SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Rood, of donker blauw, dat lichte is niks.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Ik vind dat rode echt veel mooier, maar ik begrijp inmiddels de redenen om te switchenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dus TT heeft al 2 dogtags.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat rode natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Donker blauw is al helemaal lelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Rood, of donker blauw, dat lichte is niks.
Dubbel t vs dubbel d hihiquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dus TT heeft al 2 dogtags.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oranje... [vdm] jizzz [/vdm]quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Donker blauw is al helemaal lelijk.Dan maar bij rood blijven denk ik.
Hij heeft na gisteravond geen zin meer om te postenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:23 schreef DutchSL het volgende:
Maar DS2 is toch helemaal niet definitief weg ?
Toch?
Wees gerust.. jouw dogtag komt later bij TT.quote:
Ik ga nu voor jouw dogtagquote:
Die komt wel weer terug als hij een goedkope Ikeme op de kop tiktquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:23 schreef DutchSL het volgende:
Maar DS2 is toch helemaal niet definitief weg ?
Toch?
Jij moet blijvenquote:
`quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als DS2 stopt met posten is deze reeks kaput
Zhano heeft hem weggejaagdquote:
Straks hebben we de reeks voor onszelfquote:
Neuh, sommige mensen hier zijn wel OK.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Straks hebben we de reeks voor onszelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ik twee weken geleden ofzo, tof spelquote:
Nou gaat onze Verlosser aka Better than Bojan hem voorbijlopenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Milan zonder De Sciglio en Antonini
Costant op LB dus, Bakkali had hem constant voorbijgelopen
Mij welquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:42 schreef Ozz-03 het volgende:
Eigenlijk ideaal voor PSV en Fenerbahce dat 'topclubs' als Milan en Arsenal niet de oude zijn. Bij Arsenal is de halve selectie geblesseerd of geschorst. En Milan heeft buiten een geweldig aanval geen echte toppers achterin.
Het zou me echt niks verbazen als PSV en Fenerbahce door gaan naar de groepsfase.
Hahahahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:42 schreef Ozz-03 het volgende:
Eigenlijk ideaal voor PSV en Fenerbahce dat 'topclubs' als Milan en Arsenal niet de oude zijn. Bij Arsenal is de halve selectie geblesseerd of geschorst. En Milan heeft buiten een geweldig aanval geen echte toppers achterin.
Het zou me echt niks verbazen als PSV en Fenerbahce door gaan naar de groepsfase.
PSV heeft de voordeel dat het beschikt over een jong en gretig elftal dat nog niks heeft gewonnen. In dit soort wedstrijden zou dat wel eens cruciaal kunnen zijn. Gewoon iedere keer een halve seconde eerder zijn dan je tegenstander. Helemaal als je die verhalen mag geloven over het thuispubliek van Milan.quote:
En Constant rijdt Constant in Opel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Ja en anders laat invaller Park hem Constant geParkeerd staan.
(damn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij 1 wedstrijd ja. Bij eerste wedstrijd Uit en daarna Thuis, zou kunnen. Bij eerst thuis, uitgeslotenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
PSV heeft de voordeel dat het beschikt over een jong en gretig elftal dat nog niks heeft gewonnen. In dit soort wedstrijden zou dat wel eens cruciaal kunnen zijn. Gewoon iedere keer een halve seconde eerder zijn dan je tegenstander. Helemaal als je die verhalen mag geloven over het thuispubliek van Milan.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En Constant rijdt Constant in Opel.Was dat een bericht van DSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Wat een grapjas
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Djeetjequote:Op maandag 19 augustus 2013 15:49 schreef v0lt026 het volgende:
Wie heeft de Toefmeister weggejaagd eigenlijk??
http://paulvi.nl/fifa/quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:49 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft Iemand die site waar alle potenties van spelers in carriere staan?
Goed idee, ik ga verder met cariere.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:49 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft Iemand die site waar alle potenties van spelers in carriere staan?
Je moet in het begin bij Carrière sowieso Zouma, Jese Rodriguez en Deulofeu kopen. Kosten echt geen zak.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga verder met cariere.Ik ben nu met Lyon en heb alleen maar Franse talenten gekocht.
In Carriere zijn de wedstrijden alleen zo saaiquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga verder met cariere.Ik ben nu met Lyon en heb alleen maar Franse talenten gekocht.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En Constant rijdt Constant in Opel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat echt een bericht van DS2.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet in het begin bij Carrière sowieso Zouma, Jese Rodriguez en Deulofeu kopen. Kosten echt geen zak.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben met begonnen met southamptonquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die andere 2 zijn ook aanbevelingen.quote:
Mijn team is nu zo goed dat ik alles kan simuleren. In seizoen 1 heb ik alleen de CL gespeeld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:52 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
In Carriere zijn de wedstrijden alleen zo saai
Gewoon op wereldklasse/legendarisch zetten, dan is het niet zo saai meer hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:52 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
In Carriere zijn de wedstrijden alleen zo saai
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Was dat echt een bericht van DS2.
Ho ho deze berichten hebben al voor bloedbaden gezorgd in dit topicquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon stoppen zonder saven en opnieuw spelen als je niet wint.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon 1 seizoen spelen, daarna als het niet meer loopt weer overnieuw beginnen met een nieuw team. Herhaal dit 100x. Dat doet mijn broer namelijk. Hij heeft nooit meer dan 1 seizoen met hetzelfde team afgemaakt (behalve met Arsenal maar daar begon hij ook 5x mee overnieuw) Dit wilde ik toch even posten.
Dat deed Toefjes altijd bij Fm...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon stoppen zonder saven en opnieuw spelen als je niet wint.
Daar issie weerquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon 1 seizoen spelen, daarna als het niet meer loopt weer overnieuw beginnen met een nieuw team. Herhaal dit 100x. Dat doet mijn broer namelijk. Hij heeft nooit meer dan 1 seizoen met hetzelfde team afgemaakt (behalve met Arsenal maar daar begon hij ook 5x mee overnieuw) Dit wilde ik toch even posten.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het juist leuk om zo'n hele club voor een lange tijd te runnen en echt het hele scouting-systeem opzetten, een paar talenten laten doorbreken en die voor veel verkopen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij FM gewoon een 2e manager toevoegen en het team van de tegenstander verneukenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat deed Toefjes altijd bij Fm...![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij FM gewoon een 2e manager toevoegen en het team van de tegenstander verneuken
Alleen al het feit dat dit soort mogelijkheden er zijn, is voor mij al een reden om enkel online games te spelenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij FM gewoon een 2e manager toevoegen en het team van de tegenstander verneuken
Koekoekquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:58 schreef Bryan_1990 het volgende:
Doet FUT het bij jullie ook niet ?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar met Brentford in de BPL maar ik heb dat ook niet afgemaakt. Ik was in het begin met Coventry begonnen en ik had o.a. Benzia en Shaw en wat OP jeugdspelers (1 was bijna 2 meter met 88 pace en 5* en ik had nog 2 andere met 5*) Daar zit ik nog net in mijn 2e seizoen, ik had geen zin meer om career mode te spelen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk om zo'n hele club voor een lange tijd te runnen en echt het hele scouting-systeem opzetten, een paar talenten laten doorbreken en die voor veel verkopen.
En het liefst dan beginnen bij een kleine club en eindigen bij een wereldtopper.
Alsof iemand je heeft geprobeerd weg te jagenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik laat me echt niet wegjagen door 2 usersIk had geen zin om te posten omdat ik niks te melden had.
[..]
Ik zat vorig jaar met Brentford in de BPL maar ik heb dat ook niet afgemaakt. Ik was in het begin met Coventry begonnen en ik had o.a. Benzia en Shaw en wat OP jeugdspelers (1 was bijna 2 meter met 88 pace en 5* en ik had nog 2 andere met 5*) Daar zit ik nog net in mijn 2e seizoen, ik had geen zin meer om career mode te spelen.
kst ksstquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik laat me echt niet wegjagen door 2 usersIk had geen zin om te posten omdat ik niks te melden had.
[..]
Ik zat vorig jaar met Brentford in de BPL maar ik heb dat ook niet afgemaakt. Ik was in het begin met Coventry begonnen en ik had o.a. Benzia en Shaw en wat OP jeugdspelers (1 was bijna 2 meter met 88 pace en 5* en ik had nog 2 andere met 5*) Daar zit ik nog net in mijn 2e seizoen, ik had geen zin meer om career mode te spelen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lees even alles terug ofzo en bemoei je dan pas met dingen waar je niks mee te maken hebt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:56 schreef v0lt026 het volgende:
He Zhano, jij wannabe vdmar, bied jij eens even snel je excuses aan bij Toefjes!!!
Dit waren 3 free agents die ik zomaar had opgepiktquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Best vet inderdaad, alleen ik krijg amper jeugdspelers met 5* skills of weak foot. Echt heel hinderlijk en dat kun je volgens mij ook niet trainen.
Beter scoutenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Best vet inderdaad, alleen ik krijg amper jeugdspelers met 5* skills of weak foot. Echt heel hinderlijk en dat kun je volgens mij ook niet trainen.
Ik ben er ook vaak snel op uitgekeken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lees even alles terug ofzo en bemoei je dan pas met dingen waar je niks mee te maken hebt.
Ajaxquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik ga ook maar aan een carrière beginnen, iemand suggesties voor een leuk team?Wel het liefste in de 1e comp, van dat land.
Feyenoordquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik ga ook maar aan een carrière beginnen, iemand suggesties voor een leuk team?Wel het liefste in de 1e comp, van dat land.
Newcastle United heeft wel een leuk team.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Malaga <3quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
QPRquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Was ik net naar aan het kijkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Newcastle United heeft wel een leuk team.
Ik ben blij dat je er weer bent, dit had ik niet willen missenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb eindelijk de speler uit FUT10 met 10 shooting gevonden. http://beta.futwiz.com/fifa/player/tim-clancy/4742/history/fifa10
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er weer bent, dit had ik niet willen missen
Shamrock Rovers. Of Hereford.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hang een stuk worst voor een varken en hij rent er achteraan he, en nu ik de worst heb geproefd al helemaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je baalt dat er 1 dogtag is weggehaald?
Echt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hereford zit er niet eens meer in, die spelen nu in de 5e divisie van Engeland
sorry maar dit klinkt wel een beetje gayquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hang een stuk worst voor een varken en hij rent er achteraan he, en nu ik de worst heb geproefd al helemaal
Zoek het nou niet op.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
sorry maar dit klinkt wel een beetje gay
Waar het hart vol van is loopt de mond van over hequote:Op maandag 19 augustus 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
sorry maar dit klinkt wel een beetje gay
ik kan nu wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:13 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand ondertussen al een potje op PS3?
Dat doe ik niet, vind jij het een normale zin dan? Wie is eigenlijk El_Pablo bij De Slimste want ik heb wel al 2x van hem verloren maar ik weet niet wie het isquote:
Een worst voorhouden niet kennenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, vind jij het een normale zin dan? Wie is eigenlijk El_Pablo bij De Slimste want ik heb wel al 2x van hem verloren maar ik weet niet wie het is
Tom Clancy heeft betere shooting gr grquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb eindelijk de speler uit FUT10 met 10 shooting gevonden. http://beta.futwiz.com/fifa/player/tim-clancy/4742/history/fifa10
Jupquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Reemi, het niveau gaat omhoog bij onze potjes
De pen is het machtigste wapenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tom Clancy heeft betere shooting gr gr
quote:De UEFA liet maandag weten welke scheidsrechters zijn aangesteld voor de heenwedstrijden van de Champions League-play-offs. Voor het duel van PSV met AC Milan werd Cüneyt Cakir ingedeeld, Hüseyin Göcek en Mete Kalkavan zullen hem assisteren. Vierde official is Mustafa Emre Eyisoy.
De 36-jarige Cakir is geen onbekend op het hoogste toneel. Afgelopen seizoen floor hij onder meer het achtste finaleduel tussen Manchester United en Real Madrid op Old Trafford. In die wedstrijd gaf hij Luís Nani een rode kaart voor een onbesuisde actie, wat Cakir op flink wat kritiek kwam te staan.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging stuk toen ik dit bij Tosh.0 zag en nu zie ik de complete versie
Ik herinner me dat vanuit de andere hoek duidelijk te zien was dat Nani alleen maar oog had voor de bal dus geen bewuste actie. Vandaar ook de kritiek op de scheids.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal zo'n mid-air karatetrap ?
Hij ging voor de bal en dat er dan een lompe verdediger voor komt is ook de schuld van de verdediger.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal zo'n mid-air karatetrap ?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Nou ik vind het de roodste rode kaart in de geschiedenis der rode kaarten.
Mijnis dus voor Nani en de Angelsaksische media die er een heisa over maakte.
Maar de mensen die het onterecht rood vinden mogen ook eennaar de scheidsrechter doen.
Die van de Jong was op de bal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:50 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Deze twee tellen bijv niet mee in de geschiedenis der rode kaarten omdat er geen rode kaart gegeven werd? Is toch een duidelijk verschil tussen Nani die de bal probeert aan te nemen en bijv deze twee?
Jij speelt zelf zeker geen voetbal?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:01 schreef DutchSL het volgende:
Kwestie van overdrijven om een punt te maken.
Of het wel of niet opzettelijk was doet er niet eens toe, je hoort gewoon nooit op een voetbalveld op zo'n manier te springen. Een totaal waanzinnige actie.
Op zijn minst was het geel voor gevaarlijk spel, gevolgd door een tweede geel voor theater (hij ging op de grond liggen en deed alsof hij zelf geraakt was door Arbeloa).
Alsof zelf voetballen bij een café elftal een beter inzicht zou geven in dit soort situaties.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Jij speelt zelf zeker geen voetbal?
Dat op de grond liggen vind ik sws niet zo vreemd omdat het lijkt alsof hij hem niet aan ziet komen. Als jij springt met je been naar voren en er rent iemand tegenaan dan voel jij het ook wel. Al helemaal als je zelf ook rennende bent.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alsof zelf voetballen bij een café elftal een beter inzicht zou geven in dit soort situaties.
Er zijn zat zat profvoetballers die het wel een rode kaart vonden (net zoals er zat waren die het niet vonden), bv. Roy Keane.
Door te stellen dat het op z'n minst geel was bevestig je precies mijn punt. Het is gewoon niet zo duidelijk rood als jij net deed voorkomen. Ik begrijp best dat ie 'm geeft, maar het is niet echt de meest schokkende overtreding die ik heb gezien en er zit imo geen opzet in.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:01 schreef DutchSL het volgende:
Kwestie van overdrijven om een punt te maken.
Of het wel of niet opzettelijk was doet er niet eens toe, je hoort gewoon nooit op een voetbalveld op zo'n manier te springen. Een totaal waanzinnige actie.
Op zijn minst was het geel voor gevaarlijk spel, gevolgd door een tweede geel voor theater (hij ging op de grond liggen en deed alsof hij zelf geraakt was door Arbeloa).
is dat een auto buyer ofzo ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:40 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand is flink aan het beesten voor FIFA 14![]()
(nee niet ik!)
Duurde je dag zeker lang.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hele dag laadde Fok! niet op mijn werk
Meid tochquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DM wel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wie is het? En nu zie ik de URLquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Onze nieuwe aanwinst is in elk geval niet bang om vies te worden
[ afbeelding ]
jammer dat The Host zo'n kut film is, trailer leek tof met die muziek eronderquote:
Misschien dan ook een week eerder klaar?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:50 schreef poker4lifee het volgende:
dag ook weer overleefd
Lessen beginnen gewoon aankomende maandag al in Tilburg, enige uni die dan al begintalhoewel het voor mij eigenlijk beter is, we blijven Nederlands
wegens carnavalquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien dan ook een week eerder klaar?
Morgen komen mijn rooster en klassenlijst online. Nu al zweethandjes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wegens carnavalofzo dus wel ergens een week vrij dan idd
Ik dacht echt dat het pas eerste week september begon. Ik mis dus de eerste week en 3 dagen van de tweede weekquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wegens carnavalofzo dus wel ergens een week vrij dan idd
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Morgen komen mijn rooster en klassenlijst online. Nu al zweethandjes.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het pas eerste week september begon. Ik mis dus de eerste week en 3 dagen van de tweede week
Bij mij begint het 26 aug. Maar ik dacht toch echt dat het altijd eerst week van september begon. Maar als ik het wist was het wss niet anders geweest. Wil toch op vakantiequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
dacht dat je er al langer studeerde, dan toch wel mogen weten?
of is die onzin nieuw?
Of misschien dat het bij jou wel gewoon in sept begint?
hahah aightquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij mij begint het 26 aug. Maar ik dacht toch echt dat het altijd eerst week van september begon. Maar als ik het wist was het wss niet anders geweest. Wil toch op vakantie
3000 fifa 14 potjes moet haalbaar zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:05 schreef DePresident. het volgende:
Volgende week eerste introductiedagen in Utrecht. Ben benieuwd, hoe dat studentenleven zal zijn.
Heb je zoveel vrije tijd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah aight
[..]
3000 fifa 14 potjes moet haalbaar zijn
Hier heb ik me het afgelopen jaar aardig op verkekenquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als je de stof al snapt en gewoon niet naar school hoeft te komen.
Verleidelijk ook...ik heb het eerste collegejaar amper colleges gevolgd destijdsquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Heb je zoveel vrije tijd?
Ben ook benieuwd hoe dat zit met je verplichte lessen. Er is toch een bepaald percentage dat je minimaal aanwezig moet zijn? Lijkt me heerlijk als je de stof al snapt en gewoon niet naar school hoeft te komen.
Oh oke.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hier heb ik me het afgelopen jaar aardig op verkekenIk kende het wel, maar niet op de manier zoals zij het in de les hadden gehad. Als je die lessen volgde waren de toetsen echt easy.
nee aankomend jaar sowieso niet maar bedoelde het meer voor jouquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Heb je zoveel vrije tijd?
Ben ook benieuwd hoe dat zit met je verplichte lessen. Er is toch een bepaald percentage dat je minimaal aanwezig moet zijn? Lijkt me heerlijk als je de stof al snapt en gewoon niet naar school hoeft te komen.
Vorige week was toch de UITWeek? Ben daar nog een dag geweest.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:05 schreef DePresident. het volgende:
Volgende week eerste introductiedagen in Utrecht. Ben benieuwd, hoe dat studentenleven zal zijn.
Middag, wat verwacht je ervan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:31 schreef Tim86 het volgende:
Manolev en Tyton tegen Oss vanavond![]()
Hoi
Met Manolev in de basis maakt ongeveer ieder team een kansquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Middag, wat verwacht je ervan?
Maakt Oss een kans?
Nog altijd beter dan de RB van Nac lijkt mequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met Manolev in de basis maakt ongeveer ieder team een kans
Kans ja, in de JL maak je altijd kans. Maar ik denk wel dat ze gewoon verliezen. Wel lelijk om achtereenvolgens tegen Twente, Ajax en PSV te moeten spelenquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Middag, wat verwacht je ervan?
Maakt Oss een kans?
Oke, succes vanavondquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kans ja, in de JL maak je altijd kans. Maar ik denk wel dat ze gewoon verliezen. Wel lelijk om achtereenvolgens tegen Twente, Ajax en PSV te moeten spelen
Ik voorspel een 2-0 PSV.
Ach, hebben ze dat maar vast gehadquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kans ja, in de JL maak je altijd kans. Maar ik denk wel dat ze gewoon verliezen. Wel lelijk om achtereenvolgens tegen Twente, Ajax en PSV te moeten spelen
Ik voorspel een 2-0 PSV.
Thanksquote:
Punt is meer dat clubs nu nog niet bezig zijn met die rare regels. Spelers mogen maar 15 wedstrijden hebben gespeeld in het eerste, anders mogen ze niet spelen voor Jong. Nu zijn ze daar totaal nog niet mee bezig, straks na een maand of 2 al wel.quote:
Join the club hahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kutzooi, ik kom er nou pas achter dat ik volgende week alweer naar de Uni moet, dacht pas een week later
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kutzooi, ik kom er nou pas achter dat ik volgende week alweer naar de Uni moet, dacht pas een week later
Ja bedankt hequote:
hahahquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja bedankt he
Nee tis wel handig, want kom er ook achter dat er een vak niet op mijn rooster staat
Haha ja, en een maand eerder vakantie dan de rest van Nederland is ook wel lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahahen in ieder geval tijdens carnaval
ofzo een week vrij
Na 2 zinnen gestopt met lezen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:02 schreef stoereboii het volgende:
Dat ik 2 toernooiwinsten op 2 toernooien pakte zit diep he?
[ afbeelding ]
Oh je bent hier om ruzie te maken, nou succesquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jouw educatie laat natuurlijk niet verder toe, dat begrijp ik.
is dat zo? In Leiden was het begin Juni volgens mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ja, en een maand eerder vakantie dan de rest van Nederland is ook wel lekker
Mijn eerste mogelijke her is 28 mei, dan heb je dus al een week vakantie (moet je geen hers hebben ofcoquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is dat zo? In Leiden was het begin Juni volgens mij
Als Arsenal een speler koopt ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wanneer komt Thorb eigenlijk terug?
Zodra er mensen willen en ook echt daadwerkelijk in de lobby komenquote:
ahhquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn eerste mogelijke her is 28 mei, dan heb je dus al een week vakantie (moet je geen hers hebben ofco)
Zeker met het WK dit jaar geen goed idee
Yoruba ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Leuk zo'n windows update
[ afbeelding ]
ja precies ik ook wel maar dan ben je 85 min op eigen helft bezig en verlies je met 4-0quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil wel any maar dan gaan we niet winnen
luek feestjquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:13 schreef stoereboii het volgende:
Wie gaat mee clubben?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoereboii is je buurjongen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:16 schreef DePresident. het volgende:
Mijn buurjongen is weer terug van vakantie en hij is gelijk weer helemaal in z'n element. Lekker in zichzelf praten. Het kind is 13.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het aftellen is begonnen. Nog 45 minuten totdat de web app het weer doet.HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop eigenlijk wel dat ie het zo weer doet.
Is hij je onderbuurjongen, en jullie delen een stapelbed?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:16 schreef DePresident. het volgende:
Mijn buurjongen is weer terug van vakantie en hij is gelijk weer helemaal in z'n element. Lekker in zichzelf praten. Het kind is 13.
Waarschijnlijk niet geheel zonder fouten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
HeheHoop eigenlijk wel dat ie het zo weer doet.
Clubs in Antwerpenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:13 schreef stoereboii het volgende:
Wie gaat mee clubben?
[ afbeelding ]
Meer fout dan webapp wssquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet geheel zonder fouten.
Een eckten FOK!kerquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:16 schreef DePresident. het volgende:
Ik ga daar niet uit, dus het boeit me niet dat het er daar niet gezellig uitziet, zolang het in mijn clubs maar nice is.quote:
Voetbalzonequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toch maar eens op Voetbalzone weer gekeken...ik had beter moeten weten
[ afbeelding ]
alsof jij een club binnen komtquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ga daar niet uit, dus het boeit me niet dat het er daar niet gezellig uitziet, zolang het in mijn clubs maar nice is.
Dit ja...maar dan niet in het centrumquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:19 schreef Patje1987 het volgende:
Antwerpen is vet om uit te gaan, gekke nachten beleefd daar
Noxx en Carré zijn best nice hoor. Maar ben ik nog niet geweest.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:19 schreef Patje1987 het volgende:
Antwerpen is vet om uit te gaan, gekke nachten beleefd daar
Ja, hoezo niet?quote:
Nooit van de Zillion gehoord hebben...ik bespeur een generatiekloofquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jadit schoolfeestje ziet er niet heel sfeervol uit
Ragequittende Belgen die controllers wegleggen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:22 schreef stoereboii het volgende:
Belgische schoolfeestjes
Zo maken jullie ze in Nederland niet mee.
Dat is dan wel weer jammer aan Noxx ja...die patsers met hun vip-deckquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker een VIP tafel daar nemen, komen de sletjes zo naar je toe.
Carré in Willebroek.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Noxx, Cafe d'Anvers, Local...allemaal niets mis mee hoor
Ja maar dat ben ik niet, dat kan iedereen je hier bevestigen, want heb vorig jaar nog 2 toernooitjes gewonnen hier...quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ragequittende Belgen die controllers wegleggen.![]()
![]()
timmy.gif
Dit, bij mij vlak over de grens.quote:
Dronken en slapende mensen in de treinquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
De hele avond en nacht zuipen en dan in de ochtend naar huis en dan in de trein met een blik bier naast een oud echtpaar in pak zitten die op weg naar de kerk zijn
Konkomooi.
Nee bij ons wordt niemand opgesloten in de kelder neequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:22 schreef stoereboii het volgende:
Belgische schoolfeestjes
Zo maken jullie ze in Nederland niet mee.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TT gebruikt een GIF voor een dag en het is gelijk al timmy.gif
Haha jij gaat nu zeker nog elk weekend naar Hoogstraten om 12 jarige op te pikken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit, bij mij vlak over de grens.
Ik was er alleen net te jong voor, de echte hoogtijdagen net niet meegemaakt.
Nederlandse pauperfeestjes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee bij ons wordt niemand opgesloten in de kelder nee [ afbeelding ]
Ik vind lindgrenmeisje.gif beterquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij past dan ook perfect bij mij
Highstreet, menig avond doorgebracht...maar dat is inmiddels wel een jaar of 8 geleden hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha jij gaat nu zeker nog elk weekend naar Hoogstraten om 12 jarige op te pikken.
stoereboiitoefjes.gif is de bestequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind oemtietieforfortoe200coins.gif nog beter
Nja veel opgeschoten jeugd daar, ben er ook wel regelmatig geweest. Wel mooi trouwens daar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Highstreet, menig avond doorgebracht...maar dat is inmiddels wel een jaar of 8 geleden hoor
En jonger dan 18 kom je daar echt niet binnen.
Nog feli trouwens. Wel een beetje jammer dat je totaal nietkan zien wat er gebeurt was, aangezien ik nog 130 seconde hadquote:
Ik heb het uitgevonden, ik ben namelijk zelf half Belgisch. Mijn pa is van Ravelsquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je hebt het door, om de zoveel tijd een school die een dikke party geeft in een discotheek.
Precies...nooit trammelantquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En Belgen zijn altijd zo aardig als je gaat stappen.
Duidelijk verschil in sfeer
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Idd die 8 van Turnhout, topgozerts
En waar ligt Ravels?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het uitgevonden, ik ben namelijk zelf half Belgisch. Mijn pa is van Ravels
Jup, buiten het feit dat zelfs 16-jarigen met de ziekenwagen worden afgevoerd op schoolfeestjes...quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En Belgen zijn altijd zo aardig als je gaat stappen.
Duidelijk verschil in sfeer
Ja maar dat heeft meer met de intelligentie van de Belgen te maken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En waar ligt Ravels?
[..]
Jup, buiten het feit dat zelfs 16-jarigen met de ziekenwagen worden afgevoerd op schoolfeestjes...
Vlakbij Turnhout.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En waar ligt Ravels?
[..]
Jup, buiten het feit dat zelfs 16-jarigen met de ziekenwagen worden afgevoerd op schoolfeestjes...
Mijn halve familie woont in Oud-Turnhoutquote:
Mijn vader is geëmigreerd toen de vergrijzing daar toesloeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Oud-Turnhout
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind oemtietieforfortoe200coins.gif nog beter
Ik voel me vereerd.quote:
Waar is jouw gifcollectie te bewonderen? Plaatjes komen vaak van pas.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voel me vereerd.
Ik heb trouwens uiteraard weer een DM van die aidsbelg.
Okquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:32 schreef stoereboii het volgende:
Dus stop nu maar met Belgen uitkafferen, wij organiseren zieke party's. Tomorrowland op kop, Laundry day, ...
David getta is gayquote:
Eergisteren al, maar toch bedanktquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkapte ik ben jarig post [ afbeelding ]
Maar feli Larsje
Hollandersquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat wel, maar die 2 Hollanders zijn top.
Dus die zijn eigenlijk de sfeermakers op jullie feesten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat wel, maar die 2 Hollanders zijn top.
jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus die zijn eigenlijk de sfeermakers op jullie feesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |