leugens, de familie van the doctor is dood.quote:
Dan is het de familie van Alliga Tor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
leugens, de familie van the doctor is dood.
DOOOOOOD, ZEG IK JE!
wacht maar op Moder a Torquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan is het de familie van Alliga Tor.
Twee kinderen zelfs...quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ja en die twee samen hebben ook een kindje : Mo Tor hebben ze hem genoemd.
Ro Tor is geadopteerd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Twee kinderen zelfs...
Mo Tor en Bo Tor.
En ze weten nu al waar ze gaan werken later, namelijk in een kernreacTorquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Twee kinderen zelfs...
Mo Tor en Bo Tor.
of als ambulancebroeder, met een Defibrilla Tor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
En ze weten nu al waar ze gaan werken later, namelijk in een kernreacTor
Fixed and QFT.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Alle zorgverzekeraars zijn kut en mogen hard op hun bek gaan (lees: falliet gaan)
De reclame doet anders vermoeden. Module aan. Floep. Module uit. Floep.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef trovey het volgende:
Had je wat anders verwacht met die modules...
Leuke monitor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
De reclame doet anders vermoeden. Module aan. Floep. Module uit. Floep.
[ afbeelding ]
Bedankt overigens, voor de enige inhoudelijke reactie.
Hey die vrouw links is dat Doc Tor?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad niet het verzekeren per seconde, betalen per seconde die ze lijken te adverteren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb voetkanker (of iets vergelijkbaars) waardoor ik zooltjes nodig heb (haha, is maar goed dat ik neit meer op de middelbare school zit).quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet het verzekeren per seconde, betalen per seconde die ze lijken te adverteren.
Minimaal een maand per module dus, en dan nog de wachttijden. Alsof je 6 maanden vantevoren weet dat je vaccinaties nodig hebt ofzo.
Hey, maar het klinkt leuk! Aan/Uit! Handig!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb voetkanker (of iets vergelijkbaars) waardoor ik zooltjes nodig heb (haha, is maar goed dat ik neit meer op de middelbare school zit).
Die kosten 171 euro. Maar dan kun je dus niet ff snel je module aanzetten en ze bestellen. Ze zijn daar tenslotte ook niet gek.
Nou, daar ben ik het dus niet mee eens.
Ik heb trouwens eens uitgerekend dat als ik de 'bril' module aanzet (haha, is maar goed dat ik neit meer op de middelbare school zit) dat ik dan in 3 jaar tijd 450 euro betaal en slechts 150 euro vergoed krijg. Dus dat heb ik ook maar uitgezet.
Reclames laten nooit de waarheid zien, kijk maar naar een gemiddelde huidcrčme of mascara-reclame en geen dank, ik probeer altijd inhoudelijk te reageren...althans dat probeer ik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je moet ts niet zo tor menteren, hij heeft het al zo moeilijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:35 schreef LethalNinja het volgende:
Dit topic is als een tor nado, even hevig en daarna is het opgelost. Achja, -L inja
Is een reclame ooit op de werkelijkheid gebaseerdquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:23 schreef doppelgänger het volgende:
Je klacht is dus de reclame het mooier voorspiegelt dan het in werkelijkheid is..?![]()
Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen decennia?
Dat kun je lezen in de polisvoorwaarden achterlijke mongool.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:02 schreef Kreator het volgende:
[i]Beste meneer K. Tor,
Sowieso is het een kutbedrijf, want ze maken reclame voor module aan/uit, maar dan zit er godverdomme wel een wachttijd op van 6 maanden (of meer). Oplichters..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |