abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130251564
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:34 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dat is helemaal geen synoniem voor aspartaam droefdruif
Maar dat is een enorm eng stofje, fenylalanine!! Daar kunnen je hersenen van beschadigen en kan je geestelijk gehandicapt raken :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130251606
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dat is een enorm eng stofje, fenylalanine!!
Moet je het eens 100x snel proberen uit te spreken, dat is pas eng.
pi_130251726
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:14 schreef Specularium het volgende:

Moet je het eens 100x snel proberen uit te spreken, dat is pas eng.
Fenylketonurie klinkt nòg enger, doordat je dat keton zo lekker hard kunt uitspreken :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:27:05 #104
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_130254045

Wel leuke reclame onder dit topic :+
pi_130254248

Ga ik voor sparen :P

https://www.stevija.nl/Stevia-Producten/Diversen/Rawfood-Blender/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:39:19 #107
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_130255808
Aspartame for you hippie motherfuckers!
pi_130255848
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:39 schreef Hiatus het volgende:
Aspartame for you hippie motherfuckers!
okéeeeeeeeeeeee :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:10:01 #109
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130256855
Gaan jullie even ergens anders slowchatten en de clown uithangen?

Tevens is bron van fenylalanine wel degelijk een aanduiding om aspartaam mee te verdoezelen. Dat is algemeen bekend. Ik zeg nergens dat het een synoniem voor aspartaam is tevens, dat is een hele andere definitie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_130257142
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:17 schreef Weakling het volgende:
Ik weet alleen niet wat jij makkelijk halen noemt, maar 10 glazen firsdrank met aspartaam voor het kind of 25 glazen frisdrank met aspartaam voor de volwassene uit mijn voorbeeld is nogal wat. En ja het zit in heel veel producten, maar frisdrank is de koploper. Zou het kind maar 5 glazen fris krijgen, dan moet ie bijvoorbeeld drie liter yoghurt of anderhalve kilo kauwgum per dag er bij eten om over de limiet te komen.
Bovendien is aspartaam een mild osmotisch laxeermiddel, dus tegen de tijd dat je inname in de buurt van de maximum veilige dosis komt, heb je een gedeelte alweer uitgescheten en heb je wel iets anders aan je hoofd dan "laat ik nog eens een glaasje frisdrank nemen". :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:33:02 #111
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_130257745
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:10 schreef BaajGuardian het volgende:

Tevens is bron van fenylalanine wel degelijk een aanduiding om aspartaam mee te verdoezelen.
_O-

Dat staat er verplicht op zodat fenylketonurie-patiënten het kunnen vermijden. Wat een onzin kraam je weer uit met je complottheorieën.
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:37:16 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_130257880
Ach feit blijft dat het publiek dan wel niet onbewust slechte gevoelens bij aspartaam hebben. In den beginne stond BEVAT ASPARTAAM groot op de voorkant gedrukt omdat het hip was. Die hipheid is nogal afgenomen en het woord aspartaam wordt nu zo veel mogelijk vermeden.

Ik ben al lang blij dat ik het gewoon verschrikkelijk smerig vind smaken dus dat ik het daarom ontwijk. Kan ik het hele je krijgt er wel of geen kanker van gezeur ontwijken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:08:07 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130258930
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:37 schreef jogy het volgende:
Ach feit blijft dat het publiek dan wel niet onbewust slechte gevoelens bij aspartaam hebben. In den beginne stond BEVAT ASPARTAAM groot op de voorkant gedrukt omdat het hip was. Die hipheid is nogal afgenomen en het woord aspartaam wordt nu zo veel mogelijk vermeden.

Ik ben al lang blij dat ik het gewoon verschrikkelijk smerig vind smaken dus dat ik het daarom ontwijk. Kan ik het hele je krijgt er wel of geen kanker van gezeur ontwijken.
Bij mij is het zoals ik al 30 keer heb aangehaald (waarom voel ik me daar nog toe verplicht, volgende keer reageer ik nieteens meer op mensen die op mij persoonlijk gaan lopen fitten) omdat ik overtuigd ben dat iets dat enkel bestaat uit commercieel doel niet in het lichaam hoort.

Of je er wel of niet k van krijgt is bij mij ook niet van belang, dat krijg je anders ook wel van de umts / wifi / cellphones / uitlaatgassen / ozon / deeltjes / asbest / en nog 10.000 dingen waar we gewillig in en mee rond blijven lopen. (tot ik eens een koffer geld vind, dan ben ik dezelfde dag nog op de eilanden, en niet die van nederland)
pi_130259078
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Bij mij is het zoals ik al 30 keer heb aangehaald (waarom voel ik me daar nog toe verplicht, volgende keer reageer ik nieteens meer op mensen die op mij persoonlijk gaan lopen fitten) omdat ik overtuigd ben dat iets dat enkel bestaat uit commercieel doel niet in het lichaam hoort.

Of je er wel of niet k van krijgt is bij mij ook niet van belang, dat krijg je anders ook wel van de umts / wifi / cellphones / uitlaatgassen / ozon / deeltjes / asbest / en nog 10.000 dingen waar we gewillig in en mee rond blijven lopen. (tot ik eens een koffer geld vind, dan ben ik dezelfde dag nog op de eilanden, en niet die van nederland)
Maar waarom doe je zo je best om andere mensen te overtuigen?
Als jij die rotzooi niet wil eten dan doe je dat toch gewoon niet, ik heb ook liever iets plantaardigs
dan chemisch, maar als andere mensen het geen probleem vinden dan moeten ze dat toch zelf
weten, la maar gaan denk ik dan :') zou je ook moeten doen, scheelt een hoop gezeik :+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:15:26 #115
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130259142
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar waarom doe je zo je best om andere mensen te overtuigen?
Als jij die rotzooi niet wil eten dan doe je dat toch gewoon niet, ik heb ook liever iets plantaardigs
dan chemisch, maar als andere mensen het geen probleem vinden dan moeten ze dat toch zelf
weten, la maar gaan denk ik dan :') zou je ook moeten doen, scheelt een hoop gezeik :+
Ik draag enkel mijn optiek uit ik doe verder niet mn best, als mensen lekker met een blinddoek voor willen blijven eten en drinken (lees: zonder zich druk te maken over ingrediënten) moeten mensen dat mooi zelf weten, al vind ik het bij kinderen wel ernstig aangezien die het zouden moeten hebben van het beter weten van hun ouders.. maar ok, er lopen ook kinderen rond met een vader die elke avond 4 kratten bier voor zn pens heeft staan dus hey.
pi_130259188
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik draag enkel mijn optiek uit ik doe verder niet mn best, als mensen lekker met een blinddoek voor willen blijven eten en drinken (lees: zonder zich druk te maken over ingrediënten) moeten mensen dat mooi zelf weten, al vind ik het bij kinderen wel ernstig aangezien die het zouden moeten hebben van het beter weten van hun ouders.. maar ok, er lopen ook kinderen rond met een vader die elke avond 4 kratten bier voor zn pens heeft staan dus hey.
Daarom en ze krijgen te vreten bij Mac Donald dus wat moet je je dan nog druk maken :z
pi_130259339
Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen, gaat nu nergens meer over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')