ok nou dan had je makkelijk in je velg kunnen kijken of je ijzerslijpschel zag liggen ,dat plakt namelijk aan je velg vast... maar dat kan nu nog wel met gewoon stalen velgen met wieldopjes ... even je stuur helemaal om draaien ( met lopende motor wil dat vak beterquote:
Dank je voor tip/uitleg. Zalmorgen eens kijken of ik wat zie . Stel dat het remblokken zijn, hoeveel kost dat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:09 schreef galaxy84 het volgende:
[..]
ok nou dan had je makkelijk in je velg kunnen kijken of je ijzerslijpschel zag liggen ,dat plakt namelijk aan je velg vast... maar dat kan nu nog wel met gewoon stalen velgen met wieldopjes ... even je stuur helemaal om draaien ( met lopende motor wil dat vak beter) en dan even aan de binnen kant van je velg kijken of het ook glinstert.. zo ja dan heb je je remblokken tot het ijzer op geremd ...
als je het bij ons laat vervangen , 44,- voor de blokken en als de schijven niet meer kunnen 52,- extra dus onder de 100 euro iigquote:
Ooooh dat valt mee!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:21 schreef galaxy84 het volgende:
[..]
als je het bij ons laat vervangen , 44,- voor de blokken en als de schijven niet meer kunnen 52,- extra dus onder de 100 euro iig
?? Wat heeft dat met onderhoud te maken? Is puur slijtage.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:56 schreef Fer het volgende:
Hoorde vanochtend hetzelfde bij een auto in de garage, daar waren het de remblokken.
[..]
En jij wilt een Saab rijden die zo onderhouden is?
Bij een normale grote beurt worden de remmen bekeken en nagemeten en indien nodig vervangen. Als je doorrijdt tot de slijtindicatoren is dit in de regel niet tijdig gebeurt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:29 schreef Descendent het volgende:
[..]
?? Wat heeft dat met onderhoud te maken? Is puur slijtage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |