Ook al op die verdraaide Sauber.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan NEC Robin Frijns er wel in krijgen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ook al op die verdraaide Sauber.
[ afbeelding ]
Misschien dus een samenwerkingsverband tussen NEC en Chelsea. Zal Vitesse leuk vinden.
Dat leek me evident ja.quote:
Schaken heet hij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
Blind had Schakel volledig in z'n zak zitten.
Niet dat dat een prestatie is.
Ja, maar is dat de verdienste van blind... of...quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blind had geen enkel probleem gisteren tegen Schaken/Verhoek
Ja inderdaadquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:51 schreef Pedroso het volgende:
Wat is dit voor clown ? Echt een Feyenoord supporter, meer tegen Ajax dan voor zijn eigen club.
echt grappigquote:
Dudequote:
Dat zijn de allerdomstequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:51 schreef Pedroso het volgende:
Wat is dit voor clown ? Echt een Feyenoord supporter, meer tegen Ajax dan voor zijn eigen club.
Een echte rotterdammer is nergen vóór, maar overal tegen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:51 schreef Pedroso het volgende:
tikkie takkie voetbal!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans snapt niet dat dat het spel van Ajax is.
terugspelen op de keeper?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, maar Fischer en vooral Bojan brengen vooralsnog echt veel te weinig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft FOX daar de beelden van?
Hans doet ook meerdere facepalms.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Evertjan het volgende:
en dan Hans Kraaij jr ordinair vinden
Hij is familie van Sinterclasie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een schokkende conclusie, Clasie is overschat.
Uh, okéquote:
Echte komiek deze man.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is familie van Sinterclasie.
had jij ze ook alle 150?quote:
Mooi portret van Sjekquote:
waar is het te zien?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Sneijder zet Galatasaray op voorsprong, ja ja mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |