daar ben ik het totaal niet met je eens , ze zeggen juist dat marokkanen de grootste snikkel hebben ter wereld , marokkanen zeggen het ook persoonlijk tegen me wij marokkanen hebben de grootste snikkel niemand heeft groter dan ons dood serieus vertellen ze het. ze willen echt in alles de beste zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:21 schreef UpsideDown het volgende:
Daarentegen schijnen ook de kleinste snikkel ter wereld te hebben.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:22 schreef LuckyGoo het volgende:
[..]
daar ben ik het totaal niet met je eens , ze zeggen juist dat marokkanen de grootste snikkel hebben ter wereld , marokkanen zeggen het ook persoonlijk tegen me wij marokkanen hebben de grootste snikkel niemand heeft groter dan ons dood serieus vertellen ze het. ze willen echt in alles de beste zijn.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:22 schreef LuckyGoo het volgende:
[..]
daar ben ik het totaal niet met je eens , ze zeggen juist dat marokkanen de grootste snikkel hebben ter wereld , marokkanen zeggen het ook persoonlijk tegen me wij marokkanen hebben de grootste snikkel niemand heeft groter dan ons dood serieus vertellen ze het. ze willen echt in alles de beste zijn.
Marokkanen liegen dus ook, want Anapolon is de krachtigste Steroïde ooit en verboden in NL!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:39 schreef TomAdorson het volgende:
Weer hetzelfde troll met z'n Marokkanen topic?
Ik heb gehoord dat negers uit zichzelf gespierder zijn dan blanken, terwijl blanken toch beter zijn in powerliften. Maar over Marokkanen hoor ik niks behalve dat Badr Hari een hoede kickbokser is, maar Marokkanen zijn echt niet zo gespierd IRL.
En de dopingsmiddel die Badr Hari mee werd betrapt is een dopingsmiddel dat iemand's uithoudingsvermogen verbeterd, maar niet je spieren.
ook nog te pussy om een spuit te zetten zo te lezenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Marokkanen liegen dus ook, want Anapolon is de krachtigste Steroïde ooit en verboden in NL!
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxymetholone
bang voor naaldenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ook nog te pussy om een spuit te zetten zo te lezen
Eens met ditquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ook nog te pussy om een spuit te zetten zo te lezen
Right.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:22 schreef LuckyGoo het volgende:
Marokkanen zijn gespierder dan Negers, Blanke Mannen enz..
dat is wel algemeen bekend , als je kijkt na de Kickboks wedstrijden op hoog nivo zijn het toch de Marokkanen met de meeste sterke bodies..Ik heb het over sportieve Marokkaanse jongens .
ze krijgen snel resultaat.ik denk eerlijk gezegt dat Marokkaanse jongens gewoon de aanleg voor hebben en het gewoon echt in hun genen zetten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |