Kan ook. Ik had de lijst al af voordat de 1001 dagen in gingen, gewoon omdat ik dat fijner vindquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:59 schreef Freddeh het volgende:
Oh, maar dan heb je dus 1001 dagen de tijd om je lijst af te maken?
Haha, ja zo bedoelde ik hem dus nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan ook. Ik had de lijst al af voordat de 1001 dagen in gingen, gewoon omdat ik dat fijner vind.
Het is ook praktisch gezien gewoon niet handig om bv op dag 998 nog een doel er bij te bedenken, omdat je dan nog maar zo ieniemini kort hebt om het doel te halenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:59 schreef Freddeh het volgende:
Oh, maar dan heb je dus 1001 dagen de tijd om je lijst af te maken?
Jouw regenboogtaart, proefde je daar de kleurstof in?quote:
Ik heb er aardig wat in gedaan, maar heb niks bitters geproefd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jouw regenboogtaart, proefde je daar de kleurstof in?
Ik heb gisteren een regenboogcake gebakken maar hij smaakte een beetje bitter? Ik was wel de enige die het proefde..weet niet of dat wat zegt
Dan hoop ik er maar op dat het goedkomt als alle botercreme, jam en marsepein erin en erop zitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb er aardig wat in gedaan, maar heb niks bitters geproefd.
Alles was mierzoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:38 schreef kvd het volgende:
Getver de poepies...ik wil nu al dat ik nooit aan die cola-kip zou zijn begonnen...hemels! Wat een verrassing en wat ontzettend lekker! (en ik heb de saus bewaard, kan ik vast morgen ergens anders bij eten)
Volgende keer alleen geen kipkluifjes meer doen, maar iets met meer vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het in anderhalve week nu al drie keer gegeten![]()
En die saus, die saus... DIE SAUS he?![]()
![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ik had ook wordpress maar ben toch weer naar Blogger gewiptquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:21 schreef Freddeh het volgende:
Hoppa.... Ik kan het niet laten en ben direct vanavond begonnen.
Wel irritant dat Wordpress niet helemaal snapt hoe de layout van zo'n doelenlijst in elkaar zit, maar goed, het werkt.
Ik heb Wordpress geinstalleerd op m'n domein om een blog bij te houden. Erg veel deed ik er niet mee, maar nu met DZP heb ik er wel een leuk doel bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had ook wordpress maar ben toch weer naar Blogger gewipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |